Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
986
Cevap
10
Favori
588.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haksin

    En son mesaj 15 Ocak'ta yazılmış.Çok normal çünkü bu forum çorbaya dönmüş.Kimse aradağı soruya cevap bulamıyor.Transporter ve Caravelle tamamen farklı araçlar dahası da motor gücü farklı araçların bile sorunları farklı.Bence forumda branşlaştırma yapmak lazım.Mesela ''VW Caravelle 2.5TDI 174 PS'' veya ''VW Transporter 1.9TDI 105 PS'' gibi.Böylece aynı tarz araca sahip olanlar daha rahat birbirine yardımcı olurlar.

    bu forum elbetteki tenha olacak. Bu araçları alanlar sorunsuz biniyorlar. Birde yılda 30 ila 50 bin km yaptıkları için forma girmeye vakit kalmıyor. Boş kaldıkmı ailecek yine gezmeye çıkıyoruz. Artık otomobile binmek bana işkence geliyor boy 1.96 olunca arabalar hiç bana göre değil.




  • yeni kasalarda 140 hplik motorun uzun şaside yakıt durumları nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi

    yeni kasalarda 140 hplik motorun uzun şaside yakıt durumları nelerdir?

    11-12 lt lerden bahsediyorlar şehir içinde, 10 litreden aşağılar telaffuz dahi edilmiyor..T4 kasa TDI lar efsane olacak bu gidişle, ondan az yakan motor koyamadi henüz VW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi

    yeni kasalarda 140 hplik motorun uzun şaside yakıt durumları nelerdir?

    11-12 lt lerden bahsediyorlar şehir içinde, 10 litreden aşağılar telaffuz dahi edilmiyor..T4 kasa TDI lar efsane olacak bu gidişle, ondan az yakan motor koyamadi henüz VW

    2.0 motor sehir icinde 2.5den az yakar ya ozaman fabrika verileri yokus asagimi test ediliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi

    yeni kasalarda 140 hplik motorun uzun şaside yakıt durumları nelerdir?

    11-12 lt lerden bahsediyorlar şehir içinde, 10 litreden aşağılar telaffuz dahi edilmiyor..T4 kasa TDI lar efsane olacak bu gidişle, ondan az yakan motor koyamadi henüz VW

    2.0 motor sehir icinde 2.5den az yakar ya ozaman fabrika verileri yokus asagimi test ediliyor

    VW in fabrika verilerine güvenmiyorum açıkcası.geçen sene 130 bg lik T5 aldık, 2 ayda ocağımıza incir ağacı dikti.11 lt.den aşağı yakmadı Istanbul sehir icinde..2.0 motorluları alanlar da eski 130 luklardan az yakmadığını söylüyor forumlarda, ki serviste karşılaştığım usta da bunu doğruladı.al alma diyemeyiz kimseye ama az yakmadığı ortada bu kasaların..1.9 105 beygirler de az yakıyor bu arada.




  • Merhaba arkadaşlar.
    2004 Model Cityvan 75000 deki aracımın artık iyi bir bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
    Sizlerden bu konu hakkında tavsiye istiyorum.
    Aracımı 25000 km deyken 3 yıl önce ilk sahibinden tertemizken aldık.
    O zaman sadece triger kayışını değiştirdik ve 3 yıl boyunca sadece periyoduk olarak yağını suyunu filtrelerini değiştirerek kullanmaya devam ettim.
    Şimdi aracım yağ değişimi için son 600 km kaldı uyarısını veriyor bende hazır aracımın yağı değişicekken yılların verdiği yorgunlujla değişmesi gözden geçmesi gereken neler varsa onlarıda elden gecirtmek isityorum.
    Arkadaşlar 75000 km aracıma ne gibi kontroller değişimler yaptırmalıyım.
    Hangi marka model yağ kullanmalıyım.
    Ön takımlarda burçların değişmesi gerekiyormu içi dolgulu burç tabla koyuyorlarmış onlarıda yaptırmak istiyorum.
    Bazende acaba motora carbon clean temizliği yaptırsammı diye düşünüyorum bir zararı olurmu acaba.
    Ve bütün bunları ist anadolu yakasında veya maslakda olabilir bu civarlarda iyi bir usta tavsiyesi olanlarda varmı arkadaşlar.




