Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.541
Cevap
62
Favori
1.349.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • denedim ama olmadı arkadaşım malesef
    quote:

    Orjinalden alıntı: grotesque

    km göstergenizde "service-oil" yazısı çıkıyor ve bunun silinmesini istiyorsanız km sıfırlama düğmesine basılı tutarken arabayı çalıştırıp birkaç saniye beklerseniz yazı silinir.
  • arkadaşlar bende 98 polo var .araç bazen kendi kendine istop ediyor
    birde düşük devirlerde yavaş giderken gaz verirken araç silkeliyerek gidiyor adamın içi dışına çıkıyor rahatsız edici makinaya bağlatıyoruz hiçbir sorun yok diyorlar ne yapmalıyım bilgisi olan varsa beni aydınlatsın . araçtan soğumaya başladım!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • istop etme tüm pololarda var.bendede oluodu.bi kelebek varmış.temizletioz düzelio
  • benim 97 poloda habire istop ediyor bazen istop ettiğğini anlamıyorum bile gaza basıyorum araba gitmior gostergeye bakıorum ısıklar yanmıs o zaman anlıyorum yaw olur olmadık yerde istop etmese bide
  • arkadaşlar bu stop etme olayı boğaz kelebeğinden kaynaklanıyor.
    aracı çok agresif kullandığınızda pisleniyormuş, bana öyle dedi servis.
    pis benzinden kaynaklı olduğunu düşünüyordum ama değilmiş.

    bu kelebeği temizlettiğiniz taktirde sorun düzeliyor.
    tabii temizledikten sonra bilgisayara bağlayıp rolanti ayarı yapılması gerekiyor.
    aksi taktirde yakıt tüketimiz çok farklı boyutlara ulaşabiliyor.

    aracı sakin kullandığınız zaman böyle sıkıntılar yaşamıyorsunuz.
    ben bunu öğrendikten sonra bir daha kelebek falan temizletmedim.
  • arkadaşlar benim polonun yol tutuşun dan memnun deyilim araç hafif diyemi, eski kasa astra kullandım o araç daha oturaklı gibi geldi nedersiniz!!!
  • model kaç?
  • Bence hatalı bir karşılaştırma yapıyorsunuz. Eski kasa da olsa Astra compact sınıf bir araçtır ve onunla ancak Golf, 307, Focus, Corolla, Civic, vs. gibi aynı sınıf araçları karşılaştırabilirsiniz. Poloları ise 206, Corsa, Fiesta, Clio gibi küçük sınıf araçlarla karşılaştırmak doğru olur. Sonuçta compact sınıf araçlar minimum 1100 kg.dan başlar ve motor güçleri ağırlıklı 1600 cc.dir. Bizim araçlarınsa ortalama 950 kg ve 1400 cc olduğunu göz önünde bulundurduğunuzda aynı yol tutuşunu ve performansı beklemek yanlış olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gone With The Wind

    Bence hatalı bir karşılaştırma yapıyorsunuz. Eski kasa da olsa Astra compact sınıf bir araçtır ve onunla ancak Golf, 307, Focus, Corolla, Civic, vs. gibi aynı sınıf araçları karşılaştırabilirsiniz. Poloları ise 206, Corsa, Fiesta, Clio gibi küçük sınıf araçlarla karşılaştırmak doğru olur. Sonuçta compact sınıf araçlar minimum 1100 kg.dan başlar ve motor güçleri ağırlıklı 1600 cc.dir. Bizim araçlarınsa ortalama 950 kg ve 1400 cc olduğunu göz önünde bulundurduğunuzda aynı yol tutuşunu ve performansı beklemek yanlış olur diye düşünüyorum.



    haklısın ama performans olarak yine compact sınıfa yakın bir performans verebilir, netice 1600cc /1100 kg - 1400cc / 950 kg motor küçük ama kasa da hafif




  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gone With The Wind

    Bence hatalı bir karşılaştırma yapıyorsunuz. Eski kasa da olsa Astra compact sınıf bir araçtır ve onunla ancak Golf, 307, Focus, Corolla, Civic, vs. gibi aynı sınıf araçları karşılaştırabilirsiniz. Poloları ise 206, Corsa, Fiesta, Clio gibi küçük sınıf araçlarla karşılaştırmak doğru olur. Sonuçta compact sınıf araçlar minimum 1100 kg.dan başlar ve motor güçleri ağırlıklı 1600 cc.dir. Bizim araçlarınsa ortalama 950 kg ve 1400 cc olduğunu göz önünde bulundurduğunuzda aynı yol tutuşunu ve performansı beklemek yanlış olur diye düşünüyorum.



    haklısın ama performans olarak yine compact sınıfa yakın bir performans verebilir, netice 1600cc /1100 kg - 1400cc / 950 kg motor küçük ama kasa da hafif


    Bu durumda Fiat 126 BIS model bir aracın da aynı performansı göstermesini mi bekleyeceğiz, sonuçta hem motoru küçük, hem de çok hafif. Bence mantıksal bir hata yapıyorsunuz.
    Ayrıca, bu sınıf araçların üretim amacı ağırlıklı olarak şehiriçinde tasarruflu bir kullanım seçeneği sunması. Sonuçta benim 1400 cc Polo aracım şehiriçinde km.de 21 kuruş yakıyor, 1600 cc bir Astra ise 25-26 kuruş. Sizce fazladan yakılan bu yakıtın yüksek performans olarak araca dönmesinden daha doğal ne olabilir ki?




