Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.814
Cevap
112
Favori
661.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin


    Heico V40 için olan paketini tanıtımış. Daha sportif bir görünümün yanında T5 motorun gücünün 30hp kadar artırıldığı da söyleniyor.

    Tek kelimeyle mukemmel duruyor

    Bayildim bu kirmizi renge cok yakismis

    şu endam ve şıklığa birde donanım ve yeni konsept teknolojileri ile stabil bir duruşu yerli yerine oturtduğunuzu bir düşünün lütfen. insan hayal edince bile bir tuhaf oluyor sanki. sadece Volvo Tr. bu hayalimi şimdilik alt üst ediyor. inşallah pazarlama stratejisi en azından bu araçlarda mantıklı ve aklı selim galip gelirde Türkiyede işte budur terminolojisi insanların kafasına yer eder silinemecek düzeyde. temenni şimdilik bizimkisi. bekleyelim ve görelim. ilk müşterilerinden biride benim tabiki. hemde kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun abi mantığına devam.....




  • benim bulabildiğim v40'larla ilgili bilgiler bunlar.

    Gelmiş geçmiş en güvenli Volvo

    Daha büyük modellerin komple güvenlik ve destek sistemlerine çeşitli yeni yüksek teknolojili özelliklerin eklenmesi yeni Volvo V40'ı gelmiş geçmiş en akıllı ve güvenli Volvo yapıyor.Yeni özellikler arasında dünyada ilk kez sunulan Yaya Hava Yastığı Teknolojisi, "haptik" (dokunma duyusunu kullanarak çalışan) otomatik direksiyon düzeltmeye sahip Şerit Koruma Yardımcısı, Akıllı Park Yardım Pilotu, Otomatik Trafik İşareti Bilgisi, Aktif Uzun Far ve arkada Çapraz Trafik Uyarısı radar sistemi yer alıyor. yeni Volvo V40, ayrıca devrim yaratan Otomatik Frenli Yaya Algılaması'nı ve daha da geliştirilerek artık 50 km/s'ye kadar hızlarda çalışan düşük hızdaki çarpışmalardan kaçınma sistemi City Safety - Şehirde Güvenlik 'i de içeriyor.

    Park Yardım Pilotu: Paralel park etmeyi kolaylaştırıyor Global araştırma enstitüsü TNS'nin yaptığı bir araştırmaya göre Avrupalı sürücülerin üçte biri paralel park etmede sorun yaşıyor. İngiliz sigorta kuruluşu elephant.co.uk tarafından yapılan benzer bir araştırmada görüşülen sürücülerin aşağı yukarı üçte ikisi, paralel park etme durumlarında kendilerini rahatsız hissettiklerini belirtiyorlar. Yeni Park Yardım Pilotu, direksiyon simidinin kontrolünü alarak paralel park etmeyi kolay ve hassas bir hale getiriyor; sistem direksiyon simidini kontrol ederken, sürücü vites kutusunu ve aracın hızını kontrol ediyor. Park manevrası; öne, yana ve arkaya bakan ultrasonik sensörler sayesinde yapılıyor Sürücü, Park Yardım Pilotu'nu devreye soktuğunda sensörler otomobilin yan tarafını taramaya başlıyor. Otomobilin uzunluğunun en az 1.2'si kadar bir park yeri belirlendiğinde, sürücü sesli bir sinyal ile uyarılıyor ve gösterge panelindeki bir mesaj yoluyla durması belirtiliyor. Ekran, gösterge tablosundaki metinler ve animasyonlarla otomobil doğru bir şekilde park edilinceye kadar sürücüye kılavuzluk ediyor. Her ne kadar sürücü başlangıçta geri vitese taksa ve otomobilin hızını kontrol etse de, direksiyonun kontrolü Park Yardım Pilotu'nda oluyor. Park etme işlemi tamamlandığında, sürücü sesli bir sinyal ve bir metin mesajıyla uyarılıyor. Yeni Volvo V40'ta ayrıca opsiyonel olarak arka park yardım kamerası ve ön-arka park yardım sensörleri de sunuluyor.