  • Bu yavrunun yeni kasası nezaman piyasada bilen varmıdır?

  • Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: la-bombonera

    Merhaba arkadaşlar.
    2004 Model Cityvan 75000 deki aracımın artık iyi bir bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
    Sizlerden bu konu hakkında tavsiye istiyorum.
    Aracımı 25000 km deyken 3 yıl önce ilk sahibinden tertemizken aldık.
    O zaman sadece triger kayışını değiştirdik ve 3 yıl boyunca sadece periyoduk olarak yağını suyunu filtrelerini değiştirerek kullanmaya devam ettim.
    Şimdi aracım yağ değişimi için son 600 km kaldı uyarısını veriyor bende hazır aracımın yağı değişicekken yılların verdiği yorgunlujla değişmesi gözden geçmesi gereken neler varsa onlarıda elden gecirtmek isityorum.
    Arkadaşlar 75000 km aracıma ne gibi kontroller değişimler yaptırmalıyım.
    Hangi marka model yağ kullanmalıyım.
    Ön takımlarda burçların değişmesi gerekiyormu içi dolgulu burç tabla koyuyorlarmış onlarıda yaptırmak istiyorum.
    Bazende acaba motora carbon clean temizliği yaptırsammı diye düşünüyorum bir zararı olurmu acaba.
    Ve bütün bunları ist anadolu yakasında veya maslakda olabilir bu civarlarda iyi bir usta tavsiyesi olanlarda varmı arkadaşlar.

    Maslak Atatürk Oto Sanayi'de Akçay Oto var.Orjinal parça kullanıyorlar tamamen, her bişeyinden anlıyorlar bu arabaların.Tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Tarif ettiğiniz araca sadece bindim, sürmek nasip olmadı..sessiz ve konforlu bir araç olmuş, bu özelliğini çok beğendim.devrini bulduğu zaman ataklığı güzeldi, ama bu ataklık çok uzun sürmüyor, nefesi kesiliyordu bir noktadan sonra.Onun haricinde dikkatimi çeken ise az bir yokuşta bile vites düşürüyordu şoför.Araba zaten belli ediyordu gitmeyeceğini.Şoför orta yaşlarda performanslı kullanmaya çalışan biriydi bu arada..vwturk den de bir araştırmanızı tavsiye ederim bu aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Tarif ettiğiniz araca sadece bindim, sürmek nasip olmadı..sessiz ve konforlu bir araç olmuş, bu özelliğini çok beğendim.devrini bulduğu zaman ataklığı güzeldi, ama bu ataklık çok uzun sürmüyor, nefesi kesiliyordu bir noktadan sonra.Onun haricinde dikkatimi çeken ise az bir yokuşta bile vites düşürüyordu şoför.Araba zaten belli ediyordu gitmeyeceğini.Şoför orta yaşlarda performanslı kullanmaya çalışan biriydi bu arada..vwturk den de bir araştırmanızı tavsiye ederim bu aracı

    teşekkürler dostum başka tavsiyesi olan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Transporter 102 psye sahibiz. Caravelle ile ne kadar ağırlık farkı var bilmiyorum.Biz arabadan memnunuz. Şöyle söyleyeyim çekişle alakalı 700 kilo yükle rizede rampa yukarı 180 derecelik dönüş yaparken virajın yarısında kesildi araba. Aynı virajı 500 550 kilo gibi yüklerde vites küçültmedende döndü bazen. 1.9TDI 105 pslere göre çok daha güçlü bir motor yakıtıda üzmüyor. Hangi ildesiniz istanbuldaysanız güzergah yakıt ortalaması vererek daha sağlam bilgi verebilirim şehir içi. Şehir dışı babam rizeden dönüşte 6.1 ortalamayı tutturmuştu cruise control kullanmadan.Şöför hariç 2 kişi ve 250-300 kilo yükle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Transporter 102 psye sahibiz. Caravelle ile ne kadar ağırlık farkı var bilmiyorum.Biz arabadan memnunuz. Şöyle söyleyeyim çekişle alakalı 700 kilo yükle rizede rampa yukarı 180 derecelik dönüş yaparken virajın yarısında kesildi araba. Aynı virajı 500 550 kilo gibi yüklerde vites küçültmedende döndü bazen. 1.9TDI 105 pslere göre çok daha güçlü bir motor yakıtıda üzmüyor. Hangi ildesiniz istanbuldaysanız güzergah yakıt ortalaması vererek daha sağlam bilgi verebilirim şehir içi. Şehir dışı babam rizeden dönüşte 6.1 ortalamayı tutturmuştu cruise control kullanmadan.Şöför hariç 2 kişi ve 250-300 kilo yükle.

