Şimdi Ara

Vestel 32PF6011 32' LCD TV (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
322
Cevap
0
Favori
86.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otufan

    selam

    Ben de aynı şekilde 9 nisanda 37PF6011 aldım .Banada 1 hafta 10 gün içinde gelir dediler.

    FAKAT ertesi hafta bayiden mail aldım hemde vestel merkezin yolladığı mailin bana forward edilmesi idi.

    Mail aynen şöyle

    "37PF6011 (96 EKRAN) VE 52PF6011 FULL HD LCD TV.LER ÜRÜNDEKİ TEKNİK BİR PROBLEMDEN DOLAYI GERİ ÇEKİLMİŞ OLUP SİPARİŞİNE BLOKAJ KONMUŞTUR.

    STOKLARA GİRİŞ TARİHLERİ ŞU ANDA BELLİ DEĞİLDİR.

    SATIŞLARINIZDA BU HUSUSU DİKKATTE ALMANIZI RİCA EDERİZ."

    tabiki vestelle görüştüm bu durumu kesinlikle inkar ettiler. bayi, servis, ve hatta bölge müdürlüğü ne kadar ulaştım sıkıntıyı resmen kabul etmemekle beraber ürünün piyasaya henüz sürülmediğini falan empoze etmeye çalıştılar.

    Bende ödemeyi yaptığımı sorun varsa bildirmelerini ona göre kararımı gözden geçireceğimi yoksa da ürünü satış sözleşmesine istinaden teslim etmelerini rica ettim.

    En son dün 21 nisan 2009 bir yetkili arayarak ürünün mayıs sonu itibariyle bayilere ulaşacağını söyledi.

    Fakat önerisi çok ilginçti " İstediğiniz ürünü istediğiniz yerden alabilirsiniz!!!" Malesef doğru

    Üzücü olan bayinin getirdiği çözümü getirememiş olmaları

    Dün görüştüğüm bayi elindeki teşhirden bir ürünü yeni televizyon gelene kadar verecek sonrada değiştirecek.

    Asıl soru vestel revizyon görmüş ürünümü tekrar piyasaya sürecek asıl merak konusu bu??yoksa toplattıklarını imha ettimi (HİÇ SANMIYORUM)

    3~4 mt mesafeden seyrediyoruz acaba 42 de pixel sayarmıyız???

    Bu arada 37PF6011 6 taksit 1470 tl

    Ben bekliyorum. HAYIRLISI


    Valla Vestel den bir LCD aldığıma pişman olmnadım desem yalan söylerim.

    Geçen hafta çarşamba günü bayi den 32pf6011 aldım.
    Kapıma getirdiler bir kaç saat sonra servis geldi kutuyu açtı ekran ı koydu PC ye bağladım anteni taktık.
    Görüntü var mı yok mu diye baktıktan sonra servis hemen jelatinleri çıkardı ve gitti.

    Cuma akşamı bir baktım toz falan var leke de değil zaten elimi sürmedin lcd ye hiç hafifçe alayım dedim mikrofiber bez le.

    Bir baktım köşe 3-4 mm oynuyor.Yani içeride ki LCD panel 3-4 mm oynuyor. Hem sağ hem de sol ÜST köşe tıkıt tıkır oynuyor esnemek değil.

    Bende o akşam sinir oldum direk bayi ile iletişime geçmeden 444 4 123 Vestel danışma ahattını aradım servis geldi.

    Ben servise dedim kardeşim siz gittikten sonra kaç saat kullanıldığı belli bu ürün bana defolu geldi kendileri de baktı kullanıcı hatası olmadığı barzi belli desem tekımeyi vursam elimi çarpsam üst komple oynar.

    Gelen VESTEL servis elemanları ne derse beğenirsiniz?

    - Beyfendi içini açıp sıkıştırıp sabitleyebiliriz dediler.

    Ben de hayır dedim 2 gün lük ürün bu dedim 1 3 haftalık yada 30 günü geçmemiş değil ki dedim birebir değişimini istediğimi belirttim.

    Round 1= Atölye şefini aradılar değişmez vs birşey dediler.İşi ilk yokuşa sürmeye buradan başladılar.
    Sonra Vestel servis geleceğini söylediler pazartyesi günü.

