Şimdi Ara

Unity 2D Collider'lerin Yüksek Hızdayken Birbirinin İçinden Geçmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Örneğin 2 adet box veya circle collider2d'ye sahip objemiz var. Bunlar normalde birbirlerine dokundukları çarpışıyorlar. Onda bir problem yok. Fakat bu objelerin bir tanesini yüksek hızda diğer objeye değdirdiğimizde garip bir şekilde içinden geçiyor. Orta hızda yaptığımızda ise diğer objenin neredeyse yarısına kadar içine göçüp sonra yukarı çıkıyor. Tabi bu esnada obje biraz yavaşlıyor ve sonra tekrar eski hızına kavuşuyor. Bunun çözümü nedir arkadaşlar? Diğer obje içine bir collider2d daha eklemek mi? 1 adet collider2d'nin yetiyor olması gerekmiyor muydu?



  • Normalde ben de bir adet 2d Collider yeter diye düşünüyorum ancak ikimizin de kaçırdığı ve muhtemelen çok basit olan bir çözümü var. Ben de araştıracağım çözüm bulursam yazarım buraya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xinglyan

    Normalde ben de bir adet 2d Collider yeter diye düşünüyorum ancak ikimizin de kaçırdığı ve muhtemelen çok basit olan bir çözümü var. Ben de araştıracağım çözüm bulursam yazarım buraya.

    Sorunu çözdüm. Gerçekten basitmiş
    Rigidbody2d'ye sahip karakterimizin rigidbody2d ayarlarında bulunan "Collision Detection" kısmını discrete değil de Continous yapmak gerekiyormuş. Böyle yapınca içinden geçme ya da yarısına kadar göçme gibi bir durum olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 29 Mayıs 2017; 3:14:50 >
  • 1ht1baron 1 kullanıcısına yanıt
    Her tarafı kurcaladım oraya bakmak aklıma gelmedi. Sevindim çözdüğünüze bilgilendirme için de çok teşekkürler:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1ht1baron 1 kullanıcısına yanıt
    Yazmaya gelmiştim. Yazmıssın şimdi gidiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.