Şimdi Ara

Türkiye'de ki eğitim sistemi!!gelin tartışalım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eleştirelim,yapıcı ya da yıkıcı olarak.Diğer ülkelerden ornekler sunalım,yeterliliğini konuşalım.

    Bende münazaram için bilgi toplamış olurum :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • örnek veriyim lisedeki ingilizce öğretmeni bizi intermediate seviyesinden başlattı üniversite hazırlığında anladım ki ben bişey öğrenmemişim elementary den başlattılar

    NOT : din okulları açmakla bir yerlere varılmaz bilim okulları lazım anca ara eleman ülkesi oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trevor Reznik -- 6 Ekim 2013; 23:16:45 >
  • Gramer nazisi gibi hareket etmek istemem ama "ki" nin nasıl yazılacağını öğretememiş Türkçe Öğretmenleri'ne sahip. Ben de adayı olarak karşıyım.
    Eğer bir eğitim programının içinde din ağırlıklıysa, bilim saklanıyor, manipüle ediliyorsa o ülke sisteme ucuz ve bilinçsiz işçi yetiştiren bir laboratuvar olur. O yüzden Türkiye'deki sistem içler acısı, özellikle de müfredat açısından.
  • Sadece sınavlara odaklı eğitimden Hayır gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel devam edelim :D



    Neler yapılmalıdır? Ülkelerden ornekler bulalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KarahanZ -- 6 Ekim 2013; 23:16:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de eğitim demek amelelik demek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse yazmıyor :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence burda tartışarak hiçbir yere varılmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KarahanZ

    Kimse yazmıyor :(

    Yazayım.

    Ne yapılmalıdır sorusunun cevabını uzun zamandır düşünüyorum. Pek çok proje üretip, plan kurdum. Tabi bunların hepsini burada ifade etmem saatlerimi alır. Kısaca bir kaç şey söylemek gerekirse;

    'Bilim ve Sanat bir kuşun iki kanadı gibidir. Bu iki kanadı beraber kullanan toplumlar uçarlar. Kullanamayan toplumlar, tavuk toplum olur. Tavuk toplumlar önlerine konulan her yemi yerken arkalarından çalınan yumurtalardan bihaberdir.' Charles Darwin.

    Eğitim sistemimizin en büyük sıkıntısı da budur, bilim ve sanattan yoksun.
    Bilim üretemeyen okullar...
    Sanattan uzak gençlik...
    Spor olarak sadece futbolu bilen, kültür olarak ise yozlaşmak zorunda kalan bir gençliği meydana getiren bir eğitim sistemimiz var.

    İlahiyat dersleri insanlarımızın maneviyatı için önemlidir ancak bilinmelidir ki salt dinle eğitim kalitesi artmaz, düşer.

    -

    Liselerde bilime yönelik ders sayıları artırılmalı.
    Özellikle Felsefe daha aktif hale getirilmeli.
    Test mantığına dayalı sınavların önemi azaltılarak öğrenciler yorumlayabilme vasfını elde etmeli.

    Düşünebilen, sorgulayabilen ve ifade edebilen bir gençlik için dogmalardan uzak bir eğitim sistemi gereklidir. Keza ancak ülke böyle kalkınır.

    *

    Biraz karışık ve düzensiz yazmış olabilirim yazacak çok şey var da zaman yok. Kırparak yazdım idare et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekmek arası sakız

    quote:

    Orijinalden alıntı: KarahanZ

    Kimse yazmıyor :(

    Yazayım.

    Ne yapılmalıdır sorusunun cevabını uzun zamandır düşünüyorum. Pek çok proje üretip, plan kurdum. Tabi bunların hepsini burada ifade etmem saatlerimi alır. Kısaca bir kaç şey söylemek gerekirse;

    'Bilim ve Sanat bir kuşun iki kanadı gibidir. Bu iki kanadı beraber kullanan toplumlar uçarlar. Kullanamayan toplumlar, tavuk toplum olur. Tavuk toplumlar önlerine konulan her yemi yerken arkalarından çalınan yumurtalardan bihaberdir.' Charles Darwin.

    Eğitim sistemimizin en büyük sıkıntısı da budur, bilim ve sanattan yoksun.
    Bilim üretemeyen okullar...
    Sanattan uzak gençlik...
    Spor olarak sadece futbolu bilen, kültür olarak ise yozlaşmak zorunda kalan bir gençliği meydana getiren bir eğitim sistemimiz var.

    İlahiyat dersleri insanlarımızın maneviyatı için önemlidir ancak bilinmelidir ki salt dinle eğitim kalitesi artmaz, düşer.

    -

    Liselerde bilime yönelik ders sayıları artırılmalı.
    Özellikle Felsefe daha aktif hale getirilmeli.
    Test mantığına dayalı sınavların önemi azaltılarak öğrenciler yorumlayabilme vasfını elde etmeli.

    Düşünebilen, sorgulayabilen ve ifade edebilen bir gençlik için dogmalardan uzak bir eğitim sistemi gereklidir. Keza ancak ülke böyle kalkınır.

    *

    Biraz karışık ve düzensiz yazmış olabilirim yazacak çok şey var da zaman yok. Kırparak yazdım idare et.

    Haklısınız,sozlediklerinizin her bir kelimesinde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.