    istanbul için örnek verebilir misisn araç içi dolu iken sıkıntı yaşam olasılığı nedir servis olarak kullanılacak yolcu taşıyacak sürekli araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Transporter 102 psye sahibiz. Caravelle ile ne kadar ağırlık farkı var bilmiyorum.Biz arabadan memnunuz. Şöyle söyleyeyim çekişle alakalı 700 kilo yükle rizede rampa yukarı 180 derecelik dönüş yaparken virajın yarısında kesildi araba. Aynı virajı 500 550 kilo gibi yüklerde vites küçültmedende döndü bazen. 1.9TDI 105 pslere göre çok daha güçlü bir motor yakıtıda üzmüyor. Hangi ildesiniz istanbuldaysanız güzergah yakıt ortalaması vererek daha sağlam bilgi verebilirim şehir içi. Şehir dışı babam rizeden dönüşte 6.1 ortalamayı tutturmuştu cruise control kullanmadan.Şöför hariç 2 kişi ve 250-300 kilo yükle.

    istanbul için örnek verebilir misisn araç içi dolu iken sıkıntı yaşam olasılığı nedir servis olarak kullanılacak yolcu taşıyacak sürekli araç

    Transporterla maltepeden-ataşehir-dudullu sabah trafiğiyle 8 ortalama gösteriyor.Karşıya geçse trafikle vs 9.5 10 ortalaması olur diye tahmin ediyorum. Ağırlıkları süspansiyonları vs. farklı caravelle ile tam kıyaslamam doğru olmaz ama ben yeterli olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    Merhaba arkadaşlar caravelle 102 ps almayı düşünüyorum çekişte sorun oluyor mu yokuşta içi dolu iken (koltuklu alacağım panelvan değil) yakıt durumu şehir içi nasıldır eski kaslarda olan sorunlar var mı bi arıza çıkarır mı vs.. bilgilendiren biri olursa çok sevinirim..



    Transporter 102 psye sahibiz. Caravelle ile ne kadar ağırlık farkı var bilmiyorum.Biz arabadan memnunuz. Şöyle söyleyeyim çekişle alakalı 700 kilo yükle rizede rampa yukarı 180 derecelik dönüş yaparken virajın yarısında kesildi araba. Aynı virajı 500 550 kilo gibi yüklerde vites küçültmedende döndü bazen. 1.9TDI 105 pslere göre çok daha güçlü bir motor yakıtıda üzmüyor. Hangi ildesiniz istanbuldaysanız güzergah yakıt ortalaması vererek daha sağlam bilgi verebilirim şehir içi. Şehir dışı babam rizeden dönüşte 6.1 ortalamayı tutturmuştu cruise control kullanmadan.Şöför hariç 2 kişi ve 250-300 kilo yükle.

    istanbul için örnek verebilir misisn araç içi dolu iken sıkıntı yaşam olasılığı nedir servis olarak kullanılacak yolcu taşıyacak sürekli araç

    Transporterla maltepeden-ataşehir-dudullu sabah trafiğiyle 8 ortalama gösteriyor.Karşıya geçse trafikle vs 9.5 10 ortalaması olur diye tahmin ediyorum. Ağırlıkları süspansiyonları vs. farklı caravelle ile tam kıyaslamam doğru olmaz ama ben yeterli olacağını düşünüyorum.

    teşekkürler sanırım 140 a gerek yok 102 ps yeterli olacak tek düşündüğüm yüksek devirde kullanmak zorunda kalıp fazla yakması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    Aracımız çıktı uzun yolda yaptık.1200 km 100 110 km hızla 7.1 ortalama yazdı maliyet 280 TL.Ama çok rahat yol bilgisayarının türkçe olmasıda çok iyi.Ayrıca şuanki çoğu araçtan farklı olarak bagajdaki transporter ve tdi yazısı plaka hizasında.Performansa gelince 180e kadar bir ticari araca göre bayılmadan çıktı.Bu transporter t5lere göre çok daha iyi

    Vw gibi bir firmaya merkezi kilit bile olmayan yedek anahtar vermek yakışmadı.

