Şimdi Ara

USB ve MTP sorunlarına tam cozum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 18
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 14 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • turuncu (18 mesaj) trbugrapc (17 mesaj) Bogard (5 mesaj) sexai (3 mesaj) octaine (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    senin cihazın modeli ne?
    bir de sistem xp değil mi?
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    cihaz iriver t30
    sistem xp wmp10 da var .
    ama söylediğim gibi olmuyor..
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    denetim masası-->sistem --> donanım--> aygıt yöneticisi-->usb cihazları ya da evrensel seri yol denetleyicileri altında neler gözüktüğüne bakabilir misin?

    t30 bağlıyken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu -- 22 Temmuz 2006; 17:58:24 >
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    intel(R) 82801FB/FBM usb universal host controller - 2658
    " " " """ "" " " " " " " " " " " "" " " " " " " " " " " " " "
    4 adet böyle var rakamlar değişik
    birde usb2 enhanced host controller 265C var.
    5 adet de
    USB kök hub var...
    bu kadar
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    wmp 10 la senkronize oluyor mu peki? wmp 10 u çalşıtırıp sync deme bir de?
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    evet daha önceden wmp10 ile oluyordu.TAkınca aygıt ı oto olarak yeni donanım bulundu t30 yazıyordu.Şarkıları atmıştım o zaman.Format attım aygıt a yeni şarkılar atmak için.Fakat bu defa pc algılamıyor.Herşeyi denedim valla.
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    turuncu nere gittin yaw bi anlayan sen vardınn
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hocam öyle desene.
    aygıta format attığını neden baştan söylemiyorsun?
    bahsettiğimiz dosya sadece ums-mtp dönüşümü için. ama sen muhtemelen cihazı yanlış biçimlendirmişsin. fat 32-16 karmaşası yaşamış olabilirsin.(ya da format attım derken başka bişey mi kastettin)
    32-16? hangisiyle biçimlendirdiysen şimdi de tersini dene. umarım cihazın sistem dosyalarını da arada biçimlendirmemişsindir :)
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    abi makinanın kendisinde var format die basıosun kendi kendine atıor.
    makinadan attım formatı öyle bişey olur mu ki ?
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hımm olmaması lazım. ben seni iriver topiclerine yönlendirsem. belki de format la ilgili bilinmeyen bi durum vardır t 30 lar da ya da flash diskli t serisinde. ben iriver kullanıcısı olmadığımdan içeriğini tam bilemiyorum. şu ana kadar yazdıklarım genel bir bağlantı sorununu halletmek içindi, ama sanırım başka bi durum var.

    benim diyebileceğim tek şey cihazı başka makinada da tanıtmayı dene, tanırsa orada yeni bir firmware yükle ve tekrar kendi bilgisayarına dön... bunlar haricinde dediğim gibi iriver kullanıcıları daha çok yardım edeceklerdir. belki cihazın farklı format secenekleri falan vardır.
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Çavuş
    42 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: trbugrapc

    Abi bak şimdi wmp10 u yeni yükledim.dos u açıkca dosyalar kopyalanıyor.Succesfull dedi.Devam etmek için bir tuşa basın dedi basıorum o ms-dos penceresi kapanıyor aygıt yöneticisi oto olarak açılıyor.onuda ben kapatıyorum.daha sonra mp3playerimi takıyorum.usb connect yazıor fakat pc de bir algılama yok nedennnn ?


    Kardeş successful yazdıktan sonra aygıt yöneticisini kapatma hemen, aygıt yöneticisi açıldıktan sonra "görünüm"den "gizli aygıtları göster"i işaretle, sonra aşağılara doğru t30'u göreceksin onu oradan sil. Sanırım bundan sonra hallolacaktır (yani umarım )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bogard -- 22 Temmuz 2006; 19:45:24 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    evet çok mantıklı..
    gizli aygıt ha? ulan microsoft
    sonucu bekliyoruz...
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Bill Gates'in elinde o iriveri gördükten sonra çok normal bunlar
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    169 Mesaj
    baslıgı acan arkadasa tebrikler...
    her zaman ustte kalmasi gereken bir baslık...

    cok cektim bu durumdan..hatta mnp3 player ımı baska pc ler mtp larak goruyor fakat sadece benim evdeki gormuyordu... :)
    kafayı yemistim...

    cok yararlı bir baslık...

    ben mp3 playera mtp ums donusumu uygulamayı secmistim...
    o yuzden biraz gec gormus oldum...
    |
    |
    _____________________________
    i don't pod
    you pod; i river
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    abiler iyide şuan yanımda yoh mp3player ne yapim deneyim artık sonra
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    Abi yine gizki olarakta yok hala algılamıyor pc makinanın usb girişinde bir sorun olabilir mi ki ???
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Yani yazılımsal olarak daha ne yapılabilir bilmiyorum, sorun sp2 yüzünden olabilir. sp2 yüklüyse usb problemini düşünebilirsin. İnşallah başarırsın.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    arkadaşlar sorunu halledemedim garantisi gönderdim bugün geldi garantiden ama yine bilgisayar cihazı algılamıyor nedenn oluyor buuuu ???? delii olacam yaa
    |
    |
    _____________________________
    Gelene de gidene de eyvallahım var... gelmişe de-geçmişe de saygım... şu saatten sonra kafama anca toka takarım... kimsenin hayatı beni ilgilendirmez, benimki de kimseyi... bu hayat benimse eğer cidden yaşamaya değer... dün-dündür, bugün-bugün... dünya 1 gündür... oda bugündür...
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hehangi başka bir bilgisayarda itiver ın sitesinden auto update yapmayı dene... iriver topiclerinde nasıl oldugunu bulabilirsin.
    |
    |
    _____________________________
    ---
    Sony kdl-x3500- mitsubishi hd 1500- razr maxx-
    creative zen vision:m 30 gb-sony hx1- canon g11
  • Yüzbaşı
    448 Mesaj
    Dosyayı biri rapid e yükleyebilir mi?Hemen paylaşta download a tıklıyorum fakat dosya indirme işlemine geçmiyor
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Ekonomi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,280
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.