Şimdi Ara

vtec2 mi 105hp palio mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
0
Favori
4.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar, bu hafta içi işyerinde bir arkadaşım benim vtec'in özelliklerini vs sordu, ben de yeni nesil aşırı teknolojik motorlar dışında denginde bütün arabaları kalkıştan alırım dedim, palio'su varmış 105bglik 1.6 16v, iddialıyım dedi de ben bir ara bakarız dedim. İlk kalkışta kilo avantajıyla az geride kalsam da ilerlyen metrelerde ayırırım diye düşünüyorum. İki saattir nette palio arıyorum ya:) fikri olan var mı acaba beni aydınlatabilecek olan, böyle bir tecrübesi olan?



  • Pailo ile yarışmak utanç verici our, dengin araçlarla yarışsana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Pailo ile yarışmak utanç verici our, dengin araçlarla yarışsana
    Abi ne paliosu ya. İsterse 800 kilo olsun.

    Vtec2 ler hem cok güclu hemde hafif. Eger 0-100 kalkısı yapabiliyorsan palioyu bırak 2000cc leri bile gercersin. Ama hic yapmadıysan en kucuk gecıkmende geriye dusebilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    Abi ne paliosu ya. İsterse 800 kilo olsun.

    Vtec2 ler hem cok güclu hemde hafif. Eger 0-100 kalkısı yapabiliyorsan palioyu bırak 2000cc leri bile gercersin. Ama hic yapmadıysan en kucuk gecıkmende geriye dusebilirsin

    Alıntıları Göster
    bende 2003 corolla varken arkadaşın 1,6 90 hp lik 206 pug ile kapışmıştım 1. viteste kafa çıkarttı 1 boy öne geçti. daha sonra 2. vitese atınca 70-80 km gibi hüsrana uğradı... ama dalga geçip boş bırakmaya gelmez harcar...
    bir de yeni kasa accordu test ederken ışıklarda palionun biriyle yan-yana kalkmıştım amca accordun karizmasını çizmek için verdi coşkuyu,sonuç accord 4000 devire çıkınca dikizde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    bende 2003 corolla varken arkadaşın 1,6 90 hp lik 206 pug ile kapışmıştım 1. viteste kafa çıkarttı 1 boy öne geçti. daha sonra 2. vitese atınca 70-80 km gibi hüsrana uğradı... ama dalga geçip boş bırakmaya gelmez harcar...
    bir de yeni kasa accordu test ederken ışıklarda palionun biriyle yan-yana kalkmıştım amca accordun karizmasını çizmek için verdi coşkuyu,sonuç accord 4000 devire çıkınca dikizde

    Alıntıları Göster
    valla ben adam gibi araba gelince ağzının payını veriyorum, ama öyle pailoymuş pugmuş bunları arabadan bile saymadığım için görmüyoum ble , farkına bile varmıyorum, kendi kendilerine gelin güvey olup gidiyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    valla ben adam gibi araba gelince ağzının payını veriyorum, ama öyle pailoymuş pugmuş bunları arabadan bile saymadığım için görmüyoum ble , farkına bile varmıyorum, kendi kendilerine gelin güvey olup gidiyorlar

    Alıntıları Göster
    Palioyu yabana atmayın. Tabiiki Civic Palio ile kıyası kabul edilemez ama 1.6 16v palionun ivmelenişini bilmeyen yoktur. 1.6 palionun 0-100 ü 10 sn nin altındadır. Benim görüşüm ilk kalkışta palio öne geçer ama daha yüksek hızlarda civic götürür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    Palioyu yabana atmayın. Tabiiki Civic Palio ile kıyası kabul edilemez ama 1.6 16v palionun ivmelenişini bilmeyen yoktur. 1.6 palionun 0-100 ü 10 sn nin altındadır. Benim görüşüm ilk kalkışta palio öne geçer ama daha yüksek hızlarda civic götürür.