  • arkadaşlar haklısınız galiba iki farklı sınıf arcı kıyaslamak yanış olur bizim pololarda başka
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Climanjaro

    arkadaşlar bu stop etme olayı boğaz kelebeğinden kaynaklanıyor.
    aracı çok agresif kullandığınızda pisleniyormuş, bana öyle dedi servis.
    pis benzinden kaynaklı olduğunu düşünüyordum ama değilmiş.

    bu kelebeği temizlettiğiniz taktirde sorun düzeliyor.
    tabii temizledikten sonra bilgisayara bağlayıp rolanti ayarı yapılması gerekiyor.
    aksi taktirde yakıt tüketimiz çok farklı boyutlara ulaşabiliyor.

    aracı sakin kullandığınız zaman böyle sıkıntılar yaşamıyorsunuz.
    ben bunu öğrendikten sonra bir daha kelebek falan temizletmedim.



    kaça temizlettin bilader kelebegı




  • Arkadaşlar ben daha önce arabası olmayan birisi olarak bir polo 2001 model dizel 1,4 motora sahip 75 beygir gücünde km si 118.000 araba almaya karar verdim
    fiyatı da 18 bin ytl...teknik özellikleri aracın aşağıda.yalnız kafama takılan bazı hususlar var.
    1.si : ben adapazarı gebze arası gidip gelicem hergün dolayısıyla
    masrafı düşük olsun idye dizel düşündüm fakat bu aşağıdaki açıklamalarda 4,4 lt yaktığını söylüyor(şehir dışı)..şimdi gerçekte aracı ullanan arkadaşlar ne kadar yaktığını söyleyebilirmi?
    2.si: birisinden duymuştum ikinci el dizel araçların motorları benzinlilere göre daha çok sorun çıkarabiliyormuş.sizce bu aracı alsam sorun çıkarırmı?
    3.sü:Araçta ABS yok anladığım kadarıyla ama olmaması ne kadar etkiler beni?yani eksikliği hissediliyormu yoksa "alacaksan abs li araç al kardeşim" mi dersiniz?

    Marka Volkswagen

    Model Polo TDI

    Üretim Yılı 2001

    Ülke

    Tasarımcı

    Üretim Adedi

    Model Kodu

    Model Ailesi


    Karoser ve Boyutlar


    Karoser Tipi 4/5S HBK

    Kapı Sayısı 5

    Dingil Mesafesi 2460 mm (96.9 in)

    Ön İz Genişliği 1435 mm (56.5 in)

    Arka İz Genişliği 1425 mm (56.1 in)

    Uzunluk 3897 mm (153.4 in)

    Genişlik 1650 mm (65 in)

    Yükseklik 1465 mm (57.7 in)

    Yerden Yükseklik

    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.58

    Ağırlık 1135 kg (2500 lb)

    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)

    Yakıt Kapasitesi 45 litre (9.9 Imp gal , 11.9 US gal)


    Aerodinamik


    Hava Sürtünme Katsayısı 0.32

    Ön Kesit Alanı 2.04

    Cx 0.65


    Motor Özellikleri


    Motor Üreticisi Volkswagen

    Motor Yeri Ön

    Motor Yerleşimi Enlemesine

    Motor Yapısı cast iron block & aluminium head

    Soğutma Türü Su

    Motor Tipi SOHC

    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-3

    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (toplam 6 adet)

    Motor Hacmi 1422 cc (86.78 cu in)

    Çap 79.5 mm (3.13 in)

    Strok 95.5 mm (3.76 in)

    Çap / Strok Oranı 0.83

    Silindir Başına Düşen Hacim 474 cc/silindir (28.93 cu in/silindir)

    Krank Ana Yatak Sayısı 4

    Sıkıştırma Oranı 19.5 : 1

    Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.

    Hava Besleme Türü Turbo D.

    Kompresör Tipi

    İntercooler Türü

    Katalitik Konvertör Var

    Maksimum Motor Gücü 73 HP (54.4 kW)

    Maksimum Güç Devri 4000 d/d

    Maksimum Tork 195 N.m (143.9 lb.ft , 19.9 kg.m)

    Maksimum Tork Devri 2200 d/d

    Maksimum Güç Devrinde Tork 130 N.m (4000 d/d)

    Güç / Ağırlık Oranı 64.3 HP/ton (48 W/kg)

    Güç / Motor Hacmi Oranı 51.3 HP/litre (38.3 kW/litre)

    CO2 Emisyonu 119 g/km

    Yakıt Tüketimi 5.5/3.9/4.4 l/100km urban/extra-urban/combined


    Performans


    0 - 80 km/h 8.7 s

    0 - 60 mph

    0 - 100 km/h 13.6 s

    0 - 160 km/h

    80 - 120 km/h (son viteste)

    0 - 400 m Hızlanma 19 s

    0 - 1000 m Hızlanma 35 s

    Son Sürat 170 km/h (105.7 mph)


    Şanzıman ve Aktarma


    Şanzıman Türü 5M

    Son Vites Dişlisi Oranı 0.76 : 1

    Son Dişli Oranı 3.39 : 1

    Aktarma FWD


    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler


    Direksiyon Türü rack & pinion PAS

    Direksiyon Turu

    Dönüş Çapı

    Süspansiyon (ön) I.MS.CS.