    Round 2=Ben tabi tekrar 4444123 ü aradım burada yazdıklarımı aynen anlattım. Beyfendi Pazartesi gelecek
    Salı oldu gelecek.

    Salı öğledenh sosnra tekrar aradım Çarşamba öğle 3 oldu hala gelen yok. Tekrar aradım en sonunda akşam geldiler.


    Round 3= Vestel den geldiler tekrar LCD ye baktılar dediler tamamdır beyfendi alıp götüreceğiz
    "- PANELİ DEĞİŞTİRECEĞİZ "


    Ben de bakın geçen hafta dan beri heryere anlattım size de anlatıyorum dedim.

    Üstte kiğ yazdıklarımı güzel ce anlattım dedim bu ürün bgana defolu yani kusurlu geldi dedim.
    Bu yüzden birebir değişimini istiyorum dedikten sonra;
    -Beyfendi bu kozmetik açıdan değişşim kapsamına girmiyor diye mırın kırın ettiler.
    Ben yineledim.

    Round 5= En sonunda tamamdır beyfendi ürün şu an sizde kalsın kullanmayın ambalajlarını atmayın Vestel den birebir değişim ONAYI gelirse yeni, ürünle beraber geleceğiz kuracağız eskisini alacağız dediler.

    Ya onay gelmez se bize diğer çözüm yollarını söyleyecekler bizde size ileteceğiz dediler.
    Bu süreç ne kadar sürer diye sordum 3-5 gün sürer dediler.

    Yani üründe karşılaştığım sorun sadece panelin oynaması idi. Evet bir ölü pixel ne kadar rahatsızlık yaratıyorsa Köeşeleri oynayan panel ve daha 2 günlük kullanıcı ahatası olmayan bir ürüne içini açıp sabitleyelim diyen VESTEL servisi de bir o kadar canımı sıktı.
    Bu maçın kazananı VESTEL mi olacak yoksa haklı tüketici mi göreceğiz.

    İnşallah dediğini gibi bir teknik sorun yoktur bu seriler de yok varsa direkmen bedel iadesi isterim.

    Of offff Ne güzel Migros dan Toshiba 32" alacaktım 1000 lira ya.Of offf


    Yalnız @signore'un anlattığı o iyi hizmet veren Vestel servisi ben göremedim.
    Şimdi arkadaşlar elektronik ürün işi şans işidir.
    Yerli bir firma böyle iken neden yabancıya yöneliyor insanlar şimdi daha iyi anlıyorum.

    1200 lira ya full HD LCD ay öteleme 9 taksit.
    Duvar askısı. Pip pap, her gişi çıkış mevcut
    Yerinde servis .evet bunlar insanları cezbediyor.

    Demek bu yerlide olsa yerinde serviside olsa aynı imiş.

    "Ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır bir hikmeti"

    Şimdi bu ürün değişse de değişmesede ben bir daha vestel den ürün alırmıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 23 Nisan 2009; 11:54:06 >




  • Geçmiş olsun.. bende ayni modeli almayi düşünüyordum.. şimdi 2 kere düşünmek zorunda kalicam iyi mi..
  • Bana geLen üründede heryerinde çizik vardı direk mağazada oLan ürünü kutuLadıLar hemen iade ettim aynen sanada dedikLeri gibi paneLi değiştireLim cevabını aLdım.Ya ben bu ürünü sıfır aLmışım neden paneL değiştirteyim ki.25 ine kadar sıfırı iLe değişim istedim bakaLım noLcak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1080p

    quote:

    Orjinalden alıntı: otufan

    selam

    Ben de aynı şekilde 9 nisanda 37PF6011 aldım .Banada 1 hafta 10 gün içinde gelir dediler.

    FAKAT ertesi hafta bayiden mail aldım hemde vestel merkezin yolladığı mailin bana forward edilmesi idi.

    Mail aynen şöyle

    "37PF6011 (96 EKRAN) VE 52PF6011 FULL HD LCD TV.LER ÜRÜNDEKİ TEKNİK BİR PROBLEMDEN DOLAYI GERİ ÇEKİLMİŞ OLUP SİPARİŞİNE BLOKAJ KONMUŞTUR.

    STOKLARA GİRİŞ TARİHLERİ ŞU ANDA BELLİ DEĞİLDİR.

