Şimdi Ara

Vodafone Paket Bilgilendirmesi Yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
87
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vodafone internet kullanımı ile ilgili %80 %100 ulaşıldı şeklinde mesaj atmadığı gibi yeni paket tanımlamışlar 5er tl lik onunda mesajı gelmedi.. Bu nasıl dolandırıcılıktır sorgulama yaptığımda şuan işleminiz gerçekleştirilemiyor diye yanıt veriyorlar. Bende paketin bitmediğini düşünerek kullanıma devam ettim ve net kesilince haberdar oldum hiçbir bilgilendirme mesajı gene yok bakiyenin bittiği ile alakalı. Şimdi 0 tl bakiye ile kalan dakika ve smsleride kullanamıyorum hat kullanıma kapandı. Faturalı hat olsa düşünemiyorum şuan çıkacak olan faturayı..

    BTK da yazan metin:

    Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde paket, kota aşımı yapmamam için bilgilendirilme nasıl yapılmaktadır?

    Ses, (SMS), veri ve benzeri hizmetlerin sunulduğu kullanım miktarı sınırlı tarifeler kapsamında (100 dk, 500 SMS veya 4GB vb.) hizmet sunulan aboneler, kullanım miktarının %80 ve %100’üne ulaşıldığında işletmeciler tarafından kısa mesaj yöntemi ile bilgilendirilmektedir.

    Ayrıca, aboneler tarafından paketinin ne kadarlık kısmının kullanıldığı bilgisi ücretsiz olarak işletmecilerin İnternet sitelerinden, müşteri hizmetlerinden ve SMS gönderilerek sorgulanabilmektedir.

    BTK ya şikayet etmek çözüm olur mu herhangi bir cezai yaptırımı var mıdır bu operatörle ilgili bilgilendirme yapmamasından dolayı? Yasal zorunluluk olması gerekmiyor mu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-71C700AC1 -- 21 Haziran 2017; 15:6:41 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.