Şimdi Ara

VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
8.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • destan dökmüş millet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder

    Yeni modellerle birlikte yeni motorlar da çıkıyor.

    Her marka aracına bu motorları koyup satışa sunuyor.

    Ama VW araçlarının motor özellikleri hala tatmin edici düzeyde değil.

    Bugün Passat almaya niyetlendiğimizde, TSI 122 HP'ye mahkumuz.

    Ama Insıgnia 180 HP, Mondeo 160 HP, 508 163 HP motorlarla satışta.

    VW ya da Doğuş hala bunu nasıl göremiyor anlamış değilim.

    Diğer markalar performansın doruğuna çıkabiliyorken, VW hala yerlerde açıkçası.

    Jetta gibi bir araçta, 1.2 TSI 150 HP gibi bir motora mecburuz. Golf'te 122 HP. Golf 160 HP almaya kalsak çok pahalı.

    Astra'da 1.4 140, 1.6 180 HP, Yeni Focusta 1.6 182 HP gibi güçlerden bahsediyoruz artık.

    Dizelde de fark yok. Koca Passat'ta 105 HP dizel motor var. Adamlar Ceed'e 1.6 128 HP, Bravo'ya 120 HP, 300 Nm gücünde dizel motor koyuyorlar.

    Renault bile 1.6 dizel motordan 130 HP, 380 Nm güç çıkarıyor.

    Doğuş ise, 1.2 TSI Polo getireceğine, atmosferik 1.2 Polo satışına başlamış. Sadece 70 HP gücünde. Bir de 29200 TL.

    Anlayamıyorum, milletimiz diğer markaları hiç mi araştırmıyor ?

    Ben de VW sever bir insanım ama, iyi niyetimiz su istimal ediliyor.

    Nasıl olsa millet alıyor diye, çağın gerisinde kalmış motorları bile satıyorlar hala.

    Doğuş'a 1.8 TSI 160 HP, 2.0 TSI 211 HP ve 2.0 TDI 170 HP motorları getirecekler mi diye soru sordum, bir aydır cevap bekliyorum.

    Mondeo'da 2.0 240 HP gibi güç varken, hala 1.4 TSI 122 HP gibi komik rakamlar oldukça VW'den soğuyorum.

    Highline Passat'a 77000 lira vereceğime, 90000 liraya güç ve tork manyağı Full Mondeo'ya binerim.

    Benim gibi VW fanatiği adamı bile soğuttunuz ya helal olsun.


    arkadaşımızın serzenişine yanıt aramak için resmi sitelerinden araçları kontrol ettim.
    1.si passat cc de 1.8 tsi 160 ve 2.0 tsi 211 hp var. bunlar pahalı ama denebilir.ama en ucuzu nerdeyse 55.000 tl olan bir araçtan bahsediyoruz
    2.si jettada kullanılan 150 hplik bir motor yok.arkadaşımız yazarken muhtemelen yanlış numaralara bastı sanırım
    3.sü mukayese edilen araçlar benzinlilerde de dizeldede segment farklılıkları olan araçlar
    4.sü mondeo 2.0 lt 240 hp 91 - 92.000 tl ve 2.0 mondeo dizeliyle aynı fiyat. mondeo tend 1,6 120 hp fiyatıysa 50.300 tl ki passat 114 tsi 122 hp 54.600 tl. arada uçurum yok.

    sonuç olarak ;bu teknoloji ve konforu illaki kullanmak istiyorum ama bu parayı vermem diyen arkadaşlar için benim önerim skoda octavia
    Classic 1.6 TDI CR 105 HP DSG Tiptronik 46.370 tl. jettada 10.000 tl civarı eklemelisiniz

    biliyorum bu c segmenti bir araç ama fiyatı çok daha uygun octavia Ambiente 1.4 TSI 122 HP 39.970 (yeni jetta 1.2 tsi 105 hp trendline 41.800)
    octavia RS 2.0 TDI CR 170 HP DSG Tiptronik 79.970
    passatın uzatılmış şasisi super b ise Comfort 1.4 TSI 125 HP 46.970
    Elegance 1.8 TSI 160 HP DSG Tipt. 75.970
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 87.970

    marka imajına para ödemeden salt teknolojisinden yararlanmak isterseniz öneririm. 1.4 tsi ve 1.6 tdi lerini her iki modeldede kullandım.uzun yol yapmadım ama inceleme fırsatım oldu. kaputu açtığınızda zaten bire bir VW olduğunu göreceksiniz. fiyat fayda endeksi bence gayet başarılı. umarım tartışmamızı bir katkısı dokunmuştur. herkese saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 29 Mart 2011; 18:08:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu konuyu okuyunca neremle gülsem şaşırdm bu kadar mı art niyet, bu kadar mı at gözlüğü olur yahu :)
    Neymiş efendim VW motorları yerlerde sürünüyormuş,
    Oldu efendim biz kalkalım siz, çayır çimen takılın öyle, hey Allahım, Allah sabır versin

    adamlar küçük motorlarına takmışlar turboymuş bilmem neymiş torku vs arttırıp bize satmış ödediğimiz paralara o araçlar değiyormu .




    özel mesaj atamadığım için genelde yazıyorum kusura bakmayın. mercedese nissanın motor vereceğini yazmışsınız mesajınızda ve daha kıvrak olur demişsiniz. zaten nissanın kendisi renaulttan motor temin ederken mümkün değil mercedese motor tedarik etsin. ayrıca performanslı sedanın öncüleri olan bmw ve mercedesin rekabetine kalsa yine başka bir markadan motor tedarik edemez. şu an mercedesin ayrıca iki adet resmi tuning firması var. brabus ve amg. zaten resmi sitesinde amg ye yer veriyor. dizel motoru bile 2.2 den başlayan bir marka nissandan motor temin etmez. teknoloji olarak fersah fersah ilerde olan bir marka kalkıp başkasından motor tedariği yapmaz. f-1 de McLaren den ayrılan mercedes kendi ismiyle takım kurarak şumiyi getirdi. ve bu yılda McLarene mercedes motor verecek. kamyon, otobüs,yat, uçak motoru üreten bir firma neden nissandan motor alsınki. kıvraklık konusuda tartışılır. bir mercedes fanatiği olarak nissan motorlu mercedesi düşünmek bende mide bulantısı yaptı. solucan genlerini aslana aşılamak gibi bir şey. neyse mesajınız için teşekkürler. bu arada başlıkla alakasız bir yazı oldu ama özele bir türlü mesaj atamadım.







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 29 Mart 2011; 23:45:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu konuyu okuyunca neremle gülsem şaşırdm bu kadar mı art niyet, bu kadar mı at gözlüğü olur yahu :)
    Neymiş efendim VW motorları yerlerde sürünüyormuş,
    Oldu efendim biz kalkalım siz, çayır çimen takılın öyle, hey Allahım, Allah sabır versin

    adamlar küçük motorlarına takmışlar turboymuş bilmem neymiş torku vs arttırıp bize satmış ödediğimiz paralara o araçlar değiyormu .




    özel mesaj atamadığım için genelde yazıyorum kusura bakmayın. mercedese nissanın motor vereceğini yazmışsınız mesajınızda ve daha kıvrak olur demişsiniz. zaten nissanın kendisi renaulttan motor temin ederken mümkün değil mercedese motor tedarik etsin. ayrıca performanslı sedanın öncüleri olan bmw ve mercedesin rekabetine kalsa yine başka bir markadan motor tedarik edemez. şu an mercedesin ayrıca iki adet resmi tuning firması var. brabus ve amg. zaten resmi sitesinde amg ye yer veriyor. dizel motoru bile 2.2 den başlayan bir marka nissandan motor temin etmez. teknoloji olarak fersah fersah ilerde olan bir marka kalkıp başkasından motor tedariği yapmaz. f-1 de McLaren den ayrılan mercedes kendi ismiyle takım kurarak şumiyi getirdi. ve bu yılda McLarene mercedes motor verecek. kamyon, otobüs,yat, uçak motoru üreten bir firma neden nissandan motor alsınki. kıvraklık konusuda tartışılır. bir mercedes fanatiği olarak nissan motorlu mercedesi düşünmek bende mide bulantısı yaptı. solucan genlerini aslana aşılamak gibi bir şey. neyse mesajınız için teşekkürler. bu arada başlıkla alakasız bir yazı oldu ama özele bir türlü mesaj atamadım.


    buyrun okuyun kardeşim mercedesi kötülemek aklımın ucundan bile geçmez.