    Alıntıları Göster
    pailo seri olabilir, civici geçebilir, ama ne olusa olsun öyle çirkin bir arabayla böyle asil bir arabayı yarıştırmak, kıyaslamak insafsızlık olur, her şey dengi dengine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    pailo seri olabilir, civici geçebilir, ama ne olusa olsun öyle çirkin bir arabayla böyle asil bir arabayı yarıştırmak, kıyaslamak insafsızlık olur, her şey dengi dengine

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    pailo seri olabilir, civici geçebilir, ama ne olusa olsun öyle çirkin bir arabayla böyle asil bir arabayı yarıştırmak, kıyaslamak insafsızlık olur, her şey dengi dengine

    Ama burda konu kalkış zaten. Çirkin olup olmaması da kişiden kişiye değişir. Ne kadar ekmek o kadar köfte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    pailo seri olabilir, civici geçebilir, ama ne olusa olsun öyle çirkin bir arabayla böyle asil bir arabayı yarıştırmak, kıyaslamak insafsızlık olur, her şey dengi dengine

    Ama burda konu kalkış zaten. Çirkin olup olmaması da kişiden kişiye değişir. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Alıntıları Göster
    Yapmayın allah aşkına, fiatın bir tane bile düzgün arabası yok, italyada bile en son sırada alt komşum mondesunu satıp dizel fiat aldı , her sabah saçını başını yoluyor, dünyanın en kötü arabalarını fiat üretiyor, bu markadan yıllarca çektik, kuş serileri falan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Yapmayın allah aşkına, fiatın bir tane bile düzgün arabası yok, italyada bile en son sırada alt komşum mondesunu satıp dizel fiat aldı , her sabah saçını başını yoluyor, dünyanın en kötü arabalarını fiat üretiyor, bu markadan yıllarca çektik, kuş serileri falan

    Alıntıları Göster
    ya tipi filan fiat tabi neticede fıs araba:) ancak benimkisi merak ve ortada bir konu var, elbet bir cuma çıkışta denk gelecek o zaman ona göre davranıcam o yüzden sordum:) 307 vardı bir tane benim arabam da 110hp ne farkeder diyordu aynadan baktım herhalde bir on boy fark ediyordu:D bu yeni teknolojik woswoslardan çekiniyorum bir de mondeo 145bgler var onları alırım gibi geliyor ama yine de şüphedeyim:D zaten şu arabama aşık olmasam bi subaru wrx şart bana:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyrhomboidea

    ya tipi filan fiat tabi neticede fıs araba:) ancak benimkisi merak ve ortada bir konu var, elbet bir cuma çıkışta denk gelecek o zaman ona göre davranıcam o yüzden sordum:) 307 vardı bir tane benim arabam da 110hp ne farkeder diyordu aynadan baktım herhalde bir on boy fark ediyordu:D bu yeni teknolojik woswoslardan çekiniyorum bir de mondeo 145bgler var onları alırım gibi geliyor ama yine de şüphedeyim:D zaten şu arabama aşık olmasam bi subaru wrx şart bana:D

    Alıntıları Göster
    palioda 105hp lik motor yok diye biliyorum.1.6 103hp ve 1.6 sporting 120hp var.120hp olan alfa motoru.eğer 120likse acımaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilll

    palioda 105hp lik motor yok diye biliyorum.1.6 103hp ve 1.6 sporting 120hp var.120hp olan alfa motoru.eğer 120likse acımaz

    Alıntıları Göster
    belki yanlış biliyorumdur netten kontrol ettim 105 yazıyordu ama olabilir hata, 120'lik olan sporting zaten ya:) o biraz fazla gelir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyrhomboidea

    belki yanlış biliyorumdur netten kontrol ettim 105 yazıyordu ama olabilir hata, 120'lik olan sporting zaten ya:) o biraz fazla gelir:)

    Alıntıları Göster
    Vtec2 lerin şanzımanı bir aile arabası için baya kısa bence.... zaten o yüzden hacmide ve sınıfında en iyi performansı veriyor... 1 de en fazla kafa kafaya gider palio.. 2 de ayrımaya başlarsın ve devam eder....
    Woswos lardan cekinmeyin.. hiç bişi olmaz onlardan ...
  • vtec2 ile audi a6 2.0tdi ile kalktık
    1 vites kafakafaya 2 de ben az patiya düştüm
    geçtim onu ilerde ışıkta durdum geldi yine kalktık
    yine geçtim 2.0 tdi 140hp olmalı uzunda geçerde
    kalkışta nerden geçecek vtec2 görende illa kapışmak
    vtec2 turbolu sanki araç çıldırıyor yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N KUL -- 22 Şubat 2009; 21:37:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    vtec2 ile audi a6 2.0tdi ile kalktık
    1 vites kafakafaya 2 de ben az patiya düştüm
    geçtim onu ilerde ışıkta durdum geldi yine kalktık
    yine geçtim 2.0 tdi 140hp olmalı uzunda geçerde
    kalkışta nerden geçecek vtec2 görende illa kapışmak
    vtec2 turbolu sanki araç çıldırıyor yahu
    1.6 Palio da 2005 Civic te 10 saniyenin altında 100km ye ulaşabilir.

