Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (302. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
624.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni katılan arkadaşlar hoşgelmişler öncelikle.

    benim gösterge paneli ile ilgili bir problemim var. önceki yazıları az çok okumuştum. şu sıralar sorun iyice belli ediyor kendini. mesela stc ışığı yanıp sönüyor kimi zaman uzun farların ışığı yanmıyor. araç uzun süre kullanıldığında sürücü otomatik camının açılıp kapanmasında da aksaklıklar oluyor.
    ben bunun voltajla ilgili bi problem olduğunu düşünüyorum. var mı bi' bilgisi olan? şu an şanzımandan falan daha fazla canımı sıkıyor.
  • claasss C kullanıcısına yanıt
    Akü ne durumda hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese,
    Arabanin daha konforlu olmasi icin ne yapilabilir? Amortisorler cok sert gibi, birde yeni s60 lara baktim lastik eni daha genis, jant capi daha kucuk. Boyle bir degisimi bizim arabalarda yapsak artisi, eksisi ne olur. Sayg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: kalabakla

    Hoş bulduk Sn HiGHWAYMOUSE. gece bu saatte forumda benden başka kimse yoktur sanmıştım. Daha iki gün oldu alalı. hala olayın sarhoşluğunu atlatamadım. kendimi pilot falan sanmaya başladım. bu arada arabam 2004 s60 2.0 t business.

    Müsait olunca bazen böyle forum nöbetçiliği yaptığım oluyor hocam. tekrar hayırlı olsun. Memnuniyetin hep devam etsin...

    High hocam plakayi sorsaydin sizin araba olmasin sakin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam akü en son yeşildi. sonrasında da aküyü bitirecek bisey yapmamıştık. yinede bi kontrol edeyim.

    stc ışığı yeni olmaya başladı. gaza yüklenir yüklenmez yanıyor. fakat patinajlık bi durum yok kesinlikle. yerler kuru zaten araç 4 ceker.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claasss -- 16 Kasım 2013; 15:06:27 >
  • ozgurgunay O kullanıcısına yanıt
    Modeli tutmuyor hocam. 2003'dü benimkisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claasss C kullanıcısına yanıt
    Bitmiş olduğundan değil de akü ömrünü tamamlamış yeterli akımı üretemiyor olabilir diye demiştim hocam.

    Neyse bilgisayarda gözükecek bir soruna benziyor. O kadar hata mutlaka araç beyninde kaydedilmiştir. Serviste bağlanınca çıkar ortaya ak koyun kara koyun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam hatırlarsan 'srs-airbag service urgent' sorunu olmuştu onu sildirdiğimizden beri çıkmıyor fakat ben bağlantılı olduğunu düşünüyorum.
    bakalım 2. el alırken bazı şeyleri göze alıyoruz ama umarım çok maliyetli olmaz.
  • HiGHWAYMOUSE kullanıcısına yanıt
    Eyvallah HiGHWAYMOUSE, cümlemizin memnuniyeti daim olsun inşallah.
  • claasss C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Sn. claasss, hoşbulduk...
  • Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah. Hoşgeldiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Merhaba,

    Yaklaşık 6 ay önce bende 2012 bir araca niyetlenmiştim. 2.0 t modeliydi. Ancak ilker usta şanzumanında problem olduğunu ve bunun kronik bir sıkıntı olduğunu söylemişti. Bende sıfırını almaya niyetlendim ve 1.6 turbo r-desing modeli için 118 bin lirada anlaştım. Ancak almadan önce test etmek istedim. Test aracı 25.000 km deydi ve 4 kapısından ses geliyordu. Ayrıca ön panelden de ses geliyordu. 25000 de bir araç ne kadar kötü kullanılırsa kullanılsın bu kadar dökülemez. Kaldıki test yolu Konya yoluydu ve stabilizeye sokmak istememe rağmen izin vermemişlerdi. Yani bu kadar ses çıkarmayı nasıl başardılar bilmiyorum. Açıkçası eskisi bu kadar sağlamken yenisinde bu kadar zayıf malzeme kullanılması beni şaşırttı. Dolayısıyla vazgeçtim. Nacizane düşüncelerim bunlar.

    Yorumlarimiz icin tesekkurler,
    Ben yeni bir dizel otomatik s60 ile test surusu yaptim ve cok begendim aslinda ama beni sasirtan 2. El satista cok fazla 2012 ve 2013 dizel arac var.
    Otomatik sansiman garanti kapsamina giriyormu diye 2. Bir soru sorayim size.

    Sonucta aracin yok tutusu, guvenligi, tuketimi, konforu cok iyi. Ama roblemli bir arac tabii ki almak istemem. Samimi dusunceleriniz icin teskkurler, bana tavsiyeniz ne olur?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurgunay

    Selamlar herkese,
    Arabanin daha konforlu olmasi icin ne yapilabilir? Amortisorler cok sert gibi, birde yeni s60 lara baktim lastik eni daha genis, jant capi daha kucuk. Boyle bir degisimi bizim arabalarda yapsak artisi, eksisi ne olur. Sayg.

    Süspansiyonu yumuşatabilirsiniz.

