Şimdi Ara

VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
21.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    Aracın 6L yaktığına nasıl karar verdiniz?
    Bende size bir hesap yapayım 30L lpg tüketimi var %20 fazla tükettiğini herkes kabul ediyor 30/1.2=25L 25+4=29L yakıt tüketimi
    Yani 120 TL gibi harcama yapardı benzinle.

    Bu arada tasarruf litre fiyatlarına göre sürekli değişmektedir. Bugünkü litre fiyatlarına göre mpi motorlarda tasarruf %40'dır.

    ben tahmini karar verdim ama bakinca fabrika degeride 6.2 imis...
    buyrun burda.
    http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-touran-2003-16-fsi.html
    City : 24.8 mpg (9.5 L/100Km)
    Highway : 37.9 mpg (6.2 L/100Km)
    Combined: 31.8 mpg (7.4 L/100Km)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    Aracın 6L yaktığına nasıl karar verdiniz?
    Bende size bir hesap yapayım 30L lpg tüketimi var %20 fazla tükettiğini herkes kabul ediyor 30/1.2=25L 25+4=29L yakıt tüketimi
    Yani 120 TL gibi harcama yapardı benzinle.

    Bu arada tasarruf litre fiyatlarına göre sürekli değişmektedir. Bugünkü litre fiyatlarına göre mpi motorlarda tasarruf %40'dır.

    ben tahmini karar verdim ama bakinca fabrika degeride 6.2 imis...
    buyrun burda.
    http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-touran-2003-16-fsi.html
    City : 24.8 mpg (9.5 L/100Km)
    Highway : 37.9 mpg (6.2 L/100Km)
    Combined: 31.8 mpg (7.4 L/100Km)

    Fabrika değerini ne kadar tutturabildiğinizi bilemiyorum fakat ben kendi aracımla hiç tutturamadım özelliklede city:9.5 L/100km biraz hayal gibi geliyor özelliklede istanbulda.
    Zaten çokta önemli değil elimizde ölçüm yapmış bir kullanıcı var ve örnek verdiğim aracın uzun yol sakin kullanımda ortalama 7L benzin tüketimi var.
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    Aracın 6L yaktığına nasıl karar verdiniz?
    Bende size bir hesap yapayım 30L lpg tüketimi var %20 fazla tükettiğini herkes kabul ediyor 30/1.2=25L 25+4=29L yakıt tüketimi
    Yani 120 TL gibi harcama yapardı benzinle.

    Bu arada tasarruf litre fiyatlarına göre sürekli değişmektedir. Bugünkü litre fiyatlarına göre mpi motorlarda tasarruf %40'dır.

    ben tahmini karar verdim ama bakinca fabrika degeride 6.2 imis...
    buyrun burda.
    http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-touran-2003-16-fsi.html
    City : 24.8 mpg (9.5 L/100Km)
    Highway : 37.9 mpg (6.2 L/100Km)
    Combined: 31.8 mpg (7.4 L/100Km)

    Fabrika verileri laboatuvarda sabit hızda alınmış verilerdir.

    Gerçek hayatta ise ;
    Kamyoncu , minibüscü, gereksiz önüne atlayanlar, şehir içi kasisleri ve rüzgar etkenlerinide koyduğunuzda 1.50 ile çarpmanız durumunda gerçek verilerinizi elde edersiniz.
    Fabrika karışık ortamda 7.2 lt diyorsa,
    10.8 olarak algılayın.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    Aracın 6L yaktığına nasıl karar verdiniz?
    Bende size bir hesap yapayım 30L lpg tüketimi var %20 fazla tükettiğini herkes kabul ediyor 30/1.2=25L 25+4=29L yakıt tüketimi
    Yani 120 TL gibi harcama yapardı benzinle.

    Bu arada tasarruf litre fiyatlarına göre sürekli değişmektedir. Bugünkü litre fiyatlarına göre mpi motorlarda tasarruf %40'dır.

    ben tahmini karar verdim ama bakinca fabrika degeride 6.2 imis...
    buyrun burda.
    http://www.autoevolution.com/engine/volkswagen-touran-2003-16-fsi.html
    City : 24.8 mpg (9.5 L/100Km)
    Highway : 37.9 mpg (6.2 L/100Km)
    Combined: 31.8 mpg (7.4 L/100Km)

    Fabrika verileri laboatuvarda sabit hızda alınmış verilerdir.