    Şerit Koruma Yardımı: Yoldan çıkmamayı sağlayan aktif yardım

    Araştırmalar birçok kazanın zor olmayan trafik koşullarında ve güzel havalarda, sürücünün dikkatinin dağılması, uykulu ya da hasta olması nedeniyle oluştuğunu gösteriyor. Volvo Cars kaza istatistikleri veritabanındaki bütün kazaların yaklaşık yüzde 30'u yoldan çıkmayla başlayan kazalardan oluşuyor. Bunların aşağı yukarı yüzde 75'i hız sınırının 70 km/s ya da daha yüksek olduğu yollarda oluyor. Volvo V40'taki yeni Şerit Koruma Yardımı, sürücünün istediği şeritte kalmasına yardım ediyor. Bu özellik, otomobil şerit çizgisine yaklaştığında ve şeritten çıkmak üzere olduğunda direksiyon simidine ek direksiyon torku uyguluyor. Sistem, 65 km/s ile 200 km/s arasındaki hızlarda devreye giriyor. Öne bakan kamera sol ve sağdaki şerit çizgilerini izliyor. Şerit Koruma Yardımı otomobilin şerit çizgilerini arasındaki ilerlemesini kaydediyor ve sürücü istemeden şerit dışına çıkma işaretleri gösterirse müdahale ediyor. Şerit Koruma Yardımı ilk adım olarak sürücünün direksiyonu istenen çizgiye döndürmesine yardım etmek için direksiyon simidine hafifçe güç uyguluyor. Otomobil şeritten çıkarsa, bu teknoloji direksiyon simidinde hissedilen belirgin bir titreşim yoluyla uyarıda bulunuyor.

    Geliştirilen Kör Nokta Bilgi Sistemi: Daha iyi görüş

    V40; radara dayalı, geliştirilmiş Kör Nokta Bilgi Sistemi'ni (BLIS) sunan ilk Volvo. Bu teknoloji, otomobilin 70 metreye kadar arkasındaki hızla yaklaşan araçlarla ilgili de artık sürücüyü uyarabiliyor. Tabii ki yine sürücüyü otomobilin her iki yanındaki kör noktalarla ilgili bilgilendirmeye devam ediyor. BLIS sürücünün potansiyel olarak tehlikeli şerit değiştirme manevralarından kaçınmasına yardım ediyor. Geliştirilen BLIS; otomobilin arka köşelerine, tamponun içine yerleştirilen radar algılayıcılarına dayanıyor. Radarlar sürekli olarak otomobilin arkasındaki ve yanındaki alanı tarıyor. Uyarılar her bir A sütununda yer alan LED göstergeler yoluyla gösteriliyor. Sürekli yanan bir LED ışığı radarın ilgili bölgede araç tespit ettiğini gösteriyor. İkinci uyarı düzeyi olan yanıp sönen LED ise birinci uyarı devredeyken sürücünün sinyalini kullanması durumunda devreye giriyor.

    Çapraz Trafik Uyarısı: Arkanızı kolluyor

    Çapraz Trafik Uyarısı, otomobilin arkasındaki radar algılayıcılarını kullanarak bir park yerinden geri geri çıkarken yanlardan gelen trafiğe karşı sürücüyü uyarıyor. Bu da özellikle bulunulan yeri yapısı, bitkiler ya da park edilmiş diğer otomobiller nedeniyle yan görüşün sınırlı olduğu dar ve kalabalık yerlerde çok yardımcı oluyor. Bu fonksiyon otomobilden 30 metreye kadar uzaklıktaki trafikle ilgili uyarıda bulunuyor. Bisiklet ve yayalar gibi küçük cisimler de tespit edilebiliyor ama her zaman değil ve ancak yakın bir mesafeden... Hedef, bölgede bulunduğu sürece aktif kalan uyarı, sürücüye sesli bir sinyal ve orta ekrandaki bir uyarı olarak aktarılıyor

    Trafik İşareti Bilgisi: Trafikte ek bir ‘göz'

    Yüksek hız, ölümle sonuçlanan trafik kazalarının önemli bölümünde kazanın nedenlerinden birini oluşturuyor. Avrupa Yol Güvenliği Gözlemevi (ERSO) araştırmaları hızın ölümle sonuçlanan bütün kazaların yüzde 30'unda nedenlerden biri olduğunu gösteriyor. İsveç Yol Yönetimi'nin bir araştırması da sürücülerin hız limitlerine uyması durumunda her yıl İsveç yollarında 100 ile 150 arasında hayatın kurtarılabileceğini gösteriyor.

