Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.442
Cevap
120
Favori
549.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • patriot.izmir P kullanıcısına yanıt
    Ya acayip bir firma bu çalışan interneti koparttılar. Şimdi de düzeltemiyorlar. Çünkü ne ekipleri var ne de bir yaptırım güçleri. bekliyoruz ki biri bi ara işi üstlensin de yapsın. Bundan önce de problem oldu. etraftan telekomda bizim tarafta görevli arkadaşın telefonunu buldum rica minnet (tabi rica karşılığı para) işimizi çözdürdük. Ama şimdi başka bi ekip bakıyormuş binadan değil problem o arkadaş bakamadığından ben de ulaşamadığımdan bekliyoruz bakalım. dediğim gibi eba dan eşim ders vermese bu kadar problem olmayacak ama anlatmama rağmen herhangi bir gelişme yok. sadece sırça köşklerinden mail yazıyorlar telekoma.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorun cozuldu cok tesekkurler.

    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir haftadır bir interneti bağlayamadınız. Derslerim başladı ve sizin yüzünüzden katılamıyorum. Türk Telekomu arıza için yönlendirdik diyorsunuz. Tam olarak gün ve saat belirtin. Şu şu saatte evinize gelecekler ya da çözülecek deyin. Ne kadar zor olabilir? Sürekli oyalanıyorum. TTNETin size yolladığı hat değerlerini bana yollayıp duruyorsunuz ama internet ışığı yanmıyor işte. IP alma problemi var diyip duruyorsunuz. O zaman çözüm neyse onu söyleyin kendim halledeyim. "Arızanızı TTNETe ilettik. Onlar halledecek" tarzında şeyler söylemeyi bırakın lütfen. TTNETi arayın, gün ve saat alın. O gün ve saatte evime mi geliyolar, hattı tamir etmeye mi geliyorlar ne yapcaklarsa gelsinler. "36 saat", "48 saat" içinde gibi belirsiz söylemleri bırakın. Yarına kadar internetim gelmezse TTNETe geçeceğim mecbur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dostoynikov -- 28 Eylül 2020; 15:28:43 >
  • Runningaway R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunu çözümledik. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, internet hizmetine ait fesih bedelinde 120 TL'ye kadar indirim sağlıyoruz. Telefon hizmeti maalesef dahil değildir.
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port durumunu ancak aktivasyon sürecinde görebiliyoruz. Boş port için yerleşik operatörün işlem yapması gerekiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet çözüldü çok teşekkürler.Saygılar.

    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!
  • uguraycicek U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • mertbal M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evraklarınız sisteme yüklenmiştir. Teyit araması için arkadaşlarım sizi aradı ancak ulaşamadı. Tekrar arama yapacaklar.
  • patriot.izmir P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • resh_aykut kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal işlemleri için 02122165560 numaralı faks hattımıza iptal dilekçenizi ve kimlik fotokopinizi gönderebilirsiniz. Ya da Hizmet iptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin ve imzanızın bulunduğu bir dilekçeyi posta eki ile birlikte iptal-faks@turknet.net.tr e-posta adresimize gönderebilirsiniz.
  • Dostoynikov kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Runningaway R kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    Arama kayıtlarına baktım. Bir aranma yok. Bekliyorum aranmayı.
  • iyi günler yeni türknete geçtim 35 lik paket tanımlandı.modem hat değerlerimde max alabileceğim hız 67 mpbs olarak görünüyor.oimden internet paket değişikliğine baktığım zaman sadece 16 mpbs paket seçeneği vardı destek kaydı açtım hattımın alabileceği max hızı öğrenmek için sonrasında paket değişiklik kısmında 50 mpbs seçeneği çıktı bana birde 50 mpbslik pakete geçme talebinde bulunmadığum halde bugün 50 lik pakete geçirmişler...modem arayüzünde alabilceğim max hız 63 mpbs olarak görünüyor.destek kaydını paylaştım.75 mpbslik pakete geçemez miyim 75 lik pakete geçsem 60 mpbs hız alamaz mıyım bir türlü net bir cevap alamadım...1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekederelit -- 28 Eylül 2020; 19:34:24 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sorun çözüldü . 99,99mbit olarak hızım revize edildi tekrardan. teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthell -- 28 Eylül 2020; 21:6:15 >
  • 2 saati geçti türk Telekom kurulum yapalı hala turknet açamadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün hizmetim açıldı ve aldığım değerler çok kötü 100mbps lik paketteyim diğer kullanıcılara yanıt verilirken ben umursanmıyorum artık şu hıza el atın destek olun lütfen müşteri no 1821180 1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yordunuzbe -- 28 Eylül 2020; 18:31:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.