    Gerçek hayatta ise ;
    Kamyoncu , minibüscü, gereksiz önüne atlayanlar, şehir içi kasisleri ve rüzgar etkenlerinide koyduğunuzda 1.50 ile çarpmanız durumunda gerçek verilerinizi elde edersiniz.
    Fabrika karışık ortamda 7.2 lt diyorsa,
    10.8 olarak algılayın.
    Saygılar.

    10.8 demeye benim dilim varmadı
    Teşekkür ederim Faruk bey




  • MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 25 Kasım 2011; 16:46:20 >




  • Usta, 2005 model golf 16 fsi nin brc tüp maliyeti ne kadar. birde taksit olayı varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Ortada somut bi veri yokki kim neye göre taktırsın ki 3000 lira veripte hem arabamı delık desik ettirmeyi goze alamam hemde 3000 liraya sokaga atamam ayrıca bı oncekı sayfada skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    Siz nereden bakıyorsunuz bilemiyorum ama ,
    Hem burada bariz bir tasarruf var, hemde bu sistem 3000 tl değil.

    Konuları biraz okuyarak yanıt verin olurmu :)


    Faruk bey bence arkadaş haklı ve siz durumu çarpıtıyorsunuz, Kit 2500 tl herşey kiti takmak ile bitmiyor, sızdırmazlık,ruhsat,muayene. 3000 tl ye yakın bir mebla tutuyor. Normal kitlerde bile kişiler şehir içinde %30 tararruf yaptıklarında seviniyorlar, 1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek, ve bu kite para verip taktırmak bence saçmalık. 450 km lik uzun yolda bile konu sahibi 5 lt benzin harcadığını gögsünü gere gere belirtmiş. sürekli dur kalk yapılan bir şehir içi gidişantında bu kitin tasarruf miktarının %10 nun üzerine çıkamayacağına adım gibi eminim. yinede bu veriyi sabit %15 tasarruf yapıyor olarak algılar ve kendi aracım olan 2004 Model VW GOLF 5 1.6 Golf FSI COMFORTLINE Motor üzerinden basit bir skala çıkartırsak ;


    55LT Benzin 4.24 = 233 TL
    Şehir içi değerleri 1.6 Golf FSI Motor ort 12,5 lt = 4.40KRŞ
    Max = 530 KM



    Şehir içi 1 Tam depoda %15 Tasarruftan her ay 34.95 tl cebe kalan paradır. İşe eşe dosta gidip gelen bir kişinin max her ay tam depo kullandığını varsayarak isek.

    72 Ay sonra Yani "6 Yıl sonra" Sızdırmazlık,Ruhsat ve muayene masrafları hariç olan 2500 tl yi ancak tasarruf etmektedir. Bu süreçte lpg kitinin garanti sürecinin
    2 yıl oldugunu göz önüne alır her 10 bin km de filtre ve yazılım güncelleme masraflarınıda işin içine katarsak bu kiti bu araca takmanın fantaziden öte olmadığını görmüş oluruz.

    Daha önce vw polo 1.4 basicline aracıma sayın faruk sevgili beyefendide tüp taktırmış ve randıman almış biri olarak bu yazdıklarım kesinlikle tarafsız kullanıcı dostu tavsiyelerimdir.
    Dinlemek veya kulak ardı etmek tamamen size kalmış.

    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tdemirtas -- 17 Aralık 2011; 18:45:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Ortada somut bi veri yokki kim neye göre taktırsın ki 3000 lira veripte hem arabamı delık desik ettirmeyi goze alamam hemde 3000 liraya sokaga atamam ayrıca bı oncekı sayfada skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    Siz nereden bakıyorsunuz bilemiyorum ama ,
    Hem burada bariz bir tasarruf var, hemde bu sistem 3000 tl değil.

    Konuları biraz okuyarak yanıt verin olurmu :)


    Faruk bey bence arkadaş haklı ve siz durumu çarpıtıyorsunuz, Kit 2500 tl herşey kiti takmak ile bitmiyor, sızdırmazlık,ruhsat,muayene. 3000 tl ye yakın bir mebla tutuyor. Normal kitlerde bile kişiler şehir içinde %30 tararruf yaptıklarında seviniyorlar, 1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek, ve bu kite para verip taktırmak bence saçmalık. 450 km lik uzun yolda bile konu sahibi 5 lt benzin harcadığını gögsünü gere gere belirtmiş. sürekli dur kalk yapılan bir şehir içi gidişantında bu kitin tasarruf miktarının %10 nun üzerine çıkamayacağına adım gibi eminim. yinede bu veriyi sabit %15 tasarruf yapıyor olarak algılar ve kendi aracım olan 2004 Model VW GOLF 5 1.6 Golf FSI COMFORTLINE Motor üzerinden basit bir skala çıkartırsak ;


    55LT Benzin 4.24 = 233 TL
    Şehir içi değerleri 1.6 Golf FSI Motor ort 12,5 lt = 4.40KRŞ
    Max = 530 KM



    Şehir içi 1 Tam depoda %15 Tasarruftan her ay 34.95 tl cebe kalan paradır. İşe eşe dosta gidip gelen bir kişinin max her ay tam depo kullandığını varsayarak isek.