    Trafik İşareti Bilgisi, gösterge ekranında trafik işaretlerini göstererek sürücüye destek oluyor. Öne bakan kamera hız sınırı işaretlerini ve ‘sollama yasağı' işaretlerini algılayabiliyor. Trafik işareti sembolü yeni bir trafik işareti algılanıncaya kadar gösteriliyor. Trafik İşareti Bilgisi, hız sınırının aşılması durumunda sürücüye hız göstergesinde görsel bir uyarı sağlayan Hız Uyarısı fonksiyonu ile birleştirilebiliyor

    Aktif Uzun Far: Karanlıkta daha rahat sürüş

    Volvo V40'taki yeni Aktif Uzun Far teknolojisi sürücünün uzun farları daha verimli şekilde kullanmasına yardım ediyor. Ayrıca uzun far ile kısa far arasında uygun anda otomatik geçiş sağlıyor. Bu teknoloji öne bakan bir kamera ile birlikte karmaşık görüntü işleme özelliklerini kullanarak sürücüye geceleri mümkün olan en iyi görüşü sunuyor. Kamera diğer araçları ve onların ön ve arka farlarını izliyor. Gelişmiş görüntü işleme yazılımı bu verileri inceleyerek diğer araçların konumu ve yönü hakkında bilgi sağlıyor. Bu hesaplama kısa ve uzun far arasında otomatik geçişler için dayanak oluşturuyor. Yeni V40'ta; iki yöne dönerek virajların içini aydınlatan Aktif Viraj Farları opsiyonu da bulunuyor. Elektrikli ısıtmaya sahip ön cam ve yağmur yağdığında otomatik olarak silecekleri çalıştıran çalışma sıklığını ayarlayan yağmur sensörü opsiyonları da kötü hava koşullarında görüşü iyileştiriyor.

    Adaptif Hız Sabitleyici ve Mesafe Uyarısı: Mesafeyi koruyor

    Yeni Volvo V40'ta, radar kullanarak öndeki otomobille belirlenmiş bir zaman aralığını koruyan ve daha konforlu bir sürüş sağlayan Adaptif Hız Sabitleyici (ACC) de sunuluyor. Sürücü istenen en yüksek hızı ayarlıyor ve öndeki araçla bir zaman aralığı seçiyor. Radar algılayıcısı daha yavaş bir aracı algıladığında, otomobilin hızı otomatik olarak öndeki araçla aynı hıza getiriliyor. Otomatik şanzımanlı otomobillerdeki Yoğun Trafik Destek fonksiyonu, ayarlanan aralığı araç durma noktasına gelinceye kadar koruyor ve konforu artıran bu sistemi sürekli dur/kalk olan yavaş hareket eden trafik sıkışıklıklarında bile son derece kullanışlı hale getiriyor. Mesafe Uyarısı, sürücünün öndeki araçla güvenli bir mesafeyi korumasına yardım eden bir özellik. Sürücü, direksiyon simidindeki düğmeler yoluyla beş farklı zaman aralığından birini seçiyor. Seçilen aralık hız göstergesinde gösteriliyor. Öndeki otomobille mesafe çok kısa hale geldiğinde, ön cama yansıtılan bilgi ekranındaki (head-up display) bir ışık sürücüyü uyarıyor.


    Yaya Algılama: Bu sınıfta benzersiz

    Gittikçe yoğunlaşan trafik ortamlarımızda her gün yayaların karıştığı kazalar oluyor. Avrupa'da kazalardaki ölümlerin yüzde 14'ünü yayalar oluşturuyor. Bu rakam ABD'de yüzde 12 ve Çin'de de oran yüzde 25'in üzerinde. Otomatik frenli Yaya Algılaması, bir yayanın otomobilin önündeki yola adım attığını algılayabilen bir teknoloji. Sürücü zamanında tepki vermezse, otomobil sürücüyü uyarabiliyor ve otomatik olarak frenleri devreye sokabiliyor. Bu sınıftaki başka hiçbir otomobil benzer bir teknolojiye sahip değil. Tam güçle otomatik fren yapan Yaya Algılaması, otomobilin ızgarasına entegre edilen bir radar birimi, iç aynanın önüne yerleştirilen bir kamera ve bir merkezi kontrol biriminden oluşuyor. Radarın görevi otomobilin önündeki bir yayayı ya da aracı algılamak ve araçla olan mesafesini belirlemek. Kamera ise ne tür bir cisim olduğunu belirliyor. İkili göreve sahip radarın geniş görüş açısı sayesinde, yola çıkmak üzere olan yayalar da erken bir şekilde belirlenebiliyor. Yenilikçi teknoloji, bir yayanın hareket şeklini izleyecek ve yola otomobilin önüne çıkıp çıkmayacağını hesaplayacak şekilde programlandı. Sistem, 80 cm ve daha uzun yayaları algılayabiliyor. Acil bir durumda sürücüye önce sesli bir uyarıyla birlikte ön cama yansıtılan ekranda yanıp sönen bir ışık gösteriliyor. Sürücü uyarıya tepki göstermezse ve araç çarpışmaya doğru gidiyorsa, otomatik olarak tam güçle fren yapılıyor. Otomatik frenli Yaya Algılaması, sürücü zamanında tepki göstermezse, 35 km/s'ye kadar hızlarda bir yaya ile çarpışmaktan kaçınmayı sağlayabiliyor. Daha yüksek hızlarda, amaç çarpışmadan önce otomobilin hızını mümkün olduğunca azaltmak...İstatistikler otomobilin hızının çarpışmanın sonucu bakımından büyük öneme sahip olduğunu gösteriyor. Çarpışma hızının daha düşük olması ciddi yaralanma riskinin önemli oranda azaltılması anlamına geliyor.