    SATIŞLARINIZDA BU HUSUSU DİKKATTE ALMANIZI RİCA EDERİZ."

    tabiki vestelle görüştüm bu durumu kesinlikle inkar ettiler. bayi, servis, ve hatta bölge müdürlüğü ne kadar ulaştım sıkıntıyı resmen kabul etmemekle beraber ürünün piyasaya henüz sürülmediğini falan empoze etmeye çalıştılar.

    Bende ödemeyi yaptığımı sorun varsa bildirmelerini ona göre kararımı gözden geçireceğimi yoksa da ürünü satış sözleşmesine istinaden teslim etmelerini rica ettim.

    En son dün 21 nisan 2009 bir yetkili arayarak ürünün mayıs sonu itibariyle bayilere ulaşacağını söyledi.

    Fakat önerisi çok ilginçti " İstediğiniz ürünü istediğiniz yerden alabilirsiniz!!!" Malesef doğru

    Üzücü olan bayinin getirdiği çözümü getirememiş olmaları

    Dün görüştüğüm bayi elindeki teşhirden bir ürünü yeni televizyon gelene kadar verecek sonrada değiştirecek.

    Asıl soru vestel revizyon görmüş ürünümü tekrar piyasaya sürecek asıl merak konusu bu??yoksa toplattıklarını imha ettimi (HİÇ SANMIYORUM)

    3~4 mt mesafeden seyrediyoruz acaba 42 de pixel sayarmıyız???

    Bu arada 37PF6011 6 taksit 1470 tl

    Ben bekliyorum. HAYIRLISI


    Valla Vestel den bir LCD aldığıma pişman olmnadım desem yalan söylerim.

    Geçen hafta çarşamba günü bayi den 32pf6011 aldım.
    Kapıma getirdiler bir kaç saat sonra servis geldi kutuyu açtı ekran ı koydu PC ye bağladım anteni taktık.
    Görüntü var mı yok mu diye baktıktan sonra servis hemen jelatinleri çıkardı ve gitti.

    Cuma akşamı bir baktım toz falan var leke de değil zaten elimi sürmedin lcd ye hiç hafifçe alayım dedim mikrofiber bez le.

    Bir baktım köşe 3-4 mm oynuyor.Yani içeride ki LCD panel 3-4 mm oynuyor. Hem sağ hem de sol ÜST köşe tıkıt tıkır oynuyor esnemek değil.

    Bende o akşam sinir oldum direk bayi ile iletişime geçmeden 444 4 123 Vestel danışma ahattını aradım servis geldi.

    Ben servise dedim kardeşim siz gittikten sonra kaç saat kullanıldığı belli bu ürün bana defolu geldi kendileri de baktı kullanıcı hatası olmadığı barzi belli desem tekımeyi vursam elimi çarpsam üst komple oynar.

    Gelen VESTEL servis elemanları ne derse beğenirsiniz?

    - Beyfendi içini açıp sıkıştırıp sabitleyebiliriz dediler.

    Ben de hayır dedim 2 gün lük ürün bu dedim 1 3 haftalık yada 30 günü geçmemiş değil ki dedim birebir değişimini istediğimi belirttim.

    Round 1= Atölye şefini aradılar değişmez vs birşey dediler.İşi ilk yokuşa sürmeye buradan başladılar.
    Sonra Vestel servis geleceğini söylediler pazartyesi günü.

    Round 2=Ben tabi tekrar 4444123 ü aradım burada yazdıklarımı aynen anlattım. Beyfendi Pazartesi gelecek
    Salı oldu gelecek.

    Salı öğledenh sosnra tekrar aradım Çarşamba öğle 3 oldu hala gelen yok. Tekrar aradım en sonunda akşam geldiler.


    Round 3= Vestel den geldiler tekrar LCD ye baktılar dediler tamamdır beyfendi alıp götüreceğiz
    "- PANELİ DEĞİŞTİRECEĞİZ "


    Ben de bakın geçen hafta dan beri heryere anlattım size de anlatıyorum dedim.

    Üstte kiğ yazdıklarımı güzel ce anlattım dedim bu ürün bgana defolu yani kusurlu geldi dedim.
    Bu yüzden birebir değişimini istiyorum dedikten sonra;
    -Beyfendi bu kozmetik açıdan değişşim kapsamına girmiyor diye mırın kırın ettiler.
    Ben yineledim.

