Erdal Bey lpdi fsi motora uygulanıyormu şu anda ? uygulanıyorsa ocakta hemen taktırayım
quote:
Orijinalden alıntı: TT46
Erdal Bey lpdi fsi motora uygulanıyormu şu anda ? uygulanıyorsa ocakta hemen taktırayım
konuyu uzun uzun okuyarak cevabımı aldım uygulanmıyor ancak fsi motor için şu anda en uygun lpg uygulaması nedir sizce?
quote:
Orijinalden alıntı: TT46
quote:
Orijinalden alıntı: TT46
Erdal Bey lpdi fsi motora uygulanıyormu şu anda ? uygulanıyorsa ocakta hemen taktırayım
konuyu uzun uzun okuyarak cevabımı aldım uygulanmıyor ancak fsi motor için şu anda en uygun lpg uygulaması nedir sizce?
evet fsı motorlara uygun değil ancak hangisi en uygun onuda bilemem ben yapmadığım birşey hakkında yorum yapmak istemem.çünkü bence çok iyi bir lpg sistemi yok fsı araçlar için tabii takdir sizin.
quote:
Orijinalden alıntı: erdalmar
quote:
Orijinalden alıntı: TT46
quote:
Orijinalden alıntı: TT46
Erdal Bey lpdi fsi motora uygulanıyormu şu anda ? uygulanıyorsa ocakta hemen taktırayım
konuyu uzun uzun okuyarak cevabımı aldım uygulanmıyor ancak fsi motor için şu anda en uygun lpg uygulaması nedir sizce?
evet fsı motorlara uygun değil ancak hangisi en uygun onuda bilemem ben yapmadığım birşey hakkında yorum yapmak istemem.çünkü bence çok iyi bir lpg sistemi yok fsı araçlar için tabii takdir sizin.
en azından kötünün iyisi olsun derseniz var mı bir öneriniz ? farzedinki ben kafaya koydum uçuruma gidiyorum ancak daha alçak bir yer önermenizi istesem?
Çok iyi bir sistem yok demek pek doğru olmaz özellikle tam bilgi sahibi olmadığınız sistemler hakkında. Biz 2 yıldır bu motorlara dönüşüm gerçekleştiriyoruz ve kesinlikle hiçbir sorunu yok ve %100 randımanlıdır. %30-40 arasında yakıt tasarrufu sağlamaktadır. Bu da kullanıma bağlı olarak değişmektedir İtalyada bu araçlara seri bir şekilde montaja devam edilmektedir aynı malzeme ile biz de burada montajı gerçekleştirmekteyiz. Şu ande 80000 km yapmış montajlarımız var ve hiçbir sorunları bulunmamakta.
İmzamda bulunan Opel Astra G HB 1.6 16V (100 bg) aracıma bu sistem uygun mudur?? Web'den incelediğimde Z16XE kodlu motorlar bulunmakta. Ancak benim aracın motor nosu X16XE... şeklinde.
Cevaplarınızı bekliyorum, "Teşekkürler" .
quote:
Orijinalden alıntı: metaner
Deneyimli arkadaşlara ve ustalara bir sorum var
İmzamda bulunan Opel Astra G HB 1.6 16V (100 bg) aracıma bu sistem uygun mudur?? Web'den incelediğimde Z16XE kodlu motorlar bulunmakta. Ancak benim aracın motor nosu X16XE... şeklinde.
Cevaplarınızı bekliyorum, "Teşekkürler" .
Konuyu hortlatmisiniz ama iyi olmus.
Oncelikle sizin aradiginiz sistem LPFI dir. Burada yazan LPDI degil.
Ama konuyu hortlattiginiz iyi oldu, bu LPDI meselesi ne oldu merak etim acaba Turkiye genelinde simdiye kadar kac adet montaj yapildi?
