Şimdi Ara

VODAFONE... Dijital Dükkan 7’den 7’ye 60 TL... Dijital Dükkan 7/24 150 TL... LİMİTSİZ... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
4
Favori
10.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    BTK dan şikayet hat değerleriniz ile öncekiler de varsa daha iyi olur

    Daha önceki hıza ait resim almamıştım ama genede bir dilekçe gönderdim BTK üstünden. Hafta içi tekrar arayıp şansımı deneyeceğim.
  • ruzgar66 R kullanıcısına yanıt
    3 gün içinde geçiş olacağı söylenmişti. Aradım hatırlattım geri dönüş yapacağız dediler. Hala aynı tarife, bir değişiklik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xan'ela


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    BTK dan şikayet hat değerleriniz ile öncekiler de varsa daha iyi olur

    Daha önceki hıza ait resim almamıştım ama genede bir dilekçe gönderdim BTK üstünden. Hafta içi tekrar arayıp şansımı deneyeceğim.

    Az önce tekrar aradım hızınız zaten 76-77mbit civarına sabitlenmiş diyor, önceden aradığımda bana 35mbit diyorlardı.

    Tekrar arıza kaydı oluşturdu, Türk Telekom gelip bakıp arayacakmış.

    Hala aldığım hızda bir değişiklik yok.
  • Merhaba arkadaşlar bende vodafone sabah 7 akşam 7 paketi kullanıyorum ilk günden beri problemler yaşıyorum. Şimdi ise sabah hızım 3mbps sabitlenmiş modemi defalarca kapatıp açmama rağmen düzelmiyor 1 ay düzgün çalışıyor sonra yine aynı problem. Müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm düzeliyor sonra tekrar aynı sorun son çare cayma bedelini ödeyip başka bir firmaya geçmek. Aynı tarife buradada varhttps://www.milleni.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wonderboy1359

    Merhaba arkadaşlar bende vodafone sabah 7 akşam 7 paketi kullanıyorum ilk günden beri problemler yaşıyorum. Şimdi ise sabah hızım 3mbps sabitlenmiş modemi defalarca kapatıp açmama rağmen düzelmiyor 1 ay düzgün çalışıyor sonra yine aynı problem. Müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm düzeliyor sonra tekrar aynı sorun son çare cayma bedelini ödeyip başka bir firmaya geçmek. Aynı tarife buradada varhttps://www.milleni.com.tr

    Ben de iptal etmeyi düşünüyorum fakat çıkacak ceza faturası çok olacak muhtemelen tabletten dolayi vs. Ben bu verilen tableti hiç açmadım evde duruyor versem kabul olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tableti bende açmadım geri almazlar sattılar bir kere. Nereden düştük böyle yaramaz bir firmaya, btk ya dilekçe yazdım sıkıntı ile ilgili, sizde yazın.
  • bende yazdım btk ya 2 kere. başka bir paketede geçemiyorum rezil olduk
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.