Şimdi Ara

vsl arızası (led tv de) tamir edilip gelen oldu mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • benim philips led tv de vsl arızası oluştu. 1.5 senelik bir ürün yaklaşık. yukarıdan aşağıya tam ortada bir çizgi oluştu yani. hiç geçmeyen.

    servis geldi baktı panel arızası var dedi. gönderdi istanbul merkez servise. servisle telefonda görüştüm.
    dediki dikey çizgi arızası var. değişim olmaz bunda. tamir edilip gönderilir dedi.

    bu hatadan servisle uğraşmak durumunda kalan oldu mu benden başka? sizde ne gibi işlem yapıldı.

    tamir edilince sorunsuz hale geliyor mu? yoksa yeniden tekrarlıyor mu arıza?

    teşekkürler



  • Selam

    Dün bana eMail den ulaşan sizmiydiniz acaba?

    Sanırım cevaplamıştım?

    Sizin panelin durumu;

    >Servisi ya siz yalnış anladınız ya da sallamışlar ya da olayı tam bilmeden cevaplamışlar diyelim

    >Onların "tamir" dedikleri ise şudur

    A-"Modül" değişimi

    B-TCon/DriverBoard v.s değişimi

    Bu işeme "tamir" denir ama her VSL hatası olan panelde de özellikle Modül dışı bir tamir genel de tutmaz!
    Servis bunu ya anlamaz ya da zaten onun işi değildir ve Merkez Servis bunları yapar

    Ancak sizdeki çok büyük ihtimalle tamir ile düzeltilemeyecek Modül hatası gibi geldi bana ve ilginç olan ise
    neden direk paneli yani TV yi değiştirmiyorlar da,Modül değişimine gidiyorlar(şayet gideceklerse!)

    Çünkü TV yi değiştirmek,onlar açısından Modülü değiştirmekden daha kolay ve masrafsız yöntemidir yaw

    Phil/TR ve yeni oluşum TPV;yine bazı saçma ve komik işler yapıyor,çünkü bana Phil konusunda ulaşanlardan
    eskisi kadar olmasa da hala abuk işler şikayetleri geliyor!

    Bana sonucu bildir ltf
    CAN++




  • evet bendim mail ile ulaşan

    merkez servis zaten bunları yapan. telefonla konuştuğum

    değişim şansıom olsa. üstüne para verip üst model philips alırım ama sanırım o şansı vermeyecekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanoute -- 18 Aralık 2013; 21:26:35 >
  • ok anladım
    o zaman öncelikle sana daha evvel de yazdığım gibi,adamların son kararlarını bekle,bana da durumu bildir
    bu yazdıkların(karşı tarafın tutumu)bana biraz tuhaf geldi;belki de müşteriyi sallamak ve fazla bilgi vermemek adına
    bunları da söylemiş olabilirler!

    A-Modül değişirse,senin için farketmez ve kaldığın yerden devam edersin(Garanti TV yi ilk başladığı günden devam eder bu arada!)

    B-TCon ve benzeri bir işlem tamiri(değişimi)ne kadar sağlıklı olur bilemem ama bunu paneli eline alıp da 1 hafta veya 1 ay sonra
    yine çuvallarsa o zaman anlarsın,zaten bu durum da tamirle filan uğraşmayıp o konuştuğumuz durum ortaya çıkacaktır!

    C-Ancak TCon/Borad v.s değişimi ile olayı çözemezlerse ki bu onlar için en kolay yöntemdir;bu heriflerin o Modülü bulup da değiştireceklerini
    hiç sanmam ve yine direk TV değişecektir(muadil veya fark vererek bir başka panel alman gibi)

    ++




  • çok teşekkür ederim can bey
    elbette size bildiririm gelişmeleri
    hayırlısı olsun
  • kanoute K kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun umarım sorun çabuk hallolur bende merak ettim sonucu burdanda yazarsanız memnun olurum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.