Şimdi Ara

vodafon müşteri hizmetleri güncel detay nasıl öğrenilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba heryöne kampanyam var ama dakikalarımı nasıl kontrol edebilirim bunu bilmiyorum

    4440542 aradıktan sonra ne yapacağım kalan dakikamı kalan sms leri kalan internetimi nasıl öğrenebilirim

    eskiden 00 basıp telefon numaramızı girip müş. tem bağlanırdık ama kalkmış şimdi bulamadım nasıl olucak arkadaşlar

    faturalı her yöne extra tarifem var


    eskiden 00 00 yapınca direk müşteri hizmetleri çıkardı kapandımı bu olay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 2 Eylül 2011; 12:04:32 >



  • m.vodafone.com.tr
  • sadece internete bakabiliyorum
    konuşma ve sms yazmıyor
  • tarife nedir?
  • *123#17#
    Tu$layarak kalan dakikaya bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    *123#17#
    Tu$layarak kalan dakikaya bakin.


    faturalı hatta öyle olmuyor sanırım denedim birşey çıkmadı



    faturalı her yöne extra tarifem var

    kalan dk sms data nasıl bakabilirim

    müşteri hizmeltşerinin numarasımı değişti
  • Müşteri hizmetlerine tek başına 542'yi arayarak ulaşabilirsiniz.

    Aynı soruyu ben de merak ediyordum müşteri temsilcisi bana %80 ve %100 kullanıldığında bilgilendirme mesajı gönderildiğini belirtti.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer


    Müşteri hizmetlerine tek başına 542'yi arayarak ulaşabilirsiniz.

    Aynı soruyu ben de merak ediyordum müşteri temsilcisi bana %80 ve %100 kullanıldığında bilgilendirme mesajı gönderildiğini belirtti.


    ben sabit hattan arıcam hangi tuşları tuşlamam lazım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.