Şimdi Ara

SİSTEM KONTROLU ve VİRÜS TEMİZLEME (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
900
Cevap
26
Favori
29.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kez işlem başarılı olmuş.
    Ancak dikkat etmemiz gereken dosyalar silinememiş.

    quote:

    IE trusted site: HKU\S-1-5-21-3599221349-3469281195-3419018741-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-11032018103355436\...\localhost -> localhost => Error: No automatic fix found for this entry.
    "C:\Windows\System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Masa�st�)" => not found
    "Startup: C:\Users\Masa�st�\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\u.lnk" => not found
    "C:\Users\Masa�st�\Desktop\eeMwmM4OqI.exe" => not found


    Şimdi bu dosyalar üzerinde çalışmalıyız. Sabrınız önemli.

    1-Host dosyasını güncellemeliyiz.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/hosts-permbat/
    Dosyayı masaüstüne indirip yönetici olarak çalıştırın.

    Alttaki işlemlerde güvenlik yazılımlarınız kapalı olsun.

    2-RogueKiller Free dosyayı indirin ve çalıştırın. raporunu gönderin.
    https://www.adlice.com/download/roguekiller/

    3-Yazılımı indip çalıştırın. İşlem bittiğinde log dosyası masaüstündeki klasörün içerisinde bulabilirsiniz.
    https://www.malwarebytes.com/antirootkit/




  • 1)Host dosyası güncellendi

    2)Rapor hazır

    3)Log dosyası hazır

    http://dosya.co/nmx6mc0fkvr1/Desktop.rar.html
  • quote:

    C:\ProgramData\Auslogics
    C:\Windows\KMS.exe

    Bu yazılımları silin.
    ====================================================
    "C:\Users\Masaüstü\Desktop\eeMwmM4OqI.exe" => not found
    Dosya ve klasörleri görünür hale getiren ayarlarınızı yaptıktan sonra bu dosyanın masaüstünde olup olmadığına iyice bakın. Görüyorsanız silin.

    Sonra ayarlarınızı kapatabilirsiniz yine.
    =============================================================
    Altta verdiğim bilgileri; yine Fixlist dosyası oluşturup içine kopyalayın. Farbar yazılımını yönetici olarak açıp FİX butonuna bir kez basın. İşlem bittiğinde masaüstünde oluşan Fixlog dosyasını gönderin.

    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Auslogics
    C:\ProgramData\Auslogics
    C:\Windows\KMS.exe
    VirusTotal: C:\Windows\system32\drivers\826C0645.sys
    File: C:\Users\Masaüstü\Desktop\eeMwmM4OqI.exe
    Unlock: C:\Users\Masaüstü\Desktop\eeMwmM4OqI.exe
    C:\Users\Masaüstü\Desktop\eeMwmM4OqI.exe
    C:\Windows\System32\Tasks\Driver Booster
    C:\Windows\System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC

    ===========================================================================
    Eğer yukarıda belirttiğim dosyayı masaüstünde bulup silememişseniz aşağıdaki işlemi yapın. Silmişseniz yapmayın.
    Buradaki iExplore.exe dosyasını masaüstüne indirin. MalwareBytes yazılımı da kullanıyordunuz sanırım.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/rkill/

    Güvenli modu açın.
    iExplore.exe dosyasını çalıştırın. İşlemin bitmesini bekleyin. Ancak sistemin yeniden başlayıp normal moda geçmemeniz gerekir.
    Hemen ardından Malwarebytes yazılımını açın.

    Settings > Protection > Scan Options altındaki satırları on konumuna getirin.

    Ve taramayı başlatın.
    Heriki yazılım loglarını gönderin.




  • C:\ProgramData\Auslogics
    C:\Windows\kmS.exe

    Yukardaki dosyalar bulunamadı..gizli dosya göster şeklinde de bulunamadı

    Fixlog dosyası hazır

    Güvenli mod da iexplore.exe uygulaması açıldı ve log mevcut..ve malwarebytes uygulamasındaki ayarlar yapıldı ve threat scan ile sistem taratıldı..79 tehdit bulundu ve bunlar karantinaya alındı ..ve log dosyası oluşturuldu
    http://dosya.co/rm2zt9bnph1f/Desktop.rar.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winamp2 -- 5 Kasım 2018; 22:44:12 >
  • İExplorer
    Firefox
    Chrome


    Bu tarayıcıların önce ön belleklerini temizleyin. Sonra da yenileyin. Yani reset atın.
    Eğer tarayıcılarınızın yerimlerini yedeklemek isterseniz yedeklemeyi unutmayın.

    Bu işlemlerin nasıl yapıldığına dair bilgiler internette çok. Sıkıntı yaşarsanız yazın,yardımcı olurum.

