Şimdi Ara

Unity'de import ettiğim karakterlerin saç derisinde capsdaki siyahlık sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity'de DAZ Studio karakterlerini kullanmak istiyorum. DAZ'dan .fbx olarak karakterleri export edip Unity'den import edince saç derisinde bandana takılmış gibi bir efekt oluşuyor.

    Unity'de import ettiğim karakterlerin saç derisinde capsdaki siyahlık sorunu

    Unity'de yeniyim. İstediğim karakterleri oluşturabilmek için birçok karakter oluşturma programı deniyorum ve import ederken de gördüğünüz gibi bolca uğraştırıyorlar. Bu hariç karşılaştığım çoğu problemi zaman kaybederek de olsa çözmeyi başardım.

    Keşke bir öğretmen ya da parasıyla soru sorulabilecek bir uzman sitesi olsa ama yok. Bu problemin çözümünü ben yaşlanıp ölmeden önce gösterebilecek olan biri var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T80 -- 18 Ağustos 2017; 10:17:54 >







  • Karakterdeki saç objesine tıklayın en sağdaki inpector panelindeki saç texturesindeki tiling değerleriyle oynayın veya tam realistik bi sonuç istiyorsanız normal map eklemelisiniz.Normal map textureye başka bir katman ekliyor.Youtubda tutorialleri vardır.Googledan hair normal map diye aratabilirsiniz.Mesela bunun gibi bişeyler bulabilirsiniz.
    https://www.filterforge.com/filters/4843-normal.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bir internet kullanıcısı -- 19 Ağustos 2017; 23:0:1 >
  • Bir internet kullanıcısı B kullanıcısına yanıt
    Tatilde olduğum için cevap gecikti üzgünüm. Zaten cevap gelmesini de beklemiyordum çünkü bu sektörde tutunabilen insan sayısı çok düşük. Boyunun ölçüsünü alan gidiyor.

    Cevabı okuyunca tiling değerlerini denedim ama çare olmadı. Bununla uğraşırken daha önce benzer problemlere uyguladığım çözümü de deneyebileceğimi farkedip shader'ı komple değiştirmeyi denedim. Sonuç başarılı.

    Kısaca cevabı okuduğum için doğru yerleri kurcalayıp sonuca ulaşabilmiş oldum. Dolaylı olarak da olsa işime yaradı teşekkürler.

    Mevcut projemde ortalamanın biraz altında polyle performansa odaklı çalıştığım için normal map'i şimdilik kullanmayacağım fakat öğrendiğim iyi oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.