    Round 5= En sonunda tamamdır beyfendi ürün şu an sizde kalsın kullanmayın ambalajlarını atmayın Vestel den birebir değişim ONAYI gelirse yeni, ürünle beraber geleceğiz kuracağız eskisini alacağız dediler.

    Ya onay gelmez se bize diğer çözüm yollarını söyleyecekler bizde size ileteceğiz dediler.
    Bu süreç ne kadar sürer diye sordum 3-5 gün sürer dediler.

    Yani üründe karşılaştığım sorun sadece panelin oynaması idi. Evet bir ölü pixel ne kadar rahatsızlık yaratıyorsa Köeşeleri oynayan panel ve daha 2 günlük kullanıcı ahatası olmayan bir ürüne içini açıp sabitleyelim diyen VESTEL servisi de bir o kadar canımı sıktı.
    Bu maçın kazananı VESTEL mi olacak yoksa haklı tüketici mi göreceğiz.

    İnşallah dediğini gibi bir teknik sorun yoktur bu seriler de yok varsa direkmen bedel iadesi isterim.

    Of offff Ne güzel Migros dan Toshiba 32" alacaktım 1000 lira ya.Of offf


    Yalnız @signore'un anlattığı o iyi hizmet veren Vestel servisi ben göremedim.
    Şimdi arkadaşlar elektronik ürün işi şans işidir.
    Yerli bir firma böyle iken neden yabancıya yöneliyor insanlar şimdi daha iyi anlıyorum.

    1200 lira ya full HD LCD ay öteleme 9 taksit.
    Duvar askısı. Pip pap, her gişi çıkış mevcut
    Yerinde servis .evet bunlar insanları cezbediyor.

    Demek bu yerlide olsa yerinde serviside olsa aynı imiş.

    "Ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır bir hikmeti"

    Şimdi bu ürün değişse de değişmesede ben bir daha vestel den ürün alırmıyım?



    Bende Vestel ile ilgili bir tecrübemi paylaşayım . Carrefourda kampanya vardı 2 adet 19" dvi çıkışlı monitör ve c2d işlemcili 2 adet kasa aldık . Geldik kasanın birinde sorun yokken diğerinde hdd yi görmeme sorunu vardı. Hemen müşteri hizmetlerini aradık . Yarın saat kaçta uygunsanız servisimizi yönlendireceğiz dediler. Ertesi gün dediğim saatte servis geldi kasayı açıp yerinden oynayan hdd kablosunu düzelttiler nakliyes ırasında bu şekilde sorunlar olabileceğini söylediler ürünü tanıttılar sorularım varsa bilgi verebileceklerini söylediler teşekkür ettim ve gittiler . Ertesi gün Vestel müşteri hizmetleri telefon edip bana servisten memnun olup olmadığımı 5 üzerinden kaç yıldız verdiğimi üründen memnun olup olmadığımı ve ürüne 5 üzerinden kaç puan vereceğimi sordular bu ilgi alaka benim çok hoşuma gitti . Vestelin servis hizmetinden şimdilik memnunum . Bence iş birazda size gelen servisten kaynaklanıyor . Her bölgenin servisinin profesyönelliği farklı sanırım . Ayrıca herhangi bir sorunda direk müşteri hizmetleri ile irtibata geçmek sorunun çözümünü dahada hızlandırıyor . Şimdi de Zorlu da çalışan bir arkadaşım vasıtasıyla 42" pixellance super slim almaya niyetliyim sanırım 1500-1600 TL gibi fiyata nakit olarak bu ürünü alacağım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi twindiablo -- 23 Nisan 2009; 13:23:22 >