    Reno ve nissanın birlikte europa pazarı için DCi motorunu geliştirdiğini ve Nissanın kenine özgü tasarımı ile dünyaca ünlü Twincam vb. motorlarının olduğunu unutmayın.


    1-)Renault-Nissan Motorları Mercedes ve Smart’a Hayat Verecek

    Daimler ve Renault-Nissan Ortaklığı arasında yapılan antlaşmaya göre gelecek yeni modeller ortak bir çalışmanın ürünü olacak. Nissan, lüks markası Infiniti için en güncel V6 – V8 AMG motorlarını kullanabilecek. Mercedes’te yenilenen ve yenilenecek olan A ile B Serisi araçları için Renault-Nissan’ın geliştirdiği 1.6lt 128HP turbodizel motorları kullanabilecek. Ayrıca yeni üretilecek 3 ve 4 silindirli benzinli – dizel motorların üretiminde de iki ortak beraber çalışacaklar. Bu motorlar lüks Mercedes ve Smart modellerinde kullanılabilecek. 1.2lt ile 1.8lt hacimleri arasında değişecek yeni motorlarda arge bölümünü Daimler üstlenirken, Renault ise bu motorları üretmekle ilgilenecek. Bu yeni motorları Renault Clio – Mercedes A ve B serisi ile Smart Fourtwo’da görebileceğiz.
    kaynak:
    http://www.otomottv.com/renault-nissan-motorlari-mercedes-ve-smarta-hayat-verecek.html

    2-)Nissan motoru hakkında :

    Nissan yeni en iyi motor ödülünü alma başarısını gösterdi


    14 üncüsü düzenlenen en iyi on motor"10 Best Engines" yarışmasında Nissan yine en iyi motor seçilme başarısına ulaştı. 14 yıl önce start alan yarışmada 1995 yılından bugüne ilk on arasında yer alan Nissan, bu yıl infiniti G37 Coupe'de kullanılan VQ37VHR motoru ile yer aldı.


    Bir önceki VQ motorun temel özellikleri korunmasına karşın ,yeni V6 motorun en önemli özelliklerinden biri hidrolik olarak kumanda edilebilen " VVEL " Değişken valf kumanda sistemi. Bu sistem yeni VQ motora performans ve yakıt ekonomisinin geliştirilmesinde önemli bir katkı yapmış gözüküyor.330 Hp ve 366 Nm değerlerine sahip.

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


    motorlar;
    Nissan Motor Co. Ltd.: 3.7L DOHC V-6 (Infiniti G37)
    Audi AG: FSI 2.0L turbocharged DOHC I-4 (Audi A3)
    BMW AG: 3.0L turbocharged DOHC I-6 (335i Coupe)
    Daimler AG: 3.0L DOHC V-6 Turbodiesel (Mercedes E320 CDI)
    Ford Motor Co.: 4.6L SOHC V-8 (Mustang Shelby GT/Bullitt)
    General Motors Corp.: 3.6L DOHC V-6 (Cadillac CTS)
    General Motors Corp.: 6.0L OHV V-8 Hybrid (GMC Yukon Hybrid)
    Honda Motor Co. Ltd.: 3.5L SOHC V-6 (Accord Coupe)
    Mazda Motor Corp.: 2.3L DISI turbocharged DOHC I-4 (Mazdaspeed3)
    Toyota Motor Corp.: 3.5L DOHC V-6 (Lexus IS 350)

    kaynak:
    http://www.otosayfa.com/oto-haber/nissan-yeni-en-iyi-motor-odulunu-alma-basarisini-gosterdi.html

    http://www.arabam.com/haber/Teknoloji-Nissandan-farkli-bir-motor/Detay-290462

    Mesela fuganın motoru

    V6 3.5 motor.
    1 LT de 19 km yol alabiliyor

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?





    Ürettiğin motorlar

    Straight-3

    * 2010-present Nissan HR engine — 1.0/1.2 L — HR10DDT, HR12DE, HR12DDR (See Straight-4 below for other HR engines)

    [edit] Straight-4

    Nissan's Straight-4 engines include:

    * 1952-1955 Nissan D engine — 0.9/1.1 L — D10, D11
    * 1955-1966 Prince G engine — 1.5/1.8/1.9/2.0 L — GA-4/G-1, GB-30/G-2, G-15, G-18
    * 1957-1960 Nissan C engine — 1.0 L
    * 1961-1970 Nissan G engine — 1.5 L — G
    * 1965-1987 Nissan SD engine — Series One — Diesel 2.2/2.3/2.5 L — SD22, SD23, SD25 (See Straight-6 below for other SD engines.)
    * 1965-1982 Nissan J engine — 1.3/1.5/2.0 L — J13, J15, J16
    * 1965-1970 Nissan R engine — 1.6 L — R16
    * 1967-1970 Nissan H engine — 1.9/2.0 L — H, H20 (See Straight-6 below for other H engines.)
    * 1967.5-1970 Datsun U engine — 2.0 L — U20
    * 1968-1980 Nissan L engine — 1.3/1.4/1.6/1.8/2.0 L — L13, L14, L16, L18, L20B (See Straight-6 below for other L engines)
    * 1966-2008 Nissan A engine — 1.0/1.2/1.3/1.4/1.5 L — A10, A12, A12T, A12A, A13, A14, A15
    * 1979-1989 Nissan Z engine — 1.6/1.8/2.0/2.2/2.4 L — Z16, Z18, Z18ET, Z20S, Z20E, Z22E, Z24
    * 1981-1993 Nissan CA engine — 1.6/1.8/2.0 L — CA16, CA18i, CA18DE, CA18DET, CA18ET, CA20
    * 1958-1964, 1982-1988 Nissan E engine — 1.0/1.2/1.3/1.5/1.6 L — E, E-1, E10, E13, E15E, E15ET, E16, E16E
    * 1983-1985,1991-1997? Nissan CD engine — Diesel 1.7/2.0 L — CD17, CD20, CD20T, CD20ET, CD20E
    * 1983-1986? Nissan FJ engine — 2.0 L — FJ20E, FJ20ET
    * 1983-1992 Nissan MA engine — 0.9/1.0/1.2 L — MA09ERT, MA10S, MA10E, MA10ET, MA12S
    * 1987-2007 Nissan GA engine — 1.3/1.4/1.5/1.6 L — GA14DE, GA16E, GA16DE, GA16DS
    * 1986-present Nissan TD engine — 2.3/2.5/2.7 L — TD23, TD25, TD27, TD27T
    * 1986-2004 Nissan KA engine — 2.4 L — KA24E, KA24DE
    * 1987-2007 Nissan SR engine — 1.6/1.8/2.0 L — SR16DE, SR16Di, SR16D, SR16VE, SR16VE N1, SR18DE, SR18DET, SR18Di, SR20DE, SR20DE GT Spec, SR20DET, SR20Di, SR20VE, SR20VET
    * 1993-2002 Nissan CG engine — 1.0/1.3/1.4 L — CG10DE, CG13DE, CGA3DE
    * 1999-present? Nissan YD engine — Diesel 2.2/2.5/ L — YD22DDT,YD22DDTi, YD25DDT, YD25DDTi
    * 1994?-2000 Nissan QD engine — Diesel 3.2 L — QD32
    * 1999-present Nissan QG engine — 1.3/1.5/1.6/1.8 L — QG13DE, QG15DE, QG16DE, QG18DE, QG18DD, QG18DEN
    * 2001-present Nissan QR engine — 2.0/2.5 L — QR20DE, QR20DD, QR25DE, QR25DD
    * 2002-present Nissan CR engine — 1.0/1.2/1.4 L — CR10DE, CR12DE, CR14DE
    * 2005-present Nissan HR engine — 1.5/1.6 L — HR15DE, HR16DE (See Straight-3 above for other HR engines)
    * 2005-present Nissan MR engine — 1.6/1.8/2.0 L — MR16DDT, MR18DE, MR20DE, MR20DD
    * 199?-present Nissan NA engine — 1.6/2.0 L — NA16, NA20 - replacement of Z series and mostly used in commercial vehicles. Designed based on Z series.
    * 1999-present Nissan ZD engine — Diesel 3.0 L — ZD30DD, ZD30DDT, ZD30DDTi

    [edit] Straight-6

    Nissan's Straight-6 engines include:

    * 1965-1967 Nissan H engine — 3.0 L — H30 (See Straight-4 above for other H engines.)
    * 1968-1983 Nissan P engine — 4.0 L — P40
    * 1968-1984 Nissan L engine — 2.0/2.3/2.4/2.6/2.8 L — L20A, L20E, L20ET, L20P, L23, L24, L24E, L26, L26E, L28, L28E, L28ET (See Straight-4 above for other L engines)
    * 1977-1989 Nissan LD engine — Diesel 2.8 L — LD28, LD28T
    * 1969-1973 Nissan S20 engine — 2.0 L
    * 1980-1988 Nissan SD engine - Series Two — Diesel 3.3 L — SD33, SD33T (See Straight-4 above for other SD engines.)
    * 1983-1995 Nissan FD engine — 3.3/3.5/4.2/4.6 L — FD33, FD33T, FD35, FD35T, FD42, FD46
    * 1985-2002 Nissan RB engine — 2.0/2.4/2.5/2.6/2.8/3.0 L — RB20E, RB20ET, RB20DE, RB20DET, RB20DET-R, RB24DET, RB25DE, RB25DET, RB26DETT, RB28DETT, RB30S, RB30E, RB30ET, RB30DE
    * 1985-1999? Nissan RD engine — Diesel 2.8 L — RD28, RD28T, RD28Ti
    * 1987-present Nissan TB engine — 4.2/4.5/4.8 L — TB42E, TB42S, TB45E, TB48DE
    * 1988-2004 Nissan TD engine — Diesel 4.2 L — TD42, TD42T, TD42Ti

    [edit] V6

    Nissan's V6 engines include:

    * 1984-2004 Nissan VG engine — 2.0/3.0/3.3 L — VG20E, VG20P, VG20ET, VG20DE, VG20DET, VG30S, VG30i, VG30E, VG30ET, VG30DE, VG30DET, VG30DETT, VG33E, VG33E-R
    * 1992-1994 Nissan VE engine — 3.0 L — VE30DE
    * 1995-present Nissan VQ engine — 2.0/2.3/2.5/3.0/3.5/3.7/4.0 L — VQ20DE, VQ23DE, VQ25DD, VQ25DE, VQ25DET, VQ25HR, VQ25VHR, VQ30DD, VQ30DE, VQ30DE-K, VQ30DET, VQ35DE, VQ35HR, VQ42HR, VQ45HR, VQ37VHR, VQ40DE, VQ42VHR, VQ45VHR
    * 2008-present Nissan VR Engine — 3.8 L — VR38DETT

    [edit] V8

    Nissan's V8 engines include:

    * 1965-1989 Nissan Y engine — 4.0/4.4 L — Y40, Y44
    * 1987- Nissan VEJ30 & VRH35 (Non-Production)
    * 1989-2001 Nissan VH engine — 4.1/4.5 L — VH41DE, VH45DE, VRH racing engines
    * 2001-present Nissan VK engine — 4.5/5.0/5.6 L — VK45DE, VK45DD, VK50VE, VK56DE, VK56VD

    [edit] V12

    Nissan's V12 engines include:

    * 1969-1970 GRX-III — Nissan R382, Nissan R383
    * UD12 — Diesel
    * VRT35 — Nissan P35

    [edit] Diesel engines

    Diesel Engines in summary (model, displacement)

    * Nissan CD engine — 1.7/2.0 L
    * Nissan ED engine —
    * Nissan FD engine — 3.3/3.5/4.2/4.6 L
    * Nissan LD engine — 2.0/2.8 L
    * Nissan RD engine — 2.5/2.8 L
    * Nissan SD engine — 2.0/2.2/2.3/2.5/3.3 L
    * Nissan TD engine — 2.3/2.5/2.7/4.2 L
    * Nissan YD engine — 2.2/2.5 L
    * Nissan ZD engine — 3.0 L
    * Nissan QD engine — 3.2 L
    * Nissan V9X engine engine — 3.0 L
    * Nissan UD engine UD12 —
    * 12CY,

    kaynak:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_engine


    http://en.wikipedia.org/wiki/Nismo
    http://www.nissanusa.com/nismo/
    umarım bilgilendirici olmuştur Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 29 Mart 2011; 23:44:10 >




  • Bu da sürünüyor yerlerde yazık:
    Bugatti Veyron Super Sport 1200 PS - Specs & Perfs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilsever -- 30 Mart 2011; 1:21:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Şu konuyu okuyunca neremle gülsem şaşırdm bu kadar mı art niyet, bu kadar mı at gözlüğü olur yahu :)
    Neymiş efendim VW motorları yerlerde sürünüyormuş,
    Oldu efendim biz kalkalım siz, çayır çimen takılın öyle, hey Allahım, Allah sabır versin

    adamlar küçük motorlarına takmışlar turboymuş bilmem neymiş torku vs arttırıp bize satmış ödediğimiz paralara o araçlar değiyormu .




    özel mesaj atamadığım için genelde yazıyorum kusura bakmayın. mercedese nissanın motor vereceğini yazmışsınız mesajınızda ve daha kıvrak olur demişsiniz. zaten nissanın kendisi renaulttan motor temin ederken mümkün değil mercedese motor tedarik etsin. ayrıca performanslı sedanın öncüleri olan bmw ve mercedesin rekabetine kalsa yine başka bir markadan motor tedarik edemez. şu an mercedesin ayrıca iki adet resmi tuning firması var. brabus ve amg. zaten resmi sitesinde amg ye yer veriyor. dizel motoru bile 2.2 den başlayan bir marka nissandan motor temin etmez. teknoloji olarak fersah fersah ilerde olan bir marka kalkıp başkasından motor tedariği yapmaz. f-1 de McLaren den ayrılan mercedes kendi ismiyle takım kurarak şumiyi getirdi. ve bu yılda McLarene mercedes motor verecek. kamyon, otobüs,yat, uçak motoru üreten bir firma neden nissandan motor alsınki. kıvraklık konusuda tartışılır. bir mercedes fanatiği olarak nissan motorlu mercedesi düşünmek bende mide bulantısı yaptı. solucan genlerini aslana aşılamak gibi bir şey. neyse mesajınız için teşekkürler. bu arada başlıkla alakasız bir yazı oldu ama özele bir türlü mesaj atamadım.


    buyrun okuyun kardeşim mercedesi kötülemek aklımın ucundan bile geçmez.

    Reno ve nissanın birlikte europa pazarı için DCi motorunu geliştirdiğini ve Nissanın kenine özgü tasarımı ile dünyaca ünlü Twincam vb. motorlarının olduğunu unutmayın.


    1-)Renault-Nissan Motorları Mercedes ve Smart’a Hayat Verecek

    Daimler ve Renault-Nissan Ortaklığı arasında yapılan antlaşmaya göre gelecek yeni modeller ortak bir çalışmanın ürünü olacak. Nissan, lüks markası Infiniti için en güncel V6 – V8 AMG motorlarını kullanabilecek. Mercedes’te yenilenen ve yenilenecek olan A ile B Serisi araçları için Renault-Nissan’ın geliştirdiği 1.6lt 128HP turbodizel motorları kullanabilecek. Ayrıca yeni üretilecek 3 ve 4 silindirli benzinli – dizel motorların üretiminde de iki ortak beraber çalışacaklar. Bu motorlar lüks Mercedes ve Smart modellerinde kullanılabilecek. 1.2lt ile 1.8lt hacimleri arasında değişecek yeni motorlarda arge bölümünü Daimler üstlenirken, Renault ise bu motorları üretmekle ilgilenecek. Bu yeni motorları Renault Clio – Mercedes A ve B serisi ile Smart Fourtwo’da görebileceğiz.
    kaynak:
    http://www.otomottv.com/renault-nissan-motorlari-mercedes-ve-smarta-hayat-verecek.html

    2-)Nissan motoru hakkında :

    Nissan yeni en iyi motor ödülünü alma başarısını gösterdi


    14 üncüsü düzenlenen en iyi on motor"10 Best Engines" yarışmasında Nissan yine en iyi motor seçilme başarısına ulaştı. 14 yıl önce start alan yarışmada 1995 yılından bugüne ilk on arasında yer alan Nissan, bu yıl infiniti G37 Coupe'de kullanılan VQ37VHR motoru ile yer aldı.


    Bir önceki VQ motorun temel özellikleri korunmasına karşın ,yeni V6 motorun en önemli özelliklerinden biri hidrolik olarak kumanda edilebilen " VVEL " Değişken valf kumanda sistemi. Bu sistem yeni VQ motora performans ve yakıt ekonomisinin geliştirilmesinde önemli bir katkı yapmış gözüküyor.330 Hp ve 366 Nm değerlerine sahip.

