Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (1899. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.705
Cevap
449
Favori
3.661.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18971898189919001901
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgokalp

    Türkiye'den ilk davalar açılmaya başlanmış bile

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/volkswagene-turkiyeden-ilk-davalar-acildi/103469

    neye istinaden dava açtılar acaba, ellerinde bilirkişi raporu, emisyon testi sonuçları vs var mı ki ?

    yoksa sadece spekülasyonlara dayanarak mı dava açıldı acaba _ ?
  • maverick666 kullanıcısına yanıt
    statik dönüş farı özelliginden bahsediyorsunuz sanırım dönüşlerde yanan sis farından
    bu aracınızın bir özelligi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    arkadaşlar geçen gün bir AVM nin kapalı otoparkından çıkarken "tam sağlı" manevra yaparken sağ ön sis farının da kendiliğinden yandığını farkettim,
    bu bir özellk mi, yoksa en yakın zamanda bir oto elektirikçiye mi gideyim

    Tam sağ yapmanıza gerek yok.
    Comfortline donanımda veya statik far özelliğini de taşıyan sis farlarını Midline plus donanıma sahip bir araç aldığınızda
    *Standart halojen farlı araçlarda bulunan ön sis farlarının " statik dönüş farları" olarak yaptığı görevin yerine geçmesi gereken entegre farların işlevlini yerine getirmeye devam etmeliler.
    *Saatte 40 km/s hızların altındaki hızlarda sinyal verildiğinde sinyal verilen tarafa veya direksiyon hareketi yapılan tarafa doğru yanarak görüşü arttırır.
    * Geri vitese takıldığında manevra sırasında daha iyi bir aydınlatma sağlamak için her iki far da yanar.
    Highline donanımda bu özellik far içerisinde entegre farlarla gerçekleştirilir.
    Bi-Xenon temelli araçlarda bu far aydınlatma sistemine entegre olarak geliyor.
    Biraz daha mütevazı tercihte bulunan Volkswagen sahiplerine ise aynı görevi sis farları üstleniyor. Direksiyon hareketine bağlı olarak döneceğiniz yöndeki mütevazı sis farı mütevazı biçimde yanıyor ve direksiyon hareket etmeyince mütevazı biçimde sönüyor.
    Xenon temelli farlarda ise şöööyle vıııın diye afilli bi sesle yanar ve dönüş bitince söner.
    Şimdi bir de bunun amca oğlu var...
    Zengin şımarık bi şey, gözleri fıldır fıldır fer fecir okur(mercekleri hareketlidir)
    Soyadları (viraj farı) benziyor ve sıklıkla karıştırılıyor birbirlerine ama adları ve karakterleri bambaşka..."Dinamik Viraj Farı"
    Şimdi bu sözlükte bile diğerine 2 satır yazılıp geçiştirilmişken kendisinden böyle uzuuuun uzuuun bahsedilmesinden mütevelli havalara girmiş....
    İşte size mütevazı statik dönüş farı





  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    arkadaşlar geçen gün bir AVM nin kapalı otoparkından çıkarken "tam sağlı" manevra yaparken sağ ön sis farının da kendiliğinden yandığını farkettim,
    bu bir özellk mi, yoksa en yakın zamanda bir oto elektirikçiye mi gideyim

    Tam sağ yapmanıza gerek yok.
    Comfortline donanımda veya statik far özelliğini de taşıyan sis farlarını Midline plus donanıma sahip bir araç aldığınızda
    *Standart halojen farlı araçlarda bulunan ön sis farlarının " statik dönüş farları" olarak yaptığı görevin yerine geçmesi gereken entegre farların işlevlini yerine getirmeye devam etmeliler.
    *Saatte 40 km/s hızların altındaki hızlarda sinyal verildiğinde sinyal verilen tarafa veya direksiyon hareketi yapılan tarafa doğru yanarak görüşü arttırır.
    * Geri vitese takıldığında manevra sırasında daha iyi bir aydınlatma sağlamak için her iki far da yanar.
    Highline donanımda bu özellik far içerisinde entegre farlarla gerçekleştirilir.
    Bi-Xenon temelli araçlarda bu far aydınlatma sistemine entegre olarak geliyor.
    Biraz daha mütevazı tercihte bulunan Volkswagen sahiplerine ise aynı görevi sis farları üstleniyor. Direksiyon hareketine bağlı olarak döneceğiniz yöndeki mütevazı sis farı mütevazı biçimde yanıyor ve direksiyon hareket etmeyince mütevazı biçimde sönüyor.
    Xenon temelli farlarda ise şöööyle vıııın diye afilli bi sesle yanar ve dönüş bitince söner.
    Şimdi bir de bunun amca oğlu var...
    Zengin şımarık bi şey, gözleri fıldır fıldır fer fecir okur(mercekleri hareketlidir)
    Soyadları (viraj farı) benziyor ve sıklıkla karıştırılıyor birbirlerine ama adları ve karakterleri bambaşka..."Dinamik Viraj Farı"
    Şimdi bu sözlükte bile diğerine 2 satır yazılıp geçiştirilmişken kendisinden böyle uzuuuun uzuuun bahsedilmesinden mütevelli havalara girmiş....
    İşte size mütevazı statik dönüş farı