    Yaya Hava Yastığı Teknolojisi: Dünyada ilk

    Bir yaya ile çarpışmadan kaçınılamaması durumunda kazanın sonuçlarını hafifletmek için Volvo V40'ta dünyada ilk kez, yeni geliştirilen Yaya Hava Yastığı Teknolojisi bulunuyor. Sistem şu şekilde çalışıyor: Ön tampondaki sensörler otomobil ile yaya arasındaki fiziksel teması algılıyor. Motor kapağının arka ucu serbest bırakılıyor ve aynı anda açılan hava yastığı tarafından yukarı kaldırılıyor. Şişen hava yastığı yükseltilen motor kapağının altındaki bölümü ve ayrıca ön cam alanının yaklaşık üçte birini ve A sütununun alt tarafını kaplıyor. Yükseltilen motor kapağı ve hava yastığı yayadaki yaralanmaların ciddiyetini azaltmaya yardım ediyor.

    Otomatik Frenli Çarpışma Uyarısı: Tam güçle frenleme

    Trafik kazaları yüzde 90'a varan oranda dikkatin dağılması nedeniyle oluyor. Başka bir araca arkadan çarpan sürücülerin yarısı çarpışmadan önce hiç fren yapmıyor. Otomatik Frenli Yaya Algılaması, Volvo Car Corporation tarafından daha önce sunulan Otomatik Frenli Çarpışma Uyarısı teknolojisinin daha da geliştirilmiş hali. Yeni V40, ayrıca otomobilin öndeki başka bir araçla çarpışma riski olduğunda bunu algılayabiliyor, sürücüyü uyarabiliyor ve otomatik olarak fren yapabiliyor. İlk uyarının amacı sürücüyü uyararak fren yapmasını ya da tehlikeden kaçınmasını sağlamak... Sürücü bu uyarıya zamanında tepki vermezse, otomobil otomatik olarak tam güçle fren yapıyor. Otomatik frenleme sayesinde iki araç arasındaki hız farkı 35 km/s'ye kadar olduğunda çarpışmadan kaçınılabiliyor. Çarpışma uyarısı ve otomatik frenleme, Alman ADAC kuruluşu tarafından 2011'de yapılan bir testte dünyadaki en iyi fren sistemi olarak nitelendirildi. Yeni V40'ta daha yüksek hızlardaki fren performansı önceki versiyonlara göre iyileştirildi.

    City Safety (Şehirde Güvenlik): Artık 50 km/s'ye kadar devrede

    Yoğun şehir trafiğinde ve trafik sıkışıklıklarında arkadan çarpmalar yaygın. Bu çarpışmaların aşağı yukarı yüzde 75'i 30 km/s'nin altındaki hızlarda oluşuyor ve bunların yüzde 50'sinde sürücü çarpışmadan önce hiç fren yapmamış oluyor 2011'de City Safety teknolojisinin yararları başka bir IIHS (ABD Otoyol Güvenliği Enstitüsü) raporunda kanıtlandı ve bu sistem sayesinde çarpışma sıklığında yüzde 22'ye varan azaltma sağlandığı belirtildi. Volvo XC60 ile ilgili sigortadan hasar talepleri incelendiğinde, City Safety'nin insan yaralanmalarıyla ilgili ödeme taleplerini yüzde 51 azalttığını ve tamir masraflarıyla ilgili taleplerin de yüzde 20'den fazla azaldığını gösteriyor. Yeni V40, geliştirilen City Safety sistemini içeren ilk Volvo. Bu sistem artık 50 km/s'ye kadar hızlarda devrede (daha önce 30 km/s idi)...
    City Safety, iç ayna hizasında ön cama entegre edilen bir lazer sensörünün yardımıyla öndeki trafiği gözlüyor. Öndeki bir araç yavaşladığında ya da durduğunda ya da otomobil duran bir otomobile fazla hızlı yaklaştığında, sürücü zamanında tepki göstermezse, otomobil otomatik olarak fren yapıyor. İki araç arasındaki hız farkı 15 km/s'nin altındaysa çarpışmadan kaçınılabiliyor. Hız farkı 15 ile 50 km/s arasındaysa, çarpışma hızı azaltılarak çarpışmanın etkileri en aza indiriliyor. İsveç sigorta şirketi Volvia tarafından yapılan bir araştırma, City Safety özelliğine sahip Volvo otomobillerinin, otomatik frenlemeye sahip olmayan otomobillere göre arkadan çarpma tipi kazalara karışma oranının yaklaşık yüzde 20 daha düşük olduğunu gösteriyor.