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


    motorlar;
    Nissan Motor Co. Ltd.: 3.7L DOHC V-6 (Infiniti G37)
    Audi AG: FSI 2.0L turbocharged DOHC I-4 (Audi A3)
    BMW AG: 3.0L turbocharged DOHC I-6 (335i Coupe)
    Daimler AG: 3.0L DOHC V-6 Turbodiesel (Mercedes E320 CDI)
    Ford Motor Co.: 4.6L SOHC V-8 (Mustang Shelby GT/Bullitt)
    General Motors Corp.: 3.6L DOHC V-6 (Cadillac CTS)
    General Motors Corp.: 6.0L OHV V-8 Hybrid (GMC Yukon Hybrid)
    Honda Motor Co. Ltd.: 3.5L SOHC V-6 (Accord Coupe)
    Mazda Motor Corp.: 2.3L DISI turbocharged DOHC I-4 (Mazdaspeed3)
    Toyota Motor Corp.: 3.5L DOHC V-6 (Lexus IS 350)

    kaynak:
    http://www.otosayfa.com/oto-haber/nissan-yeni-en-iyi-motor-odulunu-alma-basarisini-gosterdi.html

    http://www.arabam.com/haber/Teknoloji-Nissandan-farkli-bir-motor/Detay-290462

    Mesela fuganın motoru

    V6 3.5 motor.
    1 LT de 19 km yol alabiliyor

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?





    Ürettiğin motorlar

    Straight-3

    * 2010-present Nissan HR engine — 1.0/1.2 L — HR10DDT, HR12DE, HR12DDR (See Straight-4 below for other HR engines)

    [edit] Straight-4

    Nissan's Straight-4 engines include:

    * 1952-1955 Nissan D engine — 0.9/1.1 L — D10, D11
    * 1955-1966 Prince G engine — 1.5/1.8/1.9/2.0 L — GA-4/G-1, GB-30/G-2, G-15, G-18
    * 1957-1960 Nissan C engine — 1.0 L
    * 1961-1970 Nissan G engine — 1.5 L — G
    * 1965-1987 Nissan SD engine — Series One — Diesel 2.2/2.3/2.5 L — SD22, SD23, SD25 (See Straight-6 below for other SD engines.)
    * 1965-1982 Nissan J engine — 1.3/1.5/2.0 L — J13, J15, J16
    * 1965-1970 Nissan R engine — 1.6 L — R16
    * 1967-1970 Nissan H engine — 1.9/2.0 L — H, H20 (See Straight-6 below for other H engines.)
    * 1967.5-1970 Datsun U engine — 2.0 L — U20
    * 1968-1980 Nissan L engine — 1.3/1.4/1.6/1.8/2.0 L — L13, L14, L16, L18, L20B (See Straight-6 below for other L engines)
    * 1966-2008 Nissan A engine — 1.0/1.2/1.3/1.4/1.5 L — A10, A12, A12T, A12A, A13, A14, A15
    * 1979-1989 Nissan Z engine — 1.6/1.8/2.0/2.2/2.4 L — Z16, Z18, Z18ET, Z20S, Z20E, Z22E, Z24
    * 1981-1993 Nissan CA engine — 1.6/1.8/2.0 L — CA16, CA18i, CA18DE, CA18DET, CA18ET, CA20
    * 1958-1964, 1982-1988 Nissan E engine — 1.0/1.2/1.3/1.5/1.6 L — E, E-1, E10, E13, E15E, E15ET, E16, E16E
    * 1983-1985,1991-1997? Nissan CD engine — Diesel 1.7/2.0 L — CD17, CD20, CD20T, CD20ET, CD20E
    * 1983-1986? Nissan FJ engine — 2.0 L — FJ20E, FJ20ET
    * 1983-1992 Nissan MA engine — 0.9/1.0/1.2 L — MA09ERT, MA10S, MA10E, MA10ET, MA12S
    * 1987-2007 Nissan GA engine — 1.3/1.4/1.5/1.6 L — GA14DE, GA16E, GA16DE, GA16DS
    * 1986-present Nissan TD engine — 2.3/2.5/2.7 L — TD23, TD25, TD27, TD27T
    * 1986-2004 Nissan KA engine — 2.4 L — KA24E, KA24DE
    * 1987-2007 Nissan SR engine — 1.6/1.8/2.0 L — SR16DE, SR16Di, SR16D, SR16VE, SR16VE N1, SR18DE, SR18DET, SR18Di, SR20DE, SR20DE GT Spec, SR20DET, SR20Di, SR20VE, SR20VET
    * 1993-2002 Nissan CG engine — 1.0/1.3/1.4 L — CG10DE, CG13DE, CGA3DE
    * 1999-present? Nissan YD engine — Diesel 2.2/2.5/ L — YD22DDT,YD22DDTi, YD25DDT, YD25DDTi
    * 1994?-2000 Nissan QD engine — Diesel 3.2 L — QD32
    * 1999-present Nissan QG engine — 1.3/1.5/1.6/1.8 L — QG13DE, QG15DE, QG16DE, QG18DE, QG18DD, QG18DEN
    * 2001-present Nissan QR engine — 2.0/2.5 L — QR20DE, QR20DD, QR25DE, QR25DD
    * 2002-present Nissan CR engine — 1.0/1.2/1.4 L — CR10DE, CR12DE, CR14DE
    * 2005-present Nissan HR engine — 1.5/1.6 L — HR15DE, HR16DE (See Straight-3 above for other HR engines)
    * 2005-present Nissan MR engine — 1.6/1.8/2.0 L — MR16DDT, MR18DE, MR20DE, MR20DD
    * 199?-present Nissan NA engine — 1.6/2.0 L — NA16, NA20 - replacement of Z series and mostly used in commercial vehicles. Designed based on Z series.
    * 1999-present Nissan ZD engine — Diesel 3.0 L — ZD30DD, ZD30DDT, ZD30DDTi

    [edit] Straight-6

    Nissan's Straight-6 engines include:

    * 1965-1967 Nissan H engine — 3.0 L — H30 (See Straight-4 above for other H engines.)
    * 1968-1983 Nissan P engine — 4.0 L — P40
    * 1968-1984 Nissan L engine — 2.0/2.3/2.4/2.6/2.8 L — L20A, L20E, L20ET, L20P, L23, L24, L24E, L26, L26E, L28, L28E, L28ET (See Straight-4 above for other L engines)
    * 1977-1989 Nissan LD engine — Diesel 2.8 L — LD28, LD28T
    * 1969-1973 Nissan S20 engine — 2.0 L
    * 1980-1988 Nissan SD engine - Series Two — Diesel 3.3 L — SD33, SD33T (See Straight-4 above for other SD engines.)
    * 1983-1995 Nissan FD engine — 3.3/3.5/4.2/4.6 L — FD33, FD33T, FD35, FD35T, FD42, FD46
    * 1985-2002 Nissan RB engine — 2.0/2.4/2.5/2.6/2.8/3.0 L — RB20E, RB20ET, RB20DE, RB20DET, RB20DET-R, RB24DET, RB25DE, RB25DET, RB26DETT, RB28DETT, RB30S, RB30E, RB30ET, RB30DE
    * 1985-1999? Nissan RD engine — Diesel 2.8 L — RD28, RD28T, RD28Ti
    * 1987-present Nissan TB engine — 4.2/4.5/4.8 L — TB42E, TB42S, TB45E, TB48DE
    * 1988-2004 Nissan TD engine — Diesel 4.2 L — TD42, TD42T, TD42Ti

    [edit] V6

    Nissan's V6 engines include:

    * 1984-2004 Nissan VG engine — 2.0/3.0/3.3 L — VG20E, VG20P, VG20ET, VG20DE, VG20DET, VG30S, VG30i, VG30E, VG30ET, VG30DE, VG30DET, VG30DETT, VG33E, VG33E-R
    * 1992-1994 Nissan VE engine — 3.0 L — VE30DE
    * 1995-present Nissan VQ engine — 2.0/2.3/2.5/3.0/3.5/3.7/4.0 L — VQ20DE, VQ23DE, VQ25DD, VQ25DE, VQ25DET, VQ25HR, VQ25VHR, VQ30DD, VQ30DE, VQ30DE-K, VQ30DET, VQ35DE, VQ35HR, VQ42HR, VQ45HR, VQ37VHR, VQ40DE, VQ42VHR, VQ45VHR
    * 2008-present Nissan VR Engine — 3.8 L — VR38DETT

