Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.543
Cevap
61
Favori
1.338.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bende de 2000 model comfortline var.
    Polo nun yol tutuşunun çok da iyi olmadığını yazmış arkadaşlar ancak ben çok araba denedim kendi sınıfında en iyisi polo.
    Bir de bu 2000 - 2001 modellerde (ki bunlar ara kasa, sadece 2 sene üretildiler) lastik ebadı standart olarak 185-55-14 olarak sunuluyor.
    Yani 55 yanak demek performans lastiği demek oluyor. her ne kadar 185 bile olsa oldukça geniş bir taban yapısı var.
    dolayısıyla "185-60-14" kullanan araçlardan daha iyi viraj aldığını çok rahat bi şekilde söyleyebilirim.

    Zaten 2004 den sonraki poloları biraz bozmuşlar öyle duyuyorum.
    çok donanım çalmışlar araçtan.


    Şu an aracımda standart olarak

    4 tekerde disk fren abs,
    klima
    ön-arka sis far-lamba.
    elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar.
    elektrikli ön camlar (tam ve yarı otomatik)
    kararan iç dikiz aynası
    cam yağmur sensörü
    2 hava yastığı
    yükseklik ayarlı sürücü yolcu koltuğu
    yükseklik ayarlı direksiyon simidi
    immobiliser var.
    ve çok memnunum araçtan, 1.4 motora göre oldukça seri bir araç.



    Ayrıca yukarıdaki mesajlarda bir arkadaş ABS gerekli mi diye yazmış.
    bence gerekli..... Çünkü çok kontrollü bir fren sağlıyor.
    burası bir köy ve kar yağdı mı iyi yağar.
    frene bastığımda aracımı istediğim yöne döndürebiliyorum. bu çok güzel bişey....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 10 Şubat 2007; 9:58:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Climanjaro

    arkadaşlar bende de 2000 model comfortline var.
    Polo nun yol tutuşunun çok da iyi olmadığını yazmış arkadaşlar ancak ben çok araba denedim kendi sınıfında en iyisi polo.
    Bir de bu 2000 - 2001 modellerde (ki bunlar ara kasa, sadece 2 sene üretildiler) lastik ebadı standart olarak 185-55-14 olarak sunuluyor.
    Yani 55 yanak demek performans lastiği demek oluyor. her ne kadar 185 bile olsa oldukça geniş bir taban yapısı var.
    dolayısıyla "185-60-14" kullanan araçlardan daha iyi viraj aldığını çok rahat bi şekilde söyleyebilirim.

    Zaten 2004 den sonraki poloları biraz bozmuşlar öyle duyuyorum.
    çok donanım çalmışlar araçtan.


    Şu an aracımda standart olarak

    4 tekerde disk fren abs,
    klima
    ön-arka sis far-lamba.
    elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar.
    elektrikli ön camlar (tam ve yarı otomatik)
    kararan iç dikiz aynası
    cam yağmur sensörü
    2 hava yastığı
    yükseklik ayarlı sürücü yolcu koltuğu
    yükseklik ayarlı direksiyon simidi
    immobiliser var.
    ve çok memnunum araçtan, 1.4 motora göre oldukça seri bir araç.



    Ayrıca yukarıdaki mesajlarda bir arkadaş ABS gerekli mi diye yazmış.
    bence gerekli..... Çünkü çok kontrollü bir fren sağlıyor.
    burası bir köy ve kar yağdı mı iyi yağar.
    frene bastığımda aracımı istediğim yöne döndürebiliyorum. bu çok güzel bişey....



    benim arabada da 195/55/15 85 V performans lastigi var bende memnunun yol tutusundan ama simdi eskidi ler araba 61 000 km de tek derdim 85V serisi performans lastiklerinin pahali olmasi ama o yol tutusa deger butceyide ayarlamak lazim tabii