  • arkadaşlar sonunda ayın 9unda 37PF6011 sipariş ettiğim işlemi iptal ettirdim paramın kartıma iadesini istedim diğer bayiden 42PF6011i 150x12 taksitle hemen aldım bazılarının hizmet anlayışını sorgulamak lazım gerçekten.96 ekran benim işimi çok iyi görecekti 106 almak zorunda kaldım önceki bayinin oyunları yüzünden.42PF6011 ekran olarak çok büyük geldi bana odanız çok büyük değil ve işletme tarzı büyük mekanlarda kullanmayacaksanız bence 32pf6011 veya 37pf6011 tercih edebilirsiniz kalite olarak memnunum 1 tane ölü piksel var sol alt köşede sadece o da beni rahatsız etmedi. milyonlarca piksel var üzerinde zaten. kalite olarak muhteşem en verimli hd yayınlar yaygınlaşınca hd uydu alınca kullanabileceğim salonda pcye bağladım media center olarak kullanmaya başladım super oldu.ayrıca cihazda usb belelkkten mp3 resim divx video oynatabilmek çok muhteşem bir artı tv için. taktım flash belleği izledim lostumu dinledim müzğimi divx player veya pc bağlantısı olmadan.Türkler yapabiliyorlar aslında kaliteli cihazlar dedim içimden dün alınca. başta bayinin sorumsuzluğu üzdü beni sadece elinde tv yok müşteriyi başkasına kaçırmamak için samiyetle ürün şu gün gelecek diyemediler bir türlü sonunda 2- 3 saat içinde başka bayiden aldım. ürünü tavsiye ediyorum herkese iyi iş çıkartmış vestel..




  • Selam Herkese

    Öncelikle şunun altını çizmek isterim bugüne kadar Vestel den aldığım ürünler ve özellikle servisten çok memnunum zira müşteri memnuniyeti konusunda dönüş ve sorunu özme hususlarında hem satıcı hemde servis olarak kriterleri var ve EĞER Müşteri ilişkileri üzerinden kayıt açtırırsanız ve 24 saat içinde size dönüş olamzsa çok ciddi yaptırımları var .

    Burada benim açımdan tek sıkıntı 37PF6011 hususunda dürüst OLAMAMALARI.

    Sonuç: Bayi sözünde durdu ve ürünüm gelene kadar bana teşhirden bir ürünü verdi . Gün aşırı takip ettiğini ilk ürünlerden bana yollayacağını taahhüd etti.

    Sağolsunlar

    Keşke bunu ilk adımda Müşteri İlişkileri yapsaydı Keşke...

    Bazen basiretleri bağlanıyor kendi bindikleri dalı kesiyorlar..
  • ArkadaşLar ben ürünü iptaL ettirdim.HaLa getiremediLer 32" 6011 i.Bu kadar süre bekLetiLdim yazık.
  • zamanlama kusurları var vestelin ben de 14 gün bekledim 37pf6011 için kızgınlıkla 42pf6011 aldım şimdi bana çok büyük geliyor ahhh vestell........
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muRTah

    Vestel Marka TV yi evinize sokmayın derim nâçizâne.
    Saygılarımla.


    Bu mesajını görünce ön yargılı yazdığını düşünmüştüm.Hakikaten haklıymışsın.
  • hepde sizlerde sorun çıkıyor ben çok mu şanslıyım acaba geyet üst düzey ilgilendiler benimle_?
  • öncelikle televizyonunuz hayırlı olsun ,bende 32'' full hd almayı düşünüyorum da acaba tv den memnunmus unuz,tv ile uydu cihazı uyum sağladımı görüntü nasıl,bilgisayar algılama görüntüsü ve ekran 50 mhz mi
  • pip pap ne demek acaba yanıtlayabilirmisiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atakanx61

    pip pap ne demek acaba yanıtlayabilirmisiniz

    PIP - picture in picture - resim içinde resim özelliği
    PAP- resim yanında resim
    Pat var bide Resim yanında Teletext
    Şunu belirtmek isterim Vestelin yeni serilerinde Çift tuner olmayıp FULL PIP-PAP işlemlerini yapamıyorsunuz.Kullanma klavuzlarında hangi kombinasyonda PIP-PAP ve yeni serilerde birde ölü pixellerle ilgili bilgilerde yer alıp ölü pixcellerin hangi durumlarında işlem yapılacaklarıda belirtilmiştir.
    5000 serisi televizyonlarda USB üzerinden video desteği yok.
    6000 serinde video desteği var.
  • WALLA arkadaşlar 32 pf 6011 i ben aldım kullanıyorum çokta memmunum DİYECEKSİNİZ NİYE maddi tarafından 12 ay taksit yaptılar rahat rahat ödüyorum özellik bakımından USB ye atıyorum izleyeceğim filimleri takıyorum istediğim gibi izliyorum hemde divx .xvidyo farketmiyor harici hardiski bağladım çalışıyor inanamadım şahsen ben çok memmunum ha full HD side var bence diyer yaban cı markalara bir bilgisayarcı olarak derimki beş basar HA bu benim fikrim saygılar...
    CEVAPTIR ÖZELDEN SORANLARA: Yok kardeş dediğin şekilde rahatsız edici bi cızırtı duymadım ama bazı arkadaşlar tv nin sesini sonuna kadar açarak ses kontrolunü uydudan kontrol etmeye kalkarlarsa normaldir.
    Panel konusundada :panel tamamaen sabit mağazada kontrol edebilirsin. umarım yardımcı olmuşumdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalip -- 9 Mayıs 2009; 19:57:14 >
  • usb'den mkv de oynatıyor mu ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unpop

    usb'den mkv de oynatıyor mu ?