    Xenon enfes hakikaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: dgokalp

    Türkiye'den ilk davalar açılmaya başlanmış bile

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/volkswagene-turkiyeden-ilk-davalar-acildi/103469

    neye istinaden dava açtılar acaba, ellerinde bilirkişi raporu, emisyon testi sonuçları vs var mı ki ?

    yoksa sadece spekülasyonlara dayanarak mı dava açıldı acaba _ ?


    Burada milyonlarca liralık bir vekalet ücreti pastası söz konusu. Avukatların reklam yasagi var. Adamlar ilk haber olup basına yansisin diye kendi arkadaşları adına bile dava açmış olabilirler. Emisyon değerlerinden ötürü Türkiye'de dava açabilmek için bizde de emisyon düzenlemesi olmalıydı. Yol ve trafik şartlarına elverişli açıklaması bunun için yapıldı Doğuş Otomotiv tarafından. Bu olay DSG olayı gibi de değil. Şayet basına bakarak karar verecek hakim varsa bu kararın Yargıtay'dan dönmesi lazım. Tüketim değerlerinin katalog verilerini tutmaması ifadesinin aynı yerde olması da o tutmazsa bu tutsun mantigindan başka birşey değil. Katalog verisinin tutmamasından ötürü yerel mahkemeden emsal karar alirlarsa ( ayiba karşı tekeffül kapsamında ) bu sadece VAG 'ı değil tüm otomotiv firmalarini bağlar ve pasta daha da büyür. Piyasada katalog verisi ile örtüsen firma var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: dgokalp

    Türkiye'den ilk davalar açılmaya başlanmış bile

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/volkswagene-turkiyeden-ilk-davalar-acildi/103469

    neye istinaden dava açtılar acaba, ellerinde bilirkişi raporu, emisyon testi sonuçları vs var mı ki ?

    yoksa sadece spekülasyonlara dayanarak mı dava açıldı acaba _ ?


    Burada milyonlarca liralık bir vekalet ücreti pastası söz konusu. Avukatların reklam yasagi var. Adamlar ilk haber olup basına yansisin diye kendi arkadaşları adına bile dava açmış olabilirler. Emisyon değerlerinden ötürü Türkiye'de dava açabilmek için bizde de emisyon düzenlemesi olmalıydı. Yol ve trafik şartlarına elverişli açıklaması bunun için yapıldı Doğuş Otomotiv tarafından. Bu olay DSG olayı gibi de değil. Şayet basına bakarak karar verecek hakim varsa bu kararın Yargıtay'dan dönmesi lazım. Tüketim değerlerinin katalog verilerini tutmaması ifadesinin aynı yerde olması da o tutmazsa bu tutsun mantigindan başka birşey değil. Katalog verisinin tutmamasından ötürü yerel mahkemeden emsal karar alirlarsa ( ayiba karşı tekeffül kapsamında ) bu sadece VAG 'ı değil tüm otomotiv firmalarini bağlar ve pasta daha da büyür. Piyasada katalog verisi ile örtüsen firma var mı ?

    var renault dci edc megane 3 aracımda nerdeyse aynıydı.
    golf 7 1.2 de bu pek mümkün değil. heleki şehir içinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: dgokalp

    Türkiye'den ilk davalar açılmaya başlanmış bile

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/volkswagene-turkiyeden-ilk-davalar-acildi/103469

    neye istinaden dava açtılar acaba, ellerinde bilirkişi raporu, emisyon testi sonuçları vs var mı ki ?

    yoksa sadece spekülasyonlara dayanarak mı dava açıldı acaba _ ?