    [edit] V8

    Nissan's V8 engines include:

    * 1965-1989 Nissan Y engine — 4.0/4.4 L — Y40, Y44
    * 1987- Nissan VEJ30 & VRH35 (Non-Production)
    * 1989-2001 Nissan VH engine — 4.1/4.5 L — VH41DE, VH45DE, VRH racing engines
    * 2001-present Nissan VK engine — 4.5/5.0/5.6 L — VK45DE, VK45DD, VK50VE, VK56DE, VK56VD

    [edit] V12

    Nissan's V12 engines include:

    * 1969-1970 GRX-III — Nissan R382, Nissan R383
    * UD12 — Diesel
    * VRT35 — Nissan P35

    [edit] Diesel engines

    Diesel Engines in summary (model, displacement)

    * Nissan CD engine — 1.7/2.0 L
    * Nissan ED engine —
    * Nissan FD engine — 3.3/3.5/4.2/4.6 L
    * Nissan LD engine — 2.0/2.8 L
    * Nissan RD engine — 2.5/2.8 L
    * Nissan SD engine — 2.0/2.2/2.3/2.5/3.3 L
    * Nissan TD engine — 2.3/2.5/2.7/4.2 L
    * Nissan YD engine — 2.2/2.5 L
    * Nissan ZD engine — 3.0 L
    * Nissan QD engine — 3.2 L
    * Nissan V9X engine engine — 3.0 L
    * Nissan UD engine UD12 —
    * 12CY,

    kaynak:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_engine


    http://en.wikipedia.org/wiki/Nismo
    http://www.nissanusa.com/nismo/
    umarım bilgilendirici olmuştur Teşekkürler.



    Ben mercedesi kötülediniz demedim. sizi eleştiren bir şey söylemek değildi niyetim. konuya gelince sizin yazınızda "Daimler ve Renault-Nissan Ortaklığı arasında yapılan antlaşmaya göre gelecek yeni modeller ortak bir çalışmanın ürünü olacak. Nissan, lüks markası Infiniti için en güncel V6 – V8 AMG motorlarını kullanabilecek. Mercedes’te yenilenen ve yenilenecek olan A ile B Serisi araçları için Renault-Nissan’ın geliştirdiği 1.6lt 128HP turbodizel motorları kullanabilecek" diyor. yani büyük motorları nissana veriyor nissan kullanabilecek küçük motorlarıda mercedes kullanabilecekki yine bu motorların üretimini reno üstleniyormuş. yani ortaklaşa bir kullanım söz konusu. ancak ben sizin mesajınızda mercedes motor üretiminden çekilecek gm nin opele verdiği gibi mercedese de nissan motor verecek zannettim. bunun olmasının kullanıcıları tarafından hoş karşılanmayacağının mercedesinde büyük ihtimalle farkında olacağını ifade etmek istedim. mercedes chryslerle de anlaşma yapmıştı ve zamanında dünyanın en büyük şirket evliliği olarak gösterilmişti ancak bu evlilik chrysleri sakatlıktan kurtarsada mercedesi topallatmaya başlayınca ortaklık bozuldu. chrysler kar mercedes zarar açıkladı.

    yani fanatik kullanıcıları olan markalara köklü değişiklikler hoş karşılanmıyor. yukarıda bahsettiğiniz haber zaten firmalar arasında olan şeyler. bu arada ben nissana kötü demedim. ama mercedesle kıyaslanırsa benim için nissan hiç bir şey ifade etmez. mercedesin bir zamanlar kullandığı sloganı hatırlatırım bizde satndart olan diğerlerinde 20 yıl sonra opsiyonel. eski model bir mercedes bulun ve inceleyin bakın boş bir söylem olmadığını göreceksiniz.

    vikipedi:
    1876 yılında Nikolaus August Otto, uzun yıllardan beri sürdürülen "Güç Kaynağı" arayışına son vererek ilk dört zamanlı gaz motorunu üretti. Otto’nun yaptığı 4 zamanlı motorda ateşleme alevle yapıldığı için motor devri ancak dakikada 150-200 devire çıkabiliyordu. Kontrollü bir ateşlemesi olmayan bu motor geniş bir uygulama alanı bulamadı.

    Otto’nun çalışma arkadaşlarından Daimler, Ottodan ayrılarak kurduğu atölyede sıcak boru ateşlemesi denilen bir sistemi geliştirdi. Boru sıcaklığı ayar edilerek, motor devrini ve çalışmasını kısmen kontrol altına aldı. Böylece motor devrini 800-1000 d/d’ya çıkarmayı başardı. Bu içten yanmalı motorların otomobillerde kullanılabileceğini ortaya koydu. Fakat motorlarda hâlâ yakıt olarak hava gazı kullanılıyordu.

    Bundan sonraki çalışmalar havagazının yerine benzinin kullanılmasını sağlamak için; benzini pülverize ederek hava ile karıştırılması üzerinde yoğunlaştırıldı. Bu amaçla Daimler Almanya’da, Forest Fransa’da çalışmalar yaptılar. Forest , filit tulumbası esasına göre çalışan ilk karbüratörü yaptıysa da başarılı olamadı.

    Daimler ise, havayı sıvı yakıt içerisine iterek yakıtı zerrelerine ayırıp bu zerreleri de ateşlemeden önce sıcak boru temas ettirerek buhar haline getirmeye çalıştı. Sonunda Daimler bu iki prensibi birleştirerek arkadaşı Wilhelm Maybach ile birlikte bugünkü modern karbüratörlerin esasını teşkil eden ilk şamandıralı karbüratörü yaptı. 1885 yılında Reitwagen adında bir motorlu bisiklet de üretti.


    1885 Daimler ReitwagenBu çalışmalar devam ederken Alman mühendisi Karl Benz Daimler'in motoruna kendi bulduğu ilk elektrikli ateşleme sistemini de ekleyerek ticari yönden daha elverişli içten yanmalı motoru üretti. Gottlieb Daimler şamandıralı karbüratör yaparak içten yanmalı motorların gelişmesine katkıda bulunsa da yaptığı motoru bisiklet, kayık, at arabası gibi taşıtlara monte etmeye çalışarak Karl Benz’in gerisinde kaldı.

    At kullanılmadan kendiliğinden hareket edebilen anlamındaki auto+mobile kavramının ortaya atılmasından sonra ilk otomobilin doğumu, bugün Otto motoru olarak bilinen bu motorun geliştirilmesinden tam 10 yıl sonra gerçekleştirildi. Karl Benz 3 tekerlekli otomobili yaparak fabrika etrafında deneme turları atmıştır. Bu esnada karısı ve işçileri heyecan içinde bağıra çağıra peşinden koştukları bilinir. Ancak araç dört turdan sonra bozulmuştur. 9 Ocak 1886 tarihinde Mannheim'li fabrikatör Karl Benz, Berlin'deki imparatorluk Patent Bürosu'na başvurarak "Gaz motoruyla hareket eden araç" için patent hakkını aldı.Bu araç dünyanın ilk otomobilidir.

    Aynı yıl "Kendi kendine hareket eden otomobil" rüyasıyla uğraşan bir başka kişi, Gottlieb Daimler, Stuttgart yakınlarındaki Cannstatt kasabasında önemli bir başanya imzasını attı: Gottlieb Daimler ilk motorlu otomobilini denedi.

    Birbirine çok yakın mekânlarda, ancak birbirlerinden habersiz olarak otomobillerini geliştiren Daimler ve Benz buluşlarıyla yeni bir çağın açılmasına, dünyanın tam anlamıyla harekete geçmesine neden oldular.

    Daha sonraki yıllarda Karl Benz'in şirketi "Benz&Cie" ve Gottlieb Daimler'in şirketi "Daimler Motoren - Gesellschaft" birbirlerine rakip olarak otomobil ürettiler.

    İlk otomobillerin çoğu, dişlileri olmadığı için yokuş çıkamıyor, önce durup sonra geriye doğru inmeye başlıyordu. 1893’da yapılan Benz Victoria marka arabada bir deri kayışı küçük bir kasnağa bindiren bir kol kullanılmıştı. Bu düzenek tekerleklerin daha yavaş dönmesini ve yüksek manivela gücünün arabayı yokuş yukarı tırmandırmasını sağlıyordu.

    Benz Fabrikası 1896’ya kadar 130 araç üretti. 1894 yılında piyasaya sürülen Benz Velo önemli sayıda satılan ilk araç olmuştu.