    valla broşürde dediği gibi mp3,mpeg1, mpeg2,mpeg4,divx,xvid en çok işlenen formatları oynatıyor ben flastan izlileyip dinliyordum artık taşınabilir hdd takarım 106 ekranda televizyon keyfi Türk Aklı diye ben buna derim, ayrıca yine bir Türk ürünü olan uydudan otomatik güncellemeli seoul uydu alıcısı bağladım tvye on numara oldu. iyi iş olmuş vestel için....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi messert -- 30 Nisan 2009; 17:36:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: messert

    quote:

    Orjinalden alıntı: unpop

    usb'den mkv de oynatıyor mu ?



    valla broşürde dediği gibi mp3,mpeg1, mpeg2,mpeg4,divx,xvid en çok işlenen formatları oynatıyor ben flastan izlileyip dinliyordum artık taşınabilir hdd takarım 106 ekranda televizyon keyfi Türk Aklı diye ben buna derim, ayrıca yine bir Türk ürünü olan uydudan otomatik güncellemeli seoul uydu alıcısı bağladım tvye on numara oldu. iyi iş olmuş vestel için....

    ARKADAŞIM hayırlı olsun, bende seoul düşünüyorum tavsiye edrmisin?? uydu güncelleme derken yazılımını mı güncelliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalip -- 1 Mayıs 2009; 21:48:00 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1080p

    Valla Vestel den bir LCD aldığıma pişman olmnadım desem yalan söylerim.

    Geçen hafta çarşamba günü bayi den 32pf6011 aldım.
    Kapıma getirdiler bir kaç saat sonra servis geldi kutuyu açtı ekran ı koydu PC ye bağladım anteni taktık.
    Görüntü var mı yok mu diye baktıktan sonra servis hemen jelatinleri çıkardı ve gitti.

    Cuma akşamı bir baktım toz falan var leke de değil zaten elimi sürmedin lcd ye hiç hafifçe alayım dedim mikrofiber bez le.

    Bir baktım köşe 3-4 mm oynuyor.Yani içeride ki LCD panel 3-4 mm oynuyor. Hem sağ hem de sol ÜST köşe tıkıt tıkır oynuyor esnemek değil.

    Bende o akşam sinir oldum direk bayi ile iletişime geçmeden 444 4 123 Vestel danışma ahattını aradım servis geldi.

    Ben servise dedim kardeşim siz gittikten sonra kaç saat kullanıldığı belli bu ürün bana defolu geldi kendileri de baktı kullanıcı hatası olmadığı barzi belli desem tekımeyi vursam elimi çarpsam üst komple oynar.

    Gelen VESTEL servis elemanları ne derse beğenirsiniz?

    - Beyfendi içini açıp sıkıştırıp sabitleyebiliriz dediler.

    Ben de hayır dedim 2 gün lük ürün bu dedim 1 3 haftalık yada 30 günü geçmemiş değil ki dedim birebir değişimini istediğimi belirttim.

    Round 1= Atölye şefini aradılar değişmez vs birşey dediler.İşi ilk yokuşa sürmeye buradan başladılar.
    Sonra Vestel servis geleceğini söylediler pazartyesi günü.

    Round 2=Ben tabi tekrar 4444123 ü aradım burada yazdıklarımı aynen anlattım. Beyfendi Pazartesi gelecek
    Salı oldu gelecek.

    Salı öğledenh sosnra tekrar aradım Çarşamba öğle 3 oldu hala gelen yok. Tekrar aradım en sonunda akşam geldiler.


    Round 3= Vestel den geldiler tekrar LCD ye baktılar dediler tamamdır beyfendi alıp götüreceğiz
    "- PANELİ DEĞİŞTİRECEĞİZ "


    Ben de bakın geçen hafta dan beri heryere anlattım size de anlatıyorum dedim.

