Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
319.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraydem

    Lpdi montajı yaptirali 1 yıl oldu neredeyse. Bu aralar ilk marsta calismaz oldu.illaki sabahlari ikinci mars istiyor. Km.de 30000 oldu. Acaba bujilerden yapıyor olabilir mi? 25000 kmye kadar ilk marsta calisiyordu. Bir fikri olan arkadas varmi? Ozellikle liberter hocam sende durum nasıl? Birde asil otogaz martta gec calisma problemi çözülecek diyordu.herhangi bir gelişme var mi?

    3. Vitesten 4. Vitese devirsiz hizlanirken tekleme yaparsa ya da klimayı açıp arada tekleme hissederseniz buji sorunlu demek oluyor, Buji degistirince calisip stop etme sorununu kısmı olarak duzeltmişti, yani 4-5 saat bekleyince degil 12 saat bekleyince yapıyordu, Buji değiştirip denemeye deger, enjektorler ayarı almış da olabilir, ya da Yüksel basınç benzin pompası ayarı almış olabilir, asil'den ne diyorlar, yorumları ne? Bu arada yarın aksama doğru Mars basacam ben, böylece 3,5 gun yatmış olacak araç, bakalım nolacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cokark

    Bugun Lpdi taktırdığım yere gittik arkadaşın teriosuna lpg takmak için onu taktırdık.Benim tiguanın yakıt dolum yeri altaydı, dedi seninkinide yakıt deposunun oraya alalım aparatını geliştirdik dedi eskisi uymuyordu.Bende kabul ettim ve benzin kapağının altına taktık.

    Ontaş Otogaz Cemil ustaya selamlar

    Jettada benzin kapağında yeterli yer yok, Tiguana da mi oyle, foto çekip koyabilirmisiniz buraya, yeni sistemse ben de yaptırayım, bu arada fabrika çıkışlı Honda civic Avm'den yakalandı, kamera ile alttaki hortumları görmüşler ve çıkarmışlar Avm'den :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eraydem E kullanıcısına yanıt
    Pazar gecesi park ettiğim ve pazartesi sabah 2-3 defa çalıştırdıktan sonra perşembe öğleden sonraki ilk çalıştırma videosu.
    İlk çalışmadan sonra devir biraz yükseliyor ve inişte arabayı biraz titretiyor. Son durum bu şekilde, atiklikte ve turboda da iyileşme var gibi.

    http://www.youtube.com/watch?v=0VEOxtlhfdI&feature=youtu.be

    Bugün jetta forumunda benzinli aracın bujilerden kaynaklı geç çalıştığını okudum. @eraydem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eryerdem -- 27 Şubat 2014; 17:27:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraydem

    Lpdi montajı yaptirali 1 yıl oldu neredeyse. Bu aralar ilk marsta calismaz oldu.illaki sabahlari ikinci mars istiyor. Km.de 30000 oldu. Acaba bujilerden yapıyor olabilir mi? 25000 kmye kadar ilk marsta calisiyordu. Bir fikri olan arkadas varmi? Ozellikle liberter hocam sende durum nasıl? Birde asil otogaz martta gec calisma problemi çözülecek diyordu.herhangi bir gelişme var mi?


    Hocam ben Ankara'dayım biliyorsun. Bu sıralar havaların buz olması gerekiyordu. Ancak ortalamanın ustunde hava sıcaklıkları. Soguk buji aslında aldıgım. Cok soguk hava olmadı ancak bir sabah cok erken calıstırdım 2 marsta calıstı. Sasırdım. Bir dahada yapmadı. İlk gunlerde olmustu bu tabi. Belkide buji oturdu bilemiyorum.

    Ote yandan bujiden cok memnunum. Cunku ust devirlerde cidden daha iyi gidiyor ve bence yakıt tuketimim azaldı. Psikolojik mi bilemem ama benim ortalamam 11 litrelerdeydi sehir ici su sıralar 10 litrelerde. Bu kadar fark yaratmamalı tabi. Belliki kullanım bicimimde de bir ekonomi var. Ancak ben kendimde bir fark hissetmiyorum acıkcası.

    Bu arada bizim motora yeni Lpdi yazılım surumu gelmis. Bir ara gidip guncelleme yaptıracagım. Konusursanız sizde bayinizle bilgisini verir konu hakkında.




