Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM TAAHHÜT REZALETİ!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Jacques Reverdi (1 mesaj) mcrew (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Ayın 13'ü gibi aradım müşteri hizmetlerini, yeni bir taahhüt vereceğim dedim. Sitelerindeki bir paketi söyledim, ücretsiz modem artı sabit telefonu olanlar için paket fiyatı 24 ay taahhütlü 74 tl yazıyordu. Ben de aradım müşteri hizmetlerini benim sabit telefonum var, 74 tl mi oluyor bu paket şimdi herşey dahil dedim.

    Biraz bekletti alo paket olunca 84 oluyor falan dedi. Ben de benim sabit telefonum var ama 84 tl ise vermeyeceğim, sitede sabit telefonu olanlar için 74 tl yazıyor, eğer herşey dahil 74 tl ise taahhüt vereceğim yoksa vermeyeceğim dedim. Biraz bekletti tamam 74 tl oluyor dedi. Ben de tamam o halde taahhüt'ü verelim ama dedim bak sonradan alopaket vesaire 84 çıkarsa vermeyeceğim dedim, tamam 74 tl dedi, biz de taahhütü verdik.

    Neyse modem ayın 19'u gibi gelmiş, oğluma da bi kaç imza gerekli demişler, o da imzalayıp göndermiş, bu imzaladığı da sözlezme oluyor herhalde, neyse sorun yok şimdiye kadar. Dün ayın 21'inde de mesaj geldi ve eski adsl hattımız vdsl olarak aktifleşti.

    Sonra paket fiyarını teyit etmek için aradım bunları, sizin paketiniz 74+10 tl alo paket dahil 84 tl dediler. İyi de dedim ben taahhüt'e telefonda onay verirken 74 ise vereceğim yoksa vermeyeceğim dedim, müşteri hizmetleri de 74 tl dedi, ben de öyle onay verdim dedim. O halde iptal edin yaptığınız taahhütü dedim. Neyse bunlar şikayet kaydı oluşturdular yanlış bilgi verildiğine dair (Normal şartlarda aslında müşteri hizmetleri yanlış bilgi bile vermese benim hiçbir bedel ödemeden 14 günlük cayma hakkım var sözleşmeden ama tabii bu arkadaşlar hukuk falan tanımadıkları için öyle bir şeyi de kabul etmiyorlar)

    Neyse nasıl olsa yanlış bilgilendirmeden dolayı iptal ederler dedik, o 14 günlük hakkımızı kabul etmelerine falan da gerek yok. Bugün aradılar, yanlış bilgilendirme olduğunu kabul edip 5 iş günü içerisinde iptal edebilirsiniz, sözleşme fesih bedelini biz karşılayacağız dediler, sonra ekledi yalnız ücretsiz modem almışsınız diye. Evet dedim ne olmuş o da dahil değil mi iptalin içine, yok dedi o iptale dahil değil, 250 tl'lik modem parasını ödeyeceksiniz. Haydaa...

    Dedim ki bak güzel kardeşim, birincisi benim 14 günlük, hiçbir bedel ödemeden cayma hakkım var, bunun içine o modem de dahil. Hadi diyelim bunu kabul etmezsiniz siz anladık, yanlış bilgilendirme yapıldığını kendiniz de kabul edip o sebeple iptal ettiniz taahhüdü eyvallah ama eğer müşteri hizmetleri o yanlış bilgilendirmeyi yapmasa ben zaten sözleşmeye baştan onay vermeyeceğim için modemi de hiç teslim almayacağım (ki zaten oğlum imzalayıp teslim almıiş) bu hangi mantığa sığıyor da sözleşmenin fesih bedelini karşılayıp da modemin parasını vermek zorunda olduğumu söylüyorsunuz? Üçüncüsü diye ekledim, hadi diyelim bu akla mantığa aykırı saçmalığı öne sürdün, zaten dedim sözleşmeyi imzalayan da ben değilim, kurye modemi getirince, sözleşmeyi de aynı anda imzalatıp gitmiş, sözleşmeyi imzalayan ben olmadığım için bu zaten hukuki anlamda geçersiz bir sözleşme, sen hangi hakla benden modemin parasını ödemeniz gerekiyor diye bir bedel talep edebiliyorsun dedim. (Bu arada modem 250 tl, ben kafama göre araştırıp farklı bir marka model modem alacağım için Tp-Link'in bu antensiz, basit modemine 250 tl vermek istemiyorum)

    Tabii bu beni en son arayıp yanlış bilgilendirmeden dolayı sözleşmeyi 5 iş günü içinde iptal edebileceğimi söyleyen arkadaş belli ki yetkili biri, anlaşılıyor konuşmasından. Ama ona rağmen papağan gibi tekrarlayıp durdu, modem iadesiz bir modemdir, sözleşmeyi fesit etmeye dahil değildir diye.

    Pazartesi müdürlüğe gideceğim ama oradan da pek bir şey çıkacağını sanmıyorum. Yine bize tüketici hakları gözüktü işi gücü bırakıp bu saçma sapan işlerle uğraşacağız. Sizden ricam konuyu öne çıkarırsanız bu rezillikten daha çok kişi haberdar olabilir ve TürkTelekom'a taahhüt vermeden önce iki kez düşünür.



    |
    |




  • 74 TL paket

    10 lira da alo paketi de sabit telefon paketi oluyor sanırım



    Toplamda 84 lira ödeyecektin sabit telefon dahil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.