    Ama tavsiye etmem. Çünkü aracın yol tutuşu, aerodinamik yapısı bozulacak.

    Çünkü araç orijinal süspansiyona göre tasarlanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • endum126 kullanıcısına yanıt
    Bir konu su; alacagim arac 10.000 km de ve 2 yil daha garantisi var , en kotu ihtimalle problem olursa ve kroniklesirse ben bu otomatik samsumani manuele cevirtebilirmiyim? Volvo bunu kaca yapabilir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmystere

    Bir konu su; alacagim arac 10.000 km de ve 2 yil daha garantisi var , en kotu ihtimalle problem olursa ve kroniklesirse ben bu otomatik samsumani manuele cevirtebilirmiyim? Volvo bunu kaca yapabilir?

    Hocam garantisi olan arabada arıza durumu pek sıkıntı olmaz.

    Ov'ten Manuel'e geçmek mantık çerçevesinde olmaz bence. Öyle yapmaktan ziyade manuel alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalabakla hocam eskisehir ile bi' alakanız varmı acaba?

    ayrıca madem sorulmuş otomatik sanzumanın revizyonu yerine manuele geçiş sözkonusu olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claasss -- 17 Kasım 2013; 9:40:26 >
  • mmystere M kullanıcısına yanıt
    Yeni S60'ın D2 versiyonlarında powershift şanzuman sorunu oldu ama abartıldığı kadar bir sorun değildi, bilginize. İsterseniz şu başlığa bir bakın:http://forum.donanimhaber.com/m_23008600/tm.htm
  • ozgurgunay O kullanıcısına yanıt
    Amortisörleri ben de sert sanıyordum ama o kadar da değilmiş. Segmentinde kullanımı bu kadar yumuşak olan nadir araçlardan S60 I'ler. Bizim araçların çamurluklarının çapıyla uyumlu lastik ve jant ebatlarını yukarıdaki sayfalarda bir yerlere eklemiştik. Jantı büyütmeniz yanakları küçültmek anlamına geleceğinden daha fazla sertlik alırsınız. Aracı daha yumuşatmak için benim önerilerim şunlar olur:

    - Uyumlu lastik-jant ölçülerinden yanakları en geniş olanını seçiniz,
    - Lastik değişiminde hamuru yumuşak, dişleri kalın marka ve modeller seçiniz. Lastiklerinizi biraz da zamanından önce değiştiriniz.
    - Kaliteli amortisörlerle değişim yapınız. Ülkemizde genelde amortisörler patlamadan değiştirilmez. Oysa bir süre sonra fonksiyonlarını tam olarak yerine getirememeye başlarlar. Yollardaki küçük çatlakları bile hisseder hale gelirsiniz. Örneğin, orijinal amortisörlerini 150 bin km.dir kullanıyorsanız ve aracı 150 bin daha binmeye niyetli iseniz 300bine varmadan amortisör değiştireceğiniz neredeyse kesin gibidir. Bunu beklemeden amortisörleri Sachs, Bilstein gibi markalarla değişirseniz aracın yenilendiğini göreceksiniz. Naçizane tavsiyem.




  • hesheit kullanıcısına yanıt
    Ben de aynısını yazacaktım. Yeni s60 konusunu takip etmeye çalışırım daha en başından beri. Şimdiye kadar arıza olarak adlandırılabilecek revizyona ihtiyaç duyuran bir sorun okumadım. Fakat özellikle d2 motorlularda uyumsuzluk denebilecek geç vites değiştirme, devirin fazla yükselmesi ve sarsıntılı geçiş gibi şeyler yazıldı. Bir çoğu sanırım yazılımla halledilebilecek şeyler.

    Tabi önemli bir sorunu yok derken daha dün bir bugün iki. 5-10 yıllık kullanımlarda ne olur, şimdiden kestirmek zor.

    Ayrıca ps, otomatikleştirilmiş bir düz şanzıman. Hiç bir şey olmasa baskı balata denebilecek parçalarının zamanla aşınıp değişmesi gerekecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ben de aynısını yazacaktım. Yeni s60 konusunu takip etmeye çalışırım daha en başından beri. Şimdiye kadar arıza olarak adlandırılabilecek revizyona ihtiyaç duyuran bir sorun okumadım. Fakat özellikle d2 motorlularda uyumsuzluk denebilecek geç vites değiştirme, devirin fazla yükselmesi ve sarsıntılı geçiş gibi şeyler yazıldı. Bir çoğu sanırım yazılımla halledilebilecek şeyler.

    Tabi önemli bir sorunu yok derken daha dün bir bugün iki. 5-10 yıllık kullanımlarda ne olur, şimdiden kestirmek zor.

    Ayrıca ps, otomatikleştirilmiş bir düz şanzıman. Hiç bir şey olmasa baskı balata denebilecek parçalarının zamanla aşınıp değişmesi gerekecektir.

    Hocam Ps, Getrag üretimi çift kavrama bir şanzıman olması lazım. Ben öyle biliyorum.

    Bu arada konuyla pek alakalı değil ama:

    Gran Turismo Psp'de Volvo S60R var mı?

    S60 T5 Sport vardı sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.