  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    eğer o güncelleme şu an benim kullandığım güncelleme ise performansta artış sezdim, hızlanırken hafif vuruntulu hızlanıyordu şimdi benzin gibi seri hızlanıyor, belki de yüksek basınç benzin pompası değiştiğinden tüm bunlar olmuştur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    eğer o güncelleme şu an benim kullandığım güncelleme ise performansta artış sezdim, hızlanırken hafif vuruntulu hızlanıyordu şimdi benzin gibi seri hızlanıyor, belki de yüksek basınç benzin pompası değiştiğinden tüm bunlar olmuştur.


    evet hocam seninkine yeni yazılım guncellemesi yapılmıs olmalı Hollandalılar varken. Yinede Asil'e sorup dogrulayabilirsin
  • Bagaj uygulamaları için fotolar var mı? Bagaj havuzu alsam sap gibi lpg hortumları duruyor :) o onun üstüne gelecek yine çirkin görüntü olacak. Alternatif çözümler var mı hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Bagaj uygulamaları için fotolar var mı? Bagaj havuzu alsam sap gibi lpg hortumları duruyor :) o onun üstüne gelecek yine çirkin görüntü olacak. Alternatif çözümler var mı hiç?

    dosemecileri biliyordur asil. orası yonlendirir bence.

    benimki

  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    işte o benim bagajın tampon kısmında 2 tane boru var, o borunun üstüne çıkmam lazım, düz yapmam lazım, ostimde döşemeciye gittim rastgele adam bana git sen yap dedi :) biz de strafordan yapacaz zaten dedi ama o düzlüğü sağlamak baya maharet istiyor.
  • Trakia kardeş sizin araç içinde sivi sistem mevcut lpfi diye geçiyor ismi ben olsam normal sıralı sistem yaptırır keyfime bakarım saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    Bence aracın çalışmasında bir sıkıntı yok devir olması gerektiği gibi yükseliyor ama motor ısınırken yavaş yavaş inmesi gerekiyor seninki hemen iniyor yazılımla alakalı bir durum olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilyan06

    Bence aracın çalışmasında bir sıkıntı yok devir olması gerektiği gibi yükseliyor ama motor ısınırken yavaş yavaş inmesi gerekiyor seninki hemen iniyor yazılımla alakalı bir durum olabilir


    ben onu araştırdım tsi'lerde benzinde marş basınca 30 saniye kadar 1500 devirde tutuyor ama lpg'de o jigleyi iptal ediyorlar ki sistemi kandırabilsinler ama sportage da öyle değil, direk yüksek devirden başlayıp ısındıkça devir düşüyor.
  • Bahsettiğim çalışma şekli videoda net görülüyor. 2. marşı vermemek için motorun çalıştığına tatmin olana kadar kontağı bırakmadım, motor çalışıp çalışmama arasında kaldı ve stop etmemek için bir anda 2bin devire yükseldi, bu esnada ben hiç gaz vermedim, bana göre bu bir sorun mu, 2bin devire çıkması bir yerlere zarar vermiyorsa benim için bu veya 2. marş sorun değil, bu kadarına şükür.

    http://www.youtube.com/watch?v=dlIHzxKX1fk&feature=youtu.be
  • Astra 1.4 turbo için ne kadar bu sistem?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eraydem E kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    gectigimiz gunlerde Asil ile konustum, telefonda sistem her ne kadar bakim gerektirmese de arada bir yakittan kaynakli(tortu pislik gibi) filtre tikanmalarinin oldugunu belittiler, bu sebeple arada bir temizlik icin gitmekte fayda var gibi gozukuyor. Bu arada ben 1.4 tsi 125 hp leon aracima yazilim attirmak icin bilgi aldim. 200 hp gibi degerlerin yuksek basinc pompasini bozacagini belirttiler, ama kesin bilgi degil bu tabiki. Daha sonra Duzce bayisi Fuat otogaz ile gorustum, orada 2 adet leon tsi arac varmis, birisi yazilimli birisi yazilimsiz, yazilimli olanda bir problem olmadigini belirtti Fuat bey. Her iki aracin yakit degerleri de hemen hemen ayni imis. Bu arada bizim araclar 150-155 hp gibi degerlere cikabiliyor yazilimla, belki 160 lik scirocco 200 olursa sorun cikarabilir, ama 125 lik aracin 155 olmasi cok sorun cikarmaz diye dusunuyorum.