    Sürücü Uyarı Kontrolü: Yorgun sürücüleri algılıyor ve uyarıyor

    Alman sigorta kuruluşu GDV tarafından yapılan araştırmalar Almanya otobanlarındaki her dört kazadan birinin sürücünün yorgunluğundan kaynaklandığını gösteriyor. İsveç Yol Yönetimi kaza verileri, yorgun sürücülerin bütün kazaların yüzde 30'una neden olduğuna işaret ediyor. Sürücü Uyarı Kontrolü, yorgun sürücüleri algılamak ve uyarmak için tasarlandı. Sistem ayrıca sürücünün dikkatinin dağıldığı başka durumlarda da çalışıyor.
    Sürücü Uyarı Kontrolü; bir kamera, çeşitli sensörler ve bir kontrol biriminden oluşuyor. Kamera sürekli olarak otomobil ile yol şerit çizgileri arasındaki mesafeyi ölçüyor. Sensörler otomobilin hareketlerini kaydediyor. Kontrol birimi bu bilgiyi saklıyor ve sürücünün aracın kontrolünü kaybetmesi riski olup olmadığını hesaplıyor. Riskin yüksek olduğu değerlendirilirse, sürücü sesli bir sinyalle uyarılıyor. Otomobilin gösterge ekranında bir metin mesajı görünüyor ve yanında da bir kahve fincanı sembolü gösterilerek sürücünün mola vermesi öneriliyor.


    Bütün çarpışma güvenliği özellikleri: Yeni diz hava yastığı da dâhil

    Yeni Volvo V40 ayrıca etkili darbe emici bölgelere ve çeşitli yüksek güçte çelik bölümlere sahip güvenlik kafesini de içeren birinci sınıf bir çarpışma güvenliği sunuyor.
    Emniyet kemeri gergi sistemleri önde ve arkada yanlardaki koltuklarda standart ve ön koltuklarda boyun zedelenmelerini önlemek için boyun zedelenmesi koruması (WHIPS) bulunuyor. Hem sürücü hem de öndeki yolcu için iki aşamalı hava yastıkları var. Ayrıca ön koltuk arkalıklarına entegre edilmiş yan hava yastıkları yer alıyor. Ayrıca sürücü tarafında yeni bir diz hava yastığı var. Diz hava yastığı, pedalların üzerindeki ön panel bölümüne yerleştirildi ve bir önden çarpışma durumunda diğer hava yastıklarıyla birlikte açılıyor. Devrilme Koruma Sistemi, sağlam bir gövde, emniyet kemeri gergi sistemleri ve yan perde hava yastıklarını içeriyor. Yan perde hava yastıkları, A sütunundan C sütununa kadar her iki tarafı da kaplıyor ve önden belli bir açıyla ya da yandan çarpışmalarda ve aracın devrildiği durumlarda açılıyor. Bir yaklaşma hızı sensörü, düşük ve orta şiddetteki önden çarpışmalarda beklenen çarpışma şiddetine göre tutma sistemlerini (kemerler ve hava yastıkları) hazırlamak için bilgi topluyor ve kaza öncesi verileri değerlendiriyor.
    ISOFIX bağlantıları standart ve Volvo Car Corporation, yeni doğanlardan 10 yaşına kadar çocuklar için kapsamlı bir şekilde test edilmiş çocuk koltukları sunuyor.



    Kişisel Araç İletişim Sistemi

    Volvo V40'ta anahtarsız kullanıma olanak tanıyan bir Kişisel Araç İletişim Sistemi de sunuluyor. Bu uzaktan kumanda hem sinyal gönderebiliyor hem de alabiliyor ve sürücüye otomobilin kilit ve alarm durumu hakkında bilgi sağlıyor. Otomobil kilitlendiğinde sürücü koltuğu ve yan aynaların konumu hafızada saklanıyor.