  • polocular yine uyuyor nedir bu yawwww
    hadi canlaniin biraz
  • Arkadaşlar polocular uyuyorsa ben canlandırmak isterim. Kendi özel konum ile polocular canlansın istiyorum. Hyundai Getz var bende. bu günlerde satıp peugeot 307 almayı düşündüm. ancak duydum ki çok sorunlu bir araçmış.şimdi polo ile ilgileniyorum.almak için tam karar veremedim. 2007 polosu olan var mı? Sıfır almayı düşünüyorum.En donanımsız olanı.abs yok. sadece metalik farkı ödeyip 27.5 almayı düşünüyorum.Polonun artıları ve eksileri konusunda görüşlerinizi bekliyorum.görüşleriniz için şimdiden tşk ederim. evet bende polocu olabilirim. hadi polocular canlanın biraz...
  • Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?
  • S.A. ARKADAŞLAR.BEN 96-98 CİVARI Bİ POLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.AMA BU ARAÇLAR HAKKINDA HİÇBİR BİLGİM YOK.HB Mİ İYİDİR CLASSİC Mİ YOKSA 1.4 MÜ YADA 1.6 MI İYİDİR HİÇBİR BİLGİM YOK.PARÇASI,BAKIMI,PERFORMANSI NASILDIR?

    ARKADAŞLAR YARDIMINIZ BEKLİYORUM LÜTFEN.TEŞEKKÜRLER.
  • @doukan.
    gaz pedalındaki tepkime gecikmsei sanırım hepsinde var.

    @jordan83
    classic model pek tutmuyor ikinci ellerde
    ama geniş bir aile isen tercih edilebilir.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?



    bütün polocuların ortak sorunu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

    arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Climanjaro

    @doukan.
    gaz pedalındaki tepkime gecikmsei sanırım hepsinde var.

    @jordan83
    classic model pek tutmuyor ikinci ellerde
    ama geniş bir aile isen tercih edilebilir.





    teşekkür ederim.daha fazla yorum yapabilirseniz sevinirim arkadaşlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

    arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.

    yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide nolursa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
    Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli




  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

    arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.

    yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide ****sa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
    Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli



    Demekki tek çözüm bu olaya alışmak. Benim anlamadığım gaz teli yerine elektronik sistemlere ne gerek var? Sistem daha hızlı olsaydı mantıklı olabilirdi ama hem masraflı hemde kullanışsız bir sistem niye konulur bu arabaya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__


    quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

    arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.

    yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide ****sa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
    Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli



    Demekki tek çözüm bu olaya alışmak. Benim anlamadığım gaz teli yerine elektronik sistemlere ne gerek var? Sistem daha hızlı olsaydı mantıklı olabilirdi ama hem masraflı hemde kullanışsız bir sistem niye konulur bu arabaya

    Gecikme dediğiniz süre ne kadar? Size uzun gibi gelebilir ama benim Golf'te ben alıştım, normal geliyor. Geçen gün yeni Toyota testine gitmiştim, onda da benzer tepki söz konusuydu. Yani yarım saniye kadar birşey. Sorduğunuz soru çok mantıklı. Cevabı aracı tasarlayanlar bilir elbette ama bu sistemlerin asıl amacı yakıtı verimli kullanmak, emisyonu minimuma indirmektir. Direkt telli gaz kullanılsaydı fazla gazdan ötürü motoru boğabilir, çiğ benzin attırabilir ve bunun sonucunda asıl zararı katalitik konvertöre verip bozabilirdiniz. (Normal ömründen önce yani.) Aklıma ilk gelen bu. Daha fazlasını aklıma gelirse yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Woodpecker -- 25 Şubat 2007; 1:45:22 >




  • Arkadaşlar bende bugunlerde bir polo sahibi olucam inşallah... Baktığım araçlar 97-98 model çünkü 11.000 ytl gibi bir bütçem var.. Şimdi ben 1.4 16V ve 1.6 motorlu olanları ile karşılaştım.. Acaba hangisi almak daha iyidir?? YAkıt tüketimi serilik açısından.. Cevaplarınız için teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__


    quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne


    quote:

    Orjinalden alıntı: doukan__

    Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

    Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

    arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.

    yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide ****sa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
    Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli



    Demekki tek çözüm bu olaya alışmak. Benim anlamadığım gaz teli yerine elektronik sistemlere ne gerek var? Sistem daha hızlı olsaydı mantıklı olabilirdi ama hem masraflı hemde kullanışsız bir sistem niye konulur bu arabaya