    Ayrıca servis debriyajının hassas olduğunu aracı kaldırdınmı direk ayağını çek yoksa sıyırırsın demeside bu aracın debriyajının sıkıntı çıkarabileceğini gösteriyor.

    T5lerdede böylemi bilmiyorum ama ön cama vurduğunda klimayı çalıştırıyor yoksa bir halta yaramıyor havalandırması cam kurutma yönünden.

    hahahah aynen TÜRKÇE hariç hepsi var transporter 1 numara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    Aracımız çıktı uzun yolda yaptık.1200 km 100 110 km hızla 7.1 ortalama yazdı maliyet 280 TL.Ama çok rahat yol bilgisayarının türkçe olmasıda çok iyi.Ayrıca şuanki çoğu araçtan farklı olarak bagajdaki transporter ve tdi yazısı plaka hizasında.Performansa gelince 180e kadar bir ticari araca göre bayılmadan çıktı.Bu transporter t5lere göre çok daha iyi

    Vw gibi bir firmaya merkezi kilit bile olmayan yedek anahtar vermek yakışmadı.

    Ayrıca servis debriyajının hassas olduğunu aracı kaldırdınmı direk ayağını çek yoksa sıyırırsın demeside bu aracın debriyajının sıkıntı çıkarabileceğini gösteriyor.

    T5lerdede böylemi bilmiyorum ama ön cama vurduğunda klimayı çalıştırıyor yoksa bir halta yaramıyor havalandırması cam kurutma yönünden.

    arkadaşım sen hangi arabadan bahsediyorsun yol bilgisayarı türkçe diye eğer transporterdan bahsediyorsan yaalan söyleme bizde kullanıyoruz bu aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzum_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    Aracımız çıktı uzun yolda yaptık.1200 km 100 110 km hızla 7.1 ortalama yazdı maliyet 280 TL.Ama çok rahat yol bilgisayarının türkçe olmasıda çok iyi.Ayrıca şuanki çoğu araçtan farklı olarak bagajdaki transporter ve tdi yazısı plaka hizasında.Performansa gelince 180e kadar bir ticari araca göre bayılmadan çıktı.Bu transporter t5lere göre çok daha iyi

    Vw gibi bir firmaya merkezi kilit bile olmayan yedek anahtar vermek yakışmadı.

    Ayrıca servis debriyajının hassas olduğunu aracı kaldırdınmı direk ayağını çek yoksa sıyırırsın demeside bu aracın debriyajının sıkıntı çıkarabileceğini gösteriyor.

    T5lerdede böylemi bilmiyorum ama ön cama vurduğunda klimayı çalıştırıyor yoksa bir halta yaramıyor havalandırması cam kurutma yönünden.

    arkadaşım sen hangi arabadan bahsediyorsun yol bilgisayarı türkçe diye eğer transporterdan bahsediyorsan yaalan söyleme bizde kullanıyoruz bu aracı

    Hocam senin için şimdi inip fotoğrafını çekeceğim.

    Edit:Resimler eklendi buyrun türkçe yol bilgisayarı. Araç 2011 temmuz çıkışlı.

    Yol bilgisayarı 1 Yakıt tüketimi fazla olabilir normal değeri bu değil bu zorlama bir değer.
    http://img193.imageshack.us/img193/4495/grnt0119.jpg

    Menü
    http://img855.imageshack.us/img855/1055/grnt0120.jpg

    Arka planı siyah Rcd 310
    http://img18.imageshack.us/img18/5562/grnt0121o.jpg

    Buda transporter olduğunun kanıtı
    http://img860.imageshack.us/img860/5002/grnt0122i.jpg


    Resimleri bilerek link halinde verdim sayfaya tecavüz olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefa KC -- 5 Nisan 2012; 20:16:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzum_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    Aracımız çıktı uzun yolda yaptık.1200 km 100 110 km hızla 7.1 ortalama yazdı maliyet 280 TL.Ama çok rahat yol bilgisayarının türkçe olmasıda çok iyi.Ayrıca şuanki çoğu araçtan farklı olarak bagajdaki transporter ve tdi yazısı plaka hizasında.Performansa gelince 180e kadar bir ticari araca göre bayılmadan çıktı.Bu transporter t5lere göre çok daha iyi

    Vw gibi bir firmaya merkezi kilit bile olmayan yedek anahtar vermek yakışmadı.