    Thomas Broberg, Volvo Car Corporation Kıdemli Güvenlik Danışmanı:

    "V model ailemizin en küçüğü olan yeni V40, sınıfının lideri güvenliğe sahip. Ayrıca bünyesinde daha önceki herhangi bir Volvo'dan daha fazla akıllı destek sistemi de içeriyor. Bu da 2020 itibarıyla yeni bir Volvo otomobilinde hiç kimsenin ölmemesi ya da yaralanmamasını öngören vizyonumuza doğru atılan önemli bir adım daha oldu.

    "Volvo, sürücünün çarpışmalardan kaçınmasına yardım eden öncü teknolojinin geliştirilmesine liderlik ediyor. Bütün özellikler sürücünün etrafında tasarlanıyor ve çarpışmalardan ve tehlikeli durumlardan kaçınmasına yardım etmek için uyanık ve bilgilenmiş durumda olmasına yardım ediyor. Yeni V40, model ailemizde sürücünün tehlikeden kaçınmak için direksiyon hareketine aktif olarak yardım eden teknolojiye sahip ilk otomobil.

    "Güvenlik sistemleri zeki ve sürüşü daha zevkli ve güvenli hale getirmek için birlikte çalışıyor. Tehditler hakkında uyarıda bulunmak için tasarlandılar. Gerekirse, kritik durumlarda devreye girerek müdahalede de bulunabiliyorlar. Çarpışmanın önlenemediği durumlarda da sonuçlarını hafifletmek için güvenlik özellikleri var. Ama bu durum, gelişmiş sistemlerin sürüşü devraldığı anlamına gelmiyor. Bunların temel görevi sürücüye yardım etmek ve bu şekilde sürüş deneyimini daha konforlu ve daha az karmaşık hale getirmek..."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 14 Temmuz 2012; 22:01:42 >




  • araç fiyat olarak da donanım olarak da bmw 1 merso a dan uygun olacaktır ama beni tatmin edemedi. özellikle arka tasarımı sarmadı. daha çok aile arabası havası var aileler için uygun, bagaj geniş böyle yandan station havası var aracın. ben de kısmetse premium bir c sınıfı araç istiyorum ve kafamda 2 model var birisi meso 1 diğeri bmw 1.
  • Şu an Ligtv de aracın tanıtımı var. Mükemmeeeeeeeeeeeeeeeell... Tek kelime ile. Test sürüşü yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kratostol

    araç fiyat olarak da donanım olarak da bmw 1 merso a dan uygun olacaktır ama beni tatmin edemedi. özellikle arka tasarımı sarmadı. daha çok aile arabası havası var aileler için uygun, bagaj geniş böyle yandan station havası var aracın. ben de kısmetse premium bir c sınıfı araç istiyorum ve kafamda 2 model var birisi meso 1 diğeri bmw 1.

    Bagaj hacmi 330 lt civarındaydı galiba. Bu şekilde aile arabası olması biraz zor gibi.
  • Test surusu yapmadan aceleyle 1.3 cosmo astra j aldim kasim ayinda, artik tahammulum kalmadi desem yeridir :) gelsin su makinalar ilk olarak T4 icin test surusune gidicem, fiyati ucmaz umarim T4 un, 1.6 litre sonucta, onu da sisirmesinler allah rizasi icin :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internet sitesinden anladığım kadarıyla otomatik vites yanlızca dizael motorlarda sunuluyor



    inş. böyle değildir.




  • Yeni yayınlanan 8.Etap programından V40 ve rakiplerinin inceleme videoları: (tavsiyem, en son V40'ı izleyin)

    Yeni Audi A3 lansman:


    Yeni Mercedes A Serisi lansman:


    Yeni BMW 1 Serisi inceleme:


    Yeni doğan Volvo V40 lansman:


    credit: imagoodman




  • Videoları izledikten sonra V40'ın işinin çok kolay olduğunu gördüm. Şöyle ki:
    1- V40'ın rakiplerinden yeni A3'ü ben direk elerim. Çünkü ortada yeni olan bir şey yok. Yeni A3 diye lanse edilen araba, bildiğiniz eski A3. Ayrıca iç mekanı sanırım içlerinde en kötüsü. Audi bana bu arabayı "yeni" diye yediremez. Hele hele etraf A3'den geçilmezken. Fazla da söze gerek yok.

    2- Yeni A serisine de şans tanımıyorum. Çünkü tasarım olarak bence olmamış. Önden güzel, yandan hiç fena değil iken, arkası bildiğin "Toyota Auris" olmuş. Arka tarafı olmamış. Çok kısa kesmişler. Tasarım bana orijinal ya da özgün gelmedi. Mercedes çok daha iyisini yapmalıydı. Konsol ise çok kötü. Çok basit duruyor. Daha yüksek kalite beklerdim. Tek beğendiğim direksiyonu diyebilirim. Mercedes beni korkutmuştu ama arabayı görünce içim rahatladı. O kadar paraya yıldız takılmış Auris almam.

