Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (308. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
628.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    HiGHWAYMOUSE hocam ben genelde volvoyu tercih ediyorum kullanmada. Tiguanın şöyle bir eksileri var. 1 öncam hızda sesi içeri alıyor. dikkat yan cam değil resmen ön camdan geliyor ses. 2 döşeme hiç hoş değil. hele o iç kapı döşemeleri çok zayıf düğmeleri plastik o kadar para alıyorlar ama gel görki bişileri kısıyorlar örneğin. arkadaki ses kolonlarını açın bakın içi boş yanlız ön kapılarda kolon müzik sesini veriyor. . arkalara öylesine dekor vermişler. volvo çok farklı gibi. o koltuğuna oturunca insan işte budur diyor.

    Alıntıları Göster
    fztaslan hocam bendede arka sol taraftan sesler geliyordu . servis ve özel servisteki ustalar amasör demişlerdi. amasörleri sordum 1650 tl 1 tanesi. sonra bir özel tamirci arkadaş araca bindi az cukur yerlere girdi anında bu dedi amacör işi değil bu z kolundan dolayı yapıyor bu sesi. dediğide çıktı. z kolunu değişti ne ses kaldı ne bişi araba sıfır gibi oldu resmen. demem oki sizin arcından gelen ses neden acaba yapıldığına göre z. kolu olabilirmi sizinkide.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    fztaslan hocam bendede arka sol taraftan sesler geliyordu . servis ve özel servisteki ustalar amasör demişlerdi. amasörleri sordum 1650 tl 1 tanesi. sonra bir özel tamirci arkadaş araca bindi az cukur yerlere girdi anında bu dedi amacör işi değil bu z kolundan dolayı yapıyor bu sesi. dediğide çıktı. z kolunu değişti ne ses kaldı ne bişi araba sıfır gibi oldu resmen. demem oki sizin arcından gelen ses neden acaba yapıldığına göre z. kolu olabilirmi sizinkide.

    Benimkisi malesef amortisördendi sağ amortisör 1 yıl içerisinde iki tane takoz yedi ki tanesi 100 tl garip olan ise ne yetkili servis ne de başka bir özel servis bu sorun için amortisör gidik demedi, sürekli bu araçların amortisörleri sert ses yapar deyip gectiler. Şimdilik iyiyiz bakalım 2. El aracı almanın dez avantajları umarım başka suprizlerle de karsilasmayiz, amortisör fiyatları da o kadar yüksek değil diye biliyorum bu arada, önler tanesi muadil 180tl. Orjinale yaklaşılmıyor zaten tanesi 650 filan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fztaslan


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    fztaslan hocam bendede arka sol taraftan sesler geliyordu . servis ve özel servisteki ustalar amasör demişlerdi. amasörleri sordum 1650 tl 1 tanesi. sonra bir özel tamirci arkadaş araca bindi az cukur yerlere girdi anında bu dedi amacör işi değil bu z kolundan dolayı yapıyor bu sesi. dediğide çıktı. z kolunu değişti ne ses kaldı ne bişi araba sıfır gibi oldu resmen. demem oki sizin arcından gelen ses neden acaba yapıldığına göre z. kolu olabilirmi sizinkide.

    Benimkisi malesef amortisördendi sağ amortisör 1 yıl içerisinde iki tane takoz yedi ki tanesi 100 tl garip olan ise ne yetkili servis ne de başka bir özel servis bu sorun için amortisör gidik demedi, sürekli bu araçların amortisörleri sert ses yapar deyip gectiler. Şimdilik iyiyiz bakalım 2. El aracı almanın dez avantajları umarım başka suprizlerle de karsilasmayiz, amortisör fiyatları da o kadar yüksek değil diye biliyorum bu arada, önler tanesi muadil 180tl. Orjinale yaklaşılmıyor zaten tanesi 650 filan...

    fztaslan hocam benim arac 2.4 t AWD bunların amortisörleri bayağı pahalıymış. ankara istanbul g.antep servislerine yedek parçacılarına sordurdum en düşük verilen fiyat. oda bekleme kaydı ile 1500 tl civarıydı hemen istiyorsanız o zamanda 1650 tl fiyat veriyorlar. 2.0 t lerin amortisörlerinden farklıymış bizim aracların amortisörleri.