    =======================================================================================
    RogueKiller yazılımını tekrar çalıştırın. Altta daha önce bulduğu satırları tekrar bulursa,ilgili satırların başındaki kutucukları işaretleyin ve bu satırları silin.

    [PUP.Auslogics (Potentially Malicious)] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Auslogics -- N/A -> Found
    [PUP.HackTool (Potentially Malicious)] (file) KMS.exe -- C:\Windows\KMS.exe -> Found
    [PUP.Auslogics (Potentially Malicious)] (folder) Auslogics -- C:\ProgramData\Auslogics -> Found
    =======================================================================================
    Yukarıdaki işlemleri yaptıktan sonra Eset Online scanner taraması yapın.https://www.eset.com/int/home/online-scanner/

    ESET Online Scanner:
    Scan now butonuna basarak dosyayı sisteminize indirin ve çalıştırın.
    "Gelişmiş ayarlar" ı tıklayın ve yalnızca aşağıdaki öğelerin yanında bir onay işareti bulunduğundan emin olun (diğer her şeyin işaretini kaldırın):

    Bulunan tehditleri kaldır
    Arşivleri tara
    Potansiyel olarak güvenli olmayan uygulamaları tara
    Anti-Stealth teknolojisini etkinleştir

    Oluşan logu bana gönderin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malware Removal -- 6 Kasım 2018; 0:25:34 >




  • Log kayıtlarını kaydettim hocam vaktiniz olunca bakarmısınız

    http://s7.dosya.tc/server10/cafqw6/Desktop.rar.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    İşlem olmamış.
    Son verdiğim kodları Fixlist dosyasının içerisine kopyalayıp yapıştırmadınız mı ?

    Anlayamadığınız bir nokta varsa yazın. İşlemi tekrarlayın lütfen.
    Size zahmet bana da bakarmısınız ??

    http://s3.dosya.tc/server17/0udaq4/Downloads.rar.html
  • megaprince ve SaWYeR53

    Loglarınızı sırayla inceleyeceğim.

    Öncelikle sizlerden ve bundan sonra log gönderecek arkadaşlardan bir ricam var. Bu Dosya.tc upload sitesini kullanmayın. Zararlı linklere yönlendirme yapıyor. Ben tuzaklarına düşmüyorum ama meraklı bazı kullanıcılar dosyaları merak edip bakmaya kalkarlarsa onlar için sıkıntı yaratabilirler. Bu nedenle güvenli upload siteleri ile loglarınızı gönderin.


    megaprince,inceleme sonrası önce size cevap yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    megaprince ve SaWYeR53

    Loglarınızı sırayla inceleyeceğim.

    Öncelikle sizlerden ve bundan sonra log gönderecek arkadaşlardan bir ricam var. Bu Dosya.tc upload sitesini kullanmayın. Zararlı linklere yönlendirme yapıyor. Ben tuzaklarına düşmüyorum ama meraklı bazı kullanıcılar dosyaları merak edip bakmaya kalkarlarsa onlar için sıkıntı yaratabilirler. Bu nedenle güvenli upload siteleri ile loglarınızı gönderin.


    megaprince,inceleme sonrası önce size cevap yazacağım.
    Tamam hocam bilgi için teşekkür ederim beklemedeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaprince

    Tamam hocam bilgi için teşekkür ederim beklemedeyim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    C:\Users\emrec\AppData\Roaming\.mono
    C:\ProgramData\.mono

    Bu dosyalar hakkında bir bilginiz var mı ? İnternette bazı uzmanlar bu dosyaları silmişler ?
    ====================================================================================================

    µTorrent

    Yazılımın kendisi ile ilgili bir sorun yok.Ancak,bu kanaldan indirilen yazılımlar çok riskli olabiliyor. Çok iyi bir kullanıcıysanız indirdiğiniz her dosyayı zaten güvenlik taramalarından geçiriyorsunuzdur. Aksi durumda sistemden kaldırmanızı öneririm.

    =======================================================================

    yahoo.com
    yandex.com

    Bazı tarayıcılarınıza yerleşmişler. Onları kaldırabilirsiniz.

    =========================================================================

    Bazı silinecek bilgiler var. Vereceğiniz bilgilere göre işlem yapalım.

    Ayrıca,bazı sistem hatalarınız var. Onları sonra paylaşacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    quote:

    C:\Users\emrec\AppData\Roaming\.mono
    C:\ProgramData\.mono

    Bu dosyalar hakkında bir bilginiz var mı ? İnternette bazı uzmanlar bu dosyaları silmişler ?
    ====================================================================================================

    µTorrent

    Yazılımın kendisi ile ilgili bir sorun yok.Ancak,bu kanaldan indirilen yazılımlar çok riskli olabiliyor. Çok iyi bir kullanıcıysanız indirdiğiniz her dosyayı zaten güvenlik taramalarından geçiriyorsunuzdur. Aksi durumda sistemden kaldırmanızı öneririm.

