Şimdi Ara

Uçak Teknisyenliği mi yoksa Uçak Müh. mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
21.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunabinyay

    Mühendislik ile teknisyen arasındaki farkı anlamadıysan kesinlikle mühendislik okumamalısın.. o 4 yıl bitmez şu soruyu sorabildiysen kesinlikle 2 yıllık bölüm olan teknisyenliği seçmelisin bırak mühendis başkası olsun ..

    Kardeş kusura bakma senin kadar üstün zekalı değiliz ne yapalım işte.Bari konuyla ilgili bizi biraz bilgilendir de cahil kalmayak

    yukarıda airtech tamamen açıklamış durumu ve haklı son noktasına kadar.. ama eksik dediği şeyleri yaparsan en iyi tekniker olursun ve maaşın normal bi mühendisten fazla olur .. ama dediği şeyleri mühendisken yaparsan en iyi teknikerin 2 katı maaş alırsın .. mühendislikte yükselebileceğin cok fazla alan var ama teknikerde kısıtlısın bunu demek istiyorum.. ağır bi yazı olmuş önceki yazdıgım ,onun içinde ayrı bi özür diliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunabinyay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunabinyay

    Mühendislik ile teknisyen arasındaki farkı anlamadıysan kesinlikle mühendislik okumamalısın.. o 4 yıl bitmez şu soruyu sorabildiysen kesinlikle 2 yıllık bölüm olan teknisyenliği seçmelisin bırak mühendis başkası olsun ..

    Kardeş kusura bakma senin kadar üstün zekalı değiliz ne yapalım işte.Bari konuyla ilgili bizi biraz bilgilendir de cahil kalmayak

    yukarıda airtech tamamen açıklamış durumu ve haklı son noktasına kadar.. ama eksik dediği şeyleri yaparsan en iyi tekniker olursun ve maaşın normal bi mühendisten fazla olur .. ama dediği şeyleri mühendisken yaparsan en iyi teknikerin 2 katı maaş alırsın .. mühendislikte yükselebileceğin cok fazla alan var ama teknikerde kısıtlısın bunu demek istiyorum.. ağır bi yazı olmuş önceki yazdıgım ,onun içinde ayrı bi özür diliyorum

    Önemli değil.Önerin için sağ ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: letsgotr

    Simdi diyorsun ki
    Maalesef mühendisliğin puanı yüksek.Ve ben de kendime pek güvenmiyorum.Yoksa ben de daha rahat şartlarda daha rahat bir şekilde çalışmak isterim.
    ulkemizde ucak teknisyeni adi altinda egitim veren en iyi okul anadolu universitesi. 4+1 yil okuyup teknisyen lisansina sahip oluyorsun. Bu lisans senin herseyin oluyor hayatin boyunca. Muhendislerin bu lisansi alma sanslari yok. o yuzden kazandiklari maas teknisyenin yaklasik %40 i kadar. Soyle soyliyim kendini yetistirmis bir ucak teknisyeni, ucus saatleri ve yurtdisi gorevleri HARIC 2500-3000 Euro maas alir, buna ucus saati ucreti ve yurtdisinda gorevdeyse alacagi harcirahi eklersen gunluk 75 Eurodan 2250 euro eder. Yani ucus saati basina alacagi para HARIC eline temiz 5000 euro civari para gecer. Buna ek kalacagin oteller Hilton, Sheraton, Marriot gibi 5 yildizli otellerdir. Kahvalti ucretsiz. Yani yurtdisindayken neredeyse aksam yemegi haric hic bir masrafin olmaz ve eline temiz 5000 euro aylik para gecer. Muhendissen masa basinda oturur, is kartlari hazirlarsin, suya sabuna dokunmazsin, pislenmezsin, yag kir olmaz ustun basin ama alacagin para da ona gore olur. Kendni geistirmis bir muhendisin alacagi en iyi maas 2500 eurodur. ucus parasi almazlar, yurtdisi gorevlerine cok gitmezler. Ucak teknisyeni sirketine gore senede 2-3 ayini yurtdisinda gecirir. muhendis ise sansi varsa senede en fazla 1 ay yurtdisina gidebilir o da belki. karar senin

    bu bolumu nasil kazaniriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İkiside önü açık meslekler kendini geliştirmiş bir teknisyen mühendisten daha fazla maaş alabiliyor. Anladığım kadarı ile liseden sonra işten bahsettiğine göre lisede uçak bakım bölümü okuyorsun bu da demek oluyor ki b1 lisansını işe başladıktan 3 yıl sonra alabilirsin, bu lisansla birlikte yeni başlayan bir mühendisten daha yüksek bir maaşın olacak demek yani o işe başlayana kadar sen bu lisansı almış +2 yılda çalışmış olacaksın. Bundan sonraki aşama alabilirsen C lisansı almak bakım personelinin alabileceği en üst seviye lisanstır. C lisansını bakım mühendisi de alabiliyor. Bu lisans büyük bakım sonrası bakım çıkış sertifikası(CRS) düzenlemene izin verir. C lisanslı bir teknisyen C lisanslı bir mühendisten daha değerlidir çünkü teknisyen bakım yaptığı uçağa sertifika düzenleyebiliyorken, mühendisin uçak üzerinde çalışma yetkisi yoktur sadece sertifikayı düzenliyebilir. ama mühendisin C lisansı alma süresi daha kısadır bunu da belirteyim. ayrıca kendisini geliştirmiş mühendisler genelde bir yerlere yönetici olarak atandıkarı için ona göre bir gelir elde ederler. Yani sonuc olarak ikisinde de kendini geliştirmene bakar. bir de tabiki rahatlık farkı var tabiki birinde duruma göre hidroliğin, yağmurun, soğun içinde çalışmak gerekebilicekken diğerinde ofiste 25 derecede çalışcaksın.




  • airtech kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şu an Ege üniversitesi uçak teknolojisi bölümünde okuyorum, eskişehirdeki bölümün benim bölümümden farkı ney,benim de kariyer hedeflerim ve ideallerim var iyi paralar kazanmak istiyorum anadolu üniversitesinde okumadım diye bunlara ulaşamıcak mıyım ?
  • shoacwaxz kullanıcısına yanıt

    hocam bende şuan uçak teknolojisi okuyorum siz ne yaptınız şuan

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.