    Burada milyonlarca liralık bir vekalet ücreti pastası söz konusu. Avukatların reklam yasagi var. Adamlar ilk haber olup basına yansisin diye kendi arkadaşları adına bile dava açmış olabilirler. Emisyon değerlerinden ötürü Türkiye'de dava açabilmek için bizde de emisyon düzenlemesi olmalıydı. Yol ve trafik şartlarına elverişli açıklaması bunun için yapıldı Doğuş Otomotiv tarafından. Bu olay DSG olayı gibi de değil. Şayet basına bakarak karar verecek hakim varsa bu kararın Yargıtay'dan dönmesi lazım. Tüketim değerlerinin katalog verilerini tutmaması ifadesinin aynı yerde olması da o tutmazsa bu tutsun mantigindan başka birşey değil. Katalog verisinin tutmamasından ötürü yerel mahkemeden emsal karar alirlarsa ( ayiba karşı tekeffül kapsamında ) bu sadece VAG 'ı değil tüm otomotiv firmalarini bağlar ve pasta daha da büyür. Piyasada katalog verisi ile örtüsen firma var mı ?

    Ciddiye alınacak bir haber degil diyorsunuz kisaca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: dgokalp

    Türkiye'den ilk davalar açılmaya başlanmış bile

    http://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/volkswagene-turkiyeden-ilk-davalar-acildi/103469

    neye istinaden dava açtılar acaba, ellerinde bilirkişi raporu, emisyon testi sonuçları vs var mı ki ?

    yoksa sadece spekülasyonlara dayanarak mı dava açıldı acaba _ ?


    Burada milyonlarca liralık bir vekalet ücreti pastası söz konusu. Avukatların reklam yasagi var. Adamlar ilk haber olup basına yansisin diye kendi arkadaşları adına bile dava açmış olabilirler. Emisyon değerlerinden ötürü Türkiye'de dava açabilmek için bizde de emisyon düzenlemesi olmalıydı. Yol ve trafik şartlarına elverişli açıklaması bunun için yapıldı Doğuş Otomotiv tarafından. Bu olay DSG olayı gibi de değil. Şayet basına bakarak karar verecek hakim varsa bu kararın Yargıtay'dan dönmesi lazım. Tüketim değerlerinin katalog verilerini tutmaması ifadesinin aynı yerde olması da o tutmazsa bu tutsun mantigindan başka birşey değil. Katalog verisinin tutmamasından ötürü yerel mahkemeden emsal karar alirlarsa ( ayiba karşı tekeffül kapsamında ) bu sadece VAG 'ı değil tüm otomotiv firmalarini bağlar ve pasta daha da büyür. Piyasada katalog verisi ile örtüsen firma var mı ?

    Ciddiye alınacak bir haber degil diyorsunuz kisaca



    Tam aksine, gelişmeleri zaman gösterecek. İzlemedeyiz şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de bu kadar geniş çaplı bir vak'ada bakanlık illaki bir görüş ortaya koyacak ve yönlendirme yapacaktır. Bir tutum ortaya konulacaktir. Çerve Bakanlığı Gümrük Bakanlığı'ndan ülkeye giren - etkilenen araç adedini istedi. Sonra Doğuş Otomotiv ile Volkswagen AG den ne yapacakları sorulacaktır tıpkı Güney Kore'nin yaptığı gibi. Volkswagen ve Doğuş da bir takvim ve aksiyon listesi olusturmak durumunda. Alinacak aksiyonların çok ileri tarihli aksiyonlar olacağını düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 1 Ekim 2015; 12:45:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Geh

    http://mb.dunyavegercekler.com/haber/24297-iste-skandalin-gercek-nedeni.html

    Belki komplo teorisi belki değil.. bekleyip göreceğiz..


    Gerçek olma ihtimali çok da az değil. Planlı programlı bir tuzaklama bile olabilir. Tam olarak bu nedenle Alman Hükümeti Volkswagen'e tam destek vermelidir. Sorumlular da mutlaka layıkıyla cezalarını bulmalidir. Martin Winterkorn'un haberi olmadığını düşünmek fazla saflık olur.

    Ben genelde her olayın başka bir olay için önceden zemin oluşturmak adına dillendirildiğine inanırım..

    Galiba şunu söylemeye çalıştılar. 1 günde piyasadan sileriz istersek. Ama asıl konu şu.. bunu kim söyledi. Yada vw ne yaptıda bu kirli sırrı servis edildi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Geh


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Geh

    http://mb.dunyavegercekler.com/haber/24297-iste-skandalin-gercek-nedeni.html

    Belki komplo teorisi belki değil.. bekleyip göreceğiz..


