Şimdi Ara

Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ (406. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.890
Cevap
133
Favori
213.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3LaL35

    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★
    Hocam selam, bu ara ciddi olarak düşünüyorum aynı antenden almayı. Sizde ping'te herhangi bir düzelme-düşüş oldu mu? Yoksa sadece hızda mı belirgin değişiklik oldu? Bunu çok merak ediyorum. Yukarıda bir arkadaş sadece 40 liralık antende bile fark yaşadığını söylemiş. Rica etsem antenli ve antensiz ping sonuçlarını paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratoto

    Superbox 10 Mbps Avantaj


    Superbox Avantaj 10 Mbps
    Devam paketinde upload 2 ve fiyat 129 tl
    ikna paketinde fiyat 119 tl ve upload bu pakette olduğu gibi 5 mbps. İkna paketini sunarlarsa devam edebilirim. Devam paketine asla devam etmem. 2 mbps upload olacak iş değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katxoy

    Banada elimizde zte var sadece zte takabiliriz diyordu getiren ekipler ama modem zaten onlara ait isterlerse 10 bin liralık modem verilsede sözleşme bitince zaten alıyorlar bu yüzden onlar elimizde zte var dese bile siz peşine düşün huawei getirmeleri için uğraşın bende en son çözüm olarak tüketici haklarına gidecektim ama gitmeden halletmiş oldum. İki hafta boyunca dijital operatörden talep ilettim, superonline’a mail gönderdim, müşteri hizmetlerinden arayıp talep açtım anca bu gün geldi, peşine düşerseniz en son çözüm olarak getirler, gelmeseydi bana gelmezdi huawei modem ama süreç çok zaman alıyor
    Hocam SMS problemi var diyorum onun için ekip gönderemiyoruz diyorlar stabil değild iyorum 2mbpse kadar iebilir diyorlar. Siz ne dediniz ne yazdınız da değiştirdiler?




  • Murat Burç M kullanıcısına yanıt
    Modem sorunlu dedim, sinyal sorunu vardı modemi kapatıp açıyordum modem açılınca sinyali 5. Seviyedeydi ama 10 dakika kullandıktan sonra 1. Seviyede olurdu sinyal, donma yapıyordu bazen, sms bölümüne girilmiyordu böylelikle huawei modem verdiler. Bu modemin zaten kronik sorunu sinyal seviyesinde ki tutarsızlık ve bağlantıda donma, kopma olması. Direkt sinyal sorunu ve bağlantıda donma oluyor, kopuyor derseniz öylelikle modem değişip huawei verilir

    Modemde donma var, bağlantıda kopukluk oluyor, modem kendi kendisine açıp kapanıyor, sinyal seviyesinde sorun oluyor sağlıklı bir şekilde sinyali alamıyor diyip huawei modem ile değiştirmeyi talep ediyorum derseniz, size ekip yönlendirecekler gelecek olan ekip sizi arayacak modem değişikliği olacak, öylelikle huawei modem alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katxoy -- 18 Nisan 2020; 22:16:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murat Burç M kullanıcısına yanıt
    Bu paketi müşteri hizmetlerine sordum, sözleşmesi 1 ay süre kalanları kapsıyor onlar sözleşme devamı verirse öylelikle o fiyatlar geçerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_91

    Hocam selam, bu ara ciddi olarak düşünüyorum aynı antenden almayı. Sizde ping'te herhangi bir düzelme-düşüş oldu mu? Yoksa sadece hızda mı belirgin değişiklik oldu? Bunu çok merak ediyorum. Yukarıda bir arkadaş sadece 40 liralık antende bile fark yaşadığını söylemiş. Rica etsem antenli ve antensiz ping sonuçlarını paylaşabilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    Açıkçası bendeki ping değerleri çok kötü değildi zaten ama 3–5 etkisi oldu tabi ben genelde 13–17 arası ping alıyorum şuan mesela evimde değilim başka yerdeyim ve anten takılı olmadığı halde wi-fi 2.4 ghz ile aldığım hız ve ping.
    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akşamları internet sık sık kopmaya başladı.Hız leş. Turkcell'in cevabı efsane.

    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powerofdreams -- 18 Nisan 2020; 22:18:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Powerofdreams kullanıcısına yanıt
    hocam bugün bende de aynı sorun oluştu. dün hızım gün içinde 10 15 mbps arası gece 20 mbps sabit iken bugün 2 3 mbps anca görüyordum. mh yi aradım güncelleme falan attılar modeme reset attırdılar ancak düzelmedi. MH hat değerleriniz normal arıza kaydı oluşturacağım dedi ancak gelen ekip mobil hatta ne yapabilir ki kablolu bağlantı olsa anlarım neyse gelince göreceğiz.