  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    hocam ben olsam ebaydan ayrı ayrı getirtirdim, hem gümrüğe takılma riski az olurdu hem de çok daha ucuz olurdu tr'ye göre. orjinali sachs onu biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    hocam ben olsam ebaydan ayrı ayrı getirtirdim, hem gümrüğe takılma riski az olurdu hem de çok daha ucuz olurdu tr'ye göre. orjinali sachs onu biliyorum.

    nekropsi hocam ben anlatamadım galiba sorun amortisörlerden değilmiş. sorun z kolarındanmış sesi onlar yapıyormuş. yetkili servis amortisörler ses yapıyo dedi işin içinden çıktılar. sıradan bir tamirci . sorunu anında çözdü z kolarını değişti hiç bir sorun kalmadı. işin ilginci ise sol ön z kolu bozulan ama ben arka sol tekerden ses geliyor sanıyordum. cüzi bir rakama mal oldu bana. toplam ödediğim rakam 80 tl. oysaki amortisörleri değiştirseydim 1 tane dahi olsa 1650 tl artı işçilik 1750 diyelim toplam. ama yine sorun çözülmüyecekti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    hocam ben olsam ebaydan ayrı ayrı getirtirdim, hem gümrüğe takılma riski az olurdu hem de çok daha ucuz olurdu tr'ye göre. orjinali sachs onu biliyorum.

    nekropsi hocam ben anlatamadım galiba sorun amortisörlerden değilmiş. sorun z kolarındanmış sesi onlar yapıyormuş. yetkili servis amortisörler ses yapıyo dedi işin içinden çıktılar. sıradan bir tamirci . sorunu anında çözdü z kolarını değişti hiç bir sorun kalmadı. işin ilginci ise sol ön z kolu bozulan ama ben arka sol tekerden ses geliyor sanıyordum. cüzi bir rakama mal oldu bana. toplam ödediğim rakam 80 tl. oysaki amortisörleri değiştirseydim 1 tane dahi olsa 1650 tl artı işçilik 1750 diyelim toplam. ama yine sorun çözülmüyecekti.

    Alıntıları Göster
    Dostlar S60 son aylarda başımı çok ağrıtmaya başladı!!!

    Benim 2006 model s60 140bin'e dayandı ve bugüne kadar maşallahı olan araba şükür yolda bırakmasa da servisi cok sık ziyaret eder oldu. Sorunum şu; yokuş çıkarken birden kuvvetli bir vuruntu oluyor ve sonrasında "ŞANZIMAN SERVİS GEREK" mesajı beliriyor, motor ışığı yanıyor ve ilk 2 vites bloke oluyor. Motoru açıp kapadığımda vitesler normale dönse de şanzıman servis gerek mesajı ve motor ışığı yanmaya devam ediyor.

    Serviste bu mesajı sildirince hiçbir problem yok, ancak yine uzun bir yokuşa gelirsem aynı hikaye başa dönüyor. Şanzıman yağı ve selenoidler değişti üstüne bir de şanzımana onarım yapıldı. Geçişler eskisinden iyi oldu, orada bir sorun yok ancak aynı hata mesajı problemi yokuşlara gelince aynı şekilde tekrar ediyor. hiçbir değişiklik yok.

    Bu arada şanzıman arıza mesajı dışında "DÜŞÜK MOTOR PERFORMANSI" mesajını da alıyorum, ancak ne motorda ne şanzımanda bir problem hissetmiyorum. Ne önerirsiniz? Yabancı forumlarda araştırdım yazılım güncellemesinin yardımcı olabileceğini söylemişler ama bilemiyorum ne yapmalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    hocam ben olsam ebaydan ayrı ayrı getirtirdim, hem gümrüğe takılma riski az olurdu hem de çok daha ucuz olurdu tr'ye göre. orjinali sachs onu biliyorum.

    nekropsi hocam ben anlatamadım galiba sorun amortisörlerden değilmiş. sorun z kolarındanmış sesi onlar yapıyormuş. yetkili servis amortisörler ses yapıyo dedi işin içinden çıktılar. sıradan bir tamirci . sorunu anında çözdü z kolarını değişti hiç bir sorun kalmadı. işin ilginci ise sol ön z kolu bozulan ama ben arka sol tekerden ses geliyor sanıyordum. cüzi bir rakama mal oldu bana. toplam ödediğim rakam 80 tl. oysaki amortisörleri değiştirseydim 1 tane dahi olsa 1650 tl artı işçilik 1750 diyelim toplam. ama yine sorun çözülmüyecekti.