    =======================================================================

    yahoo.com
    yandex.com

    Bazı tarayıcılarınıza yerleşmişler. Onları kaldırabilirsiniz.

    =========================================================================

    Bazı silinecek bilgiler var. Vereceğiniz bilgilere göre işlem yapalım.

    Ayrıca,bazı sistem hatalarınız var. Onları sonra paylaşacağım.

    Alıntıları Göster
    O dosyalar hakkında herhangi bir bilgim yok hocam ne işe yarıyor onlar

    diğer dosyalarıda sizin talimatınıza göre düzelteyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaWYeR53

    Size zahmet bana da bakarmısınız ??

    http://s3.dosya.tc/server17/0udaq4/Downloads.rar.html

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Loglarınızı inceledim.

    quote:

    HomeGroupUser$ (S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1002 - Limited - Enabled)

    Bunu disable yapmalısınız.
    =========================================================
    µTorrent-BitTorrent
    TeamViewer 14
    Advanced SystemCare

    Bu yazılımları kullanmanızı önermem. Bunlar yabancı güvenlik uzmanlarının gördüğünde hemen sildikleri yazılımlardır. Ülkemizde sıkca kullanılırlar. Advanced SystemCare kayıt ddefteri temizliği yaptığından günün birinde sisteminize zarar verecektir. Bu yazılımlardan kaldırmaya karar verdiğiniz varsa belirtin ben de silme listesine ekleyeyim.

    ======================================================================
    quote:


    Oto Pc Kapat (HKLM-x32\...\Oto Pc Kapat_is1) (Version: 2.0 - Duman Soft.)
    SafeZone Stable 3.55.2393.596 (HKLM-x32\...\SafeZone 3.55.2393.596) (Version: 3.55.2393.596 - Avast Software) Hidden

    Bu yazılımları da kullanmanızı önermem.
    ===============================================================================

    Java 8 Update 172
    Yeni güncel java yazılım dosyasını indirip kurun. Kurma esnasında eski java yazılımını da kaldırın. İşlemlerin sonunda java öncelleğinizi de temizleyin. Bu önemlidir.
    =========================================================================

    MSCONFIG\startupreg: Wondershare Helper Compact.exe

    Bu yazılım sanırım sisteminizde kalıntı olarak bulunuyor. Doğru mu ? Kalıntı ise kaldırabilirim.

    ===================================================================================================
    nokia,Apple yazılım dosyaları gözüküyor.

    Bu dosyaları kullanıyorsanız sorun yok. Kullanmıyorsanız kaldırabiliriz. Bunları belirtin ki kaldırma listesine ekleyeyim.

    =======================================================

    Ayrıca aldığınız sistem hata raporlarınız var. Onları en son paylaşırım.

    ===============================

    Sıraya göre net cevaplar verin ki ona göre işlemler yapalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    Merhaba,

    Loglarınızı inceledim.

    quote:

    HomeGroupUser$ (S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1002 - Limited - Enabled)

    Bunu disable yapmalısınız.
    =========================================================
    µTorrent-BitTorrent
    TeamViewer 14
    Advanced SystemCare

    Bu yazılımları kullanmanızı önermem. Bunlar yabancı güvenlik uzmanlarının gördüğünde hemen sildikleri yazılımlardır. Ülkemizde sıkca kullanılırlar. Advanced SystemCare kayıt ddefteri temizliği yaptığından günün birinde sisteminize zarar verecektir. Bu yazılımlardan kaldırmaya karar verdiğiniz varsa belirtin ben de silme listesine ekleyeyim.

    ======================================================================
    quote:


    Oto Pc Kapat (HKLM-x32\...\Oto Pc Kapat_is1) (Version: 2.0 - Duman Soft.)
    SafeZone Stable 3.55.2393.596 (HKLM-x32\...\SafeZone 3.55.2393.596) (Version: 3.55.2393.596 - Avast Software) Hidden

    Bu yazılımları da kullanmanızı önermem.
    ===============================================================================

    Java 8 Update 172
    Yeni güncel java yazılım dosyasını indirip kurun. Kurma esnasında eski java yazılımını da kaldırın. İşlemlerin sonunda java öncelleğinizi de temizleyin. Bu önemlidir.
    =========================================================================

    MSCONFIG\startupreg: Wondershare Helper Compact.exe

    Bu yazılım sanırım sisteminizde kalıntı olarak bulunuyor. Doğru mu ? Kalıntı ise kaldırabilirim.