    72 Ay sonra Yani "6 Yıl sonra" Sızdırmazlık,Ruhsat ve muayene masrafları hariç olan 2500 tl yi ancak tasarruf etmektedir. Bu süreçte lpg kitinin garanti sürecinin
    2 yıl oldugunu göz önüne alır her 10 bin km de filtre ve yazılım güncelleme masraflarınıda işin içine katarsak bu kiti bu araca takmanın fantaziden öte olmadığını görmüş oluruz.

    Daha önce vw polo 1.4 basicline aracıma sayın faruk sevgili beyefendide tüp taktırmış ve randıman almış biri olarak bu yazdıklarım kesinlikle tarafsız kullanıcı dostu tavsiyelerimdir.
    Dinlemek veya kulak ardı etmek tamamen size kalmış.

    İyi forumlar.

    Sizin Golf 1.6 FSI lpg'li galiba. Tasarrufu hesaplayıvermişsiniz.
    Dönüşümü nerede yaptırdınız?
    Hangi marka kullanıldı bunlarında bilgisini verirseniz daha güvenilir olur tavsiyeleriniz son kullanıcıya.
    Yoksa kuyuya atılan taştan öteye geçemez bu tavsiyeler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3


    Aynı hitler motoruna sahip bir Audi'de bende var ancak yol bilgisayarının verilerini bir türlü tutturamadım.
    Yol bilgisayarına göre değilde depoyu doldurup sonraki 100 km 'de sadece ölçüm amaçlı tekrar doldurup kaç lt aldığına bir bakarmısınız?




  • @tdemirtaş

    1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek,
    Bu sizin yazınız.

    Bu bilgiyi nereden duydunuz, BRC de böyle bir prensip yok.
    Daha yukarıdaki çalışma prensiplerini okumadan başka kitlerin verilerini birbirine katıştırmışsınız. Dolayısı ile yanılmanız kaçınılmaz olmuş
    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 18 Aralık 2011; 14:50:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Ortada somut bi veri yokki kim neye göre taktırsın ki 3000 lira veripte hem arabamı delık desik ettirmeyi goze alamam hemde 3000 liraya sokaga atamam ayrıca bı oncekı sayfada skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    Siz nereden bakıyorsunuz bilemiyorum ama ,
    Hem burada bariz bir tasarruf var, hemde bu sistem 3000 tl değil.

    Konuları biraz okuyarak yanıt verin olurmu :)


    Faruk bey bence arkadaş haklı ve siz durumu çarpıtıyorsunuz, Kit 2500 tl herşey kiti takmak ile bitmiyor, sızdırmazlık,ruhsat,muayene. 3000 tl ye yakın bir mebla tutuyor. Normal kitlerde bile kişiler şehir içinde %30 tararruf yaptıklarında seviniyorlar, 1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek, ve bu kite para verip taktırmak bence saçmalık. 450 km lik uzun yolda bile konu sahibi 5 lt benzin harcadığını gögsünü gere gere belirtmiş. sürekli dur kalk yapılan bir şehir içi gidişantında bu kitin tasarruf miktarının %10 nun üzerine çıkamayacağına adım gibi eminim. yinede bu veriyi sabit %15 tasarruf yapıyor olarak algılar ve kendi aracım olan 2004 Model VW GOLF 5 1.6 Golf FSI COMFORTLINE Motor üzerinden basit bir skala çıkartırsak ;


    55LT Benzin 4.24 = 233 TL
    Şehir içi değerleri 1.6 Golf FSI Motor ort 12,5 lt = 4.40KRŞ
    Max = 530 KM



    Şehir içi 1 Tam depoda %15 Tasarruftan her ay 34.95 tl cebe kalan paradır. İşe eşe dosta gidip gelen bir kişinin max her ay tam depo kullandığını varsayarak isek.

