Şimdi Ara

V serisinden S' e geçiş, ilk S

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alış-veriş,imza falan isleri bitti ama henuz teslim almadım, daha bir iki hafta var.Teslim alıp tanidikça daha fazlası olacak tabiki, şimdilik haber olarak bu kadarını,ve bir fotosunu paylaşayım.
    Saygılar


     V serisinden  S' e geçiş, ilk S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 1 Şubat 2018; 4:23:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aracınız hayırlı olsun. İyi günlerde kullanmanızı dilerim. Tecrübelerinizi bekliyoruz.
  • Cok tesekkür ederim,biraz tanidiktan sonra ayrintili bir yazi düsünüyorum.
    Slmlar.
  • Hayırlı olsun. İki araç arasındaki farkları kullanan birisinden öğrenmek güzel olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • integral77 İ kullanıcısına yanıt
    Tşk ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı olsun.

    Sanırım önceki arabanız v60 idi. Merak ettiğim husus, s90 ve v90'da kullanılan ön koltukların daha ince profilli olmasından dolayı konforunun biraz azaldığı yönünde yorumlar vardı forumda. İki arabayı koltuk bakımından da karşılaştırırsanız sevinirim

    Ekleme: Bu arada merak ettim V'den S'ye geçiş sebebiniz nedir acaba? SW'lerin bagajı falan daha kullanışlı oluyor da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 5 Şubat 2018; 16:2:41 >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,teşekkür ederim.

    Bahsettiğiniz yorumu iyi hatirlıyorum ve bayide araca oturunca aklima ilk o yorum geldi; evet aliştığımız,bildiğimiz koltuklardan farklı; rahatsızlık verici bir yönünü o kısa incelemede ve sonrasındaki kısa test sürüşünde hissetmedim,aksine rahatta geldi ama tabi rahat veya rahat olmadığına tam karar vermek için biraz zaman gerek.Bu alacağım aracın koltuklarının yan,bel ve baldir bölümleri elektrikli ayarlanıyor ama ben yükseklik ayarı dışında bu ayarları yapmadan kullandım ve ilk izlenimime gore o yorum biraz abartılı olmuş gibi geldi ama dediğim gibi biraz kullanmak gerek ve buna özel dikkat edeceğim.

    V den S'e geçişi.Daha önce 3 yıl kadar V40 ,5 yıl kadarda V50 kullandım; bunlardan sonra almak istediğim araç aslında limuzin tipli bir araç olacaktı,planım öyleydi ama S60 küçük ve sevmediğim dizaynda yine S80 de vadesi dolmuş yeniliği olmayan bir modeldi.Neyse durum böyle olunca ve de V50 ye ummadığım bir şekilde veda edince V60'ı almak durumunda kaldım.Ama yanlış anlaşılmasın V60 Volvo modelleri içinde V90 ve S90'nın çıkışına kadar en beğendiğim ve en yenilikçi bulduğum modeldi; isteyerek aldım,zevkle,beğenerek kullandım ve hiçbir sorunla da karşılaşmadım.En az D4 veya T4 motor olması şartıyla herkese kesinlikle öneririm.
    S90'a geçişim ise limuzin isteğimden ve ondan da önce S90'ın kapıldığım cazibesinden dolayıdır.Normalde iki yıl kadar daha beklemem gerekirdi ama gercekten ilk gördüğüm gün (2016 ilk çıkışında) hayran kaldım ve cazibesine daha fazla direnemedim . Çok büyük bir bagaj ihtiyacımız olmuyor ve zaten S90'ın bagaj büyüklüğü de V60'tan en fazla 20-30 litre küçük.Geriye V60'taki bagaj girişi genişliğinin avantajı kalıyor sadece ki dediğim gibi bu çok önem arzetmiyor.Henuz bir haber çıkmadı teslime dönük ama aldıktan sonra en kısa zamanda merak edilen her konuyu yanıtlamaya çalışacağım.

    Slmlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 5 Şubat 2018; 19:33:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Sadece S90 alma isteği degil, V60 a erken veda etmemin tabiki başka nedenleride var; birincisi 170 bin km'i gecen bir yol yapma durumu var.Bu tabiki sorun değil,ömrünün sonuna gelmiste degil bildiğin gibi ancak km'si arttıkça degeri giderek azalıyor ve bu sene uygun fiyata az zararla degiştirebileceğim son bir fırsattı. Artı 180 bin deki triger değişimini bu yaz yaptirmam,ayni şekilde bu sene Tüv yaptırmam ve yazlık tekerde almam gerekiyordu, kisaca masraflı bir yıl olacaktı; butün bunlarda sureci hızlandırmış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı uğurlu olsun. Müthiş hoşuma giden bir araç. Belçikaya gittiğimde havaalanında görüp yanında foto çektirmiştim. Burada ancak tam elektrikli modeli çıkıp ötv düşükken alabilirim heralde ama sağolsunlar önce mtv koydular, yakında ötv yide elektrikli araçlarda arttırırlar gibime geliyo. Bizede bu araç hayal olacak gibi, şimdilik s60a devam 😬

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli ugurlu olsun. Iyi gunlerde kullanin.
  • Teşekkür ederim arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun!
    İnceleme yazınızı merakla bekliyoruz :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    ".... S90'ın bagaj büyüklüğü de V60'tan en fazla 20-30 litre küçük.Geriye V60'taki bagaj girişi genişliğinin avantajı kalıyor sadece ki dediğim gibi bu çok önem arzetmiyor."



