Şimdi Ara

Vodafone mobil github.com a bağlanmıyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aynen öyle çok haklısınız o yüzden buraya yazdım benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar buraya yazarsa çözülür diye ama site yazılım geliştiricilerin kullandığı bir site olduğu için ve azınlık olduğu için sıkıntı. teşekkürler ilginize


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    btk hiç okumuyor bile şikayetimi. sistemi kurmuşlar direk Vodafone a yönlendiriyor. Vodafone ile muhatap oluyorsun mecburen. Vodafone cevap yazıyor sıkıntı bulunamamıştır diye. cimer e yazdım onlarda Vodafone ile çözün şeklinde bir dönüş yapmışlar. denetlenmedikleri için de sorun bulunamadı diyip kestirip atıyorlar. güzelim ülkem bu halde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozii41 O kullanıcısına yanıt

    Sorununuzu vodafone çözeceği için onunla muhatap olacaksın .


    Btk da raporlarda bunun gibi sorunları derleyip toplayıp inceliyor .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Vodafone un çözeceği kesin de çözmek istemiyorlar. Ne yapmamız lazım kime anlatacağız derdimizi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozii41 O kullanıcısına yanıt

    Yazılacak yerlere yazmışsınız bekleyin bi kaç gün . Arada vodafone yi arayıp kayıt hakkında bilgi alın .


    Hafta sonu girdi birde araya onu da hesaba katın .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    15 güne yakındır bekliyorum. ve boşuna bekliyorum. verdikleri cevap çocuk kandırır gibi. paylaşıyorum aşağıda. standart kopyala yapıştır cevabı.



    Sayın ....., İlgili yazınıza istinaden, .............. GSM numaralı hattınız ile ilgili gerekli incelemeler sağlanmıştır. Şikâyetinize konu hususun internet sitelerine erişim ile ilgili olduğu anlaşılmıştır. Hattınız üzerinden yapılan kontrollerde erişime yönelik kısıtlama yada problem tespit edilmemiştir. Cihazınız üzerinden mobil veri kullanım izinlerinin kontrollerinin sağlanmasını öneririz. Sistemsel sorun yoktur. İhtiyaç duyduğunuz pek çok konuda Vodafone Yanımda (http://vftr.co/yanimda) uygulamamızdan, Vodafone.com.tr’den ve Dijital asistanınız Tobi üzerinden https://vfselfservis.com/CHATBOT linki tıklayarak 7/24 hattınız ile ilgili bilgi alabilir ve işlemlerinizi beklemeden gerçekleştirebilirsiniz. Bilgilerinize sunarız, Saygılarımızla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arakadaşlar,

    Aynı konudan ben de müzdariptim. Kocaeli bölgesinde yaşıyorum. Kendi vodafone hattımdan giremediğim gibi çevremde ki birkaç arkadaşın vodafonundanda girilmemekteydi. Müşteri temsilcilerine birkaç arıza kaydı bıraktıktan sonra birkaç gün içerisinde problemi çözdüler. Şuan itibariyle kendi ve çevremdeki bir hattan daha denedim ve sorunun çözüldüğünü gördüm. Şimdilik bir sorun görünmemekte. Vodafonedaki sorunu çözen ve ilgilenen arkadaşlara Teşekkür ederim.

  • bende düzelmiş durumda, sizde durum nedir?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.