Kullanmış olduğum 532'li hattımın, 542 ön koda sahip olan numarasını bir süre önce sormuştum ve havuzda olmadığını bundan dolayı alamayacağımı söylemişti Vodafone. (numara kullanılmıyor bu arada)
Her neyse, birkaç gün önce siteden tekrar sordum. Birkaç saat önce aradı Vodafone ve numaranın havuzda olduğunu, dilersem herhangi bir Vodafone Shop'tan alabileceğimi söylediler...
Fakat Vodafone Shop ( toplamda farklı 3 yere sordum ) numarayı göremiyor. Onlarda aslında tam bir bilgiye sahip değiller sanırım. Kimisi sisteme yansımamış olabilir derken kimide sadece "bazı" Vodafone Shop'lar verebilir belki diyor. Hangileri nereden bileceğim diye sorduğum zaman ise cevap yok :)
Tekrar müşteri hizmetlerini aradım, onlarında bilgisi yok. Beni arayan departman farklıymış tekrar onlara biz bilgi verdik size dönerler şeklinde cevap alabiliyorum en fazla.
Acaba bu havuz konusu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mıdır?
Her aradığımda, çıkan operatörler farklı cevaplar veriyor.
Hatta sizi aradıklarına emin misiniz gibi saçma bir soru dahi sordular. Gerçekten kayda değer bir sorun olsa, bunlar nasıl çözecek bilmiyorum...
Vodafone ilgilendi ve sorunu çözdü. Sonuç, numarayı aldım :)
Gösterdikleri ilgi şaşırttı doğrusu :)
quote:
Orijinalden alıntı: tanriseven
Vodafone ilgilendi ve sorunu çözdü. Sonuç, numarayı aldım :)