Şimdi Ara

Vestel CDE-L1203 X A+ No-Frost Dikey Derin Dondurucu Sr hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
16.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi bayramlar, ben 1 ay önce bu derin dondurucuyu 1850 tl ye ggden aldım aldığım ilk hafta dolap ötmeye başladı ekranda da sr hatası vardı fişi çektim 15 dk sonra taktım normal 18 derecede çalıştı bir müdder 3 4 saat kadar sonra hata kayboldu servis çağırdım servis gelene kadar tabi dolap normale döndü servis dolapta bir sorun yok çalışıyor dedi gitti 1 hafta sonra tekrardan sr hatası ve ötmeye başladı bende aynı şekilde fişi çektim taktım gene düzeldi süper modunu hiç denememiştim 1 gün süper modunda çalıştırdım dolapta dondurmalar vardı baya baya buz tuttmuştu sabaha tekrar baktığımda super modu hala devreden cıkmamış ve dondurmalar erimişti dolabın sesini dinlediğimde cok düşük bi frekansda çalışıyordu ama ekranda hala super yazıyordu. Servis çağırdım tekrardan 2 güne servis geldi ve dolap tekrar normale döndü servis bidaha yapar ise testo diye bir cihaz varmış onunla test yapalım dedi tamam dedim yolladım. 1 hafta gene düzgün çalıştı ta ki Kurban bayramının ilk gününe kadar yani bugün ! tekrardan sr hatası verdi alarm gibi gece 5 de ötmeye başladı fişi çek tak sürekli çalışşın diye bekliyorum çalışmıyor kompresör devreye girmiyor. Süpere aldım olmadı 16 18 20 22 dereceleri denedim düşük frekansda çalışıyor içindeki yiyecekleri eritiyor gece 5 den beri düzelmedi. Hem içindeki yiyecekler eridi hemde kurbanlık etleri koyacak bir yerim yok ne yapıcam bilmiyorum aldığıma pişman oldum resmen . Ne yapmam gerekiyor arkadaşlar tecrübesi olan varmı 1 aylık dolapda ilk haftadan beri bu sorunları yaşamak normal mi?
    Vestel CDE-L1203 X A+ No-Frost Dikey Derin Dondurucu Sr hatasıVestel CDE-L1203 X A+ No-Frost Dikey Derin Dondurucu Sr hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevotr07 -- 21 Ağustos 2018; 15:36:27 >







  • Baya geçmiş ama hocam bu iş 1.si şans işi biz vestelin yan marka uyduruk derin dondurucusunu aldık 0 sıkıntı sen kaliteli bir model almışsın marka model farketmez ürün spesifikleşince arıza olasılığı artar birde bu dolap gibi büyük ürünleri internetten uzak şehirlerden mümkün oldukça almamaya çalışın kargocularımız sağolsun sarsıntıdan da sıkıntı olabilir yaşadığınız problem normal değil servislerin cahilliği, dediğim gibi size denk gelmiş ürün sıkıntılı şanssızlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sıkıntı bende de var bakalım servis çağırdık ne diyecekler. Siz naptınız çözdünüzmü sıkıntıyı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcknight kullanıcısına yanıt
    testo cihazı getirdiler 1 hafta bekledi dolabın içinde bu sefer cihaz hata vermedi o günden beri çalışıyo gelen elemanlar elektrik 220den düşük gelmiştir deyip gittiler zaten sonra ne arayan var ne soran .
    Testo sonuçları içinde aramadılar. Kendi kendine düzeldi gibi şuan sanırım elektrik yüzünden sorun oluyor biraz hassas galiba bizim dondurucular hocam sizinde mi aynı şekilde başladı sorun?
  • Bizim dün 2 kere o arızayı verdi servis istedim adam telefonda bana arızayı sordu tarif ettim, normal abi dedi sıkıntı yok dedi,bugün hiç arıza uyarısı vermedi. Cihaz genel olarak sıkıntılı galiba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcknight kullanıcısına yanıt
    aynen öyle hocam en ufak bişeyde kafasına göre sr hatası veriyor bazen çalıştığı halde içindeki dondurrmaları eritiyor anlamadım gitti. Bi 4 5 kez servis geldi sordum bu dolaptan bu çevrede arıza kaydı açan varmı diye var abi dedi aynı dolap aynı arıza gittik baktık elektiriği ölçtük 180 w düşük geliyor o yüzden dolap devreden çıkıyor ona bizim yapacağımız bişey olamaz dediler.
  • Elektriğin düşük gelmesinden dolayı ise dediği gibi ona yapacak bişe yok, umarım başka sıkıntısı yoktur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mcknight kullanıcısına yanıt
    Servis gelicek ise servis cevabını buradan yazarsınız takipdeyim. Bence elektrikle ilgili yoksa bi çalışıp bi çalışmaması bir parçası arızalı olsa hiç çalışmaz.
  • Bende vestel aldım 11.ayında arıza yaptı şuanda 15gündür serviste vestel pişmanlıktır...
  • sfzb67 kullanıcısına yanıt
    ne sorun var dı?

    Unutmayın her marka cihaz arıza yapabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    ne sorun var dı?

    Unutmayın her marka cihaz arıza yapabilir.
    Ne olduğunu anlamadık zaten bi baktık içindeki herşey çözmüş ve uyarı ışığı yanıp sönüyordu.
    Servis geldi birebir değişecek dedi fabrika aradı hayır tamir olacak dedi sonra aldılar ürünü atölyelerine götürdüler 15gün oldu...
  • sfzb67 kullanıcısına yanıt
    değişim olur hocam o değişimde ısrarcı olun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20 Eylül'de bende Vestel derin dondurucu aldim. 2 hafta sonra geceleri SR hatası veriyor gündüzleri kayboluyor. Arıza kaydı actirdik servis aradı fişi ters takmamizi söylediler. Vestelllerde kronik bir arıza herhalde bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düzeldi mi peki?fişi ters takmak ne alakaysa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    düzeldi mi peki?fişi ters takmak ne alakaysa.
    değiştirmedim şimdilik hata kayboldu. bir daha hata verirse o zaman değiştiricem.
  • Benim derin dondurucu 16.gün tamir oldu diye eve getirildi şimdilik sorunsuz çalışıyor.
    Motoru ve arkadaki aleminyum hortumu değişmiş..
    Dijital ekranlı dondurucularda sr hatası kronik gibi bişey vestelde,7 çekmeceli dijital ekransız olanlar tercih edilmeli bence...
  • Dostlar bende bugün cde L 1203 aldım 1800 TL tuttu. Bu yazdıklarınızı da görmeme rağmen aldım. Çünkü ürünün yeni bir seri olması 280 litre hacimi olması birde no frost olup bu fiyata başka denk ürün yok. Birtek altus var o da alt marka olduğu için tercih etmedim.

    Bu sr hatası bende de çıkarsa durumu burda paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz geç oldu ama durumu paylaşayım, servis gelip baktı sonra merkezle görüştükten sonra dolabın iç kısmında panelin arkasında fan mevcut onunla alakalı sıkıntı oluyormuş kronik olarak, komple fan setini değiştirdiler ( ücretsiz ) yaklaşık heralde 2 ay oldu artık sıkıntı çıkarmadı normal olarak çalışıyor. Bu dediğim işlem de yaklaşık 10 dk sürdü.
  • Arkadaşlar bende bu derin dondurucudan aldim 3 ay oldu soğutmasinda sorun yok fakat 24 saatte 20 saat kompresor calişiyor sizde durum nerdir.Ben arizasi oldugundan şupeleniyorum

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.