    Fiat motoru 4000 ile 6500dd arası birçok rakibinden hızlı devirlenir ancak Honda motoru gibi yüksek devirde yüksek güç alacak şekilde tasarlanmamıştır,Civic kadar fazla devir çeviremediğinden daha erken vites değişip ivmesini kaybedecektir.

    Ancak yine de kalkışta gevşek davranırsan sonradan zor geçersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    1.6 Palio da 2005 Civic te 10 saniyenin altında 100km ye ulaşabilir.

    Fiat motoru 4000 ile 6500dd arası birçok rakibinden hızlı devirlenir ancak Honda motoru gibi yüksek devirde yüksek güç alacak şekilde tasarlanmamıştır,Civic kadar fazla devir çeviremediğinden daha erken vites değişip ivmesini kaybedecektir.

    Ancak yine de kalkışta gevşek davranırsan sonradan zor geçersin.


    Alıntıları Göster
    Birazda sürücüye bağlı, Hondayı kullananda pilot yüreği olacak, palioyu delinin birisi sürecekdevrilmeyi , durmamayı falan göze alacak bir kaçık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Birazda sürücüye bağlı, Hondayı kullananda pilot yüreği olacak, palioyu delinin birisi sürecekdevrilmeyi , durmamayı falan göze alacak bir kaçık

    Alıntıları Göster
    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lord66 -- 23 Şubat 2009; 11:18:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord66

    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lord66

    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?


    zaten bahsi geçen araba 2005 civic...

    eğer arabayı düzgün kaldırırsan yetişemez hayatta senin arabanın fab. verisi 9.5 sn (ES) imzandaki araç ise palio falan yalan olur ama tabi kalkış çok önemli benim bi anım var ışıklarda ben patinaja sarmıştım vtec2 ile beni megane II sedan geçti arkadaşla amma gülmüştük dedik şimdi kesin vtec2 geçtim diye forumlara yazar diye, diyeceğim o ki pilotaj çok önemli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacarsoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord66

    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?


    zaten bahsi geçen araba 2005 civic...

    eğer arabayı düzgün kaldırırsan yetişemez hayatta senin arabanın fab. verisi 9.5 sn (ES) imzandaki araç ise palio falan yalan olur ama tabi kalkış çok önemli benim bi anım var ışıklarda ben patinaja sarmıştım vtec2 ile beni megane II sedan geçti arkadaşla amma gülmüştük dedik şimdi kesin vtec2 geçtim diye forumlara yazar diye, diyeceğim o ki pilotaj çok önemli...

    Alıntıları Göster
    evet dikkat etmemişim ben yeni kasa olarak düşünmüştüm.2005 olduğuna göre sonucu merak etmeye gerek yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: lord66

    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?


    zaten bahsi geçen araba 2005 civic...

    eğer arabayı düzgün kaldırırsan yetişemez hayatta senin arabanın fab. verisi 9.5 sn (ES) imzandaki araç ise palio falan yalan olur ama tabi kalkış çok önemli benim bi anım var ışıklarda ben patinaja sarmıştım vtec2 ile beni megane II sedan geçti arkadaşla amma gülmüştük dedik şimdi kesin vtec2 geçtim diye forumlara yazar diye, diyeceğim o ki pilotaj çok önemli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord66

    evet dikkat etmemişim ben yeni kasa olarak düşünmüştüm.2005 olduğuna göre sonucu merak etmeye gerek yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tacarsoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: lord66

    2005 civic olsa ilk kalkıştan sonuna kadar acımazdı palio ya ama yeni kasalar ilk kalkışta zayıf.Bu yüzden ilk 20-30 metrede büyük ihtimalle geride kalırsın sonraları arayı kapatır ve daha sonra geçersin.Sonucu dört gözle bekliyorum. birde merak ettiğim yeni kasalarda 0-100 deneyen varmı varsa katalok değerine ulaşabilen varmı?


    zaten bahsi geçen araba 2005 civic...

    eğer arabayı düzgün kaldırırsan yetişemez hayatta senin arabanın fab. verisi 9.5 sn (ES) imzandaki araç ise palio falan yalan olur ama tabi kalkış çok önemli benim bi anım var ışıklarda ben patinaja sarmıştım vtec2 ile beni megane II sedan geçti arkadaşla amma gülmüştük dedik şimdi kesin vtec2 geçtim diye forumlara yazar diye, diyeceğim o ki pilotaj çok önemli...


    Alıntıları Göster
    Merak etme yeni kasada hakkından gelir onun




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.