    Mercedes ve Benz firmalarının birleşmesini gösteren afiş1897 yılında Fransa'nın Nice kentinde yaşayan Avusturyalı tüccar ve Avusturya Nice Başkonsolosu Emil Jellinek, Daimler fabrikasını ziyaret ederek bir otomobil satın aldı. Uluslararası finans dünyası ve aristokrasi ile iyi ilişkiler içinde olan Jellinek, Daimler otomobili ile Fransız Riviera'sında büyük ilgi topladı. Daha sonra Jelinek 1899'da 23 beygir gücünde motorla donatılmış bir Daimler yarış otomobiline büyük kızı Mercedes 'in adını vererek bu araçla Nice'de bir yarışa katıldı ve birinci oldu. Bu başarıdan sonra Jelinek, Daimler fabrikasına 36 otomobil sipariş verdi ve bu araçların "Mercedes" adını taşımalarını şart koştu.

    Emil Jelinek'in elde ettiği satış başarısı üzerine Daimler, 1901 yılından itibaren ürettiği araçları "Mercedes" olarak adlandırmaya karar verdi. Mercedes İspanyolca konuşulan ülkelerde çok kullanılan bir isimdir. Kelime olarak da Mars gezegeninin İspanyolca adıdır. Lütuf ve zarafet anlamına da gelmektedir. 23 Haziran 1902 tarihinde Mercedes marka adı olarak tescil edildi. 26 Eylül 1902 tarihinden itibaren de kanunlarca koruma altına alındı.

    dünyada auto+mobil kavramını patentiyle alan bir markanın ürettiği motorları buraya tek tek yazmak mümkün olmasa gerek. ayrıca dayanıklılık konusunda da diğer markalardan ayrılıyor "Yol rekoruyla koleksiyonda

    Bugüne kadar dünyada en fazla kilometre yapan Mercedes müzede yer alıyor. Atina sokaklarında toplam 4 milyon 500 bin kilometre yol kateden bu mavi taksi de, Mercedes'in koleksiyonuna katılmış. "http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=4275713

    BrabusVikipedi, özgür ansiklopedi Brabus özellikle Mercedes'in orijinal modifiye ve motor servisidir. Normal Mercedes marka otomobilleri fabrika çıkışından alıp farlar iç aksesuarlar motor neon xenon alt parçalar jantlar egzoz ve daha birçok aksesuar ekleyen firmadır. dikkat çeken özelliklerden biri de hem sisfarı hem uzun far hem de LED gündüz sürüş lambalarından oluşan aydınlatma modülü.


    Standartta 517 HP olan maksimum güç 730 HP’ye, 830 Nm olan maksimum torksa 1100 Nm gibi inanılmaz bir değere ulaşmış. Yapılan işlemler sonucunda 5 ileri otomatik şanzımanlı aracın 4.5 saniye olan 0-100 km/s süresi 4.0 saniyeye düşmüş. Maksimum hızı 350 km/s olan bu canavarın 0-200 km/s hızlanması da çok etkileyici: 10.5 saniye. Yani ortalama bir otomobilin 0-100 km/s hızlanma süresi kadar.

    Brabus'un özellikle 6,3 literlik çift turbolu motoru 730 hp güç ve 1320 nm tork değeri ile baş döndürücü bir performansı garantiler.

    Ayrıca Brabus Rocket Dünyanın en hızlı Sedan'ı Olarak Gösterilmektedir. Mercedes-Benz marka otomobilleri, en üst seviyede modifiye eden Brabus, beşinci nesil SL600 modelini iki kişilik rokete dönüştürerek herkesi hayran bırakan bir performans sergilemiştir.

    Aynı Zamanda Maksimum hızı 362.4km/h ulaşan otomobillerde üreterek bir ilki başarmıştır. Yine 366km/h ile kendi rekorunu kıran ve muhteşem bir rekora imza atan Brabus'un her ne kadar arayı açsada en Büyük Rakibi AMG olarak Gösterilmektedir.

    AMG, Kleemann, Carlsonn, gibi ünlü Şirketler Arasında Brabus En iyisi Seçilerek Ödülünüde Almıştır.

    The Brabus E V12 was appointed the title the "Fastest Four-Door Sedan of the World" by the editors of the Guinness Book of Records. Now there is no confusion. The E V12 was based on the popular Mercedes E-Class with a few "minor" differences, some being a V12 engine from the SL class enlarged to 7.3 litres and tuned to an output of 582 horsepower and 570 lb-ft of torque and a top speed of 206 mph or 330 km/h. This kind of performance is not matched even by the likes of Lamborghini Diablo, Ferrari 550 Maranello and Dodge Viper. All this power and torque are fed through a beefed up five-speed automatic transmission.

    http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/brabus_etv12_w210.html

    dünyanın ilk diesel+elektrik motorlu hybrid aracı mercedes f 800 dür.
    http://www.dailymotion.com/video/xgvs81_the-style-and-design-of-the-mercedes-benz-f-800_auto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 30 Mart 2011; 21:54:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder

    Adaletsiz biçimde uzaklaştırma aldığımdan dolayı, cevap verme fırsatım olmadı.

    Bazıları, konuyu saçma sapan bulmuş, ciddiye alınmaz falan demiş.

    Konu bu kadar saçma geldiyse, yorum yapmazsınız, okumazsınız olur biter.

    Ama nedense, bu kişileri hala başlığın altında görüyorum.

    Eğer yazacaksanız, saygı çerçevesi içerisinde yazacaklarınızı yazın.


    Pardon ama burası Otomobil Genel bölümü, ve otomobil bilgisinin yerle yeksan olmuş, tozun toprağın için içinde
    süründüğünü çok zorlanmadan anlayabildiğimiz konuyu açan arkadaşımız VW motorları neden hala yerlerde
    sürünüyor diye bir serzenişte bulunmuş.

    Bizde bu serzenişle aynı kıvamda cevap verme özgürlüğüne sahibiz ve sizde bunları okumama özgürlüğüne sahipsiniz.



    Benim VW motorlarını beğenmiyor olmam ve yerlerde sürünüyor demiş olmam otomobil bilgimin zayıf olduğunu göstermez.

    Herkesin araçlardan beklentileri de farklı olabilir. Ben Passat gibi bir araca sadece 122 beygiri yakıştırmıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin. Sana yeterli geliyor olabilir.

    Ben Jetta gibi bir araca 1.2 TSI gibi B segmentine layık bir motoru yakıştıramıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin.

    Ben Fluence dCi'nin Passat 1.6 TDI'ı zorlamasını yakıştıramıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin.

    Eğer ben VW'ye 10 lira fazla veriyorsam, bir ekstrası olmalı. Kaliteyi zaten düşürdüler, inanmayan Jetta'ya otursun, bari motorlar daha kuvvetli olsun.

    Tabi ki olumlu ya da olumsuz yorumlara açığız ama, küçümser, dalga geçer gibi yorumlar olunca insan sinirleniyor.

    Biri yazmış ciddiye mi alıyorsun bir de diye. Eğer o kişiye çok basit, saçma geldiyse ne diye yorum yapıyor o zaman, niye başlığın altını kirletiyor ?

    Yok konuya neremle güleceğimi şaşırdım, çayır çimen gez sen takıl ne demektir ? Allah hakikaten bana sabır versin böyle çocukça şeylere cevap verdiğim için.

    Yorum yaparken saygı çerçevesi içerisinde yorum yapın, benimle aynı fikirde olmayıp da adam gibi yazanlara bir şey diyor muyum ? Hayır.

    Eleştirinin de sınırı olmalı.




  • bence bir japon otomobil markası ne olursa olsun, bir alman otomobiliyle mukayese edilemez. bu benim fikrim tabi. bakın japon otomobili kötüdür yada binilmez demiyorum. benim kanımca dünyanın en kaliteli araçlarını almanlar üretiyor. mekanik konusundaki başarıları yadsınamaz düzeyde. yine benim şahsi kanaatim sadece japonlar değil tüm dünyada en kaliteli araçları almanlar üretmekte. karşıt fikir beyan edenlerede saydım sonsuz. başlıktada bir alman aracı var vw bünyesinde barındırdığı markalarla apayrı bir dünya devi durumunda zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder

    Adaletsiz biçimde uzaklaştırma aldığımdan dolayı, cevap verme fırsatım olmadı.

    Bazıları, konuyu saçma sapan bulmuş, ciddiye alınmaz falan demiş.

    Konu bu kadar saçma geldiyse, yorum yapmazsınız, okumazsınız olur biter.