    Sorunu cüzi bir rakama halledebilmis olmanız çok güzel, aslında burdaki durum malesef şu sizin ve benim yaşadığım sorunu tespit edebilen bir usta doğru düzgün malesef bulamamamiz, sorun yokken rutin bakımı evet her yerde yaptırabiliyoruz ama iş arabayı tamire gelince malesef çok ender anlayan çıkıyor veya geçiştiriyorlar hangisi anlamadım doğrusu....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    Dostlar S60 son aylarda başımı çok ağrıtmaya başladı!!!

    Benim 2006 model s60 140bin'e dayandı ve bugüne kadar maşallahı olan araba şükür yolda bırakmasa da servisi cok sık ziyaret eder oldu. Sorunum şu; yokuş çıkarken birden kuvvetli bir vuruntu oluyor ve sonrasında "ŞANZIMAN SERVİS GEREK" mesajı beliriyor, motor ışığı yanıyor ve ilk 2 vites bloke oluyor. Motoru açıp kapadığımda vitesler normale dönse de şanzıman servis gerek mesajı ve motor ışığı yanmaya devam ediyor.

    Serviste bu mesajı sildirince hiçbir problem yok, ancak yine uzun bir yokuşa gelirsem aynı hikaye başa dönüyor. Şanzıman yağı ve selenoidler değişti üstüne bir de şanzımana onarım yapıldı. Geçişler eskisinden iyi oldu, orada bir sorun yok ancak aynı hata mesajı problemi yokuşlara gelince aynı şekilde tekrar ediyor. hiçbir değişiklik yok.

    Bu arada şanzıman arıza mesajı dışında "DÜŞÜK MOTOR PERFORMANSI" mesajını da alıyorum, ancak ne motorda ne şanzımanda bir problem hissetmiyorum. Ne önerirsiniz? Yabancı forumlarda araştırdım yazılım güncellemesinin yardımcı olabileceğini söylemişler ama bilemiyorum ne yapmalı...

    Düşük motor performansı hatasını turbo ıle emme manıfoldu arasındakı hava hortumunda kaçak olunca da veriyor ona baktırabilirsin, araba hava debisinde ki düşüşü hemen fark edip bu arızayı veriyor,,, şanzumana gelince s60 ların zayıf noktası malesef, şanzuman sorunları olmasa mükemmel arabalar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    ben arkadan dediğiniz için demiştim, arkada z rotu olmadığından dolayı :D ayrıca z rotundan gelen sesi ben bile anlıyorum, usta denilen adamaların anlamamsı eşekliktir yemin ederim.

    yasin beyin dediği gibi düşük motor performansı uyarısı için turbo hortumuna baktırın, en ufak gaza abanmada o uyarıyı verebilecek bir parça eğer patlaksa.
    başıma geldi ordan biliyorum. geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nekropsi -- 22 Aralık 2013; 15:36:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    Benim de 12 olan tüketim 14 e vardı soğuklar etkili sanırım. Bir de zam geldi ki lanet olsun

    LPG'ye de iyi zam yaptılar.

    Soğukların etkisi gerçekten yakıt tüketimine belirgin etkisi oluyor.

    Tiguan' da 2500 km lik kullanımım boyunca 8,5 lt idi yakıt ortalamam. Şimdilerde 9 oldu galiba.

    ömer hocam aslan besleyen yemini düşünmez :P :P

    neyse lütfen 2 hanenin altında yakıt tüketimi paylaşmayınız.

    Az yakması da aslında bir şey değiştirmiyor hocam. Bu sefer de fazla geziyorsun. Toplamda yine aynı para çıkıyor cebinden. ortalama aylık yakıt harcamam 350-400 tl idi. Yine aynı...

    Alıntıları Göster
     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar


    Alıntıları Göster
    Amin.




