Şimdi Ara

Volkswagen Polo 1.2 TDI kronik bir problem hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
4.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ; volkswagen polo 1.2 TDI sahibiyim. 2012 model 110.000 km de araç. Emme manifoldundan çok az miktarda yağ kaçıyor. Manifolda yağ nereden geldiği belli değil. Servislerde kronik olduğu

    söyleniyor ve yüksek miktarda tamir ücreti çıkartılıyor. Ve sorunun manifolddan kaynalanıp kaynaklanmadığı da belli değil.Konu hakkında fikri olanlar yada başına gelen arkadaşlardan fikirlerini

    rica edeceğim. Nasıl bir yol izlemeliyim ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Anahtar Kelimeler:

    • Volkswagen Polo 1.2 TDI
    • Polo 1.2 TDI BlueMotion
    • Kronik sorunlar

    SEO Uyumlu Metin:

    Volkswagen Polo 1.2 TDI ve 1.2 TDI BlueMotion modelleri, bazı kronik sorunlar yaşayabilecekleri bilinmektedir. Bu sorunlar, araç sahiplerine önemli sıkıntılara ve maliyetlere neden olabilir.

    Bir Polo 1.2 TDI veya BlueMotion aracına sahipseniz veya satın almayı düşünüyorsanız, bu kronik sorunları bilmeniz önemlidir. Bu sorunlar şunları içerebilir:

    • Zamanlama Zinciri Sorunları: Zamanlama zinciri, motorun düzgün çalışması için kritik öneme sahiptir. Bazı Polo 1.2 TDI motorlarında, zamanlama zincirinin erken yıpranması veya kırılması sorunları bildirilmiştir. Bu, önemli motor hasarına yol açabilir.
    • Yakıt Enjektörü Sorunları: Yakıt enjektörleri, motora yakıt sağlamaktan sorumludur. Polo 1.2 TDI modellerinde, yakıt enjektörlerinin tıkanması veya arızalanmasıyla ilgili sorunlar yaşanmıştır. Bu, güç kaybı, kötü yakıt tüketimi ve motor sorunlarına neden olabilir.
    • Turbo Sorunları: Turboşarj, motorun gücünü artırmaya yardımcı olur. Bazı Polo 1.2 TDI BlueMotion modellerinde, turboşarjın arızalanması veya erken yıpranması sorunları bildirilmiştir. Bu, güç kaybı ve artan emisyonlara yol açabilir.
    • DPF Sorunları: Dizel Partikül Filtresinin (DPF) amacı, egzoz emisyonlarından zararlı partikülleri gidermektir. Polo 1.2 TDI modellerinde, DPF'nin tıkanması veya arızalanması sorunları yaşanmıştır. Bu, motor performansının düşmesine ve hatta arızanın meydana gelmesine neden olabilir.

    Bu kronik sorunları önlemek veya tespit etmek için Polo 1.2 TDI aracının düzenli bakımlarının yapılması ve yetkili bir servise danışılması çok önemlidir. Erken tespit ve onarım, önemli maliyetlerden ve daha ciddi sorunlardan kaçınmanıza yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bendede ayni araç özel servise gittigimde darbe aldigindan veya olma ihtimali var demişti eleman benim arac 105 binde manifold degismesi lazim dedi ancak bende terleme yapıyor yag kacirma felan yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyHill -- 29 Ağustos 2020; 0:42:50 >
  • Hocam ben bu durumu baya araştırıyorum, öğrendiklerim doğru ise çok sıkıntılı durumlarla karşılaşabiliriz. Şimdi olayın seyri şu; emme manifoldu yağ ile alakalı bir sorun çıkarma şansı yok ,çünkü yağın olmadığı bir parça, manifolda yağ turbo tarafından iletiliyormuş ve manifolda motora hava iletirken turbodan yağ geldiği için motora, yakıta yağ karışıyormuş bu durumda "ambeleye kalkmak "diye ifade edilen sıkıntıya sebep oluyormuş ,korkum olay bu şekilde gelişirse motoru tamamen kaybetmek olacak. Emin olmak istediğim 1.2 TDI polo kullanıcıları bu sıkıntıyı yaşadıklarında nasıl bir yol izlemişlerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apoly

    Hocam ben bu durumu baya araştırıyorum, öğrendiklerim doğru ise çok sıkıntılı durumlarla karşılaşabiliriz. Şimdi olayın seyri şu; emme manifoldu yağ ile alakalı bir sorun çıkarma şansı yok ,çünkü yağın olmadığı bir parça, manifolda yağ turbo tarafından iletiliyormuş ve manifolda motora hava iletirken turbodan yağ geldiği için motora, yakıta yağ karışıyormuş bu durumda "ambeleye kalkmak "diye ifade edilen sıkıntıya sebep oluyormuş ,korkum olay bu şekilde gelişirse motoru tamamen kaybetmek olacak. Emin olmak istediğim 1.2 TDI polo kullanıcıları bu sıkıntıyı yaşadıklarında nasıl bir yol izlemişlerdir.
    Hocam cözumu bulursan konusunu aç ben desteklerim bircok kisi vardır boyle sorunu olan ben arabadan pek anlamam.
  • hocam 1.2tdi lar nasıl memnun musunuz? kimi motoru cok sesli calısıyor diyor birde 2den 1e vites gecisi hızdayken olmuyor deniliyor dogru mu
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    Benim ilk arabam 1.2 TDI polo oldu , daha öncede çok sık araç kullanan biri değilim o sebepten kıyaslama durumuda çok bulunamam.5 ay falan oldu alalı ,araba bana göre bir miktar gürültülü çalışıyor, vitesi de ben az hızlı iken 2 den 1 e atabiliyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım. Torku fena değil rampalarda çok yüklü değilse tatmin ediyor. Fakat benim yaşadığım sorundan dolayı biraz soğudum arabadan.
  • Çözüm bulursam bilgi veririm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.