    Size tavsiyem birde müşteri hizmetlerini arayın onlar ilgileniyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightdeath

    Çok yoğun kullanılıyor şu sıralar herkes evde olduğu için, bunu da hesaba katmanız lazım. 4k bitrate 720p60fps için fazlasıyla yeterli, bu aralar bu kalitede yayınla geçirmeniz iyi olur ruh sağlığı açısından. Ben 3k bitrate ile veriyordum yayını, şimdi 2k ile bile veremiyorum. Sınırlanmasın hızım diye hatta kotalı aldım interneti 250TL ödüyorum 250gb kotaya. Rezillik tamamen :)
    720 p 60 fps bile bize cok iyi geliyor:D suan drop sorunu kalktı bu bitratede umarım böyle devam eder.O kadar paraya o kadar az kota verilmesi cok büyük sıkıntı yazık günah yav.Birde oyunlardaki ping sorununun bir çözümü varmı 100 ping oluyor 60-70 olsa bile yeter:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyHill -- 18 Nisan 2020; 23:4:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3LaL35

    Açıkçası bendeki ping değerleri çok kötü değildi zaten ama 3–5 etkisi oldu tabi ben genelde 13–17 arası ping alıyorum şuan mesela evimde değilim başka yerdeyim ve anten takılı olmadığı halde wi-fi 2.4 ghz ile aldığım hız ve ping.
    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★

    Alıntıları Göster
    Hocam antenin ismi ne nasıl yapıyoruz zamanın olunca anlatırmısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyHill

    Hocam antenin ismi ne nasıl yapıyoruz zamanın olunca anlatırmısın.

    Alıntıları Göster
    https://www.baglan.com.tr/huawei-b618s-22d-turkcell-superbox-anten/ burdaki xpol–02 kodlu ürün yukardaki mesajlarımdada anlatmıştım biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Frekans Değiştirme Bende oldukça işe yaradı Sonuçlar böyle

    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★



    Gündüz : 70-80mbit download Upload : 40-35 arası

    Akşamları da gördüğünüz hızlar
    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★
    Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccandan -- 18 Nisan 2020; 23:40:19 >




  • 20 /20 Up diye bi paket yok milleti kandırmayalım müsteri hizmetlerinede bizzat sordum böyle bir paket yokmuş en fazla 20/5 Paketi mevcut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 1:5:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Süperboxu tahhütsüz alabiliyor muyuz 2-3 ay lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • He he tabi ben 2 yıldır superbox kullanıcısıyım ne öyle bir pakete şahit oldum nede etrafımda gördüm şimdi senin mesajını görünce müsteri temsilcini aradım yeni paketmi var diyerekten 20/20 paket yok diyor olmayan birşeyi nasıl bağlattın açıklarmısın bizde geçelim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 2:6:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birde yeni müşteri olmuş 20 up vermişler biz 2 yıldan buyana müşteriyiz öyle bir paket daha ne yazan gördüm nede bağlatan yok biyerde yazsa veya müşteri temsilcisi var dese hemen geçeceğim ama öyle bir paket yok mesaj sayısıyla bu konunun ne alakası var öyle bir paket olsa bizde geçeriz ama yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben burda sana düzgünce birşey söylüyorum neden sokak şarbonu gibi sözlerle hakaret etmeye çalısıyorsun ki ? 20/5 ten yüksek sınırsız paket yok bunu müşteri temsilciside teyid ediyor olsa geçeceğim diyorum halen var bağlattım diyorsun burda kac bin kişi var upload ı yüksek paket çıksında geçelim diyen kanıtlada herkes görsün bizde geçelim herkes sabırsızlıkla bekliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 2:28:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geleceginmühendisi kullanıcısına yanıt
    Hocam MH olarak hangi numarayı aradınız? Ben daha önce 0850 ve 0532 ile başlayan iki numara aradım fakat birisi aradığım yerin satış departmanı olduğunu birisi de hiç bir şekilde bağlanmayarak bana yardımcı olmadı. En sonunda facebook üzerinden destek aldım fakat o gördüğün gibi maalesef.
  • 532’yi arayın sesli yanıt sistemi çıkacak o bölümde “superbox” dediğinizde sizden kullandığınız superbox numarasını tuşlamanızı ister daha sonrada superbox bölümüne bağlıyor, öylelikle superbox’un müşteri temsilcisi oluyor onlar

    Sesli yanıt sisteminden yanlış aktarma olur ise ilk bağlanacağı bölüm bireysel müşteri hizmetleri oluyor 532’de ama bu şekilde bağlansanız bile superbox ile ilgili sorunum var dediğinizde onlarda superbox müşteri hizmetlerine aktarır sizi

    @Powerofdreams



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katxoy -- 19 Nisan 2020; 10:29:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emocan21 kullanıcısına yanıt
    Kesintilerde modeminizi powerbank yardımıyla çalıştırabilirsiniz. USB 5v - 12v çeviren kablolara bakmanızı öneririm.
  • 
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.