    72 Ay sonra Yani "6 Yıl sonra" Sızdırmazlık,Ruhsat ve muayene masrafları hariç olan 2500 tl yi ancak tasarruf etmektedir. Bu süreçte lpg kitinin garanti sürecinin
    2 yıl oldugunu göz önüne alır her 10 bin km de filtre ve yazılım güncelleme masraflarınıda işin içine katarsak bu kiti bu araca takmanın fantaziden öte olmadığını görmüş oluruz.

    Daha önce vw polo 1.4 basicline aracıma sayın faruk sevgili beyefendide tüp taktırmış ve randıman almış biri olarak bu yazdıklarım kesinlikle tarafsız kullanıcı dostu tavsiyelerimdir.
    Dinlemek veya kulak ardı etmek tamamen size kalmış.

    İyi forumlar.

    Sizin Golf 1.6 FSI lpg'li galiba. Tasarrufu hesaplayıvermişsiniz.
    Dönüşümü nerede yaptırdınız?
    Hangi marka kullanıldı bunlarında bilgisini verirseniz daha güvenilir olur tavsiyeleriniz son kullanıcıya.
    Yoksa kuyuya atılan taştan öteye geçemez bu tavsiyeler.


    Dalga geçer gibi yanıt vermişssiniz, bu işten para kazanan kişiler olarak onu yakar bunu yakar diye yazışma gerçekleştireceğinize bir golf fsi montajını yaptıktan sonra 2 depoyu da fulleyip bilirkişi ile taksim meydanından beşiktaş, kağıthane yolu üzerinde bir resmi döküman hazırlayın, bu düzergah %50 şehir içi % 50 şehir dışı politikasına uygun bir düzergahtır. ben kocaeli isuda saha sorumlusuyum ve izmit doğu ve batı sanayisi komple eşim dostumdur bu kitin ne olup olmadıgını ben net biliyorum. benim dipsiz kuyuya taş attıgım konusunda halen tavır sergileyecek iseniz 1 montajınızdan edeceğiniz karı insanlara resmi ve görüntülü bir belge için harcamalısınız. hayal dünyasında yaşamaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3


    Aynı hitler motoruna sahip bir Audi'de bende var ancak yol bilgisayarının verilerini bir türlü tutturamadım.
    Yol bilgisayarına göre değilde depoyu doldurup sonraki 100 km 'de sadece ölçüm amaçlı tekrar doldurup kaç lt aldığına bir bakarmısınız?

    defalarca baktim ve muhendisim muhendusce olcum yaparim.hep 300 km icin 30 31 litre aliyor.hep ayni benzinlik ayni pompaya yanasirim.eski mesajlarimi incelerseniz gaz fislerimi paylasmistim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Ortada somut bi veri yokki kim neye göre taktırsın ki 3000 lira veripte hem arabamı delık desik ettirmeyi goze alamam hemde 3000 liraya sokaga atamam ayrıca bı oncekı sayfada skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    Siz nereden bakıyorsunuz bilemiyorum ama ,
    Hem burada bariz bir tasarruf var, hemde bu sistem 3000 tl değil.

    Konuları biraz okuyarak yanıt verin olurmu :)


    Faruk bey bence arkadaş haklı ve siz durumu çarpıtıyorsunuz, Kit 2500 tl herşey kiti takmak ile bitmiyor, sızdırmazlık,ruhsat,muayene. 3000 tl ye yakın bir mebla tutuyor. Normal kitlerde bile kişiler şehir içinde %30 tararruf yaptıklarında seviniyorlar, 1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek, ve bu kite para verip taktırmak bence saçmalık. 450 km lik uzun yolda bile konu sahibi 5 lt benzin harcadığını gögsünü gere gere belirtmiş. sürekli dur kalk yapılan bir şehir içi gidişantında bu kitin tasarruf miktarının %10 nun üzerine çıkamayacağına adım gibi eminim. yinede bu veriyi sabit %15 tasarruf yapıyor olarak algılar ve kendi aracım olan 2004 Model VW GOLF 5 1.6 Golf FSI COMFORTLINE Motor üzerinden basit bir skala çıkartırsak ;


    55LT Benzin 4.24 = 233 TL
    Şehir içi değerleri 1.6 Golf FSI Motor ort 12,5 lt = 4.40KRŞ
    Max = 530 KM



    Şehir içi 1 Tam depoda %15 Tasarruftan her ay 34.95 tl cebe kalan paradır. İşe eşe dosta gidip gelen bir kişinin max her ay tam depo kullandığını varsayarak isek.

    72 Ay sonra Yani "6 Yıl sonra" Sızdırmazlık,Ruhsat ve muayene masrafları hariç olan 2500 tl yi ancak tasarruf etmektedir. Bu süreçte lpg kitinin garanti sürecinin
    2 yıl oldugunu göz önüne alır her 10 bin km de filtre ve yazılım güncelleme masraflarınıda işin içine katarsak bu kiti bu araca takmanın fantaziden öte olmadığını görmüş oluruz.

