Şimdi Ara

Vakıfbank Ek Hesap Kurnazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Uzun zamandır Vakıfbankın müşterisiyim.9 Nisan 2021 tarihinde kredi kartımım son ödeme tarihiydi. Hesapta yeterli para olmadığımdan kredi kartı borcunu ödemek için para göndermiştim, ama sistem daha önce davranıp aynı gün içerisinde ek hesaptan ekstre borcu için kalan tutarı çekmiş. Hesap bakiyem aynı gün içerisinde önce eksi ardından artı tutara geçti. 30 Nisan 2021 tarihinde 6.06 TL'lik ek hesap kullanım ücreti geldi.Bunu çağrı merkezi ile görüştüğümde, müşteri temsilcisinin uzlaşmaz tavrı ile karşılaştım ve kredi kartını kapatma kararı aldım. Ayrıca en yakın zamanda hesabımı da kapatacağım

    6.06 TL'lik bile değerimim olmadığı bir banka ile çalışmak istemiyorum. Böyle bir mağduriyet yaşayan var mı?

    Yasal olarak ne yapabilirim?


    Aşağıda Talepleri Vakıfbank'a yazdım.

    1. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmenin sağlıklı ve doğru bilgi akışı yönünden incelenmesini,

    2. Müşteri temsilcisinin iddia ettiği aynı gün içerisinde benim dahlim olmadan ek hesap neden gece 00.00 saatlerinine kadar beklemedi?

    Kredi kartı borcunu ödemek için neden öğlen saatinde işlem yapıldı?

    3. Kredi kartının borcunu son ödeme günü içerisinde saat kaça kadar ödemek ile yükümlüym








  • Evet bizler insan olarak bu tür durumlarda duygusal davranıp anında kredi kartını ve hesapları kapatabiliyoruz ama bence bu aşırıya kaçan bir tavır.


    Ziraat, Garanti, Yapı Kredi, İş Bankası, Halkbank, Akbank, Enpara, CEPTETEB, ING Bank, DenizBank kullanmış birisi olarak söyleyebilirim ki hepsi aynı ..... laciverti.


    Bankaların hepsi paradan para kazanmak amacıyla çalışır bu sebeple hiçbir banka duygusal davranıp bu müşterimiz borçlarını hep zamanında ödüyor buna ek masraf çıkarmayalım demez. Ellerine geçen her fırsatta kart aidatı yansıtır, maaş müşterisinden bile EFT/Havale ücreti keser, geciken borç için hemen icraya verir kimisi yurtdışı çekim diye Spotify ve Steam gibi TL olarak çekim yapan yerlerde %3 fazladan komisyon alır, döviz kurlarının dalgalı olduğu dönemlerde ya makası çok açarlar ya da alım satımı komple kapatırlar.


    Bu sebeplerden dolayı benim için bir bankanın iyi ya da kötü olma kriterleri şöyledir: yaşadığım ve genellikle bulunduğum yerlerde ATM'si var mı, mobil uygulaması kullanışlı mı, eğer kredi kartı kullanıyorsam kampanyaları iyi mi, kredi çekeceksem kredi faizi uygun mu, müşteri hizmetlerini aradığımda kolayca canlı birisine bağlanabiliyor muyum, şubeye gittiğimde sıra önce bana mı geliyor yoksa benden sonra gelen kişiye mi geliyor.





  • furkanorta00 kullanıcısına yanıt
    Her dediğine imzamı atarım.
  • furkanorta00 kullanıcısına yanıt
    Hakkınız var aşırıya kaçan bir tavır sergiledik farkındayım. Kredi kartında 70 TL world puan, 75 TL de harcama sözüne puan vardı. Yani bana maliyeti 145 TL oldu. Ama benim açımdan bankanın gözünde 6 TL'lik değerim olmadığını gördüm ve onun için kapatma kararı aldım. Hukuki açıdan kim haklı onu merak ediyorum bankaya inceleme için başvurdum. Sonuçlanınca buradan paylaşacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcdevil

    Hakkınız var aşırıya kaçan bir tavır sergiledik farkındayım. Kredi kartında 70 TL world puan, 75 TL de harcama sözüne puan vardı. Yani bana maliyeti 145 TL oldu. Ama benim açımdan bankanın gözünde 6 TL'lik değerim olmadığını gördüm ve onun için kapatma kararı aldım. Hukuki açıdan kim haklı onu merak ediyorum bankaya inceleme için başvurdum. Sonuçlanınca buradan paylaşacağım.
    Hocam sisteme siz talimat vermişsiniz son ödeme tarihinde otomatik çeksin diye, normalde çekmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu okuyun arkadaşlar, ama bu arkadaşın yaptığıni yapmayiniz, bankaya 145 lira zarar verebilecekken, kuru atar yaparak olay yerini terketmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı arkadaşlar olayı kar-zarar şeklinde değerlendirilmiş. Benim için önemli olan faiz kısmı. Varsın 145 TL zarar olsun.

    Hesabımdan çekilen faiz tutarını geri aldım. Benim param ile lise mezunu insanlara (!) üçüncü maaş verilecek ise, varsın param başka bankada dursun.

    Sayın xxx,
    Bankamıza ilettiğiniz başvurunuz incelenmiştir.Ek Hesap faiz iadesinız yapılmıştır.

    Bılgılerınıze sunarız.

    Saygılarımızla,

    0 850 222 0 724
    www.vakifbank.com.tr
    Bu otomatik üretilen bir mesajdır. Lütfen cevaplamayınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Müşteri memnuniyeti için iadesi olmuş yoksa normalde kredi kartı sözleşmenizde gün yazar saat yazmaz bunu kabul ettiğiniz zaman da o gün bankanın uygun gördüğü saatte çekeceğini kabul etmiş olursunuz otomatk ödeme sistemi mesai hesaba saatinde para yatmasını bekler yatmazsa akşam saat 17’den sonra ek hesabınızdan çeker. Değdi mi bence hayır dünya kampanya boşa kaçıyor o 6 tl yi kat kat çıkarırdınız attığınız taş ürküttüğünüz kuşa bana göre değmemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.