Şimdi Ara

# VODAFONE NET ABONELİK İPTALİ #

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gençler 16 mbs yalın adsl aldım.
    İlk aylar süperdi 16 mbs olmasına rağmen 17 mbs felen görüyordum.
    3 ay önce iyice b.ka sardı. Şuan 6.5 mbs.
    Daha önceden 2 mbs den yukarı çıkmıyordu.
    Kabloyu değiştir dediler 0 dan kablo taktırdım.
    Modeme giden gri kablonun başını kes ankastreden gelen kabloyu bağla dediler onu da yaptım.
    Ama hala hız 7mbs den yukarsı yok.
    Devamlı arıza kaydı açıp duruyorlar it gibi döndürüp duruyorlar.
    Aboneliği iptal ettirmek için tüketici hakları hakem heyetine ve BTK ya başvurmayı düşünüyorum. Bu şikayet sürecinde cayma bedelinş ödemeden abonelik iptali için nasıl bir yol izlenmeli?
    YAZACAĞINIZ HER BİLGİ BEN VE BENİM GİBİ MAĞDURLAR İÇİN YARDIMCI OLACAKTIR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.