Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

TYT Ham PUAN Korunuyor - Sıralama değil!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
11
Cevap
1
Favori
687
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> TYT Ham PUAN Korunuyor - Sıralama değil!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      111 Mesaj
      10 Ağustos 2018 00:57:20 Konu Sahibi
      Aklım almıyor, ben bir şey bilmiyormuşum bana YÖK’ün soru/cevap şeyini atıyorlar. Araştırmışlar böyle bulmuşlar.

      Baya baya bilgiyi iki parmakla tak tak ulaşmaya alıştığınız için size kızamıyorum.

      ÖSYM Çağrı Merkezi bu konuda sizlere yardımcı oluyor bir arayın sorun bakalım ben mi yalan konuşuyorum yoksa siz mi eksik biliyorsunuz?

      Tatmin olmadınız mı en yakın ÖSYM Başvuru Merkezleri 08.30-17.00 arası açık.

      Gidin sorun, bakalım hangi yanıtı alacaksınız?

      He yetmedi mi direkt bizzat Koordinatörlük ile de görüşme talep edebilirsiniz. Bakalım size ne yanıt verecekler?

      Bunların tamamını yaptım ve diyorum ki TYT Ham Puanı korunuyor bana gelmiş hala YÖK’ şeysini atıp niye bilmeden yorum yapıyorsunuz diyorlar.

      Galiba bu yeni nesilin hastalığı; hiçbir şey bilmeden çok şey bildiğini sanmak.

      Bilgisi olan, ona yardımcı olmak isteyen insanlara da böyle küstâh davranmak.

      Yazık, vallahi de billahi de yazık.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







    • Teğmen
      109 Mesaj
      10 Ağustos 2018 02:49:53
      first like



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Teğmen
      109 Mesaj
      10 Ağustos 2018 02:50:25
      küstahız bebeğim



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      10 Ağustos 2018 02:52:21
      Eğer trollemiyorsan, büyük rezalet bu hocam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      10 Ağustos 2018 03:13:05
      Bulşit hocam ya



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      10 Ağustos 2018 03:33:33

      Yanlış anlamadıysam konu sahibi böyle olmadığını açıklıyor puanınızın sınava göre sıralama karşılığını değil firek puanınız geçerli olacak gibi anladım ben



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bfc1928 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      GIDOOOOO
    • Er
      13 Mesaj
      10 Ağustos 2018 03:38:27
      Zaten sıralama korunamaz.Diyelim ki 12.341 oldu seneye o sıralamada olan başka birisi de olacak 2 tane 12.341 olmaz yani saçma



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      10 Ağustos 2018 03:41:18

      Hocam birkaç gün önce bir yerde gördüm ösym ve yök çelişiyor birbiriyle ösym puan diyor yök sıralama



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: Ribas0
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      667 Mesaj
      10 Ağustos 2018 08:31:15
      Şu yanlış bilgileri öne çıkartıyorsunuz bir de. Neyse ben söyleyeyim de belki birisine ulaşırım. Puan değil sıralama nokta.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Er
      4 Mesaj
      10 Ağustos 2018 08:40:32
      Sıralama diye biliyorum ben de ama kaldırsınlar daha iyi olur.Çok sıkıntı çıkar zaten iki türlü de.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Teğmen
      111 Mesaj
      10 Ağustos 2018 11:13:50 Konu Sahibi
      Hâla bu başlığa gelip sıralama demişler.

      Vallahi bunlar eğitilmezdir :))

      Dayanağınız ne? YÖK’ün Sıkça Sorular Soruları mı?

      Hatırlatayım beyler güncel bilgileri ÖSYM verir, korkmayın arayın sorun.

      Sıralama koruma ne demek ya? Ahahahahahahahaha. Buna KARGALAR güler.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
Reklamlar
paykasa
paykasa
nice türkiye
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.