Bildirim
Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ (406. sayfa)




Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Devam paketinde upload 2 ve fiyat 129 tlquote:
Orijinalden alıntı: muratoto
Superbox 10 Mbps Avantaj
Superbox Avantaj 10 Mbps
ikna paketinde fiyat 119 tl ve upload bu pakette olduğu gibi 5 mbps. İkna paketini sunarlarsa devam edebilirim. Devam paketine asla devam etmem. 2 mbps upload olacak iş değil.
-
Hocam SMS problemi var diyorum onun için ekip gönderemiyoruz diyorlar stabil değild iyorum 2mbpse kadar iebilir diyorlar. Siz ne dediniz ne yazdınız da değiştirdiler?quote:
Orijinalden alıntı: Katxoy
Banada elimizde zte var sadece zte takabiliriz diyordu getiren ekipler ama modem zaten onlara ait isterlerse 10 bin liralık modem verilsede sözleşme bitince zaten alıyorlar bu yüzden onlar elimizde zte var dese bile siz peşine düşün huawei getirmeleri için uğraşın bende en son çözüm olarak tüketici haklarına gidecektim ama gitmeden halletmiş oldum. İki hafta boyunca dijital operatörden talep ilettim, superonline’a mail gönderdim, müşteri hizmetlerinden arayıp talep açtım anca bu gün geldi, peşine düşerseniz en son çözüm olarak getirler, gelmeseydi bana gelmezdi huawei modem ama süreç çok zaman alıyor
-
Modem sorunlu dedim, sinyal sorunu vardı modemi kapatıp açıyordum modem açılınca sinyali 5. Seviyedeydi ama 10 dakika kullandıktan sonra 1. Seviyede olurdu sinyal, donma yapıyordu bazen, sms bölümüne girilmiyordu böylelikle huawei modem verdiler. Bu modemin zaten kronik sorunu sinyal seviyesinde ki tutarsızlık ve bağlantıda donma, kopma olması. Direkt sinyal sorunu ve bağlantıda donma oluyor, kopuyor derseniz öylelikle modem değişip huawei verilir
Modemde donma var, bağlantıda kopukluk oluyor, modem kendi kendisine açıp kapanıyor, sinyal seviyesinde sorun oluyor sağlıklı bir şekilde sinyali alamıyor diyip huawei modem ile değiştirmeyi talep ediyorum derseniz, size ekip yönlendirecekler gelecek olan ekip sizi arayacak modem değişikliği olacak, öylelikle huawei modem alırsınız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katxoy -- 18 Nisan 2020; 22:16:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu paketi müşteri hizmetlerine sordum, sözleşmesi 1 ay süre kalanları kapsıyor onlar sözleşme devamı verirse öylelikle o fiyatlar geçerli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
hocam bugün bende de aynı sorun oluştu. dün hızım gün içinde 10 15 mbps arası gece 20 mbps sabit iken bugün 2 3 mbps anca görüyordum. mh yi aradım güncelleme falan attılar modeme reset attırdılar ancak düzelmedi. MH hat değerleriniz normal arıza kaydı oluşturacağım dedi ancak gelen ekip mobil hatta ne yapabilir ki kablolu bağlantı olsa anlarım neyse gelince göreceğiz.