Ben VIALLE'nin durumunu MITSUBISHI'ye benzetiyorum. Ikisi de son derece basarili urunler ama TEMSA'ya maruz kalmak gibi bir talihsizlik yasiyorlar
1- Montaji hedef alinan araclarin cogu garanti kapsaminda. Insanlar bu bozulsun istemiyorlar ozellikle soz konusu marka VW olunca. Bu durumda insanlar neden taktirsin ki? TEMSA neden bu konuda bir girisimde bulunmuyor? 2- Kitin fiyati 1500 euro + kdv. Pahali ya da degil orasi ayri konu ama 1000 TL'lik atiker kite her bayi 10 taksit yapabiliyorken TEMSA neden butun bayilerinde gecerli olacak adam akilli vade farksiz bir taksit kampanyasi yapamiyor? Millet parayi sokakta mi buluyor? 3- Hadi urunun reklami yapilmiyor, kimsenin haberi bile yok da, web sitesini guncellemek de bu kadar mi zor? TEMSA bu urunu SATMAK mi istiyor, yoksa SATMAMAK mi istiyor? 4- Lafa gelince TEMSA buyuk firma kurumsal firma su bu deniyor ama, insanlar TEMSA'nin bu aymaz tavirlarini gordukten sonra ileride TEMSA'nin bu kiti ve parca bulunurlugunu devam ettirecegini nerden bilsin? 5- Daha bilinen (Turkiyede) dogru duzgun bir montaj yapilmamisken, yillarca sirf komsuda gordum diye ya da parcasini bakkalda bile bulayim, ucuza bulayim diye tofas reno araca binmis bu milletin evladi bir Turk neden etek dolusu parayi bu kite yatirsin? 6- Istanbulda montaj yapan sadece 1 bayi var. Koskoca istanbul icin cok(!) degil mi sizce??
Ozetlemek gerekirse: (Bu parantezin bulundugu yere cok sey yazilirdi ama yukarida yazdiklarim yeterli sanirim, agzimi bozmayayim) TEMSA'ya guvenerek, Turkiye'de bulunan en pahali kiti tamami pesin olarak taktiracak, ruhsat masraflariyla birlikte 3500TL'yi asan bu kulfeti makul bir zamanda (5 sene?) amorti edebilecegini dusunecek, ustelik de 50-60bin TL verip aldigi bu aracinin garantisini bu ugurda bozacak kac kisi bulunur?
çok haklısın birader bu mantaliteyle devam edilirse çok değil bir kaç yıl sonra bu markanın adı bile hatırlanmayacak ( tonla örneği mevcut kaç marka oldu bilen söylesi 50 mi 100 mü )
OCAK 2011 TARİHİ İTİBARİYLE SON GÜNCELLENEN VİALLE LPDI SİSTEMİ UYGULANABİLECEK ARAÇ LİSTESİ.
OCAK 2011 TARİHİ İTİBARİYLE SON GÜNCELLENEN VİALLE LPDI SİSTEMİ UYGULANABİLECEK ARAÇ LİSTESİ.
OCAK 2011 TARİHİ İTİBARİYLE SON GÜNCELLENEN VİALLE LPDI SİSTEMİ UYGULANABİLECEK ARAÇ LİSTESİ.
OCAK 2011 TARİHİ İTİBARİYLE SON GÜNCELLENEN VİALLE LPDI SİSTEMİ UYGULANABİLECEK ARAÇ LİSTESİ.
Eğer Vialle firması FSI, D4, GDI motorlar için elini çabuk tutmazsa, pastayı BRC-2A, Teleflex-GFI ve Prins yiyecek. Bu konuda Teleflex ve Prins ile görüştüm, çalışmaların sonlanmak üzere olduğunu ve herhangibir direkt-enjeksiyon motor farkı gözetmeyen universal bir kitin yapımının tamamlanmakta olduğundan bahsettiler. Montaj öncesi sadece bilgisayardan yazılım ile aracın ECU, motor..vs kodlarını girilecekmiş. Sistem yine sıvı püskürtmeli olacak ve 2012'den itibaren montajlara başlanacakmış.
