Şimdi Ara

Volvo S80 1.6 T4 Advance (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
11.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    insanlar 140 150 binde sıf volvo diye 100 bin küsür para vermesi çok garip...

    herkes arabanın değerini zaten biliyor.
    orasından burasından yağ akacak hortumlar patlayacak.
    cam elektrikleri bozulacak.
    heryernden çatır çutur sesler gelecek
    teknolojisi eski.
    gösterler out date. ...

    ilginç valla
    kaç defa 140.000-150.000 km de volvo sahibi oldunuz? tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
  • volvonun, mercedesten ve bmw den daha sağlam ve dayanıklı bir altyapısı olduğunu zannetmiyorum.
    dolayısıyla evet bir çok kez daha iyisini deneyimledim.

    150 binden sonra sorunlar bela gibi üst üste gelmeye başlıyor..
  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    daha iyisini deneyimlemiş olabilirsiniz lafım yok ama hiç s80 volvo sahibi oldunuz mu?
  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    Sağlamlık derken güvenlik ise volvonun yeri belli zaten. Dayanıklılık konusu tamamen göreceli. Sıfır mercedes'inde bitmek bilmeyen sorunlar yaşayan da var(forumda konusu da vardı hatta), volvosuyla ciddi bir problem yaşamadan 300 bin'i devirenler de. Olay araca nasıl bakıldığında bitiyor.
    Tabii bu konu özelinde, 1.6 T4 motor sorunsuzluk timsali değil kesinlikle. Ford'un motoru, bir volvo moturu kadar sorunsuz değil.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    aynı soruyu neden iki defa soruyosun ?
    yukarıda sahip olmadığımı ama ondan sağlamlık altyapı teknoloji olarak daha iyi markaların arabalarına sahip olduğumu söyledim.
    mesela s320 arabam vardı.. mesela e350 arabam vardı.
    mesela bmw z4 arabam oldu..
    hepsini uzun yıllar uzun km ler kullandım..

    çok güzel arabalar ama 30 yaşından sonra çekilecek dert değil..
    neyden bahsediyorum ? premium arabaların 150 bin km ve üzeri yapmış modellerinden.

    para varsa yapıştır sıfır bmw 7 long.. bak keyfine..

    volvo halen daha bir bmw bir mercedes değil.. kolay kolay da olamaz.
    yurt dışı review sitelerine bakın hepsi aynı şeyi söyler..

    güvenlik konusunda ise artık bir mercedesin volvo dan geri kalır yanı yok..

    O volvoda hiç bir insan ölmeyecek şehir efsanesi sözü de defalarca yerle bir edildi..
    içinde insan ölmeye devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 13 Mart 2020; 16:39:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    100 bin lira verip polo almak istemeyebilir gayet normal.
    Polo alsın demiyorumki zaten..

    herhangi bir öneride bulundum mu ?

    dediğim tek şey premium markalar, marka model farketmez 150 binden sonra deli masraf çıkarır..

    bu masraf miktarı sayısı adeti, arabanın önceki kullanıcılarının sürüş karakteriyle doğru orantılıdır.

    Genelde parası bol insanlar premium arabaları sıfır alırlar ve anasını ağlatırcasına kullanırlar. Kasis tümsek vss farketmez onlar için.. Para vardır ama araçlarının bakımlarını çok önemsemezler. Basit görünen ancak ileride doğacak sorunları bilseler bile servise gitmezler.
    Onlar parada bol olduğu için arabaya eşşek gözüyle bakarlar. Sana para verdim beni götüreceksin uçacaksın mantığı vardır.. Zaten maksimum 3 en fazla 4 sene binerler. Arabanın eskimiş ve güncelliğini yitirmiş görünüşü kendi sitillerine yakışmaz. Satarlar ve bir sonraki modeli alırlar.

    Hayatım patronlarla çalışmakla arabalarını sürmekle geçti.. Kimse bana masal anlatmasın. Çoğunda kafa mantık budur..
    En son porsche panamera dizel sürdüm 220 binde, hiç bir kazası belası olmayan bir arabaydı.

    araba expertize girdi tam 64bin tl masraf çıktı. Ve araba o şekilde satıldı. Alan kişi bunu bile bile aldı.

