Şimdi Ara

TURKCELL MOBİL ÖDEME VURGUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 Lira 3 aylık ücret diyorlar.
    Abone oluyorsunuz.
    Faturanıza 13 lira yansıyor.
    Neden böyle dediğinde, sizi premium üye yaptık onunda ücreti 6 lira diyorlar.
    E neden iki kez alınmış diyorsunuz?
    Yanlışlık olmuş, müşteri memnuniyeti adına yarısını geri iade ediyoruz diyorlar, bir lütuf gibi!

    Yaklaşık 6 hattı incelediğimde aynı rezilliği gördüm. Gören görür uğraşır geri yarısını alırda, ya görmeyenler!!!

    BTK ya falan şikayet etme zahmetinde de bulunmayın, hiç bir şey yapmıyor BTK...

    Vurguna devam.


    TURKCELL MOBİL ÖDEME VURGUNU



    _____________________________
    Noxco




  • Ee ne de olsa kalite Li ya
    Böyle şeyler Turkcell de olur

    BTK Zaten işe yarasa böle yapamazlar

    En azından şikayet edebileceğin yerlere şikayet edip bir çok kişinin görmesini sağlamak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • Turkcell'i Cimer'e şikayet ettim. Yasal süre doldu. Olumsuz dönüş bile yapmadılar. Hele BTK hiç ilgilenmez.
    _____________________________
  • aynen oyle gormeyenler napıcak. Acilen düzeltmeleri sart. Ayrıca mobıl odemede ne farkı varmıs platın paketın ekstra alıyorlar ücret?
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Mobil ödemede normal ile premium arasındaki fark nedir?
    _____________________________
  • n11den falan mobil ödeme ile alışveriş yaparsan premium üye oluyormuşsun
    _____________________________
  • KAEC kullanıcısına yanıt
    Yani premium kullananlar alışveriş sitelerinde kullanabiliyor, olmayanlar kullanamıyor. Doğru mu anladım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 14 Ocak 2020; 19:17:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yok hocam atıyorum n11den alışveriş yaptın o ay premium üye sayılıyorsun o parayı faturana yansıtıyor premium paket vs yok.
    _____________________________
  • KAEC kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiç bir fark yok. Zaten herkesi premium yapmakla kalmayıp, double premium yapmışlar 14 er lira alarak.

    Vurguna devam.
    _____________________________
    Noxco
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Sanki telekom iyi :)

    2 aydır daha para iade sistemini düzeltip, para iadesi yapamadılar. En son dün yine aradı recai, kusura bakmayın ekipler hala düzeltemedi, ugraşıyorlar, ne zaman yaparlar da belli değil, beklemenizi rica ediyoruz dedi :)
    _____________________________
    Noxco
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    O da sana denk gelmiş ben zamanın da 1 lira mı bile aldım
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Eskiden bende almıştım bir kaç kez de, şu an sorun var ve çözülemiyor. Neyse artık aveaya geri taşır, kullanırız artık, sıkıntı değil :)
    _____________________________
    Noxco
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Geri geldiğinde 1 lira ile açılıyor hat onu da kullanırsın
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • Noxco kullanıcısına yanıt


    Anladım, teşekkür ederim bilgilendirme için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 15 Ocak 2020; 15:57:22 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Ee ne de olsa kalite Li ya
    Böyle şeyler Turkcell de olur

    BTK Zaten işe yarasa böle yapamazlar

    En azından şikayet edebileceğin yerlere şikayet edip bir çok kişinin görmesini sağlamak
    ANLADIĞIM bir şey varsa

    O da : Bütün operatörlerde geçiş yaptıktan sonra
    "Mobil ödemeyi" her ne olursa kapatmaktır.

    Kapatmazsanız az veya çok illaki zarar görürsünüz.
    Kapatma işini müşteri hizmetlerini arayarak yapın.
    İsterseniz yapmayın
    (Turkcell her ne hediye verirse versin ) (hele ki faturalı hatlarda)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • TURKCELL MOBİL ÖDEME VURGUNU
    TURKCELL MOBİL ÖDEME VURGUNU

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201


    Bir de şunu tecrübe edindim.

    * Eğer kontörlü hat kullanmak sizi yormayacaksa kontörlü hat kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Müslüm_32 kullanıcısına yanıt
    Faturalı hat kullanırım mobil ödeme ile ilgili bişi yaşamadım kapatmadım da kartvizit gönderirken mms yolladı tel aşımım o oldu

    Kullanmayı bilirsin sorun yok
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.