piyasada çokta fazla bahsi geçen araç tiplerinden yok.mıtsubıshı gdı zaten üretimi yok.fsı olarakta wolksvagen üretim yapmıyor diye biliyorum sadece tsı motorlara ağırlık veryor buda zaten vialle,de var.ayrıca toyota d4 üretimi var belki buradan yürüyebilir ancak bundada nekadar talep olur bilemiyorum.zaten viallede yeterli satış olamayacağı için üretimini yapmıyor yapıcaklarınıda sanmıyorum tabi bunu dünya genelinde bakamak gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: eins1718
Eğer Vialle firması FSI, D4, GDI motorlar için elini çabuk tutmazsa, pastayı BRC-2A, Teleflex-GFI ve Prins yiyecek. Bu konuda Teleflex ve Prins ile görüştüm, çalışmaların sonlanmak üzere olduğunu ve herhangibir direkt-enjeksiyon motor farkı gözetmeyen universal bir kitin yapımının tamamlanmakta olduğundan bahsettiler. Montaj öncesi sadece bilgisayardan yazılım ile aracın ECU, motor..vs kodlarını girilecekmiş. Sistem yine sıvı püskürtmeli olacak ve 2012'den itibaren montajlara başlanacakmış.
ama erdal bey. hyundai de gdi motora dönüş yaptı biliyorsunuz. ve bu marka kullanıcıları lpg taktırma konusunda talepte bulunacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: erdalmar
piyasada çokta fazla bahsi geçen araç tiplerinden yok.mıtsubıshı gdı zaten üretimi yok.fsı olarakta wolksvagen üretim yapmıyor diye biliyorum sadece tsı motorlara ağırlık veryor buda zaten vialle,de var.ayrıca toyota d4 üretimi var belki buradan yürüyebilir ancak bundada nekadar talep olur bilemiyorum.zaten viallede yeterli satış olamayacağı için üretimini yapmıyor yapıcaklarınıda sanmıyorum tabi bunu dünya genelinde bakamak gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: eins1718
Eğer Vialle firması FSI, D4, GDI motorlar için elini çabuk tutmazsa, pastayı BRC-2A, Teleflex-GFI ve Prins yiyecek. Bu konuda Teleflex ve Prins ile görüştüm, çalışmaların sonlanmak üzere olduğunu ve herhangibir direkt-enjeksiyon motor farkı gözetmeyen universal bir kitin yapımının tamamlanmakta olduğundan bahsettiler. Montaj öncesi sadece bilgisayardan yazılım ile aracın ECU, motor..vs kodlarını girilecekmiş. Sistem yine sıvı püskürtmeli olacak ve 2012'den itibaren montajlara başlanacakmış.
üretimi olması gerekmiyo hali hazırda bulunanlar böyle bir kit oluşturulursa hemen araçlarına taktıracaklardır.
bizleri arayıp dönem dönem talep edenler var ve bizde bunu iletiyoruz ancak şuan böyle bir çalışma olmadığını söylüyorlar bakalım zamanla ne olucak umarım üretim olurda talepte bulunanlarda bizlerde güzel bir sonuca ulaşırız.
quote:
Orijinalden alıntı: sinir kupu
ama erdal bey. hyundai de gdi motora dönüş yaptı biliyorsunuz. ve bu marka kullanıcıları lpg taktırma konusunda talepte bulunacaktır.
erdal bey tiguan için bir gelişme varmı eger varsa 0 542 355 0094 hemen taktıracam saygılar
erdal bey 160 hp otomatik scirocco aracim icin lpdi sistemi uygunmdur eksileri artilar neler olur tesekkurler
tabiki ben notlarım arasına aldım ürünle ilgili şuan yok ama yeni bilgi geldiğinde size hemen bilgilendirme yapacağım.görüşmek üzere.
quote:
Orijinalden alıntı: TOTER25
erdal bey tiguan için bir gelişme varmı eger varsa 0 542 355 0094 hemen taktıracam saygılar