    Daha önce vw polo 1.4 basicline aracıma sayın faruk sevgili beyefendide tüp taktırmış ve randıman almış biri olarak bu yazdıklarım kesinlikle tarafsız kullanıcı dostu tavsiyelerimdir.
    Dinlemek veya kulak ardı etmek tamamen size kalmış.

    İyi forumlar.

    Sizin Golf 1.6 FSI lpg'li galiba. Tasarrufu hesaplayıvermişsiniz.
    Dönüşümü nerede yaptırdınız?
    Hangi marka kullanıldı bunlarında bilgisini verirseniz daha güvenilir olur tavsiyeleriniz son kullanıcıya.
    Yoksa kuyuya atılan taştan öteye geçemez bu tavsiyeler.


    Dalga geçer gibi yanıt vermişssiniz, bu işten para kazanan kişiler olarak onu yakar bunu yakar diye yazışma gerçekleştireceğinize bir golf fsi montajını yaptıktan sonra 2 depoyu da fulleyip bilirkişi ile taksim meydanından beşiktaş, kağıthane yolu üzerinde bir resmi döküman hazırlayın, bu düzergah %50 şehir içi % 50 şehir dışı politikasına uygun bir düzergahtır. ben kocaeli isuda saha sorumlusuyum ve izmit doğu ve batı sanayisi komple eşim dostumdur bu kitin ne olup olmadıgını ben net biliyorum. benim dipsiz kuyuya taş attıgım konusunda halen tavır sergileyecek iseniz 1 montajınızdan edeceğiniz karı insanlara resmi ve görüntülü bir belge için harcamalısınız. hayal dünyasında yaşamaya gerek yok.

    Evet eğer arabanızda bu sistemi kullanmıyor ve onu bunu yakar diye burda yorum yapıp ardındanda biyere dayandıramadığınız yorumlarınız üzerine kullanıcıya tavsiyeler vermekten geri kalmıyorsanız benide dalga geçer gibi cevap vermiş kabul edebilirsiniz.
    Ben bu araçlara 100'ün üzerinde montaj yapmış bütün müşterilerim olmasada çoğuyla tasarruf hesabı yapmış ve ekmeğimi bu işten kazanan bir makine mühendisiyim.
    Bende, bu kiti 3. arabasına taktıran müşterilerimde çok şükür hesap kitap yapmayı biliyoruz ve bu hesapları deffalarca bu mecralarda paylaştık.
    Biz zaten hayal dünyasında değiliz umarım sizde bir an evvel kabustan uyanırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3


    Aynı hitler motoruna sahip bir Audi'de bende var ancak yol bilgisayarının verilerini bir türlü tutturamadım.
    Yol bilgisayarına göre değilde depoyu doldurup sonraki 100 km 'de sadece ölçüm amaçlı tekrar doldurup kaç lt aldığına bir bakarmısınız?

    defalarca baktim ve muhendisim muhendusce olcum yaparim.hep 300 km icin 30 31 litre aliyor.hep ayni benzinlik ayni pompaya yanasirim.eski mesajlarimi incelerseniz gaz fislerimi paylasmistim.

    Hesap zaten çok basit mühendis olmaya pek gerekte yok. (Bende makine mühendisiyim)
    Benim ölçümüm yol bilgisayarının 1.2 katı daha fazla gösteriyor ortalama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3


    Aynı hitler motoruna sahip bir Audi'de bende var ancak yol bilgisayarının verilerini bir türlü tutturamadım.
    Yol bilgisayarına göre değilde depoyu doldurup sonraki 100 km 'de sadece ölçüm amaçlı tekrar doldurup kaç lt aldığına bir bakarmısınız?

    defalarca baktim ve muhendisim muhendusce olcum yaparim.hep 300 km icin 30 31 litre aliyor.hep ayni benzinlik ayni pompaya yanasirim.eski mesajlarimi incelerseniz gaz fislerimi paylasmistim.