    Üstte kiğ yazdıklarımı güzel ce anlattım dedim bu ürün bgana defolu yani kusurlu geldi dedim.
    Bu yüzden birebir değişimini istiyorum dedikten sonra;
    -Beyfendi bu kozmetik açıdan değişşim kapsamına girmiyor diye mırın kırın ettiler.
    Ben yineledim.

    Round 5= En sonunda tamamdır beyfendi ürün şu an sizde kalsın kullanmayın ambalajlarını atmayın Vestel den birebir değişim ONAYI gelirse yeni, ürünle beraber geleceğiz kuracağız eskisini alacağız dediler.

    Ya onay gelmez se bize diğer çözüm yollarını söyleyecekler bizde size ileteceğiz dediler.
    Bu süreç ne kadar sürer diye sordum 3-5 gün sürer dediler.

    Yani üründe karşılaştığım sorun sadece panelin oynaması idi. Evet bir ölü pixel ne kadar rahatsızlık yaratıyorsa Köeşeleri oynayan panel ve daha 2 günlük kullanıcı ahatası olmayan bir ürüne içini açıp sabitleyelim diyen VESTEL servisi de bir o kadar canımı sıktı.
    Bu maçın kazananı VESTEL mi olacak yoksa haklı tüketici mi göreceğiz.

    İnşallah dediğini gibi bir teknik sorun yoktur bu seriler de yok varsa direkmen bedel iadesi isterim.

    Of offff Ne güzel Migros dan Toshiba 32" alacaktım 1000 lira ya.Of offf


    Yalnız @signore'un anlattığı o iyi hizmet veren Vestel servisi ben göremedim.
    Şimdi arkadaşlar elektronik ürün işi şans işidir.
    Yerli bir firma böyle iken neden yabancıya yöneliyor insanlar şimdi daha iyi anlıyorum.

    1200 lira ya full HD LCD ay öteleme 9 taksit.
    Duvar askısı. Pip pap, her gişi çıkış mevcut
    Yerinde servis .evet bunlar insanları cezbediyor.

    Demek bu yerlide olsa yerinde serviside olsa aynı imiş.

    "Ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır bir hikmeti"

    Şimdi bu ürün değişse de değişmesede ben bir daha vestel den ürün alırmıyım?



    Bende bunda 4 gün önce pazartesi günü 32" 6011 Full Hd vestel Lcd Tv aldım. Ve aynı gün kurulum yapıldı. Ürün gayet temiz geldi, ölü piksel yok. Ancak yukarıdaki arkadasımın mesajını burada okuduktan sonra bir de baktım ki benim panel de sağ üst köşede 3 - 4 mm içeri doğru oynuyor. Ama sadece sağ üst köşede var bu sorun. Servisi az önc aradım ve kayıt açtırdım. Bakalım sonuçlarını göreceğiz.




  • Arkadaşlar. Tecrübeme dayanarak vestel müşteri gayet başarılı. İlk önce direk servisi ararsanız işinizi baştan savma yapabilirler ama 444 4 123 vestel danışma hattını arayarak kayıt açtırırsanız işiniz daha çabul ve kontrollü bir şekilde çözüme ulaşır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kalip

    quote:

    Orjinalden alıntı: messert

    quote:

    Orjinalden alıntı: unpop

    usb'den mkv de oynatıyor mu ?



    valla broşürde dediği gibi mp3,mpeg1, mpeg2,mpeg4,divx,xvid en çok işlenen formatları oynatıyor ben flastan izlileyip dinliyordum artık taşınabilir hdd takarım 106 ekranda televizyon keyfi Türk Aklı diye ben buna derim, ayrıca yine bir Türk ürünü olan uydudan otomatik güncellemeli seoul uydu alıcısı bağladım tvye on numara oldu. iyi iş olmuş vestel için....

    ARKADAŞIM hayırlı olsun, bende seoul düşünüyorum tavsiye edrmisin?? uydu güncelleme derken yazılımını mı güncelliyor.



    TEŞEKKÜR EDERİM yazılımla beraber kanal listesi, şifreler......komple bir güncelleme yapıyor uydudan. seoul x3 alırsan HDMI çıkışı da var LCD TV de varsa gıcır olur. tavsiye ederim




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.