    3- Bence Yeni 1 serisi yine diğerlerinden daha iyi. Tasarım olarak garip olsa da, arabada bir orijinallik var. Gördüğüm kadarıyla iç mekan kalitesi olarak V40'la yarışabilecek tek araba. Ön konsol da diğerlerinden daha iyi. Fakat dediğim gibi tasarımda bir gariplik var. Sportif desen değil. Ağır desen değil. Böyle bir bütünlük yok. Bence tasarım olarak spordan çok ağır bir araba. Bunda poposunun payı büyük. 1 serisi tasarımının pek genele hitap etmediğini düşünüyorum. V40'ın bütünlük içerisindeki spor tasarımının yanında şansı yok.

    Sadece videolarına bakarak bu araçları kıyaslamaya, bir Volvo sahibi olarak da olabildiğince objektif olmaya çalışıyorum. Şimdilik görünen o ki V40, rakiplerine göre hem tasarım, hem de teknolojik olarak çok üstün bir araba. Özellikle V40'da kullanılan güvenlik teknolojileri ve S60'dan bile daha iyi yapılmış iç mekan ile ön konsolu düşününce bana göre rakipleri dünyalı, V40 ise çağ atlamış, uzaylı.

    V40'ın rakiplerine olan üstünlükleri:
    - V40 Volvo'nun şimdiye kadar geliştirdiği tüm güvenlik sistemlerini kendinde toplayan ilk araç. İlk defa V40'da kullanılan bir çok yeni geliştirilen güvenlik sistemi var. Bu da V40'ı bu güne kadar ki en güvenli ve en akıllı Volvo yapar. O zaman V40 dünyanın en güvenli arabası olmaz mı?
    - Tasarım olarak V40, rakiplerinden çok önde. Tasarım zevk meselesidir. Fakat V40'ın tasarımı, içlerindeki en yeni ve çağdaş tasarım. Ayrıca baştan aşağı bir bütünlük içerisinde, akıcı ve en spor tasarıma sahip. Ve nadir yapılabilen orijinal ve özgün bir tasarım ortaya çıkmış(S60 bir, V40 iki).
    - V40'ın iç mekan kalitesi ve ön konsolu rakiplerinden açık ara önde. Rakipleri, düşük sınıf diye iç mekan kalitesi ve konsol tasarımını tabiri caizse "sallamışlar". Fakat V40'ın iç mekan kalitesi S60 ile aynı ve ön konsolu da S60'ınkinin geliştirilmiş hali. Yani yok öyle düşük sınıf diye kalite düşürme durumu falan. S60'daki premium iç mekan kalitesini olduğu gibi aktarmışlar V40'a. Burada V40'ın rakipleriyle farkı çok büyük.
    - V40 yeni kasa değil, yeni doğan bir araba. Kimsede yok. O yüzden müşteride daha fazla heyecan uyandıracak ve karar verme aşamasında daha ön planda olacaktır.(A serisi de böyle sayılır)
    - Bir 2012 S60 sahibi olarak V40'ı tek kelimeyle "kıskandım". S60'daki tüm konfor, kalite ve teknolojiyi almışlar, daha da geliştirmişler ve V40'a uygulamışlar. Ben de isterem renk değiştirebilen dijital gösterge paneli. Ben de isterem geliştirilmiş çarpışma önleme sistemi ve kör nokta bilgi sistemi, diz hava yastığı, yaya hava yastığı, çapraz trafik uyarısı, trafik işaret bilgisi. Ben de isterem panaromik cam tavan, titreşimle uyaran direksiyon vs. vs...

    Tüm bu üstünlüklerine rağmen V40'ı satın almamanız içi birkaç iyi sebep:
    - Yıldızı yok.
    - BMW değil.
    - Bir Audi olamaz.
    - Volvo Çinli'lere satılmış.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 19 Temmuz 2012; 11:12:36 >




  • değerli arkadaşım;

    bence volvo'yu bir kez kullanan veya binen diğer araçların yıldızını vs. aramaz bence, bilirki "volvo volvodur diğerleri arabadır."

    hayırlısı bir gelsinde bakalım, dört gözle bekliyoruz.
  • Videoyu paylaşan arkadaşlara teşekkürler. Tek kelimeyle bayıldım.
  • videolar için teşekkürler aynı zamanda 8. etap programınıda tebrik ederim. harika bir tanıtım olmuş..