    Diyeceğim o ki sen kalkıp eşşek niyetine binilmiş bir volvoyu mercedesi alırsan.. geçmiş olsun..

    son sözüm budur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 13 Mart 2020; 16:58:27 >




  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    100-150 bin tl'niz olup da eli yüzü düzgün, D veya E segmenti bir araca bineyim deyince karşınıza çıkan seçenekler bunlar. Birileri bu araçları alıyor, biniyor, eminim olası masrafları vs. de göz önünde bulunduruyorlardır. Geçmişi kirli bir araç olmadıktan sonra, iyi kötü binilir. Masraf kısmı da geçmişine bağlı zaten. Deli masraf açacak bir araba da kendini belli eder, onlardan uzak durmak lazım. Yoksa bütün premium araçları aynı kefeye koyup masraf açar alınmaz demek pek mantıklı değil, başka ne alacak bu insanlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    100-150 bin tl'niz olup da eli yüzü düzgün, D veya E segmenti bir araca bineyim deyince karşınıza çıkan seçenekler bunlar. Birileri bu araçları alıyor, biniyor, eminim olası masrafları vs. de göz önünde bulunduruyorlardır. Geçmişi kirli bir araç olmadıktan sonra, iyi kötü binilir. Masraf kısmı da geçmişine bağlı zaten. Deli masraf açacak bir araba da kendini belli eder, onlardan uzak durmak lazım. Yoksa bütün premium araçları aynı kefeye koyup masraf açar alınmaz demek pek mantıklı değil, başka ne alacak bu insanlar?
    hocam bende diyorumki premium araçlar sıfır yada sıfıra yakınken keyiflidir.. yani zengine hitap eder..

    yaşı 5 6 yı geçtiğinde birde km si 150 200 lere dayandığında bütün parçalarda yaşa ve km ye bağlı sorunlar çıkar..
    ve istesenizde istemesenizde o eski halinden eser kalmaz.

    sıfır bir 7 serisinin içinde tık sesi bile duyamazsınız. ancak aynı araba 200 e dayandığında her yerinden gıcırtı sesi gelmeye başlar.
    range rover vogue sürüyordum bir ara.. arabanın her kasiste orasından burasından sesler geliyordu.
    aynı şeyi mercedes s320 de hissettim. ki bu iki arabadada havalı süspansiyon vardır.

    bmw z4 şahsi arabam vardı daha 140 bin km de motorda sorunlar çıktı. arabanın ne kazası ne belası hiç birşeyi yoktu. arabanın piston kolları aşırı zorlamadan gömlek yırtmış.
    ayrıca motor üst kapapında contalar eskidiğinden yağ kaçırıyordu. parça ucuz ama işçilik deli para.

    ben demiyorumki gidin almayın etmeyin. beni ilgilendirmez. ben deneyimlerimi sunuyorum. şu anda istesem 6 7 yaşında bir 5 serisi bmw alırım. ama biliyorum başıma neler gelecek..

    dediğim gibi ben sanayiden çıkmam her sorunuyla baş ederim. .bunun içinde bütçem var diyenler için 150 200 bin km deki premium arabalar sahibinde.com da alıcılarını bekliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    hocam bende diyorumki premium araçlar sıfır yada sıfıra yakınken keyiflidir.. yani zengine hitap eder..

    yaşı 5 6 yı geçtiğinde birde km si 150 200 lere dayandığında bütün parçalarda yaşa ve km ye bağlı sorunlar çıkar..
    ve istesenizde istemesenizde o eski halinden eser kalmaz.

    sıfır bir 7 serisinin içinde tık sesi bile duyamazsınız. ancak aynı araba 200 e dayandığında her yerinden gıcırtı sesi gelmeye başlar.
    range rover vogue sürüyordum bir ara.. arabanın her kasiste orasından burasından sesler geliyordu.
    aynı şeyi mercedes s320 de hissettim. ki bu iki arabadada havalı süspansiyon vardır.

    bmw z4 şahsi arabam vardı daha 140 bin km de motorda sorunlar çıktı. arabanın ne kazası ne belası hiç birşeyi yoktu. arabanın piston kolları aşırı zorlamadan gömlek yırtmış.
    ayrıca motor üst kapapında contalar eskidiğinden yağ kaçırıyordu. parça ucuz ama işçilik deli para.

    ben demiyorumki gidin almayın etmeyin. beni ilgilendirmez. ben deneyimlerimi sunuyorum. şu anda istesem 6 7 yaşında bir 5 serisi bmw alırım. ama biliyorum başıma neler gelecek..

    dediğim gibi ben sanayiden çıkmam her sorunuyla baş ederim. .bunun içinde bütçem var diyenler için 150 200 bin km deki premium arabalar sahibinde.com da alıcılarını bekliyor

    Alıntıları Göster
    Kardeş sen neyden bahsediyorsun acaba. Premium E segment bir araba 150 bin km de nereye bitiyormuş. Bahsettigin şeyler eğer araç ağır kazaliysa, pertten toplamaysa olabilir.