    Fuat bey telefonda gec calisma problemi var mi diye de sordu. Ben de her calismada gaz vererek bir kerede calistirdigimi belirttim. Anladigim kadariyla onlar tamamiyle gec calisma sorununu cozmusler. Musait olunca Asile gidip baktiracagim ben de. Son zamanlarda hava sicakligi 15-16 lari gormesine ragmen sabah arac gaz vermeden mars almiyor. Kaldi ki kisin -7 lerde de ayni sekilde mars aliyodu , o zamanlar havanin soguk olmasina bagliyordum durumu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesine

    merhaba,

    gectigimiz gunlerde Asil ile konustum, telefonda sistem her ne kadar bakim gerektirmese de arada bir yakittan kaynakli(tortu pislik gibi) filtre tikanmalarinin oldugunu belittiler, bu sebeple arada bir temizlik icin gitmekte fayda var gibi gozukuyor. Bu arada ben 1.4 tsi 125 hp leon aracima yazilim attirmak icin bilgi aldim. 200 hp gibi degerlerin yuksek basinc pompasini bozacagini belirttiler, ama kesin bilgi degil bu tabiki. Daha sonra Duzce bayisi Fuat otogaz ile gorustum, orada 2 adet leon tsi arac varmis, birisi yazilimli birisi yazilimsiz, yazilimli olanda bir problem olmadigini belirtti Fuat bey. Her iki aracin yakit degerleri de hemen hemen ayni imis. Bu arada bizim araclar 150-155 hp gibi degerlere cikabiliyor yazilimla, belki 160 lik scirocco 200 olursa sorun cikarabilir, ama 125 lik aracin 155 olmasi cok sorun cikarmaz diye dusunuyorum.

    Fuat bey telefonda gec calisma problemi var mi diye de sordu. Ben de her calismada gaz vererek bir kerede calistirdigimi belirttim. Anladigim kadariyla onlar tamamiyle gec calisma sorununu cozmusler. Musait olunca Asile gidip baktiracagim ben de. Son zamanlarda hava sicakligi 15-16 lari gormesine ragmen sabah arac gaz vermeden mars almiyor. Kaldi ki kisin -7 lerde de ayni sekilde mars aliyodu , o zamanlar havanin soguk olmasina bagliyordum durumu.

    Ben gecen hafta asildeydim, turkiyede cidden yakit sorunu var, yuksek basınç benzin pompası fotosunu gordum parça yüzeyi yağ bağlamış, tanktan önce filtre koyma üzerine konuşuluyordu, tank çıkışında var ama girişte de olsa fayda alırız gibisinden, geç çalısmaya daha kesin çözüm yok, duzeltiyorlar ama baska sebeplerden olan geç calisma problemini henüz çözemedikler, Mart Nisan gibi çözüme kavusturacaklardi, videoda görüldüğü gibi az önce de çalıştırdım, ışıklar sönüyor ve eğer marşı bırakmış olsaydım stop edecekti bırakmadığım icin stop etmiyor ve bi anda sistem devir yükseliyor, belki de benim araç denek oldu, yeni yuksek basınç pompasında bende de belki de geç calisma yaptı, ayrıntı soramadim cok yogunlar, sonuc olarak su an memnunum, bana vw özel servisi benzinde bile bozuluyor pompa dedi insallah LPG de bozulmaz demişti, yazılım atılınca belki daha erken bozulur, ben yakıttan dolayı içindeki keceyi yırtmıştım, baktığım fotoda ici gres yağı sürülmüş gibiydi, Jettada garanti 2 yıl oldugundan rahatım, orijinal parça da bulabiliyorum, bozulursa ve vialle de değiştirmezse yaptığımız kardan değiştiririz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesine

    merhaba,

    gectigimiz gunlerde Asil ile konustum, telefonda sistem her ne kadar bakim gerektirmese de arada bir yakittan kaynakli(tortu pislik gibi) filtre tikanmalarinin oldugunu belittiler, bu sebeple arada bir temizlik icin gitmekte fayda var gibi gozukuyor. Bu arada ben 1.4 tsi 125 hp leon aracima yazilim attirmak icin bilgi aldim. 200 hp gibi degerlerin yuksek basinc pompasini bozacagini belirttiler, ama kesin bilgi degil bu tabiki. Daha sonra Duzce bayisi Fuat otogaz ile gorustum, orada 2 adet leon tsi arac varmis, birisi yazilimli birisi yazilimsiz, yazilimli olanda bir problem olmadigini belirtti Fuat bey. Her iki aracin yakit degerleri de hemen hemen ayni imis. Bu arada bizim araclar 150-155 hp gibi degerlere cikabiliyor yazilimla, belki 160 lik scirocco 200 olursa sorun cikarabilir, ama 125 lik aracin 155 olmasi cok sorun cikarmaz diye dusunuyorum.

    Fuat bey telefonda gec calisma problemi var mi diye de sordu. Ben de her calismada gaz vererek bir kerede calistirdigimi belirttim. Anladigim kadariyla onlar tamamiyle gec calisma sorununu cozmusler. Musait olunca Asile gidip baktiracagim ben de. Son zamanlarda hava sicakligi 15-16 lari gormesine ragmen sabah arac gaz vermeden mars almiyor. Kaldi ki kisin -7 lerde de ayni sekilde mars aliyodu , o zamanlar havanin soguk olmasina bagliyordum durumu.

    Hocam aracı yazılımladıgınız zaman roll yapalım diyorum. Benim stock halimle sizi :)

    Ankaradasınıız sizde degil mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Bahsettiğim çalışma şekli videoda net görülüyor. 2. marşı vermemek için motorun çalıştığına tatmin olana kadar kontağı bırakmadım, motor çalışıp çalışmama arasında kaldı ve stop etmemek için bir anda 2bin devire yükseldi, bu esnada ben hiç gaz vermedim, bana göre bu bir sorun mu, 2bin devire çıkması bir yerlere zarar vermiyorsa benim için bu veya 2. marş sorun değil, bu kadarına şükür.

    http://www.youtube.com/watch?v=dlIHzxKX1fk&feature=youtu.be



    lpdi yazılımdan oyle olmus bence. sorun olmaz diye dusunuyorum boyle calısma. Araba tek marsta calıssın diye yapmıslardır diye dusunuyorum




  • Arkadaslar 2 gundur 2012 dizel manuel bir golf kullanıyorum. Sehirici hic bir fark yok kullanımımda 7 litre gosteriyor. Aynı kullanımda ben 13 litre LPG harcıyorum arabamla.. Dizel araba 32 kurusa yuruyor benimki 35

    Hemde 105 HP ove ove bitirilmeyen o tdi motor bence hic iyi yurumuyor. Ben 160 HP gucte nerdeyse aynı paraya yuruyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    Arkadaslar 2 gundur 2012 dizel manuel bir golf kullanıyorum. Sehirici hic bir fark yok kullanımımda 7 litre gosteriyor. Aynı kullanımda ben 13 litre LPG harcıyorum arabamla.. Dizel araba 32 kurusa yuruyor benimki 35

    Hemde 105 HP ove ove bitirilmeyen o tdi motor bence hic iyi yurumuyor. Ben 160 HP gucte nerdeyse aynı paraya yuruyorum


    Tam da sormak isteyip de cevabını duymak istediğim soru, bu cümle karışık oldu neyse geçelim :) biz de fiat punto 1.3 multijet grande punto ile Eskişehir'den Bursa'ya gittik, yakıttan dolayı 1.000TL masraf yapıldı araca ve biraz yakıt sirkülasyonu olsun diye gittik, varış ortalamamız 4,8lt dönüş hesaba göre 5,9lt, Çünkü Bursa'dan çıkarken 5,2 olan ortalama Eskişehir'de 5,5 oldu, (160km civarı), hadi dönüş 5,7 olsun km'ye gidiş için (mazot 4,78) 23Krş, dönüş ise 27krş, bir de 1,6TDI ile 1,2 TSI'nin benzer güç ürettiğini hatta 120-160 arası TSI'nin önde olduğunu söylüyorlar, sadece hafif rampada ve yüklüyken 1.2 TSI'nin bayıldığını söylüyorlar.
    Karşılaştırma için teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.