    ===================================================================================================
    nokia,Apple yazılım dosyaları gözüküyor.

    Bu dosyaları kullanıyorsanız sorun yok. Kullanmıyorsanız kaldırabiliriz. Bunları belirtin ki kaldırma listesine ekleyeyim.

    =======================================================

    Ayrıca aldığınız sistem hata raporlarınız var. Onları en son paylaşırım.

    ===============================

    Sıraya göre net cevaplar verin ki ona göre işlemler yapalım.

    Alıntıları Göster
    Advanced SystemCare sistemimde bulunmamakta.

    Oto Pc Kapatı sildim.

    SafeZone Stable da yok programlar kısmında.

    Javayı güncelledim.

    Wondershare Helper Compact.exe sildim bu kalıntıyı.

    Nokia apple bunları kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaprince

    O dosyalar hakkında herhangi bir bilgim yok hocam ne işe yarıyor onlar

    diğer dosyalarıda sizin talimatınıza göre düzelteyim.

    Alıntıları Göster
    .mono dosyalarını bazı güvenlik yazılımlarına bırakalım şimdilik. Silmek için çok emin olmak gerekir. Takip edelim.
    -----------------------
    Sisteminiz genel olarak temiz gözüküyor.

    Aşağıdaki işlemi yapalım:

    -Aktif güvenlik yazılımlarınızı kapatmanız faydalı olur. İşlem sonrası tekrar açabilirsiniz.
    -Farbar yazılımı masaüstünde olsun
    -Masaüstünde Fixlist adında bir not defteri dosyası oluşturun. (Fixlist.txt)
    -Altta verdiğim bilgileri kopyalayıp Fixlist dosyasının içine yapıştırın.
    -Şimdi Farbar yazılımını yönetici olarak açın ve bir kez FİX butonuna basın.
    -İşlem bitince masaüstünde Fixlog dsoyası oluşacaktır. Dosyayı gönderin.

    CreateRestorePoint:
    CloseProcesses:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    AlternateDataStreams: C:\Users\emrec\AppData\Local\Temp:$DATA? [16]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [474]
    HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://tr.search.yahoo.com/yhs/web?hspart=lvs&hsimp=yhs-awc&type=lvs__webcompa__1_0__ya__hp_WCYID10454__171212__yaie
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001 -> DefaultScope {8C3078A0-9AAB-4371-85D1-656CA8E46EE8} URL = hxxps://yandex.com.tr/search/?text={searchTerms}&clid=2233630
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001 -> {8C3078A0-9AAB-4371-85D1-656CA8E46EE8} URL = hxxps://yandex.com.tr/search/?text={searchTerms}&clid=2233630
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    R3 cpuz147; C:\Windows\temp\cpuz147\cpuz147_x64.sys [53848 2018-11-03] (CPUID)
    S3 cpuz146; \??\C:\Windows\temp\cpuz146\cpuz146_x64.sys [X]
    C:\ProgramData\DP45977C.lfl
    CMD: netsh advfirewall reset
    CMD: netsh advfirewall set allprofiles state ON
    CMD: ipconfig /flushdns
    CMD: netsh winsock reset catalog
    CMD: netsh int ip reset C:\resettcpip.txt
    CMD: Bitsadmin /Reset /Allusers
    EMPTYTEMP:

    ===========================================
    Sisteminizi Adwcleaner ve MalwareBytes ile taratıp bulunan bir şey varsa silin.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    https://www.malwarebytes.com/

    Malwarebytes 14 gün aktif kullanma sunuyor. İstiyorsanız kapatabilirsiniz bu özelliğini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaWYeR53

    Advanced SystemCare sistemimde bulunmamakta.

    Oto Pc Kapatı sildim.

    SafeZone Stable da yok programlar kısmında.

    Javayı güncelledim.

    Wondershare Helper Compact.exe sildim bu kalıntıyı.

    Nokia apple bunları kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Aşağıdaki işlemi yapalım:
    -Aktif güvenlik yazılımlarınızı kapatmanız faydalı olur. İşlem sonrası tekrar açabilirsiniz.
    -Farbar yazılımı masaüstünde olsun
    -Masaüstünde Fixlist adında bir not defteri dosyası oluşturun. (Fixlist.txt)
    -Altta verdiğim bilgileri kopyalayıp Fixlist dosyasının içine yapıştırın.
    -Şimdi Farbar yazılımını yönetici olarak açın ve bir kez FİX butonuna basın.
    -İşlem bitince masaüstünde Fixlog dsoyası oluşacaktır. Dosyayı gönderin.