  • Herkese iyi seneler, saglikli huzurlu bir yil diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar


    Volvonun efsane arabası, mutlu seneler herkese

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar


    Volvonun efsane arabası, mutlu seneler herkese

    Alıntıları Göster
    düşük motor performansı hakkında olasılıklar..

    düşük motor performansı benimde başıma geldi sorun şunlardan olabiliyor. motor deviri sabahları veya uzun süre çalıştırmadıkdan sonra 1500-2000 i geçmiyordu boğaz kelebeği temizliği yapıldı.1-2 hafta sonra tekrar aynı arıza başladı 3 sabah üst üste devir almadı sonra elektrikçiyle bobinlere bakalım dedik fakat bobin arızası değilmiş ama bu bobinlere gelen kablolar zaman la sıcaktan bazı kısımları erimiş bunlarda kısa devre yapıyor ve voltajı düşürüyor. 20,12,2013 de bu kablolaları söküp temzileyip tekrar sararak kapattık şu anda bir sorun yok. zaman aşımından dolayı bazı malzemeler ömrünü tamamlıyor. faydası olması açısından yazdım. değişmek için sanırım komple beyinden gelen tesisatın değişmesi gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutozkan

    düşük motor performansı hakkında olasılıklar..

    düşük motor performansı benimde başıma geldi sorun şunlardan olabiliyor. motor deviri sabahları veya uzun süre çalıştırmadıkdan sonra 1500-2000 i geçmiyordu boğaz kelebeği temizliği yapıldı.1-2 hafta sonra tekrar aynı arıza başladı 3 sabah üst üste devir almadı sonra elektrikçiyle bobinlere bakalım dedik fakat bobin arızası değilmiş ama bu bobinlere gelen kablolar zaman la sıcaktan bazı kısımları erimiş bunlarda kısa devre yapıyor ve voltajı düşürüyor. 20,12,2013 de bu kablolaları söküp temzileyip tekrar sararak kapattık şu anda bir sorun yok. zaman aşımından dolayı bazı malzemeler ömrünü tamamlıyor. faydası olması açısından yazdım. değişmek için sanırım komple beyinden gelen tesisatın değişmesi gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Slm,
    En doğru yöntem Emissyon lambası yandığında, aracı diagnostic cihaza bağlattırıp, verdiği kalıcı veya geçici arızalara göre hareket edip arızayı meydana getiren ana sebebi bulmaktır.
    Bu şekilde deneme yanılma veya olasılıklar dışında bir kerede problemi çözmenize vesile olacaktır.
    Saygılarımla,
    Hayırlı senelerde, aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...




  • Herkese iyi seneler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    Herkese iyi seneler
    Tüm üye ve ziyaretçilerimizin 2014 yılını kutlarım.
  • Iyi seneler arkadaşlar. 2014 yılının hepimize mutluluklar getirmesini Allah'tan dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Iyi seneler arkadaşlar. 2014 yılının hepimize mutluluklar getirmesini Allah'tan dilerim.

    sana da hocam ,
    yakalamisken tiguan mi s60 mi? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Iyi seneler arkadaşlar. 2014 yılının hepimize mutluluklar getirmesini Allah'tan dilerim.

    sana da hocam ,
    yakalamisken tiguan mi s60 mi? :)

    Benim şartlarımda Tiguan.:) Neden dersen benim s60 10-11 senelik olmuştu. Masraf çıkarıyordu daha da çok çıkaracağı yaşı sebebiyle malum gibi birşeydi.

    Çoluk çocuğa da karışınca içi daha ferah olan Tiguan bu açıdan beni daha rahat ettirdi.

    Yerden yüksek oluşu ha altı vurdu ha burnu sürttü gibi korkular yaşamamayı sağlıyor.

    Kullanımı (direksiyonun etkisi büyük) daha rahat.

    %99 şehir içi kullanımım olduğundan yüksek bg gücüne de fazla ihtiyaç duymuyorum açıkçası.

    Yakıt olarak ise Tiguan abartmadan %30 daha avantajlı diyebilirim.

    Uzatmıyayım Tiguan s60'dan iyi diyemem elbette ama bana daha uygun diyebilirim. Tabi sattığım s60'la iki katı fiyat farkını da düşünmek lazım. Bu artı faydalarına kavuştum ama cebimden de bir 2003 s60 parası daha çıktı.

    s60 hala fiyat/kalite olarak en iyi araçlardan biri...




  • 
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.