    Hesap zaten çok basit mühendis olmaya pek gerekte yok. (Bende makine mühendisiyim)
    Benim ölçümüm yol bilgisayarının 1.2 katı daha fazla gösteriyor ortalama

    sorunun ne oldugunu anlamis degilim.
    itiraziniz aracin 8-8,5 arasi oynayan yol bilgisayari verisine mi?
    benzinde 8-8,5 yakan araba 10 kusur litre lpg tuketiyor.
    ibizanin bile yol bilgisayari gram seviyesinde dogru gosterirdi , 140.000 km benzinli kullandim ve defalarca test ettim.
    itirazinizin tam olarak neye oldugunu bi tekrar edebilirseniz aciklamaya calisalim.
    ben kendi argumanimi bir kere daha tekrar edeyim.
    ornek verilen fsi touran ankara-manisa arasi sadece %16 tasarruf etmis , o kadar(muhtelemen tek veya iki mars ile gidilen) yolda 4 litre 16 lira benzin yakmisti.bizde bu biraz fazla sanki dedigimiz anda bu arabanin aslinda sehirler arasi yolda 11 litre yakacagi ama soylenmeye dilinin varilmadigi belirtildi.
    itiraziniz neyedir? once onu bi netlestirelim sonra iki muhendis tartisalim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    MERLPG-> touran ve izmir orneginden dolayi sehir disi verisi kullaniyoruz.Neden sehir ici ornegine gectik?
    Faruk bey , sehir disi bir ornek uzerinden gittigimiz icin , 6,2 x 1,5=sehir disi 9,3 ile mi gider 1.6 FSI touran diyorsunuz yani?


    edit: baktim touran agirligi 1398 kg.
    benim exeo 1385 kg yaziyor ruhsatta.benim hitler motorlu exeo binlerce km nin ortalamasi istanbul ici disi karisik 8 litre gosteriyor.
    uzun yolda 6 litre civarlarina dusuyor.
    fsi motorlu ayni agirliktaki touran x 1,5 yakar gibi bi yaklasim , veya ankara izmiri konusurken olmadi hadi sehir ici tuketime atliyalim yaklasimi ne kadar dogru??
    bakin asagidakiler exeonun fabrika verileri , ve gercek hayatta benim gozlemlediklerim oyle bir bucuk kati fian degil yarim litre bir litre fazlasi ...
    http://www.autoevolution.com/engine/seat-exeo-2008-16.html
    City : 22.2 mpg (10.6 L/100Km)->gercegi 11-12
    Highway: 41.2 mpg (5.7 L/100Km)->gercegi 6-6,5
    Combined: 31.3 mpg (7.5 L/100Km)->gercegi 8-8,3


    Aynı hitler motoruna sahip bir Audi'de bende var ancak yol bilgisayarının verilerini bir türlü tutturamadım.
    Yol bilgisayarına göre değilde depoyu doldurup sonraki 100 km 'de sadece ölçüm amaçlı tekrar doldurup kaç lt aldığına bir bakarmısınız?

    defalarca baktim ve muhendisim muhendusce olcum yaparim.hep 300 km icin 30 31 litre aliyor.hep ayni benzinlik ayni pompaya yanasirim.eski mesajlarimi incelerseniz gaz fislerimi paylasmistim.

    Hesap zaten çok basit mühendis olmaya pek gerekte yok. (Bende makine mühendisiyim)
    Benim ölçümüm yol bilgisayarının 1.2 katı daha fazla gösteriyor ortalama

    sorunun ne oldugunu anlamis degilim.
    itiraziniz aracin 8-8,5 arasi oynayan yol bilgisayari verisine mi?
    benzinde 8-8,5 yakan araba 10 kusur litre lpg tuketiyor.
    ibizanin bile yol bilgisayari gram seviyesinde dogru gosterirdi , 140.000 km benzinli kullandim ve defalarca test ettim.
    itirazinizin tam olarak neye oldugunu bi tekrar edebilirseniz aciklamaya calisalim.
    ben kendi argumanimi bir kere daha tekrar edeyim.
    ornek verilen fsi touran ankara-manisa arasi sadece %16 tasarruf etmis , o kadar(muhtelemen tek veya iki mars ile gidilen) yolda 4 litre 16 lira benzin yakmisti.bizde bu biraz fazla sanki dedigimiz anda bu arabanin aslinda sehirler arasi yolda 11 litre yakacagi ama soylenmeye dilinin varilmadigi belirtildi.
    itiraziniz neyedir? once onu bi netlestirelim sonra iki muhendis tartisalim...

    Öncelikle şunu net bi şekilde anlayalım şuna buna itiraz ettiğim yok.
    Montajını yaptığım ürünün akıllarda yer etmiş yanlış fikirleri elimde ki bilgilerle düzeltmeye çalışıyorum ve böyle bir imkanın olduğunu burada tasarrufu araştıran kullanıclarla paylaşmaya çalışıyorum.
    Üç yıl önce ilk montajı yaptığımız gün meslektaşlarımız bile bu araclara montaj olmuyor derken artık herkes durumun farkında ve montajı yapanlar artıyor tabiki kullanıcıda yani öcü gibi görmeyelim. Böyle bir imkan varsa işine gelenler kullanacak.

