Şimdi Ara

Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme; Buraya konu hakkında olumlu dönüşlerimi yazmak isterdim ama tabi ki yazamayacağım. 25.04.2020 Tarihinde arandığımı VAE geçişim hakkında bilgiler verilip telefon değişikliği için onayımı aldıklarını zaten güncelleme notlarımda paylaşmıştım. Bu süreçte geçiş için kayıt açıldı ve geçiş için beklemeye başladım, günaşırı taraflarına konu hakkında dönüşler yaptım ve kendileri her gün telefon başvurusunun yasal süresinin 4 iş günü olduğunu bildirip durdular. Ben taraflarına 1 aydır yaşadığım sorunlardan kaynaklı yakınırken kendileri hala bana bunu yapıyorlar bunun PANDEMİ dönemi ile ilgisi yok bunu bana karşı bilinçli olarak yapıyorlar çünkü ben inat edip başlarının etini yediğim için bu şekilde karşılık veriliyor.

    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik

    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masahanajin -- 1 Mayıs 2020; 20:51:35 >




  • Güncelleme; Bugün YAPA'dan VAE altyapısına geçişim tamamlandı. Fakat bu geçişte ankastre kutusuna müdahale gerekiyormuş ve yetkili telefonda isterseniz adım adım nasıl yapılacağını anlatalım veya isterseniz elektrikçi çağırıp yaptırabilirsiniz dediler. Telefonda anlatılıp yapılabilecek bir şey olduğunu düşünüp zor olmasa gerek dedim, ankastre kutusunu açtım baktım ama bu işlemi daha önce bu işle uğraşmış kişi olmazsanız yapılacağını düşünmüyorum. Bende müdahale edemeyeceğimi ve elektrikçi çağıramayacağımı söyleyerek ekiplerin gelmesini istedim. Fakat burada çok farklı bir durum var neden böyle bir işlemi kullanıcıya yaptırıyorlar? Yapacağını düşünüp konu hakkında çok bir yetkinliği olmayan kullanıcılar yapmaya uğraşıp belki farklı bir sorunun doğumuna neden olabilir ve başka kullanıcıların başına dertler açabilirler. Böyle bir müdahaleyi önermelerini yanlış buldum.

    %99 tamamlandı ankastre kutusundaki işlemi yaptıklarından sonra büyük ihtimal olması gereken internetime kavuşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masahanajin -- 6 Mayıs 2020; 15:39:9 >




  • Çok geçmiş olsun okurken ben gerildim. Bende 2 yıllık Turknet'i bırakıp TT'ye geçtim 10 gün kadar oluyor. İyi ki geçmişim ping, hızda dalgalanma vs. hepsi düzeldi. Ankastrenin yanında yeni VAE hattınız için sizin isminiz yazılı bir etiket varsa, onu sizin daireden gelen kabloyla birleştireceksiniz. Elle birleştirebilirsiniz kıvırarak.
  • TheBCD T kullanıcısına yanıt
    Konuya hakkında yeterli yetkinliğim olmadığı için binada bulunan diğer kişilere sorun yaratmak istemedim hocam
  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    Anladım iyi düşünmüşsünüz, Bence elektrikçi çağırın ve durumunuz müsaitse yeni kablo çektirin ankastreden daireye. Evin içindeki birden çok priz, hatta eklemelere sebep olduğu için mutlaka hız düşürür.
  • Şu geçişim tamamlansın en kısa sürede yeni kablolama işlemi yapmayı düşünüyorum zaten hocam.
  • Güncelleme; 07.05.2020 tarihinde sabah 9.30 - 10 sularında Türknet ekibinden bir arkadaş geldi. Ankastre kutusunu kontrol etti ve Türktelekom ekibinden etiketleme yapılması için gelen oldu mu diye soru yöneltti, cevaben bende Türktelekom ekibinden kimsenin gelmediğini aktardım. Türktelekom etiketleme yapmadığı için arkadaş benim elimden şimdilik bir şey gelmiyor dedi ve bulunduğu gün Türktelekom ekibini yönlendireceğini söyledi ve gitti. Tabi ki etiketleme için gelen olmadı peki neden geçiş için söylenilen 7 iş günü içerisinde etiketleme ekibi gelmedi? Ayrıca kendileri bugün arıza kaydı açmışlar ve sonra geri kapatmışlar bu arıza kaydı belki de Türktelekom ekibi yönlendirmek için açılmış olabilir. Ama burada asıl soru eğer yönlendirmek için açılmış bir kayıt var ise neden dün açılmadı?


    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik




  • Güncelleme; YAPA'dan VAE altyapısına geçişim tamamlandı ve VAE altyapısında 35Mbps olan paketten aldığım değerler bunlardır.

    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik

    Bunlar ise geçebileceğim paketler ama şuanlık geçmeyi düşünmüyorum, geçmeme sebebim ise ankastreden daireme gelen kabloları yenilemeyi düşünüyorum.

    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik

    Bu görselde ise güncel hat değerlerim mevcuttur.

    Turknet ve Türktelekom altyapısındaki inanılmaz rezillik


    Yaklaşık 42 gün bu bağlantı için uğraştım ve sonunda altyapımın desteklediği hızı aldım umarım stabil ve kesintisiz hizmet almaya devam ederim.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.