Merhaba, öncelikle konuyu nereye açacağımı bilemeyip, buraya açtım. Yaklaşık 1 sene önce arkadaşa Vatan Bilgisayar'dan bilgisayar topladık. Geçen ay ise bilgisayar arıza verdi ve anakartın iadesi gerçekleştirildi. Daha doğrusu bizim aldığımız anakart stokta olmadığından iade aldık. Kasa toplu olarak verilmişti ve anakartın iadesiyle birlikte bütün parçalar sökülmüş halde teslim aldık. Yeni anakartı aynı gün almadık -fiyatlar pahalıydı- ve haftasonu %25 indirim olunca yeni anakart aldık. Neyse geldik kurduk bilgisayarı tuşa basıyoruz bilgisayar çalışıyor ama görüntü yok. Tabi bir kaç test felan yaptık en sonunda sıra işlemciye geldi. Sökünce farkettimki 1 pin kırık. Oysaki Vatan'a götürdüğümüzde sağlamdı. Ertesi gün arkadaş gitti Vatan'a değişim yapmamışlar ve yetkili servise göndermişler işlemciyi. Tabiki de yetkili servis kullanıcı hatası deyip geri göndermiş. Yarın tekrar gidip konuşacağız ama Vatan'ın işlemciyi değiştirmeye niyeti yok. Eğer Vatan, işlemciyi değiştirmemekte ısrar ederse yapılabilecek bir şey var mı?
Kardeş sen oraya gidince kolay pes etme. Ne derlerse desinler ayrılma başlarından. Bu hata sizin beceriksiz teknik servis elemanlarınız yüzünden kaynaklandı , suçu benim üstüme atamazsınız diye söyle. Bu tip durumlarda çirkeflikle çözersin durumu başka çaresi yok.
Haa tabi tüketici haklarına şikayet etme şansında var ama uzun iş. O şekilde sonuca ulaşmak zordur.
Malesef kasayı sökerken kırmış olsalar da, hatalarını kabul etmezlerse ve siz teslim alırken durumu farkedemediğiniz için onların kırdığını ispatlayamazsınız. Durum çalışanların insafına kalmış.
quote:
Orijinalden alıntı: 01myavuz Malesef kasayı sökerken kırmış olsalar da, hatalarını kabul etmezlerse ve siz teslim alırken durumu farkedemediğiniz için onların kırdığını ispatlayamazsınız. Durum çalışanların insafına kalmış.
Olay aynen böyle. Gidip konuşacağız(!)
quote:
Orijinalden alıntı: özcan35 Kardeş sen oraya gidince kolay pes etme. Ne derlerse desinler ayrılma başlarından. Bu hata sizin beceriksiz teknik servis elemanlarınız yüzünden kaynaklandı , suçu benim üstüme atamazsınız diye söyle. Bu tip durumlarda çirkeflikle çözersin durumu başka çaresi yok. Haa tabi tüketici haklarına şikayet etme şansında var ama uzun iş. O şekilde sonuca ulaşmak zordur.
Sizin dediğiniz gibi yapacağız başka yolla çözülecek gibi değil. Çünkü hatanın onlardan kaynaklandığını ispat etmemiz mümkün değil.