    Sevgili Dost size yazdığım mesajda üstteki kısmı yazarken nasil boyle bir hata yaptığımı bir türlü cözemedim.Şimdi msjlara tekrar bakarken farkettim, S90'nın bagaj hacmi V60'ınkinden daha büyük; V60 ın sanırım 430 litre,oysa S90'ın bagaj hacmi 500 litre.Ancak bagaj girişinin genisliği tabi orada da yazdiğım gibi V60 tan biraz dar gibi.Duzeltmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sn baran öncelikle yeni aracınız hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. size bir sorum olacak malumunuz yeni radar on tampondan alinip kabine tasindi(aynanin arkasina kamerayla beraber) yine ayni frenkasta 77ghz de yolu tarayarak calisiyor. volvo haricinde hicbir uretici bunu kabine almadi. dikkat ettinizmi bilmem ama surekli kafamizin dibinde calismasi acikcasi beni endiselendiriyor sizin dusunceleriniz nedir. ayrica fcc nin yayinladigi rapora gore delphinin radari saglik acisindan 20cmden fazla dikiz aynaniza yaklasmamaniz gerekiyor. oturus pozisyonunda yaydigi radyasyon kabul edilebilir bulunmus. volvonun carpisma parcalarinin maliyeti dusurmus ama insan sagligi icin kotu bir hamle yapmis. radarin kardan sisten vsden etkilenmemesi acisindan iyi fakat saglik icin kotu? tartismaya acik bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filtiarn -- 13 Şubat 2018; 19:49:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    sn baran öncelikle yeni aracınız hayirli olsun kazasiz belasiz insallah. size bir sorum olacak malumunuz yeni radar on tampondan alinip kabine tasindi(aynanin arkasina kamerayla beraber) yine ayni frenkasta 77ghz de yolu tarayarak calisiyor. volvo haricinde hicbir uretici bunu kabine almadi. dikkat ettinizmi bilmem ama surekli kafamizin dibinde calismasi acikcasi beni endiselendiriyor sizin dusunceleriniz nedir. ayrica fcc nin yayinladigi rapora gore delphinin radari saglik acisindan 20cmden fazla dikiz aynaniza yaklasmamaniz gerekiyor. oturus pozisyonunda yaydigi radyasyon kabul edilebilir bulunmus. volvonun carpisma parcalarinin maliyeti dusurmus ama insan sagligi icin kotu bir hamle yapmis. radarin kardan sisten vsden etkilenmemesi acisindan iyi fakat saglik icin kotu? tartismaya acik bir konu.

    Çok teşekkur ederim.Bu radardan şu anki V60'ımda da var ve (City Safety) belirttiğiniz gibi belli mesafeden fazla yaklaşılmaması öneriliyordu bir yerde ve okumuştum cok önceden.Arabada en fazla hafta ici gunlük iki saat geçirdiğim için ve oturma pozisyonum uzakta olduğundan bunu pek dusünmedim doğrusu.V90/S90' ı ilk gördüğümde bende farkettim bu sensorleri ama doğrusu hiç aklima gelmedi radyasyon konusu, unutmuştum.Aracı ise henuz almadım,Cuma gunu trafik islemleri bitecek ve oglen sonrası alacağım.Sonuç olarak zararsızda dense bu bir risk tasıyor ve olabildigince uzak bir pozisyonda oturmak gerek,bu şekilde olmasa daha iyiydi bencede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sn baran satis temsilcileri radarin orda oldugundan dahi haberleri yok😀aynanin arkasindaki sensor kapagi cikarilip icine radar dalgalarini(radyasyon emici tarzindaeskiden telefonlara yapistiriyorlardi) engelleyecek bir kaplama dusunulebilir yeterli alan oldugunu dusunuyorum.



    volvodan bir saha muhendisi veya bilgisi olan biri aciklama yaparsa sn sozen forumdaysa eger kendisi bize bilgi verebilir diye dusunuyorum sonuc olarak hem cma hemde spa platformlari ayni sekilde radar on camda olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız emici yada dışa dogru yansıtıcı bir tabaka cözüm olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    sn baran araciniz hayirli olsun

    son arastirmalarima gore camdaki radar tek yonlu oldugu icin kabindekilere herhangi zarar vermiyormus. sadece onden 20cmden fazla yaklasilmamali arac calisiyorken. tekrar keyifli surusler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.