Size tavsiyem birde müşteri hizmetlerini arayın onlar ilgileniyorlar -
720 p 60 fps bile bize cok iyi geliyor:D suan drop sorunu kalktı bu bitratede umarım böyle devam eder.O kadar paraya o kadar az kota verilmesi cok büyük sıkıntı yazık günah yav.Birde oyunlardaki ping sorununun bir çözümü varmı 100 ping oluyor 60-70 olsa bile yeter:)quote:
Orijinalden alıntı: nightdeath
Çok yoğun kullanılıyor şu sıralar herkes evde olduğu için, bunu da hesaba katmanız lazım. 4k bitrate 720p60fps için fazlasıyla yeterli, bu aralar bu kalitede yayınla geçirmeniz iyi olur ruh sağlığı açısından. Ben 3k bitrate ile veriyordum yayını, şimdi 2k ile bile veremiyorum. Sınırlanmasın hızım diye hatta kotalı aldım interneti 250TL ödüyorum 250gb kotaya. Rezillik tamamen :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyHill -- 18 Nisan 2020; 23:4:24 > -
Hocam antenin ismi ne nasıl yapıyoruz zamanın olunca anlatırmısın.quote:
Orijinalden alıntı: c3LaL35
Açıkçası bendeki ping değerleri çok kötü değildi zaten ama 3–5 etkisi oldu tabi ben genelde 13–17 arası ping alıyorum şuan mesela evimde değilim başka yerdeyim ve anten takılı olmadığı halde wi-fi 2.4 ghz ile aldığım hız ve ping.
Alıntıları Göster
-
https://www.baglan.com.tr/huawei-b618s-22d-turkcell-superbox-anten/ burdaki xpol–02 kodlu ürün yukardaki mesajlarımdada anlatmıştım biraz.quote:
Orijinalden alıntı: EnergyHill
Hocam antenin ismi ne nasıl yapıyoruz zamanın olunca anlatırmısın.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
20 /20 Up diye bi paket yok milleti kandırmayalım müsteri hizmetlerinede bizzat sordum böyle bir paket yokmuş en fazla 20/5 Paketi mevcut
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 1:5:29 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Süperboxu tahhütsüz alabiliyor muyuz 2-3 ay lazım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
He he tabi ben 2 yıldır superbox kullanıcısıyım ne öyle bir pakete şahit oldum nede etrafımda gördüm şimdi senin mesajını görünce müsteri temsilcini aradım yeni paketmi var diyerekten 20/20 paket yok diyor olmayan birşeyi nasıl bağlattın açıklarmısın bizde geçelim ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 2:6:47 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Birde yeni müşteri olmuş 20 up vermişler biz 2 yıldan buyana müşteriyiz öyle bir paket daha ne yazan gördüm nede bağlatan yok biyerde yazsa veya müşteri temsilcisi var dese hemen geçeceğim ama öyle bir paket yok mesaj sayısıyla bu konunun ne alakası var öyle bir paket olsa bizde geçeriz ama yok
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben burda sana düzgünce birşey söylüyorum neden sokak şarbonu gibi sözlerle hakaret etmeye çalısıyorsun ki ? 20/5 ten yüksek sınırsız paket yok bunu müşteri temsilciside teyid ediyor olsa geçeceğim diyorum halen var bağlattım diyorsun burda kac bin kişi var upload ı yüksek paket çıksında geçelim diyen kanıtlada herkes görsün bizde geçelim herkes sabırsızlıkla bekliyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E710639E -- 19 Nisan 2020; 2:28:24 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam MH olarak hangi numarayı aradınız? Ben daha önce 0850 ve 0532 ile başlayan iki numara aradım fakat birisi aradığım yerin satış departmanı olduğunu birisi de hiç bir şekilde bağlanmayarak bana yardımcı olmadı. En sonunda facebook üzerinden destek aldım fakat o gördüğün gibi maalesef. -
532’yi arayın sesli yanıt sistemi çıkacak o bölümde “superbox” dediğinizde sizden kullandığınız superbox numarasını tuşlamanızı ister daha sonrada superbox bölümüne bağlıyor, öylelikle superbox’un müşteri temsilcisi oluyor onlar
Sesli yanıt sisteminden yanlış aktarma olur ise ilk bağlanacağı bölüm bireysel müşteri hizmetleri oluyor 532’de ama bu şekilde bağlansanız bile superbox ile ilgili sorunum var dediğinizde onlarda superbox müşteri hizmetlerine aktarır sizi
@Powerofdreams
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katxoy -- 19 Nisan 2020; 10:29:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesintilerde modeminizi powerbank yardımıyla çalıştırabilirsiniz. USB 5v - 12v çeviren kablolara bakmanızı öneririm.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X