    Ayrıca servis debriyajının hassas olduğunu aracı kaldırdınmı direk ayağını çek yoksa sıyırırsın demeside bu aracın debriyajının sıkıntı çıkarabileceğini gösteriyor.

    T5lerdede böylemi bilmiyorum ama ön cama vurduğunda klimayı çalıştırıyor yoksa bir halta yaramıyor havalandırması cam kurutma yönünden.

    arkadaşım sen hangi arabadan bahsediyorsun yol bilgisayarı türkçe diye eğer transporterdan bahsediyorsan yaalan söyleme bizde kullanıyoruz bu aracı

    Hocam senin için şimdi inip fotoğrafını çekeceğim.

    Edit:Resimler eklendi buyrun türkçe yol bilgisayarı. Araç 2011 temmuz çıkışlı.

    Yol bilgisayarı 1 Yakıt tüketimi fazla olabilir normal değeri bu değil bu zorlama bir değer.
    http://img193.imageshack.us/img193/4495/grnt0119.jpg

    Menü
    http://img855.imageshack.us/img855/1055/grnt0120.jpg

    Arka planı siyah Rcd 310
    http://img18.imageshack.us/img18/5562/grnt0121o.jpg

    Buda transporter olduğunun kanıtı
    http://img860.imageshack.us/img860/5002/grnt0122i.jpg


    Resimleri bilerek link halinde verdim sayfaya tecavüz olmasın.

    arkadaşım bu nasıl oluyor özellikle baktım türkçe değil benimki 2011 model şimdi inip bakıcam arabaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonsuzum_s -- 5 Nisan 2012; 21:06:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzum_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzum_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571

    Aracımız çıktı uzun yolda yaptık.1200 km 100 110 km hızla 7.1 ortalama yazdı maliyet 280 TL.Ama çok rahat yol bilgisayarının türkçe olmasıda çok iyi.Ayrıca şuanki çoğu araçtan farklı olarak bagajdaki transporter ve tdi yazısı plaka hizasında.Performansa gelince 180e kadar bir ticari araca göre bayılmadan çıktı.Bu transporter t5lere göre çok daha iyi

    Vw gibi bir firmaya merkezi kilit bile olmayan yedek anahtar vermek yakışmadı.

    Ayrıca servis debriyajının hassas olduğunu aracı kaldırdınmı direk ayağını çek yoksa sıyırırsın demeside bu aracın debriyajının sıkıntı çıkarabileceğini gösteriyor.

    T5lerdede böylemi bilmiyorum ama ön cama vurduğunda klimayı çalıştırıyor yoksa bir halta yaramıyor havalandırması cam kurutma yönünden.

    arkadaşım sen hangi arabadan bahsediyorsun yol bilgisayarı türkçe diye eğer transporterdan bahsediyorsan yaalan söyleme bizde kullanıyoruz bu aracı

    Hocam senin için şimdi inip fotoğrafını çekeceğim.

    Edit:Resimler eklendi buyrun türkçe yol bilgisayarı. Araç 2011 temmuz çıkışlı.

    Yol bilgisayarı 1 Yakıt tüketimi fazla olabilir normal değeri bu değil bu zorlama bir değer.
    http://img193.imageshack.us/img193/4495/grnt0119.jpg

    Menü
    http://img855.imageshack.us/img855/1055/grnt0120.jpg

    Arka planı siyah Rcd 310
    http://img18.imageshack.us/img18/5562/grnt0121o.jpg

    Buda transporter olduğunun kanıtı
    http://img860.imageshack.us/img860/5002/grnt0122i.jpg


    Resimleri bilerek link halinde verdim sayfaya tecavüz olmasın.

    arkadaşım bu nasıl oluyor özellikle baktım türkçe değil benimki 2011 model şimdi inip bakıcam arabaya

    Bizim araba 2011 çıkışlı ama 2012 model.Ondan dolayı olabilir.Servisler gerekli yazılımı ücretsiz atacaktır bir ara sordurun servisinize.




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.