    Gecikme dediğiniz süre ne kadar? Size uzun gibi gelebilir ama benim Golf'te ben alıştım, normal geliyor. Geçen gün yeni Toyota testine gitmiştim, onda da benzer tepki söz konusuydu. Yani yarım saniye kadar birşey. Sorduğunuz soru çok mantıklı. Cevabı aracı tasarlayanlar bilir elbette ama bu sistemlerin asıl amacı yakıtı verimli kullanmak, emisyonu minimuma indirmektir. Direkt telli gaz kullanılsaydı fazla gazdan ötürü motoru boğabilir, çiğ benzin attırabilir ve bunun sonucunda asıl zararı katalitik konvertöre verip bozabilirdiniz. (Normal ömründen önce yani.) Aklıma ilk gelen bu. Daha fazlasını aklıma gelirse yazarım.



    Telli gaz hakkında söyledikleriniz mantıklı fakat iki arabayla doğrudan karşılaştırma yaptım. Biri 2005 Megane biride 2000 Golf tü. Bariz şekilde fark vardı. Net olarak bilmiyorum ama bu araçlardada elektronik gaz sistemi var sanıyorum. Sizin Golf'ünüz kaç model?




  • 2006 Midline 8V 102bg . 2005 Megane motoru Toyota'daki VVT-i sistemine benzer şekilde değişken zamanlamalıdır ve sınıfındaki en atak motorlardan biridir. Kıyas olarak almanız biraz yanıltır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    Arkadaşlar bende bugunlerde bir polo sahibi olucam inşallah... Baktığım araçlar 97-98 model çünkü 11.000 ytl gibi bir bütçem var.. Şimdi ben 1.4 16V ve 1.6 motorlu olanları ile karşılaştım.. Acaba hangisi almak daha iyidir?? YAkıt tüketimi serilik açısından.. Cevaplarınız için teşekkürler...

    bende 1.4 16V 102 hp lik modeli var , performans konusunda bir sıkıntın olmasın,yakıt tüketimi olarakta anormal bir tüketimi yok,normal degerler, 20ytl lik benzinle 100km yol yapıyorum şehir içi

    herhangi bir sorun olursa sorabilirsin
  • Merhaba arkadaşlar bende 2002 kedi göz polo primeline var.Aracımın kalitesinden çok memnundum arabayı ilk aldığımda 100 YTL lik benzinle 600-700 KM arasını görüyordum şehir içi ve dışı karışık.Daha sonra büyük bir hata yaparak serviste triger kayışını ve makaralarını 490 YTL ye değiştirdim.Ve yakıt inanılmaz arttı.Şimdi aynı yakıtla 400 KM kadar gidiyor.acaba farklı bir sorunmu yaşıyorum anlamadım bir türlü.Havada sıcaklık farkı pek olmadı akaryakıta en fazla %5 zam geldi bu süre içerisinde.Şimdi LPG de çözüm arıyorum.şuan arştırma aşamasındayım.Aslında çok da kararsızım ne yapsam bilmiyorum.Ya ileride sorun olursa motorda diye tereddütüm var.Bana yol gösterecek birileri varsa çok sevinirim....

    Yakıt tüketimini nasıl düşürebilirim başka bir yolu var mı bu işin....Bir de merak ettiğim ordan burdan onaylı yakıt tasarruf aletleri var %20-%30 tasarruf sağlıyor diye yazıyor bu aleti kullanan varmı çevrenizde geçekten işe yarıyor mu?vMarkasını biliyorsanız bana yazarsanız çok sevinirim....




  • Triger kayışı ve makaralarının değişmesiyle bu kadar fazla bir tüketim artışının olacağını sanmam. Yetkili bir serviste aracın kapsamlı bir bakımdan geçmesi lazım bence.
  • triger kayisinda bir hata olsa zaten motor hic affetmez zaten ilk calistirma icin bastiginda motor iner asagiya ama servis bunlari yaparken baska biryeri bozduysa ondan olabilir yeni dgistirdiysen tekrar git boyle oldu de servisten sonra cok yakmaya basladi de buyuk ihtimal inkar ederler ama istersen baska yere goster
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.