    Tekrar ediyorum sizin dediğiniz gibi %16 tasarruf olsa sattığı iki direk enjeksiyonlu lpgli araçtan sonra sıfır km aldığı Skoda Superb 1.4 TSI aracına neden montaj yaptırsın.
    Bunu zaten yaklaşık 100.000 km tecrübe etmiş ve tasarrufu test etmiş demekki memnun ve yine aracına bize 3000TL verip montaj yaptırmış.
    Acaba kim sağdan soldan duyduğu hurafelerle burda bilgi paylaşıyor benmi yoksa %16 tasarrufu hesaplayanlarmı ?
    Aracınız LPG'li mi diye soruncada dalga geçer gibi cevap diyor sayın arkadaşım. Acaba bizlemi dalga geçiyorlar.

    Sayın Faruk Bey'de yol bilgisayarının 1.5 kat fazla gösterdiğini söylemiş bende buna katıldığımı söylemişim. Ama itirazı siz yaptınız ben değil.
    FAkat dediğim gibi 1.6 2006 model A3'üm var yol bilgisayarı 9.2 L gösteriyor ancak ben 11L benzin tükettiğimi defalarca hesapladım.
    Birde araç uzun yolda diye illa az yakacak diye bir durum söz konusu değil siz 100km/h hızla gider bende 160 km/h hızla gidersem, sizin gittiğiniz yol rüzgarsızdır, asfalt bozuk yol virajlıdır, lastik havası farklıdır, jant ebatları farklıdır, klima kullanımı farklıdır... gibi çoğaltılabilir bir sürü dış etken var. Yani sizin aracınızın tükettiğini benim aracım tüketmeyebilir bu gayet normal bir durum.

    Amacımız tartışmak değil paylaşmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: tdemirtas

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Ortada somut bi veri yokki kim neye göre taktırsın ki 3000 lira veripte hem arabamı delık desik ettirmeyi goze alamam hemde 3000 liraya sokaga atamam ayrıca bı oncekı sayfada skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    skodanın verılerı var hıcte amortı etmıs gıbı gorunmuyor burdan bakınca

    Siz nereden bakıyorsunuz bilemiyorum ama ,
    Hem burada bariz bir tasarruf var, hemde bu sistem 3000 tl değil.

    Konuları biraz okuyarak yanıt verin olurmu :)


    Faruk bey bence arkadaş haklı ve siz durumu çarpıtıyorsunuz, Kit 2500 tl herşey kiti takmak ile bitmiyor, sızdırmazlık,ruhsat,muayene. 3000 tl ye yakın bir mebla tutuyor. Normal kitlerde bile kişiler şehir içinde %30 tararruf yaptıklarında seviniyorlar, 1500 rpm altı benzin ile çalışan bir kite daha net açıklamak gerekirse yarımyamalak çalışan bir kite değerinin 2 katı fiyat istemek, ve bu kite para verip taktırmak bence saçmalık. 450 km lik uzun yolda bile konu sahibi 5 lt benzin harcadığını gögsünü gere gere belirtmiş. sürekli dur kalk yapılan bir şehir içi gidişantında bu kitin tasarruf miktarının %10 nun üzerine çıkamayacağına adım gibi eminim. yinede bu veriyi sabit %15 tasarruf yapıyor olarak algılar ve kendi aracım olan 2004 Model VW GOLF 5 1.6 Golf FSI COMFORTLINE Motor üzerinden basit bir skala çıkartırsak ;


    55LT Benzin 4.24 = 233 TL
    Şehir içi değerleri 1.6 Golf FSI Motor ort 12,5 lt = 4.40KRŞ
    Max = 530 KM



    Şehir içi 1 Tam depoda %15 Tasarruftan her ay 34.95 tl cebe kalan paradır. İşe eşe dosta gidip gelen bir kişinin max her ay tam depo kullandığını varsayarak isek.

    72 Ay sonra Yani "6 Yıl sonra" Sızdırmazlık,Ruhsat ve muayene masrafları hariç olan 2500 tl yi ancak tasarruf etmektedir. Bu süreçte lpg kitinin garanti sürecinin
    2 yıl oldugunu göz önüne alır her 10 bin km de filtre ve yazılım güncelleme masraflarınıda işin içine katarsak bu kiti bu araca takmanın fantaziden öte olmadığını görmüş oluruz.