    CreateRestorePoint: 
    CloseProcesses:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000_Classes\CLSID\{581FFA00-FC33-0004-0402-95003A5CDE89}\InprocServer32 -> C:\Users\Kürşat\AppData\Roaming\Resilio Sync\ShellExtensionPath64_2DC.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000_Classes\CLSID\{581FFA01-FC33-0004-0402-95003A5CDE89}\InprocServer32 -> C:\Users\Kürşat\AppData\Roaming\Resilio Sync\ShellExtensionPath64_2DC.dll => No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
    ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers2: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers4: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers1_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    ContextMenuHandlers4_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    ContextMenuHandlers5_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    FirewallRules: [{9DF8EF00-0B17-423F-B94D-DBCBC36DF550}] => (Allow) LPort=80
    FirewallRules: [{02735704-C3C0-4458-B40C-897E47842CD5}] => (Allow) LPort=5357
    FirewallRules: [TCP Query User{BE7C07E7-7846-4659-9A95-16F17A37478F}C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe
    FirewallRules: [UDP Query User{80E8C87A-6781-42EB-95A3-81A69AA62547}C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe
    HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000\...\Policies\Explorer: [NolowDiskSpaceChecks] 1
    HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000\...\MountPoints2: {441aca36-9169-11e8-b247-001122987654} - G:\Autorun.bat
    GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
    BHO-x32: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\ssv.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    BHO-x32: No Name -> {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} -> No File
    BHO-x32: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\jp2ssv.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
    FF Plugin-x32: @java.com/DTPlugin,version=11.172.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\dtplugin\npDeployJava1.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin-x32: @java.com/JavaPlugin,version=11.172.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\plugin2\npjp2.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
    S3 keycrypt; C:\Windows\System32\DRIVERS\KeyCrypt64.sys [161408 2017-01-30] (Zemana Ltd.)
    FirewallRules: [{31AB089C-D1EE-4171-99E8-5818A8257587}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SZBrowser\3.55.2393.596\SZBrowser.exe
    Task: {8EAF7D42-95DB-48A8-A6E6-E23597CBBE5F} - System32\Tasks\Avast Software\Overseer => C:\Program Files\Common Files\AVAST Software\Overseer\overseer.exe [2018-10-28] (AVAST Software)
    MSCONFIG\startupreg: Wondershare Helper Compact.exe => C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\UserProducts.xml
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\Execute2App.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Common.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-InstallerUtils.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-LibraryHandler.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Logger-Native.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Uninstaller.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\msvcp90.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\msvcr90.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\vcredist_2015_Update_1_x86.exe
    U3 aswbdisk; no ImagePath
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\UserProducts.xml
    C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics
    Folder: C:\Users\Kürşat\vmlogs
    Folder: C:\Users\Kürşat\Nox_share
    CMD: netsh advfirewall reset
    CMD: netsh advfirewall set allprofiles state ON
    CMD: ipconfig /flushdns
    CMD: netsh winsock reset catalog
    CMD: netsh int ip reset C:\resettcpip.txt
    CMD: Bitsadmin /Reset /Allusers
    Hosts:
    EMPTYTEMP:


    ============================

    Sisteminizi Adwcleaner ve MalwareBytes ile taratıp bulunan bir şey varsa silin.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    https://www.malwarebytes.com/

    Malwarebytes 14 gün aktif kullanma sunuyor. İstiyorsanız kapatabilirsiniz bu özelliğini.

    Sisteminizi Eset Onine Scanner ile de taratmanızı öneririm. Silme ayarını devredışı bırakın. Rootkit tarama özelliğini işaretleyin. Log dosyasını göndermenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    .mono dosyalarını bazı güvenlik yazılımlarına bırakalım şimdilik. Silmek için çok emin olmak gerekir. Takip edelim.
    -----------------------
    Sisteminiz genel olarak temiz gözüküyor.

    Aşağıdaki işlemi yapalım:

    -Aktif güvenlik yazılımlarınızı kapatmanız faydalı olur. İşlem sonrası tekrar açabilirsiniz.
    -Farbar yazılımı masaüstünde olsun
    -Masaüstünde Fixlist adında bir not defteri dosyası oluşturun. (Fixlist.txt)
    -Altta verdiğim bilgileri kopyalayıp Fixlist dosyasının içine yapıştırın.
    -Şimdi Farbar yazılımını yönetici olarak açın ve bir kez FİX butonuna basın.
    -İşlem bitince masaüstünde Fixlog dsoyası oluşacaktır. Dosyayı gönderin.