    Gerçek olma ihtimali çok da az değil. Planlı programlı bir tuzaklama bile olabilir. Tam olarak bu nedenle Alman Hükümeti Volkswagen'e tam destek vermelidir. Sorumlular da mutlaka layıkıyla cezalarını bulmalidir. Martin Winterkorn'un haberi olmadığını düşünmek fazla saflık olur.

    Ben genelde her olayın başka bir olay için önceden zemin oluşturmak adına dillendirildiğine inanırım..

    Galiba şunu söylemeye çalıştılar. 1 günde piyasadan sileriz istersek. Ama asıl konu şu.. bunu kim söyledi. Yada vw ne yaptıda bu kirli sırrı servis edildi..


    Bunu tespit edebilmek için Volkswagen içinde bu işi bilenleri yaptırılması talimatını verenleri bulmak şart. Volkswagen hakim ortakları, Porsche - Piech aileleri biliyor mu? Bosch kimleri uyardi? O uyarıyı alanlar nerelere bildirimde bulundu. Bunlar tespit edilemez ve sadece araç satmak amacıyla bu yapıldı demek bana fazla yüzeysel geliyor. Ya da herseyde komplo arar bir toplum olduk :-)) bilemiyorum. Almanya ekonomisinin AB içindeki konumu, Orta Asya'da hakim olma faaliyetleri, Siemens vak'ası, Adidas vak'ası geçmisteki Bayer vak'ası belki ileride doğacak Bosch vak'ası herşey mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    ortada yüksek miktarda haksız kazanç var.komplo teorilerine ben çok katılmıyorum.olay sahtekarlıktan başka bir şey değil. ülkemizde ki klasik savunmayı vw içinde uygulamışlar. dış güçlerin oyunu diyorlar faiz lobisi falan derlerse de şaşırmam.aradaki fark bir 2 kat falan olsa gnee bi derece diyeceğimde 40 kat fazla değerler elde ediliyormuş. sonuçta dış güçler zorla bu yazılımı kullan demedi ya.
  • arkadaşlar servis 15bin bakımından sonra coming home da ışık yanıyor fakat arabaydan çıktığımda leaving home da farlar yanmıyor. Araba menüsündede aktif gözüküyor. Problem neyden kaynaklanıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psyc.hopath

    esas sorun vw ye birşey olup olmaması değil. sorun dci, tdci, crdi, tdi vs. yani tüm dizel motorlarda emisyon değerlerinin bu kadar düşük olmasıdır. hep ilginç bulurdum.nasıl oluyorda benzinli kadar emisyona sahip olabiliyor bu dizeller diye. bence arkadaşın dediği gibi bütün dizel motorlarda bu yaklaşım sergilenmelidir.ben hepsinden şüpheleniyorum. ilginç bulduğum diğer taraf hususi otolarda dizel motorun işi ne? 3 kuruş kar ( gerçi kimse karını zararını bilmiyor. alırken 10-15 bin lira peşin fark ödüyor.sonra bunu çıkaramadan aracı satıyor.) edecekler diye çevreyi kirletmeye kimin ne hakkı var. ha ticaridir, toplu taşıma aracıdır, tarım aracıdır vs. dizel olsun ama diğer türlü... bu dünya hepimizin..


    Merhaba,isminizdeki gibi psikopatça bir yorum olmuş gibi..birinci husus (alırken 10-15 bin lira peşin fark ödüyor.sonra bunu çıkaramadan aracı satıyor.) demişsiniz aslında böyle değil, kullanıcı aracı satarken de benzinliden 10-15 bin lira fazladan satıyor,kullanırken de elde ettiği yakıt tasarrufu cebine kalıyor...ikinci husus (hususi otolarda dizel motorun işi ne? 3 kuruş kar edecekler diye çevreyi kirletmeye kimin ne hakkı var.) demişsiniz, insanların hususi oto alırken dizel kullanmak istemesi sizi neden bu kadar geriyor anlamadım..satıcı memnun alıcı memnun ve iki tarafta kazançlı ise başkasına laf etmek düşmez, ayrıca dizel motorlar 90'lı yıllarda olduğu gibi değil ki, gerek gürültü seviyesi olarak gerek beygir gücü olarak gerek servis bakım ücreti olarak gerekse çıkardığı zehirli gazlar olarak benzinlilerle neredeyse başabaş gidiyor, ayrıca kullanımı daha zevkli, yüksek tork özellikle yokuşlarda insana zevk veriyor, böyle bir durumda hiç kimseye dizel alma demeye hakkımız yok..üçüncü husus, çevre kirliliği konusunda oldukça duyarlıyımdır, sokakta yürürken elimde bir çöp varsa çöp bidonu bulana kadar onu elimde taşırım, mutfaktaki lavaboya asla kullanılmış sıvı yağ dökmem, tuvalette peçeteyi asla klozete atmam, araba konusuna gelirsek piyasada satılan bir araç için bizim yapabileceğimiz fazla birşey yok, emisyon standartları uluslararası kuruluşların konsensüsü ile belirlenmiştir ve bu belirlenmiş kriterlere her devlet uymak zorundadır, aldığımız araç ta bu kriterlere uyuyorsa sorun yok demektir..