    Ayrıca bırak 5-6 yaşı, gel de benim 17 yaşında 2003 s500 le seni bir turlatayim. Dinle bakalim orasindan burasindan gıcırtı, ses vs geliyormuymuş. O 403 gibi araba. 2020 passatin yalıtımı bunun yanında polo gibi kalıyor böyle bir arabadan bahsediyoruz.




  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    bence bunun sebebini anlamışsınızdır. elma yiyip de hiç yemedim ama armutun tadı da benzerdir demek ne kadar doğruysa sizin yaptığınız da o kadar doğru. wrangler kullanıp, land cruiser arazide bunun kadar performanslı olamaz diyebilir misiniz?
  • S80 t4 7 sene kullandım. Otomotiv müh. Mezunuyum, düşük hacim yüksek beygir hele 1650 kilo ise gözüm gibi baktığım aracım blok çatlatıp(170 binde) hararet yaptı. Motor gitti.
    Bu tüm düşük hacim yüksek beygir araçlar için geçerli. Hele bu ford Ecoboost ise bedava verseler almayın. Yedek parçası ford olmasına rağmen çok pahalı. Sandık motor bulmanız çok zor çünkü her yerde Ecoboost cular motor arıyor. Piyasada satılan sanfık motorlar conta yakmış, üst kapağı eğmiş, sonradan tadilat edilmiş motorlar. Zaten size motoru satarken eskisi benim diyor. 25000 tl ye satıp eski motorunuzuda alıp onarıp(onarılmıyor yine patlıyor) , tekrar 25000 e satıyor. Döngü devam ediyor.
    Motor hariç (ecoboostlu) s80 nasıl derseniz. Ben bu kadar kaliteli , bu kafar trim sesi olmayan ve bu kadar yol tutuşu güzel bir araç kullanmadım.2011 mercedesden keyifliydi 2011 s80. Orjinal volvo motorlu 2.4 d bulursanız kesinlikle alınız. 2.0 d motorda olur.(ford-psa 2.0 dizel en azından sorunsuz)




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    2.0 dizel de volvo motoru diye biliyorum.
  • Taş gibi araba

    Benzinli bin herif gibi sür arıza Görmez

    2008 model arabanda xenon sunroof ACC BLIS 4 koltuk ısıtma deri ısıtma hafızalı koltuk olur

    Acc mucidi Volvodur
  • peder 2.0 D4 kullanıyor
    ortağında da 1.6 D2 vardı. 1.6 çok yetersiz bu araba için. aşırı geniş ve tank gibi mübarek.genişliği s90dan fazla

    deri paketi olarak inscription denk getirebilirseniz onu alın çok fark ediyor gerçekten.

    motor olarak bir sorunuz varsa cevaplayamam tabi. benzinli bakıyorsunuz çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    2.0 dizel de volvo motoru diye biliyorum.
    1.6 d ve 2.0 d ford psa motor. 1.6 dizeldende uzak durmak lazım. Kasa çok ağır motor çok zorlanıyor. T4 kadar olmasada o da hemen siyah duman atmaya başlıyor. O motorunda sonu t4 gibi oluyor
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Tekrar baktım da iki farklı 2.0 dizel var. 4 silindirli olan Ford/PSA motoru(kodu D4204T). 5 silindirli olan volvonun kendi motoru, 2.4D'den devşirme.
    Bir de sadece belirli yıllarda kullanılmış bir 4 silindir 2.0 dizel var, o da volvonunmuş, kodu D4204T5.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Tekrar baktım da iki farklı 2.0 dizel var. 4 silindirli olan Ford/PSA motoru(kodu D4204T). 5 silindirli olan volvonun kendi motoru, 2.4D'den devşirme.
    Bir de sadece belirli yıllarda kullanılmış bir 4 silindir 2.0 dizel var, o da volvonunmuş, kodu D4204T5.
    Doğrudur. Ha birde 2.5 benzinli volvo motoru var o da sorun çıkarmaz. Ama daha durun bu Ecoboost lar mondeo, kuga ve focusta kullanıldı. Etraf Ecoboost motor hurdalığı olacak. Daha işlem görmemiş 200 bin üstünde Ecoboost görmedim. Varsa mucizedir. Ben çok zorlamam, en kaliteli yağ kullanırım, bakımını aksatmam araç 170 de patladı. Çünkü 1650 kg araç içinde 2-3 kişi ve bagaj 2 ton oluyor. Motor sürekli zorlanıyor sen sakin sürsende motor bitiyor. Hele kalitesiz yağ kullandıysan motor zaten çok sıcak çalışıyor kalitesiz yağ motoru koruyamıyor.(yağ aynı zamanda motoru soğutur).
    Genel prensip düşük hacim yüksek beygir= Her zaman problem.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.