    Daha önce vw polo 1.4 basicline aracıma sayın faruk sevgili beyefendide tüp taktırmış ve randıman almış biri olarak bu yazdıklarım kesinlikle tarafsız kullanıcı dostu tavsiyelerimdir.
    Dinlemek veya kulak ardı etmek tamamen size kalmış.

    İyi forumlar.

    Sizin Golf 1.6 FSI lpg'li galiba. Tasarrufu hesaplayıvermişsiniz.
    Dönüşümü nerede yaptırdınız?
    Hangi marka kullanıldı bunlarında bilgisini verirseniz daha güvenilir olur tavsiyeleriniz son kullanıcıya.
    Yoksa kuyuya atılan taştan öteye geçemez bu tavsiyeler.


    Dalga geçer gibi yanıt vermişssiniz, bu işten para kazanan kişiler olarak onu yakar bunu yakar diye yazışma gerçekleştireceğinize bir golf fsi montajını yaptıktan sonra 2 depoyu da fulleyip bilirkişi ile taksim meydanından beşiktaş, kağıthane yolu üzerinde bir resmi döküman hazırlayın, bu düzergah %50 şehir içi % 50 şehir dışı politikasına uygun bir düzergahtır. ben kocaeli isuda saha sorumlusuyum ve izmit doğu ve batı sanayisi komple eşim dostumdur bu kitin ne olup olmadıgını ben net biliyorum. benim dipsiz kuyuya taş attıgım konusunda halen tavır sergileyecek iseniz 1 montajınızdan edeceğiniz karı insanlara resmi ve görüntülü bir belge için harcamalısınız. hayal dünyasında yaşamaya gerek yok.

    Evet eğer arabanızda bu sistemi kullanmıyor ve onu bunu yakar diye burda yorum yapıp ardındanda biyere dayandıramadığınız yorumlarınız üzerine kullanıcıya tavsiyeler vermekten geri kalmıyorsanız benide dalga geçer gibi cevap vermiş kabul edebilirsiniz.
    Ben bu araçlara 100'ün üzerinde montaj yapmış bütün müşterilerim olmasada çoğuyla tasarruf hesabı yapmış ve ekmeğimi bu işten kazanan bir makine mühendisiyim.
    Bende, bu kiti 3. arabasına taktıran müşterilerimde çok şükür hesap kitap yapmayı biliyoruz ve bu hesapları deffalarca bu mecralarda paylaştık.
    Biz zaten hayal dünyasında değiliz umarım sizde bir an evvel kabustan uyanırsınız.


    Ukalanın önde gidenisin, mühendis olsan ne yazar ? kendi kendinize uydurdugunuz tasarruf yalanlarını ona buna pazarlıyorsunuz.

    Bu konudaki son yorumum.




  • Benim mühendis olmam hiç önemli değil kimseyide bağlamaz o arkadaşla aramızda geçen bir konuşmaydı sadece.
    Peki sen saha sorumlusu olsan kime ne? İzmitin hepsi seni tanısa bana ne...
    Benim kafamdan uydurduğum bir hesap yöntemi yok.
    Böyle bir hesap olmadığına göre aynı montajı 3 kez yaptıran, onun dışında bu sistemi kullanıpta allah razı olsun diyenler enayi heralde.

    Test etmediğin bir sistem hakkında bu kadar emin konuştuğun ve tavsiyelerde bulunduğun için seni alkışlamalımıydık.
    Velasıl bu kadar emin konuşunca bende kullandığınızı düşündüm bundan öte bir şey yok ancak siz burada birşeyler paylaşılmaya çalışılırken karşınızdakine hakaret edecek kadar TERBİYESİZSİNİZ.
    Bilgi paylaşıldıkça çoğalır eleştirilere tahammülünüz yoksa yazmamanız en doğru karar.




  • MERLPG yeriniz nerde hocam?
    bi cayinizi icmeye geleyim beni ikna edin.
    ayrica gercekten neden bi tsi arac alip montaj yapip noter ile filan bi istanbul ankara yapmiyorsunuz????
    temsa getirdi dediler zamaninda , milleti ikna edene kadar bi araba alip montaj yapip 6 ay kontak kapamadan turkiyeyi dolasmayi beceremediler.
  • İstanbul - Bayrampaşa'dayım herzaman beklerim.
    Gelen herkese kapımız açıktır.
    Bir türlü kısmet olmadı ama en yakın zaman da alacağım bir TSI araç başka yolu kalmadı gibi
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.