    Ama nedense, bu kişileri hala başlığın altında görüyorum.

    Eğer yazacaksanız, saygı çerçevesi içerisinde yazacaklarınızı yazın.


    Pardon ama burası Otomobil Genel bölümü, ve otomobil bilgisinin yerle yeksan olmuş, tozun toprağın için içinde
    süründüğünü çok zorlanmadan anlayabildiğimiz konuyu açan arkadaşımız VW motorları neden hala yerlerde
    sürünüyor diye bir serzenişte bulunmuş.

    Bizde bu serzenişle aynı kıvamda cevap verme özgürlüğüne sahibiz ve sizde bunları okumama özgürlüğüne sahipsiniz.



    Benim VW motorlarını beğenmiyor olmam ve yerlerde sürünüyor demiş olmam otomobil bilgimin zayıf olduğunu göstermez.

    Herkesin araçlardan beklentileri de farklı olabilir. Ben Passat gibi bir araca sadece 122 beygiri yakıştırmıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin. Sana yeterli geliyor olabilir.

    Ben Jetta gibi bir araca 1.2 TSI gibi B segmentine layık bir motoru yakıştıramıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin.

    Ben Fluence dCi'nin Passat 1.6 TDI'ı zorlamasını yakıştıramıyorum. Sen yakıştırıyor olabilirsin.

    Eğer ben VW'ye 10 lira fazla veriyorsam, bir ekstrası olmalı. Kaliteyi zaten düşürdüler, inanmayan Jetta'ya otursun, bari motorlar daha kuvvetli olsun.

    Tabi ki olumlu ya da olumsuz yorumlara açığız ama, küçümser, dalga geçer gibi yorumlar olunca insan sinirleniyor.

    Biri yazmış ciddiye mi alıyorsun bir de diye. Eğer o kişiye çok basit, saçma geldiyse ne diye yorum yapıyor o zaman, niye başlığın altını kirletiyor ?

    Yok konuya neremle güleceğimi şaşırdım, çayır çimen gez sen takıl ne demektir ? Allah hakikaten bana sabır versin böyle çocukça şeylere cevap verdiğim için.

    Yorum yaparken saygı çerçevesi içerisinde yorum yapın, benimle aynı fikirde olmayıp da adam gibi yazanlara bir şey diyor muyum ? Hayır.

    Eleştirinin de sınırı olmalı.

    VW ile ilgili görüşlerinize katılmasamda aksini düşündüğünüz için saygısız eleştiri almak durumu can sıkıcı. işte bu konuda size katılıyorum. herkes aynı düşünmek zorunda değil zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bir japon otomobil markası ne olursa olsun, bir alman otomobiliyle mukayese edilemez. bu benim fikrim tabi. bakın japon otomobili kötüdür yada binilmez demiyorum. benim kanımca dünyanın en kaliteli araçlarını almanlar üretiyor. mekanik konusundaki başarıları yadsınamaz düzeyde. yine benim şahsi kanaatim sadece japonlar değil tüm dünyada en kaliteli araçları almanlar üretmekte. karşıt fikir beyan edenlerede saydım sonsuz. başlıktada bir alman aracı var vw bünyesinde barındırdığı markalarla apayrı bir dünya devi durumunda zaten.

    bence bence diye konuşmuşsunuz vw yi klasik alman arabalrından ve kalitesinden ayrı değerlendirmek gerekir Kesinlikle öyle bişey yok 2004 e kadar vw gerçekten alman kalitesini barındırıyordu ama şu an bu kaliteden eser yok made in china vw ...iç tasarım dizayn felan son derece sıradan ve basit ve hepsi birbirinin aynısı vasat bir araba vw bence.
    yukarıdaki arkadaşa ithafen Fluence sadece performansta değil konforda da vbe dayanıklılıkta da passatı baya bir zorlar bundan %100 emin olabilirsiniz




  • bence bence dememin nedeni yazılarımın sadece beni bağlaması benim fikrim anlamında. çünkü bazı arkadaşlar yazdıklarında otoriteymiş gibi asla karşı çıkılamayacak bir fikri savunuyorlarmış gibi bahsediyorlar. böyle düşünmediğimi belirtmek için o rahatsızlık duyduğunuzu bence bence diye yazmışsın diye ifade ettiğiniz kelimeyi sıkça kullandım.

    ha bu arada fluence bence megane kadar iyi bir tasarım değil öne doğru gelen çizgiler kaput civarında yukarı doğru kalkınca kuş gagası izlenimi veriyor bana. lastik konumları sanki aks darmış bibi bir his yaratıyor arkadan baktığınızda o devasa bagaj kapağının ilerisinde o küçücük kabin eğreti duruyor. iç mekana gelince megane dan uyarlamalar var başkada bir şey yok.kullanmadığımız araçlar değil.işin açıkçası zevkime hitap edebilen bir araç hiç değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 30 Mart 2011; 22:24:18 >
  • volkswagenin kendi sitesinden alınmıştır. toplamda nerdeyse 29.000 euro vergi var artı mtv ve plaka.vw bu aracı 28000 euraya üretmiş karınıda eklemiş. ancak bizim vergi sistemimiz hiç bir şey üretmeden vw den fazla para kazanıyor. hepsi kar.

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 30 Mart 2011; 22:41:52 >




  • VW alternatif

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?


     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bence dememin nedeni yazılarımın sadece beni bağlaması benim fikrim anlamında. çünkü bazı arkadaşlar yazdıklarında otoriteymiş gibi asla karşı çıkılamayacak bir fikri savunuyorlarmış gibi bahsediyorlar. böyle düşünmediğimi belirtmek için o rahatsızlık duyduğunuzu bence bence diye yazmışsın diye ifade ettiğiniz kelimeyi sıkça kullandım.

    ha bu arada fluence bence megane kadar iyi bir tasarım değil öne doğru gelen çizgiler kaput civarında yukarı doğru kalkınca kuş gagası izlenimi veriyor bana. lastik konumları sanki aks darmış bibi bir his yaratıyor arkadan baktığınızda o devasa bagaj kapağının ilerisinde o küçücük kabin eğreti duruyor. iç mekana gelince megane dan uyarlamalar var başkada bir şey yok.kullanmadığımız araçlar değil.işin açıkçası zevkime hitap edebilen bir araç hiç değil

    ya hocam ben fluenceyı ornek verdim yoksa tabi ki herkesin beğenebileceği araç değil.söylediklerinizde haklısınız tipsiz bir araç konumuz o değil VW nin eski kalitesinde ve alman kalitesinin izlerini taşımadığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bence dememin nedeni yazılarımın sadece beni bağlaması benim fikrim anlamında. çünkü bazı arkadaşlar yazdıklarında otoriteymiş gibi asla karşı çıkılamayacak bir fikri savunuyorlarmış gibi bahsediyorlar. böyle düşünmediğimi belirtmek için o rahatsızlık duyduğunuzu bence bence diye yazmışsın diye ifade ettiğiniz kelimeyi sıkça kullandım.

    ha bu arada fluence bence megane kadar iyi bir tasarım değil öne doğru gelen çizgiler kaput civarında yukarı doğru kalkınca kuş gagası izlenimi veriyor bana. lastik konumları sanki aks darmış bibi bir his yaratıyor arkadan baktığınızda o devasa bagaj kapağının ilerisinde o küçücük kabin eğreti duruyor. iç mekana gelince megane dan uyarlamalar var başkada bir şey yok.kullanmadığımız araçlar değil.işin açıkçası zevkime hitap edebilen bir araç hiç değil

    ya hocam ben fluenceyı ornek verdim yoksa tabi ki herkesin beğenebileceği araç değil.söylediklerinizde haklısınız tipsiz bir araç konumuz o değil VW nin eski kalitesinde ve alman kalitesinin izlerini taşımadığı.


    aslına bakarsanız dış görünüş olarak geriye gitti VW. her modelinde benzer ön panel uygulaması araçları birbirine çok benzetti sıradanlaştırdı. ancak içine girdiğinizde hakkını yememek lazım ileriye gittiği kesin. passat iç dizaynı gerçekten göz dolduracak cinsten

     VW'nin Motorları Neden Hala Yerlerde Sürünüyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bir japon otomobil markası ne olursa olsun, bir alman otomobiliyle mukayese edilemez. bu benim fikrim tabi. bakın japon otomobili kötüdür yada binilmez demiyorum. benim kanımca dünyanın en kaliteli araçlarını almanlar üretiyor. mekanik konusundaki başarıları yadsınamaz düzeyde. yine benim şahsi kanaatim sadece japonlar değil tüm dünyada en kaliteli araçları almanlar üretmekte. karşıt fikir beyan edenlerede saydım sonsuz. başlıktada bir alman aracı var vw bünyesinde barındırdığı markalarla apayrı bir dünya devi durumunda zaten.