    CreateRestorePoint:
    CloseProcesses:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\emrec\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\18.151.0729.0012_1\amd64\FileSyncShell64.dll => No File
    AlternateDataStreams: C:\Users\emrec\AppData\Local\Temp:$DATA? [16]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [474]
    HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://tr.search.yahoo.com/yhs/web?hspart=lvs&hsimp=yhs-awc&type=lvs__webcompa__1_0__ya__hp_WCYID10454__171212__yaie
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001 -> DefaultScope {8C3078A0-9AAB-4371-85D1-656CA8E46EE8} URL = hxxps://yandex.com.tr/search/?text={searchTerms}&clid=2233630
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2034281193-2814008293-3378127958-1001 -> {8C3078A0-9AAB-4371-85D1-656CA8E46EE8} URL = hxxps://yandex.com.tr/search/?text={searchTerms}&clid=2233630
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    R3 cpuz147; C:\Windows\temp\cpuz147\cpuz147_x64.sys [53848 2018-11-03] (CPUID)
    S3 cpuz146; \??\C:\Windows\temp\cpuz146\cpuz146_x64.sys [X]
    C:\ProgramData\DP45977C.lfl
    CMD: netsh advfirewall reset
    CMD: netsh advfirewall set allprofiles state ON
    CMD: ipconfig /flushdns
    CMD: netsh winsock reset catalog
    CMD: netsh int ip reset C:\resettcpip.txt
    CMD: Bitsadmin /Reset /Allusers
    EMPTYTEMP:

    ===========================================
    Sisteminizi Adwcleaner ve MalwareBytes ile taratıp bulunan bir şey varsa silin.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    https://www.malwarebytes.com/

    Malwarebytes 14 gün aktif kullanma sunuyor. İstiyorsanız kapatabilirsiniz bu özelliğini.

    Alıntıları Göster
    Tamamdır advcleaner programında 1 tane tehdit buldu sildim onu

    Farbar yazılımından Fixledim pc yeniden başlatıldı

    Yükleme sitesi Hatalı sayfa çıktığı için yükleyemedim mecbur Dosya TC'Den yüklüyorum Fixlog ektedir.
    http://s3.dosya.tc/server17/hg1j37/Fixlog.txt.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaprince -- 7 Kasım 2018; 0:58:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malware Removal

    Aşağıdaki işlemi yapalım:
    -Aktif güvenlik yazılımlarınızı kapatmanız faydalı olur. İşlem sonrası tekrar açabilirsiniz.
    -Farbar yazılımı masaüstünde olsun
    -Masaüstünde Fixlist adında bir not defteri dosyası oluşturun. (Fixlist.txt)
    -Altta verdiğim bilgileri kopyalayıp Fixlist dosyasının içine yapıştırın.
    -Şimdi Farbar yazılımını yönetici olarak açın ve bir kez FİX butonuna basın.
    -İşlem bitince masaüstünde Fixlog dsoyası oluşacaktır. Dosyayı gönderin.

    CreateRestorePoint: 
    CloseProcesses:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000_Classes\CLSID\{581FFA00-FC33-0004-0402-95003A5CDE89}\InprocServer32 -> C:\Users\Kürşat\AppData\Roaming\Resilio Sync\ShellExtensionPath64_2DC.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000_Classes\CLSID\{581FFA01-FC33-0004-0402-95003A5CDE89}\InprocServer32 -> C:\Users\Kürşat\AppData\Roaming\Resilio Sync\ShellExtensionPath64_2DC.dll => No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
    ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers2: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers4: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => -> No File
    ContextMenuHandlers1_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    ContextMenuHandlers4_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    ContextMenuHandlers5_.DEFAULT: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
    FirewallRules: [{9DF8EF00-0B17-423F-B94D-DBCBC36DF550}] => (Allow) LPort=80
    FirewallRules: [{02735704-C3C0-4458-B40C-897E47842CD5}] => (Allow) LPort=5357
    FirewallRules: [TCP Query User{BE7C07E7-7846-4659-9A95-16F17A37478F}C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe
    FirewallRules: [UDP Query User{80E8C87A-6781-42EB-95A3-81A69AA62547}C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\java\jre1.8.0_172\bin\java.exe
    HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000\...\Policies\Explorer: [NolowDiskSpaceChecks] 1
    HKU\S-1-5-21-656211893-3668224755-2022246304-1000\...\MountPoints2: {441aca36-9169-11e8-b247-001122987654} - G:\Autorun.bat
    GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
    BHO-x32: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\ssv.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    BHO-x32: No Name -> {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} -> No File
    BHO-x32: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\jp2ssv.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
    FF Plugin-x32: @java.com/DTPlugin,version=11.172.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\dtplugin\npDeployJava1.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin-x32: @java.com/JavaPlugin,version=11.172.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_172\bin\plugin2\npjp2.dll [2018-06-02] (Oracle Corporation)
    FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
    S3 keycrypt; C:\Windows\System32\DRIVERS\KeyCrypt64.sys [161408 2017-01-30] (Zemana Ltd.)
    FirewallRules: [{31AB089C-D1EE-4171-99E8-5818A8257587}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SZBrowser\3.55.2393.596\SZBrowser.exe
    Task: {8EAF7D42-95DB-48A8-A6E6-E23597CBBE5F} - System32\Tasks\Avast Software\Overseer => C:\Program Files\Common Files\AVAST Software\Overseer\overseer.exe [2018-10-28] (AVAST Software)
    MSCONFIG\startupreg: Wondershare Helper Compact.exe => C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\UserProducts.xml
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\Execute2App.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Common.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-InstallerUtils.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-LibraryHandler.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Logger-Native.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\HD-Uninstaller.exe
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\msvcp90.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\msvcr90.dll
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\Temp\vcredist_2015_Update_1_x86.exe
    U3 aswbdisk; no ImagePath
    C:\Users\Kürşat\AppData\Local\UserProducts.xml
    C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics
    Folder: C:\Users\Kürşat\vmlogs
    Folder: C:\Users\Kürşat\Nox_share
    CMD: netsh advfirewall reset
    CMD: netsh advfirewall set allprofiles state ON
    CMD: ipconfig /flushdns
    CMD: netsh winsock reset catalog
    CMD: netsh int ip reset C:\resettcpip.txt
    CMD: Bitsadmin /Reset /Allusers
    Hosts:
    EMPTYTEMP:


