Şimdi Ara

VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION UZUN DÖNEM İNCELEMESİ (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
5
Favori
27.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada karşılaştığımız arızanın şekli şöyle;

    Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz...

    Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor...
  • Tek kelimeyle muazzam bi paylaşım olmuş.Televizyonlarda yanınlanan çoğu oto tanıtım programından çok daha başarılı olmuş.Emeğinize sağlık...
  • yok yok arkadaş, ellerin dert görmesin...bu kadar iyi bir yazı okumadım...süpersin :)

    peki bir sorum var,

    1.90 lık bir adam bu aracı rahat kullanır mı ?

    koltuk ayarlarına göre
  • Harika bir değerlendirme olmuş. Cömertçe paylaştığınız için teşekkür ediyorum. İnanın çok şey öğrendim sizden. Elleriniz dert görmesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parko35

    yok yok arkadaş, ellerin dert görmesin...bu kadar iyi bir yazı okumadım...süpersin :)

    peki bir sorum var,

    1.90 lık bir adam bu aracı rahat kullanır mı ?

    koltuk ayarlarına göre

    Koltuk mutlaka en aşağıda ayarlı olmalı ve bir miktar geride kalmalı buna rağmen inip binerken bence biraz sıkıntı yaşar, ama buna alışır mı iş bu o kişiye kalmış... şahsen 1.90 boyunda olsam bu aracı tercih etmezdim...
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    peki hocam birşey daha sormak istiyorum, bu konuya vakıf birisi olduğunuzu düşünyorum,

    polo 1.2 Blumotion veya pejo 208 1.4 TDİ e-active otomatik

    arasında çok kararsıızım....pejocular en az yakan aracın bu olduğunu belirtiyor, polocularda 1.2 bluemotion, siz ne dersiniz, fabrika verileri çok yakın... @SiyahPelerinliAdam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parko35

    peki hocam birşey daha sormak istiyorum, bu konuya vakıf birisi olduğunuzu düşünyorum,

    polo 1.2 Blumotion veya pejo 208 1.4 TDİ e-active otomatik

    arasında çok kararsıızım....pejocular en az yakan aracın bu olduğunu belirtiyor, polocularda 1.2 bluemotion, siz ne dersiniz, fabrika verileri çok yakın... @SiyahPelerinliAdam

    Şahsi kanaatim o ki bu iki araç arasındaki tercih nedeni kesinlikle aralarındaki yakıt tüketim farkı olmamalı... Daha başka taraflarını değerlendirmelisiniz... ancak şahsen özellikle otomatik şanzımanlarda Fransız grubuna temkinli yaklaşan birisiyim, fiyatlarını donanım farklarını, 208 in detaylı özelliklerini bilmiyorum ancak yine de sanırım ben olsam Peugeot almazdım, bu tercihimde aracın etkisi var tabiki ancak ağırlıkla satış sonrası nedenlerden tercih etmezdim... Ailemizde geçmişte 3 binek 1 ticari 4 adet Peugeot kullanmıştık...




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    2011 de aldınız fiyat kaç bin liraydı?1.2 tdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khan0.9

    2011 de aldınız fiyat kaç bin liraydı?1.2 tdi

    Yanlış hatırlamıyorsam 38500-39000 civarı bir rakama almıştık...
  • Bu kadar güzel bir konunun mutlaka otomobil genel başlığına taşınması gerekir diye düşünüyorum zira polo başlığı altında hakettiği değeri bulamamış.

    bir solukta okudum elinize sağlık.

    bu arada resimler uçmuş, tekrar eklerseniz çok güzel olur
  • Arabadan anlamayan ve bu modeli almak isteyen birisi olarak yorumun muhteşem ötesinde oldu benim için. Açıkcası kafa olarak şüpheli olduğum bir çok konuda aydınlandım. Teşekkür ederim emeğine sağlık.
  • Emegine saglik cok aydinlatici olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kafama takılan soruları bulmama yardım etti teşekkür ederimm...
  • Aracımı kasım 2012 yılında aldım. Araç suan 16000kmde.2 aydır start stop sisteminde sorun yaşıyorum. Haziranın ilk haftasında 200km yol yaptım dönüşte start stop sistemim 2 gün çalışmadı daha sonra servise gittim araçta sorun olmadığı söylendi. Start stop sisteminin çalışması için birkaç koşulun oluşması gerektiği söylendi. Benım ısrarımla aracın akü değişimi yapıldı ve motor şasi bağlantılarının kontrolü yapıldı. (araçta ayrıca göstege lambalarıyla ilgili de sorun vardı) 3 hafta hiç bir sorun yaşamadım fakat 100km lik bir yolculuk yapmıştım start stop'un çalışmadığını farkettim. Suan aracımda start stop 3 gündür yine çalışmıyor. Söylenen koşullara gelince klima kullanmıyorum, emniyet kemerim takılı ,partikül filtresi devrede değil vs.ayrıca koşullarda bir eksiklik olsa bu sorun anlık olur oysa benim aracımda sistem 3 gündür çalışmıyor.
    Tavsiyelerinizi bekliyorum.




  • 1.2 TDI neden şimdi yok ?
  • candeniz_1991 kullanıcısına yanıt
    1.4 TDI ile yola devam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    1.4 TDI ile yola devam...

    Baya bi geç cevap oldu ama neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Hocam EGR arızası neden kaynaklanmış.Düşük devir kullanımından mı kaynaklanıyor.
  • Kesin olmamakla birlikte evet çok uzun süreli düşük devir kullanıma bağlandı,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altrea kullanıcısına yanıt
    Kesin olmamakla birlikte evet çok uzun süreli düşük devir kullanıma bağlandı,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.