    Süspansiyon (arka) I.TB.CS.

    Fren Türü (ön/arka) VeDi/Di-S-ABS

    Disk Çapı (ön) 256 mm

    Disk Çapı (arka) 232 mm

    Jantlar (ön) 5J x 14

    Jantlar (arka) 5J x 14

    Lastikler (ön) 165/70 R 14 T

    Lastikler (arka) 165/70 R 14 T



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m1c9i7l7 -- 12 Ağustos 2007; 19:21:08 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: savas07

    2004 poloların kapı hoperlorlerının ebatlarını bılen varmı arkadaslar



    arkalar 16.5 cm önler 13 cm. Arkadan eminin kesinlikle 16.5cm bende 2005 var mit takımı diyorlar arkaya ondan taktırdım 16.5cm taktı. Önler büyük ihtimalle 13 ama 16.5 olma ihtimali var. :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    peki bu hoparlor yuvalarinda kablolar hazirmi
    yani acip direk hoparlo montaji yapâbilirmiyiz yok sa yeni tesisat mi cekilecek


    kablolar hazır degil.Ama hoparlor yerleri hazır.kapı yanlarını sokup kabloları icinden geciriyorlar ve kapılara takıyorlar. bir tek kablo bile gorunmuyor orjinal gibi oluyor :D zaten orjinaldede kablolar oradan geciyor.

    Birde polonun yok tutusu bence cok iyi. Yuksek hızla baya keskin viraja girdim 160-170 civarında gidiyordum virajı yaklasınca gordum frene bastım ama ne kadar yavasladım bilmiyorum ama cok yakındı viraj fazla yavaslamıs olamam. Viraja girdim ve cıktıktan sonra ben ve arkadaslar polonun bu kadar iyi viraja girdigine cok sasırdık ama giriyor.Ses izolasyonu ve yok tutusu sınıfına gore bence mukemmel.Ama yakıt olarak pek ekonomik degil gibi geldi bana. Ben hızlı kullanıyorum ve belli bir hızı gecince baya yakmaya baslıyor. Birde klima acık olunca yakıyor yani. Kac para yakar bir depo ile ne kadar gider hiç hesaplamadım.Ama ibre hareketinden cıkardıgım sonuc bu :) Sehir icide cok az yakmıyor. Ama yine iyi.Gaza biraz gec tepki verdigi yazılıyor ve corolla ile kıyaslanmıs bunu corolla ile kıyaslamayın bence cunku japon arabalarının frenleri ve gazları cok hassas hemen tepki veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiLeSSouND -- 12 Ağustos 2007; 18:29:09 >




  • arkadaşım dizel polo iyidir.ben 1.4 benzinliden memnunum .fiyatıda iyi ama km kaç?
  • düzeltmeyi yaptım km sini ekledim ilk mesajıma ama bir kez daha soyliyim 118 bin km
  • gereken bakımı yaptırırsın.dizel olduğu için düşük km li polo bulmak zor.ama pişman olmazsın
  • arkadaşlar bende aranıza katılmak üzereyim.
    araç hakkındaki sorularıma sağolsun @armagedon@ yardımcı oldu.
    2001 polo comfortline
    ama sahibi aynalar ısıtmalı değil galiba dedi.
    bide yağmur sensörü yokmuş bunlarda dedi.
    tam olarak ta bilmiyor. bende aracı tanımadığımdan anlayamadım.
    bugün servise götürüp baktırıcam araca.
    ama comfortline olupta sensör ve ısıtmalı ayna olmayabilirmi?
    ek olarak kararan dikiz aynası mevcut.

    araç 100.000 km de. fiyat olarakta 16.000 liraya anlaştık.
    dış görüntüsünde herhangi bir problem yok bana göre. (bakalım servisin demesi daha önemli)
    ABS + sürücü yolcu Airbag + klima falan diğerlerinde olan donanımlar.
  • aynı aracın 2000 modeli bende mevcut.
    yağmur sensörü var
    aynalar da ısıtmalı.
    comfortline versiyonda bu donanımlar standart diye biliyorum.
    yani olması lazım o araçda da...

    ben aracıma 15000 ytl istediğimde "oooo çok istiyorsun" diyorlar ...
    valla bu aracın piyasası çok yuvarlak. kim ne tutturabilirse sanırım...
  • izmirdeyim ben
    burda benim fiyat gayet makul
    ama istanbul için biraz yüksek...

    inşallah standarttır aklıma takıldı şimdi.
    sigorta kağıdında comfortline yazıyo ama kaskoyu sanırım trendline diye yaptırmış
    ondan bi karışıklık yaşadım...

    servise gidince öğrenicem artık...
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.