    bmw ninde 8. etap incelemesi buyrun.

    http://www.youtube.com/watch?v=OejJYxzoJxA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blade038 -- 23 Temmuz 2012; 16:44:51 >
  • V40'da manuel el freni kullanılmasının sebebi, bulunduğu sınıf itibariyle kullanıcı kitlesinin bu özelliği aramasıdır. Yoksa hakikaten el freni, bu kadar elektronik donanım ile donatılmış ve çok akıllı olan bir arabada elektronik olmalıydı. Bu durumu yadırgayanlar bunu bilmeliler. Benim de, "ne işi var bu el freninin burada" dediğim bazı başka arabalarda da aynı hassasiyetin gözetildiğini düşünüyorum. Şahsen ben, görüntü kirliliği olmasa(başka handikapları da var tabi), manuel el frenini tercih ederdim.
  • Keşke el freni otomatik olsaydı. Birde bu arabada yokuş kalkış desteği var mı?
  • bu v40 iş yapar
  • bencede türkiyede iş yapar ama rakiplerine göre,

    1- reklam

    2-servis yapısında köklü değişimler

    3-yedek parça ve işçilik ücretlerindeki mantıklı ve akıllıca seçilmiş yaklaşımlar

    4-volvo müşterisine "bana değer verilmiş ve verilmeyede devam ediliyor" hissinin ve hissiyatının göreceli olmaktan çıkıp realiteye koşması ve yaşaması lazım.

    5-diğer rakiplerinin yerinde saymış olması ve saymayada devam etmesi

    6-gelişen teknolojik hizmetlerin kullanıcıya yüksek bedellerle yeniden elde edilme noktalarındaki taşlı ve dikenli yapının var olup olmadığı

    buna benzer yazılabilecek bir şeyler var ama,

    ümidimizi ve hayallerimizi fazlaca yormadan ve yıpratmadan gelecek olanı görelim. güzel ise ve beğeni toplar ise alıcısını bulur ve yoluna devam eder.

    benim şimdilik test etmediğim ve videodan anlayabildiğim bu.

    en büyük eleştirim ise ford platformuna devam etmesi olmuş diyebilirim.

    araç geldiği zaman müşteri temsilcisine soracağım ilk soru;

    bu araçlarda kullanılan sensör ne tip sensördür ve arızalanması durumunda maliyetinin ne olacağı olacaktır.

    fiber optik sensörler kullanılmış ise ford platformuna pek fazlada takılmam diye düşünüyorum.

    eğerki eski sistem sensör yapılarını kullanmaya devam etmişse müthiş derecede benim için bir eksi puan olacaktır ve almama nedenim olabilir.

    video ve sevgili kurzweill'in yorumuda güzel olmuş,

    Kasım 2012 istanbulda olacağım diye düşünüyorum.

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 29 Temmuz 2012; 19:25:43 >




  • V40'ın iç mekanının S60 II'den kopyalama olduğuna şüphe yok. Ancak V40 için S60 II'nin iç mekanına estetik bir dokunuşta bulunulmuş. İşte bu dokunuşun fazla geçmeden S60'da da olması aracın tercih edilirliğini artıracaktır.
  • V40'lar İsveç'te vızır vızır dolaşıyor. Sürücü kursları bile bu aracı alıyor.

    Tasarım kişiden kişiye göre değişir ama bu aracı gören bir kez daha bakıyor

    Fiyatı da aşağı yukarı Golfle aynı. Böylece Golf'ün hiçbir avantajı kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsveç Köftesi

    V40'lar İsveç'te vızır vızır dolaşıyor. Sürücü kursları bile bu aracı alıyor.

    Tasarım kişiden kişiye göre değişir ama bu aracı gören bir kez daha bakıyor

    Fiyatı da aşağı yukarı Golfle aynı. Böylece Golf'ün hiçbir avantajı kalmıyor.

    otomatik t3 de mi yoksa t4 de mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: İsveç Köftesi

    V40'lar İsveç'te vızır vızır dolaşıyor. Sürücü kursları bile bu aracı alıyor.

    Tasarım kişiden kişiye göre değişir ama bu aracı gören bir kez daha bakıyor

    Fiyatı da aşağı yukarı Golfle aynı. Böylece Golf'ün hiçbir avantajı kalmıyor.

    otomatik t3 de mi yoksa t4 de mi?

    D3 ve D4'te var otomatik şanzuman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İsveç Köftesi -- 30 Temmuz 2012; 17:11:19 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.