Şimdi Ara

vefat eden babamın hattı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
3
Favori
56.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimliksiz41

    Benzer durum bende de var. Babam vefat edeli 2 sene oldu. Hat baba kayıtlı Telekom faturalı kullanıyorum hala.

    Fakat bir mesaj geldi geçenlerde...

    Degerli musterimiz, TC kimlik numaraniza resmi makamlardan ulasilamamistir. 90 gun icerisinde hattiniz giden aramalara, mesaj gonderimine ve internet erisimine kisitlanacaktir. Aboneligin devami icin kimlik numaranizi 5555e gonderebilirsiniz. B001

    arkadaşlar hat devir veya iptal işlemi için ekstra ücret cikiyor mu hala ve zahmetli bir iş mi

    Hocam merhaba, size bir şey sormak istiyorum. Bir kisi öldüğünde onun nüzerine olan hat ne oluyor ? Öldükten sonra hat kapanıyor mu yoksa ara ara kontör yuklenilmeye devam edildiginde hat aktif kalmaya devam ediyor mu ?

  • 1/2mv2 1 kullanıcısına yanıt

    Ben ölüm tarihi üzerinden yaklaşık 2 yıl boyunca kullandım babama kayıtlı hattı. faturalı idi düzenli ödeme ile aktif kullandım. Sonra mecburen devir işlemleri hem maliyetli ve evrak vs uğraştırıcı olduğu için kapanmaya terk ettim. Yeni hat almak daha basit ve maliyet daha uygun.


    Tabi ölen kişinin sisteme ne zaman bilgileri düşüyor onunlada alakalı gibi. Çünkü gelen mesajda TC kimlik sahibi bilgilerine erisemediginden 90 gün uyarısı mesaj atıyorlar.


    Özetle size mesaj gelene kadar aktif kullanabilirsiniz. Ne zaman mesaj atarsalalar 90 günlük son süreç başlıyor. İki seçenek var ya devir ya kapanmaya bırakmak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimliksiz41 -- 28 Mart 2021; 14:41:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimliksiz41 kullanıcısına yanıt

    hocam size o mesaj 2 yıl sonra mı geldi yani

  • Vefat tarihi Şubat 2018 , Mesaj geliş tarihi Aralık 2020. 1 yıl 10 ay kullanmisim. Aynen öyle yaklaşık 2 yıl sonra geldi.



    Benim şahsi tahminim bu fatura taahhüt süresinin bitiş tarihi ile ilgili olabilir. Taahhüt yenilemede babanızın kimliği sistemden düşüldüyse mesaj geliyor diye düşünüyorum. Yinede servis sağlayıcıniza danışabilirsiniz. Karışık durumlar yani. Belki size daha erken mesaj gelebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimliksiz41 -- 30 Mart 2021; 0:1:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat 2004 yılında babam tarafından bana alındı. O zamanın Telsimi yani şimdinin Vodafone'u.Ben babam sağken 2013 ya da 2014 yılında rahmetli babam ile Bime giderek hattı Bimcelle taşıttım. Babam 2017 Eylül ayında vefat etti. O günden bugüne hattı sorunsuz kullandım. Hattı o zamanlar tabi üzerimize geçirmek aklımıza gelmedi. Geldiyse de gevşekliğimiz tuttu unuttuk vs. Aralık ayında mesaj geldi hattınız 90 içinde kapanacaktır diye. Ancak kapanmadı. Geçen hafta gelen mesajda hattın 07.05.2021 tarihinde internet erişimine ve giden aramalara kapatılacağı yazıyordu. Devir işlemi için Aralık ayında Bime gittim. Biz yapamayız Telekom bayine gidin dediler. Onlar da yapamayacaklarını söyledi. Ayrıca Telekomun il merkezindeki müdürlüğüne gitmem gerektiğini söylediler. Noterden feragatname,ölüm belgesi mirasçılık belgesi gerekiyor dediler bir de 150 200 lira gibi bir meblağ söylediler. Maalesef ölen öldüğüyle kalmıyor. Arkasında dünyadaki hayatına dair bir sürü iyi kötü şeyler bırakıyor. Devir işlemleri de bu zor ve sıkıntılı işlerden biri. Ben şimdi annemi kardeşimi bu zorlu günlerde nasıl bir araya getireyim. Ben iş dolayısıyla onlardan ayrıyım. Bulunduğum yerden işim nedeniyle ayrılmak yasak. Ne yapsam ne etsem bilemiyorum. Hattım da kapanıyor bu gece. İşimiz de hep telefonla. 40-50 kişi arıyorum belki de bi günde. Yeni hat alsam tüm bayiler de kısıtlama nedeniyle kapalı. Var mı bir çözümü olan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • belki bir gün kullanıcısına yanıt
    Faturalı olarak alırsanız Vodafone ve Turkcell getiriyor. Türk Telekom'da getiriyor diye biliyorum. Faturalı olarak alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 6 Mayıs 2021; 21:6:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9A0BECBC3

    Faturalı olarak alırsanız Vodafone ve Turkcell getiriyor. Türk Telekom'da getiriyor diye biliyorum. Faturalı olarak alın.

    Online başvuru olayı var galiba. Başvuru yaparım. Yarın gelirse iyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belki bir gün kullanıcısına yanıt
    Evet online başvuru. Başvurun kapınıza gelir. Hatta taşıyınca da geliyor. Turkcell'e taşırsanız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maalesef taşıma da aynı prosedürlere takılıyor diye biliyorum. Hattını taşımak isteyene de bu kadar zorluk çıkarmamalılar. Sonuçta kaç yıl o şirkete para ödeyeceğiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone online başvuru yaptım bakalım inşallah tez zamanda gelir ben de kullanmaya başlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belki bir gün kullanıcısına yanıt

    öncelikle allah rahmet eylesin.


    2017-2021 arası 4 yıl geçmiş, aklınıza gelmedi değil kendi dediğiniz gibi tamamen sizin gevşekliğiniz olmuş, zira her arama geldiğinde her mesaj geldiğinde elinizde olan bir aletin, hatta gelen mesajların bazılarında babanızın adına içerikler yer alır unutulması mümkün değildir, ülkemizde ölüm sonrası su elektrik gaz dahil ölüm belgesi ile abonelik sözleşmesinin sonlandırılması gerekmektedir.


    bimler satış kanalı olduğu için devir gibi işlemleri yapamıyordur, bimcell ttnin bir tarifesi olduğu için tt ofisleri işlem yapmak zorundadır, size yanıltıcı bilgi vermişler, hattın işletmecisi her yerde tt yazıyor hiç bir yerinde yasal btk nezdinde bim yazmıyor. işlemin sadece ölüm belgesi ile yapılması gerekli diye biliyorum, hat devri yada iptali miraslık bir konu değil, en azından ben vaktinde sadece ölüm belgesi ile yaptım.


    bu dangalak telekom ile benzer bir sorunum var ofisler kapalı olduğu için dilekçe yazıp tarayıp evrakmobil@turktelekom.com.tr adresine tarayıp yollamamı istediler, bugun yaptım becerebilecekler mi bilmiyorum ama olursa belki sizde dliekçe ve evrakları bu şekilde yollayabilirsiniz.


    bu da olmazsa kurye teslim ile yeni bir turkcell yada tt hat almak çözüm olabilir. diğer işe yaramaz firmayı konuşmayı gerek yok sanırım.





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.