    bence bence diye konuşmuşsunuz vw yi klasik alman arabalrından ve kalitesinden ayrı değerlendirmek gerekir Kesinlikle öyle bişey yok 2004 e kadar vw gerçekten alman kalitesini barındırıyordu ama şu an bu kaliteden eser yok made in china vw ...iç tasarım dizayn felan son derece sıradan ve basit ve hepsi birbirinin aynısı vasat bir araba vw bence.
    yukarıdaki arkadaşa ithafen Fluence sadece performansta değil konforda da vbe dayanıklılıkta da passatı baya bir zorlar bundan %100 emin olabilirsiniz


    dediğiniz araçları kullanmasam size inanacağım. ama kullandığım araçlar hakkında öyle bir yorum yapıyorsunuz ki size diyecek bir şey bulamıyorum. işim gereği bazen yeni fluance dizel ve 2007 jetta dizel kullanıyorum. fluancelar genelde 5000-10000 kmde jetta ise 112binde ve kazalı bir araç. fluance ile girdiğim kasislerde dayak yemiş gibi olurken jetta ile sorunsuz geçiyorum. bu gibi bir çok örnek sayabilirim size. yol tutuş, frenaj, sessizlik. sonuç olarak fluance'ın bırakın passatı sollaması eski jettayı bile sollaması mümkün değil. çok da fanatiklik yapmaya gerek yok. kaldı ki lattitude'u da gördüm kalite olarak passatın yanına yaklaşamaz. yorumlarımın subjektif olduğu düşünenlerle ankarada bir hafta sonu hem doğuşu hem de neziroğlunu ziyaret edebilirim ki evime çok yakın ikisi de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bir japon otomobil markası ne olursa olsun, bir alman otomobiliyle mukayese edilemez. bu benim fikrim tabi. bakın japon otomobili kötüdür yada binilmez demiyorum. benim kanımca dünyanın en kaliteli araçlarını almanlar üretiyor. mekanik konusundaki başarıları yadsınamaz düzeyde. yine benim şahsi kanaatim sadece japonlar değil tüm dünyada en kaliteli araçları almanlar üretmekte. karşıt fikir beyan edenlerede saydım sonsuz. başlıktada bir alman aracı var vw bünyesinde barındırdığı markalarla apayrı bir dünya devi durumunda zaten.

    bence bence diye konuşmuşsunuz vw yi klasik alman arabalrından ve kalitesinden ayrı değerlendirmek gerekir Kesinlikle öyle bişey yok 2004 e kadar vw gerçekten alman kalitesini barındırıyordu ama şu an bu kaliteden eser yok made in china vw ...iç tasarım dizayn felan son derece sıradan ve basit ve hepsi birbirinin aynısı vasat bir araba vw bence.
    yukarıdaki arkadaşa ithafen Fluence sadece performansta değil konforda da vbe dayanıklılıkta da passatı baya bir zorlar bundan %100 emin olabilirsiniz


    dediğiniz araçları kullanmasam size inanacağım. ama kullandığım araçlar hakkında öyle bir yorum yapıyorsunuz ki size diyecek bir şey bulamıyorum. işim gereği bazen yeni fluance dizel ve 2007 jetta dizel kullanıyorum. fluancelar genelde 5000-10000 kmde jetta ise 112binde ve kazalı bir araç. fluance ile girdiğim kasislerde dayak yemiş gibi olurken jetta ile sorunsuz geçiyorum. bu gibi bir çok örnek sayabilirim size. yol tutuş, frenaj, sessizlik. sonuç olarak fluance'ın bırakın passatı sollaması eski jettayı bile sollaması mümkün değil. çok da fanatiklik yapmaya gerek yok. kaldı ki lattitude'u da gördüm kalite olarak passatın yanına yaklaşamaz. yorumlarımın subjektif olduğu düşünenlerle ankarada bir hafta sonu hem doğuşu hem de neziroğlunu ziyaret edebilirim ki evime çok yakın ikisi de.

    mukemmel yorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    bence bir japon otomobil markası ne olursa olsun, bir alman otomobiliyle mukayese edilemez. bu benim fikrim tabi. bakın japon otomobili kötüdür yada binilmez demiyorum. benim kanımca dünyanın en kaliteli araçlarını almanlar üretiyor. mekanik konusundaki başarıları yadsınamaz düzeyde. yine benim şahsi kanaatim sadece japonlar değil tüm dünyada en kaliteli araçları almanlar üretmekte. karşıt fikir beyan edenlerede saydım sonsuz. başlıktada bir alman aracı var vw bünyesinde barındırdığı markalarla apayrı bir dünya devi durumunda zaten.

    bence bence diye konuşmuşsunuz vw yi klasik alman arabalrından ve kalitesinden ayrı değerlendirmek gerekir Kesinlikle öyle bişey yok 2004 e kadar vw gerçekten alman kalitesini barındırıyordu ama şu an bu kaliteden eser yok made in china vw ...iç tasarım dizayn felan son derece sıradan ve basit ve hepsi birbirinin aynısı vasat bir araba vw bence.
    yukarıdaki arkadaşa ithafen Fluence sadece performansta değil konforda da vbe dayanıklılıkta da passatı baya bir zorlar bundan %100 emin olabilirsiniz


    dediğiniz araçları kullanmasam size inanacağım. ama kullandığım araçlar hakkında öyle bir yorum yapıyorsunuz ki size diyecek bir şey bulamıyorum. işim gereği bazen yeni fluance dizel ve 2007 jetta dizel kullanıyorum. fluancelar genelde 5000-10000 kmde jetta ise 112binde ve kazalı bir araç. fluance ile girdiğim kasislerde dayak yemiş gibi olurken jetta ile sorunsuz geçiyorum. bu gibi bir çok örnek sayabilirim size. yol tutuş, frenaj, sessizlik. sonuç olarak fluance'ın bırakın passatı sollaması eski jettayı bile sollaması mümkün değil. çok da fanatiklik yapmaya gerek yok. kaldı ki lattitude'u da gördüm kalite olarak passatın yanına yaklaşamaz. yorumlarımın subjektif olduğu düşünenlerle ankarada bir hafta sonu hem doğuşu hem de neziroğlunu ziyaret edebilirim ki evime çok yakın ikisi de.

    @ noktanınsâbiti

    nickinizle uyumlu nokta kadar ince ve derinden bir VW seversiniz ve size mutluluklar ve başarılar.Söylediklerinize katılmıyorum bunu bilesiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    @ noktanınsâbiti

    nickinizle uyumlu nokta kadar ince ve derinden bir VW seversiniz ve size mutluluklar ve başarılar.Söylediklerinize katılmıyorum bunu bilesiniz



    vw severlikle alakası yok. vw sever olsam sizin yaptığınız gibi foruma vwyi öven, iyi gösteren gerekli gereksiz videolar koyarım.

    bir aracın rallide, driftte, pistte gösterdiği performansın benim için hiç bir önemi yoktur. ankarada yaşıyorum, yollar berbat, 120 ile girebileceğim bir viraj yok. benim için önemli olan konfor, malzeme kalitesi, sessizlik vb. dir. bu araçları da kullanıyorum ikisi arasında dağlar kadar fark var. hatta geçen hafta bir fluance kullanmıştım 264kmdeydi. alınalı bir hafta olmuştu. bırakın kasisleri yollarda bulunan enine beyaz çizgilerde bile insanı rahatsız ediyor. ama aynı yollardan jetta ile geçiyorum çok sessiz ve yumuşak. fluance'ın motoru iyi bir motor. seri, ekonomik. ama şasi ve kasa namına bildiğiniz kütük. eğer kullandığım arabalar şahsi araçlarım olsaydı beraber test yapar size de gösterirdim. sonuç olara marka olarak yorum yapmam ama fluance'ın passata rakip olması mümkün değil. hatta astraya da rakip olamaz(sık sık bunu da kullanıyorum). fluance renaultun filo kiralamalar için ürettiği, bakım maliyeti düşük, ekonomik bir araçtır. passat gibi d sınıfının önemli araçlarından biriyle boy ölçüşebilmesi mümkün değil. bunu kullandığım araçlara bakarak söylüyorum, tahmini fikirlere dayanarak değil.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.