  • Herkese merhaba.
    GEçen hafta 2015 Dizel otomatik Highline Beyaz Golf ile aranıza katıldım. Sadece Highline paket mevcut ekstralar için 3 ay sipariş beklemek gerekiyordu yoksa anahtarsız çalıştırmayı ekletmek istiyordum :(



    internette gezerken gördüm şu ürünü uygulayan oldu mu acaba?
    https://www.otoaksesuar.com/Urun-1763-vw-golf-7-isikli-kapi-esigi.html


    uygulanışı:
    https://www.youtube.com/watch?v=QMRKl6ilcyk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forevergs13 -- 3 Ekim 2015; 0:08:46 >




  • Arkadaslar, iki sorum olacak;

    1. Cogu zaman el freni tusuna basmadan kalkis yapiyorum, bunun bir zarari var mi?

    2. El frenli aracimda bazen u dönüsünü daha rahat almak icin el freni cekip döndügüm oluyordu, ya da ani bir sey olunca elim hemen el frenine gidiyordu. Golf de bu durum nasil oluyor, yani giderken el freni tusunu kaldirsam ne olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Amadeus -- 3 Ekim 2015; 17:55:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    1. Herhangi bir zararı olmuyor, el frenini bırakacağı veya çekeceği zamanı zaten çok iyi biliyor.

    2. Hareket halinde el freni çekerseniz, tutmayı deneyecek ama sonra hareket halinde olduğunu anlayınca anında bırakacaktır.
  • Arkadaslar bir konuda sorum olucak golf 7 KATLANIR AYNA opsiyonuna fabrikasyon veya sonradan eklenerek sahip olanlara.

    Aracima ender elektroniktr katlanir ayna taktirdim cok guzel oldu tavsiye ederim metin bey kendi bizzat ilgilendi ve takti ama yarin kendisini arayip danismadan once bir gercek kullanici yorumu almak cok yardim edicek bana.


    1 ) Arabayi acip kilitlemeden biraktigimda otomatik kilitlediginde ayna kapanmiyor sizde kapaniyormu ? Kumandadan kapama tusuna basmassam kapanmiyor ayna.

    2 ) arabayi acip aynalar daha acilirken hemen kapattiginda aynalar aciliyor ve acik kaliyor ama durumun tersini yaptiginda yani acikken kapatip hemen acarsam yarida kesersem hemen acilmaya basliyor daha kapanmadan bu normalmi ?


    Aramizda fabrikasyon ve sonradan ayna kullanan arkadaslar mevcut eger zahmet olmassa 5 dakikanizi ayirarak yanitlarsaniz cok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forevergs13 F kullanıcısına yanıt
    Sakin alma dostum kapi esik araligina sigmiyor kapimi hep cizdi geri yolladim. Omsanin normal kapi esigini alin 50 liraya cokta guzel oldu. Ve gozuktugu gibi kaliteli degil urun acayip kalin ve cirt cirtli bant altindaki yani tam tutmuyor saga sola oynuyor. Sakin aman diyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tashandesign

    Sakin alma dostum kapi esik araligina sigmiyor kapimi hep cizdi geri yolladim. Omsanin normal kapi esigini alin 50 liraya cokta guzel oldu. Ve gozuktugu gibi kaliteli degil urun acayip kalin ve cirt cirtli bant altindaki yani tam tutmuyor saga sola oynuyor. Sakin aman diyim

    cevap için çok sağolun.

    http://www.hepsiburada.com/s-dizayn-vw-golf-7-2013-model-ve-uzeri-kapi-esigi-4-prc-krom-p-celik-p-OTSDZ7651150

    bu ürünü alacağım o zaman siz bunu kastediyorsunuz galiba?

    veya sizin kulladığınız ürün hangisidir?




  • 
Sayfa: önceki 18971898189919001901
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.