Şimdi Ara

Ücretini ödediğim internet paketim süresinden önce iptal edildi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Vodafone abone numaram ile cihaz kampanyasından faydalandım ve interneti bir süre ücretsiz kullandım. Sonrasında tarafıma şu mesaj iletildi:

    AYLIK 250 MB PAKETINIZ 29.02.2012 TARIHINDE (KAMPANYA INDIRIMLERI HARIC) KARSILIGINDA YINELENECEKTIR. IPTAL ICIN "IPTAL 250MB" YAZIP 3636 YA GONDERIN.

    Bu mesajın anlamı çok açık. Ücretsiz internet kullanımım bitti ve artık ÜCRETLİ internet paketi kullanıyorum ve ben IPTAL 250MB demeyene kadar bu iptal edilmeyecek. Bunu aynen kabul ettim ve kabul ettiğim şekilde gerçekleşti. Internet ücreti faturalarıma yansıtıldı ve ben bu ücretleri ödeyerek ÜCRETLİ internet kullandım. 1 Nisan 2012 tarihinde saat 09:49'da da yine aynı şekilde internetim ücreti karşılığı yenilendi ve tarafıma şu mesaj iletildi:

    AYLIK 250 MB PAKETINIZ YINELENMIS OLUP, 30.04.2012 23:59:59 TARIHINE KADAR KULLANABILIRSINIZ. IPTAL ISLEMI YAPILMADIKCA HER DONEM YINELENECEKTIR.

    Bu mesajda da açık olarak 1 Nisanda internetimin yenilendiği (ve dolayısıyla daha önce belirtilen 10 TL ücretin faturama yansıtıldığı) ve 30 Nisana kadar kullanacağım yazıyor. Daha sonra, 17 Nisan 2012 17:10 tarihinde tarafıma şu mesaj iletildi:

    Cihaz kampanyanizdaki ucretsiz internetin suresi doldugundan sonlanmıs ve yenilenmeyecektir.Data paketiniz yoksa standart data tarifesinden ucretlendirilirsiniz.

    Bu mesajı dikkate almadım. Çünkü kullandığım paket ÜCRETSİZ bir paket değil, iki aydır ÜCRETLİ olarak yenilenen bir data paketim var ve bu paketi 30 Nisana kadar kullanabileceğim bilgisi bana iletildi. Bunun üzerine, ertesi gün şu mesajı aldım:

    TEBRIKLER! GUNLUK 5 TL DATA KULLANIMI YAPTIGINIZ ICIN GUNSONU 23:59:59 A KADAR YAPACAGINIZ DATA KULLANIMLARI BIZDEN SIZE HEDIYE

    Bunun anlamı, ücretini aldıkları ve 30 Nisanda biteceğini belirttikleri paketimi Ücretsiz internet sanarak kapatmışlar. Bu işlemin açıklaması olarak ikinci görüştüğüm temsilci, daha önceden iptalin yapılamadığı, otomatik yenilemenin bu yüzden aktive edildiği gibi bir takım sebepler belirtti ama bunların hiçbirisi ay başında 1 ay olarak ücretini ödediğim interneti kesmenizi gerektirmez. Ben İptal yazıp iptal ettiğinde bile normalde, ücretini ödediğim için, ay sonuna kadar iptal edilmiyor. Müşteri hizmetlerindeki temsilciler bırakın yardımcı olmayı, papağan gibi "anlıyorum ben sizi ama blablabla" demekten öte geçemiyorlar. Durum çok açıkken kabul etmemekte ve bahaneler üretmekte ısrar ediyorlar. Bu durumda ne yapabilirim? Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    İyi çalışmalar







  • Bu kampanya hangisi hocam htc wildfire s mi ?

    Eğer oysa o paket ücreti 10 tl yi ve daha önce ücret yansayıp almadıklarınız varsa hepsini iade alabilirsiniz maille durumu yazmanız yeterli.


    Benzer olay bizim istediğimiz dahilinde oldu arkadaşıma, paket anlık iptal edilmiş bunu biliyorduk ama ne hikmetse 1 saat öncesindeki kullanımlar ücretlenmişti herhalde mail atmıştık bizi aramadan iptal edip öyle aramışlar ki sorun ordan kaynaklı bizde ki.

    Paket iptali konusuysa nedense anlık iptal oluyor onu çözemedim, normalde dönem sonuna kadar kullanılabilmesi gerekirdi.Birde bu paket baştan hediye diye verildiğinden iptali normal ama dediğim gibi o ücretleri iade alabiliyorsunuz kaç aysa dönem dönem belirtin toplu iade ederler tabi bu dediklerim cihaz htc wildfire s kampanyası ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 19 Nisan 2012; 21:36:02 >
  • Hocam evet HTC Wildfire S. Ben aslında 10 TL yi alma derdinde değilim, sadece benim internet paketimi taahhüt ettikleri tarihe kadar kullandırsınlar yeter. Ama müşteri hizmetleri ile 1 saat konuşmama rağmen anlatamadım bunu bir türlü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omercelik

    Hocam evet HTC Wildfire S. Ben aslında 10 TL yi alma derdinde değilim, sadece benim internet paketimi taahhüt ettikleri tarihe kadar kullandırsınlar yeter. Ama müşteri hizmetleri ile 1 saat konuşmama rağmen anlatamadım bunu bir türlü.

    O herkeste aynı hocam değişmiyor, hatta ilk iptal eden arkadaş forumda anlık iptal oluyor diye uyarmıştı.Ama bence o 10 liraları al bırakma vf a 2-3 ay ne varsa 20-30 tl az para değil sonuçta.

    o ücretlenen 5 tl içinde fatura kesilince mail atın öyle bakabiliriz dediler, biz fatura kesimini bekliyoruz.

    Yeni paketler çok pahalı napıcaz bilmiyorum.
  • Telefonda resmen bana 2 yıl mecbursun, ne desek kabul edeceksin muamelesi çekti. Mesajlar vs. herşey kayıtlı. Dikkate almamaları durumunda doğrudan tüketici hakem heyetine gideceğim. Çok terbiyesiz yaklaştılar olaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omercelik

    Telefonda resmen bana 2 yıl mecbursun, ne desek kabul edeceksin muamelesi çekti. Mesajlar vs. herşey kayıtlı. Dikkate almamaları durumunda doğrudan tüketici hakem heyetine gideceğim. Çok terbiyesiz yaklaştılar olaya.

    Senin bahsettiğin konudan bence birşey çıkmaz ama sonuçta 6 ay hediye diye verdiler süresi bitince iptal etmeleri normal.Sonuçta ücretlenen kullanımları iade ettikten sonra o konuda bir sıkıntı kalmaz.Tabi sen yinede şansını dene.
  • Ama daha önce zaten, iptal etmezsen 10 TL karşılığında yenilenecektir diye mesaj attılar. Buna rağmen mi o aradaki 10 TL leri iade aldın?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.