Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Vcdyi divxe çevirmek:::ACİL:::ACİL::::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
278
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Vcdyi divxe çevirmek:::ACİL:::ACİL::::
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3151 Mesaj
    Bir arkadaşımın ısrarı üzerine vcd formatındaki bir görüntü divxe dönüştüren bir program varmış diye söyledi.Bu zamana kadar divxleri hep hazır alırdık yahu bunları yapanlar dvdden çekiyor diye.Ya da vcdyi dvd kadar net göstermek için bir program var dedi durdu.Şimdi bende merak ettim doğrusu gerçekten de böyle bir şey var mı?Video konusunda meraklı arkadaşlardan cevap bekliyorum.En azından arkadaşımında benimde merakım giderilmiş olur.İlginiz için şimdiden teşekkür.



    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    VCD'yi DVD kalitesinde izlemek gibi birşey yok. VCD'yi divx yaparsın ama vcd kalitesinde olur. Boyutu ufalır o kadar. Yani divx yapmak kalite artırmaz. Sadece birazcık kalite kaybına karşın oldukça fazla boyut ufaltır. mp3 gibi.
    |
    |
  • Mareşal
    3812 Mesaj
    mantıklı düşünün kötü bir sesi veya video yu güzelleştirebilirmisiniz iyi kaliteyi düşük kalite yaprsın ama kötü kaliteyi iyi yapamazsın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    261 Mesaj
    Arkadasina selamlar...... Sanirim seni keklemeye çalismis!!!!
    |
    |
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    arkadaşın hem yazmış hem oynamış
    |
    |
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    vcd yi divx yapmak için gerekli alet edevat bide link:

    http://www.divxtr.org/documents.php?did=12

    saygılar
    |
    |
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    yani bunun amacı tek cd de vcd
    |
    |
  • Yüzbaşı
    813 Mesaj
    ben ööle çevrilmiş bi divx izledim abi.hatta taxi 3 tü.sinema çkimi divx yapmışlar.altyazılar önce çıkıo ses önce gelio falan.
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Bunu kolayca yapmak icin, VirtualDub programini kullanabilirsin.
    http://virtualdub.sourceforge.net/ adresinden indirebilirsin.
    Takilirsan ak$am 8den sonra ICQ'ya gel, nasil kullanacagini anlatirim, $ip$ak halledersin olayi.

    Tabii ki kalitenin yukselmesi diye birsey yok, ayni kalitede filmi daha az yer kaplamasi icin divx yapiyoruz genelde.[type]
    |
    |
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by pusu</i>
    <br />yani bunun amacı tek cd de vcd
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    yer ve cd den tasarruf
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
son dakika
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,236
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.