    ============================

    Sisteminizi Adwcleaner ve MalwareBytes ile taratıp bulunan bir şey varsa silin.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    https://www.malwarebytes.com/

    Malwarebytes 14 gün aktif kullanma sunuyor. İstiyorsanız kapatabilirsiniz bu özelliğini.

    Sisteminizi Eset Onine Scanner ile de taratmanızı öneririm. Silme ayarını devredışı bırakın. Rootkit tarama özelliğini işaretleyin. Log dosyasını göndermenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    Dosya sitesi çalışmıyor tekrar dosya tcden yükledim.

    http://s3.dosya.tc/server17/8hl8xp/Fixlog.txt.html




  • SaWYeR53

    Yeni Farbar tarama logları gönderebilir misiniz ?

    ===========================
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaprince

    Tamamdır advcleaner programında 1 tane tehdit buldu sildim onu

    Farbar yazılımından Fixledim pc yeniden başlatıldı

    Yükleme sitesi Hatalı sayfa çıktığı için yükleyemedim mecbur Dosya TC'Den yüklüyorum Fixlog ektedir.
    http://s3.dosya.tc/server17/hg1j37/Fixlog.txt.html

    Alıntıları Göster
    Adwcleaner hangi dosyayı sildi ?

    MalwareBytes taraması yaptınız mı ?

    =========================================

    Farbar yazılımı aşağıdaki sistem hatalarını raporlamış. Bunlardan yana bir sıkıntınız varsa üzerinde çalışabilirsiniz.

    ==================== Event log errors: ========================= 

    Application errors:
    ==================
    Error: (11/06/2018 01:48:57 AM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: )
    Description: RtkNGUI64.exe programının 1.0.662.0 sürümü, Windows ile birlikte çalışmayı durdurdu ve kapatıldı. Sorun hakkında daha fazla bilgi olup olmadığını görmek için Güvenlik ve Bakım denetim masasında sorunun geçmişine göz atın.

    İşlem Kimlik No: 4a4

    Başlatma Saati: 01d47534787082cc

    Sona Erme Saati: 4294967295

    Uygulama Yolu: C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI64.exe

    Rapor Kimliği: 96d13965-add0-4cc9-8856-4f386c354a5a

    Hatalı paket tam adı:

    Hatalı paketle ilgili uygulama kimliği:

    Askı türü: Top level window is idle


    Error: (11/05/2018 07:20:01 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
    Description: Hatalı uygulama adı: LAClient.exe, sürüm: 1.1.162.0, zaman damgası: 0x5acd5181
    Hatalı modül adı: LAClient.exe, sürüm: 1.1.162.0, zaman damgası: 0x5acd5181
    Özel durum kodu: 0xc0000005
    Hata uzaklığı 0x00000000000046c7
    Hatalı işlem kimliği: 0x76c
    Uygulama başlangıç zamanı: 0x01d4746a5625076c
    Hatalı uygulama yolu: C:\Program Files\Logitech Gaming Software\LAClient\LAClient.exe
    Hatalı modül yolu: C:\Program Files\Logitech Gaming Software\LAClient\LAClient.exe
    Rapor kimliği: 61ea9f62-5aae-4582-a383-d3d6c06684c9
    Hatalı paket tam adı:
    Hatalı paketle ilgili uygulama kimliği:

    Error: (11/03/2018 03:40:33 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
    Description: Hatalı uygulama adı: Battle.net.exe, sürüm: 1.12.4.10549, zaman damgası: 0x5ba00a56
    Hatalı modül adı: libcef.dll, sürüm: 3.3325.1814.0, zaman damgası: 0x5b858b3c
    Özel durum kodu: 0xc0000005
    Hata uzaklığı 0x02838b6d
    Hatalı işlem kimliği: 0x824
    Uygulama başlangıç zamanı: 0x01d4730dcad42516
    Hatalı uygulama yolu: Z:\OYUNLAR\Diablo III\Battle.net\Battle.net.exe
    Hatalı modül yolu: Z:\OYUNLAR\Diablo III\Battle.net\Battle.net.10549\libcef.dll
    Rapor kimliği: a276d9af-eab3-4158-9491-c3486282ae00
    Hatalı paket tam adı:
    Hatalı paketle ilgili uygulama kimliği:

    Error: (11/03/2018 03:21:16 AM) (Source: DTSAPOService) (EventID: 0) (User: )
    Description: Hizmet başlatılamıyor. System.NullReferenceException: Nesne başvurusu bir nesnenin örneğine ayarlanmadı.
    konum: dts_apo_service.Service1.ChangeOpModeOnSpeakerTypeChange(SRSCOMEndpointInfo ei, String reg_path, FormFactor new_form_factor)
    konum: dts_apo_service.Service1.SpeakerTypeChangedInRegistry(String reg_path, FormFactor new_form_factor)
    konum: dts_apo_service.Service1.OnStart(String[] args)
    konum: System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

    Error: (11/02/2018 01:25:16 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
    Description: Hatalı uygulama adı: WargamingErrorMonitor.exe, sürüm: 1.4.0.1057, zaman damgası: 0x5b56e50c
    Hatalı modül adı: ntdll.dll, sürüm: 10.0.17763.1, zaman damgası: 0xb5be830e
    Özel durum kodu: 0xc0000005
    Hata uzaklığı 0x000837ee
    Hatalı işlem kimliği: 0x150c
    Uygulama başlangıç zamanı: 0x01d4729658f5850f
    Hatalı uygulama yolu: Z:\WindowsApps\7458BE2C.WorldofWarships_7.10.2.0_x86__x4tje2y229k00\bin\1130563\WargamingErrorMonitor.exe
    Hatalı modül yolu: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
    Rapor kimliği: ff4216ba-cae9-47d1-b969-8b5e341a15f9
    Hatalı paket tam adı: 7458BE2C.WorldofWarships_7.10.2.0_x86__x4tje2y229k00
    Hatalı paketle ilgili uygulama kimliği: App

    Error: (11/02/2018 01:25:06 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
    Description: Hatalı uygulama adı: WargamingErrorMonitor.exe, sürüm: 1.4.0.1057, zaman damgası: 0x5b56e50c
    Hatalı modül adı: ntdll.dll, sürüm: 10.0.17763.1, zaman damgası: 0xb5be830e
    Özel durum kodu: 0xc0000005
    Hata uzaklığı 0x000837ee
    Hatalı işlem kimliği: 0x2f28
    Uygulama başlangıç zamanı: 0x01d4729652f8d4d6
    Hatalı uygulama yolu: Z:\WindowsApps\7458BE2C.WorldofWarships_7.10.2.0_x86__x4tje2y229k00\bin\1130563\WargamingErrorMonitor.exe
    Hatalı modül yolu: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
    Rapor kimliği: 7ef53ceb-6ac8-4d52-9b61-166e7957f4e0
    Hatalı paket tam adı: 7458BE2C.WorldofWarships_7.10.2.0_x86__x4tje2y229k00
    Hatalı paketle ilgili uygulama kimliği: App




  • http://www.mediafire.com/file/2jf130n92dnc4wr/logs.zip/file

    Online antivirüs gibi adamsınız helal olsun emeğinizin karşılığı ödenmez.

    Ayrıca bir problemim var belki bir fikriniz olabilir diye anlatayım oyunlara girdiğimde 48 49 50 fps alırken 2 defa alt tab basıp geri oyuna döndüğümde fps 150 ye çıkıyor bu neden kaynaklanıyor olabilir oyunu ilk seferde nvidia ile açmadığını düşünüyorum. Bir fikriniz var mı?

    Bu arada Destroy W10 Spying kullandım yakın bir süre içerisinde. Host dosyalarını o program değiştirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morpheause -- 7 Kasım 2018; 4:57:27 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.