Şimdi Ara

Turkcell FATURA Hataları.(Anormal)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
8.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunları Sikayetvar`dan almış bulunmaktayim bu durumda olan arkadaşlar mutlaka düzeleceğini tahmin ediyorum(sayılır).


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Tutar samet206 [24 Ekim 2009, 09:00]
    Benim sorunum şu; uzun zamandır kullandığım hattıma Blackberry 9000 bold paketi aldım. 4 gb internet paketim ve 5000 dakika Turkcell'lilerle 1000 dakika diğer operatörlerle paketim olmasına rağmen ve bu paketlerimin yarısını bile kullanabilmiş değilim.

    Ancak daha dün sabah 17 TL bakiye görünürken, dün gece baktığımda 9425,87 TL güncel tutar görünüyor. Fakat asıl ilginç olan bu tutarı bana açıklayabilecek dün geceden beri bir tane Turkcell yetkilisi bulamadığım.

    Gerçekten ilk gördüğümde kalbim küt küt atmaya başladı. İnanın kalp rahatsızlığı olan biri olsa kalp krizi kesin geçirirdi. Eğer bana yardımcı olabilecek bir tane Turkcell yetkilisi varsa ona minnettar olurum. &&
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Kullanımda Aşırı Tutar sgecmis [24 Ekim 2009, 09:00]
    Faturam 20.10.2009 tarihinde kesildikten sonra düzenli olarak online işlem merkezinden güncel kullanımımı takip etmekteydim. Zaten bedava konuşmam olduğu için sadece mesaj ücreti olarak üç beş lira civarı bir tutar vardı. Ancak 22 Ekim saat 00.30 civarında bu tutarı gördükten sonra 01.30 civarında yani bir saat sonra güncel kullanımımın 750 lira civarında bir fiyat olduğunu gördüm.

    Taahhütlü n 97 cihaz almıştım. Bu kapsamda aylık 1 gb internet paketimi de aşmadım ve sürekli takip ettim. Bu faturaya neden olabilecek hiç bir görüşme, konuşma, data alışverişi yapmadım. Açıkçası hemen müşteri hizmetlerini aradım, durumu izah ettim. Bana güncel kullanım ile ilgili bilgilere erişemeyeceklerini ve fatura kesildikten sonra incelenebileceğini söylediler.

    Israrım üstüne form açacaklarını belirttiler ve 48 saat içinde bana döneceklerini söylediler. Bugün arayan soran olmadı. Bu tutarı hiç bir şekilde kabul etmeyeceğim. Yarın da bir netice elde edemezsem yasal yollara başvuracağım. Turkcell'in bu şekilde bana gerilim yaşatma hakkı yok! &&
    -----------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Fatura 10 Bin TL! yaltun52 [24 Ekim 2009, 09:00]
    Şu an Turkcell faturalı hat kullanmaktayım. Her yöne 300 Turkcell ve sabit hatlarla 5000 dakika konuşma hakkım bir de 3 gb'dan fazla internet kotam olmasına rağmen güncel faturam 10 bin TL, aylık ortalama faturam 100 ve 120 lira civarı gelmekteydi bunun bir an önce açıklığa kavuşmasını sorunun çözülmesini istiyorum. &&
    ------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Fatura Çok Fazla tolga0035 [24 Ekim 2009, 09:00]
    Türkçe iphone 15dk paketi üyesiyim. Tüm ücretsiz kullanım haklarım bitmemiş olmasına rağmen 1.108.48 TL bir fatura görünüyor. Nasıl böyle bir şey oluyor? &&

    ------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Kullanımda Aşırı Tutar sgecmis [24 Ekim 2009, 09:00]
    Faturam 20.10.2009 tarihinde kesildikten sonra düzenli olarak online işlem merkezinden güncel kullanımımı takip etmekteydim. Zaten bedava konuşmam olduğu için sadece mesaj ücreti olarak üç beş lira civarı bir tutar vardı. Ancak 22 Ekim saat 00.30 civarında bu tutarı gördükten sonra 01.30 civarında yani bir saat sonra güncel kullanımımın 750 lira civarında bir fiyat olduğunu gördüm.

    Taahhütlü n 97 cihaz almıştım. Bu kapsamda aylık 1 gb internet paketimi de aşmadım ve sürekli takip ettim. Bu faturaya neden olabilecek hiç bir görüşme, konuşma, data alışverişi yapmadım. Açıkçası hemen müşteri hizmetlerini aradım, durumu izah ettim. Bana güncel kullanım ile ilgili bilgilere erişemeyeceklerini ve fatura kesildikten sonra incelenebileceğini söylediler.

    Israrım üstüne form açacaklarını belirttiler ve 48 saat içinde bana döneceklerini söylediler. Bugün arayan soran olmadı. Bu tutarı hiç bir şekilde kabul etmeyeceğim. Yarın da bir netice elde edemezsem yasal yollara başvuracağım. Turkcell'in bu şekilde bana gerilim yaşatma hakkı yok! &&

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Yanlış Fatura Yolladı! borusan [24 Ekim 2009, 09:00]
    0 532 600 57 ** numaralı Turkcell hatlı numaramı, 19 Ekim tarihinde 2222 servisinizden güncel olarak, fatura bilgilerini istediğim zaman faturam 136,50 TL idi. Fakat, bugün 22 Ekim akşamı, aynı işlemi yaptığım zaman şu anda güncel faturam 1011,77 TL olarak gözükmektedir. Yani, iki günlük zaman zarfı içerisinde yaklaşık 900,00 TL faturam artmış gözükmektedir.

    Müşteri hizmetlerinizden arada, o iki günde gelen yaklaşık 900,00 TL'lik konuşmayı sorduğumda ''daha faturanız kesilmedi, sistemden göremiyoruz'' diye, çok komik açıklama yapılmıştır. Sonuçta böylesine bir şirketin mutlaka bunu anında çözmesi gerekmektedir. 48 saat telefon açık kalsa ücretsiz kullanımım bitmez.

    Yıllardır Turkcell faturalı ve kontörlü hat kullanıcısıyım, bu durum beni çok rahatsız etti. Bu konunun acil olarak çözülmesini istiyorum. İşlem çözülünce bu hattımı otomatik olarak kapatacağım. Gerekli tüm sitelere ve gerekli her yere bu konuyu taşıyacağım. Bu faturayı ödemek istemiyorum. Faturalama yapılmadan sorununu çözülmesini istiyorum.”

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Kullanım Tutarı 2 Günlük 8.600 TL ‘sı Olur Mu? Muratkucuk [24 Ekim 2009, 09:00]
    20 Ekim 09 tarihinde faturam kesildi. 22 Ekim 09 tarihinde online işlem merkezinden (i-Phone küçük paket sahibiyim.150 dk + 150 SMS + 4 GB internet) kullandığım ve kalan dakikalarıma bakıyordum. Normalde sözleşmeli üyelik olduğu için kullanmadığım dakikalar, bir sonraki aya 1 seferliğine transfer oluyordu. Altta olduğu gibi dökümüm bulunuyor:

    302 dakika her yöne 25 Aralık'a kadar dakikam var.149 SMS hakkım
    4994 dakika limon tarifesinden Turkcell'den Turkcell'e bedavam var.
    Son olarak da yaklaşık 3,4 GB internetim 20.11. 09 tarihine kadar olduğnu gördüm. Buraya kadar problem yok.

    Sonrasında, güncel kullanım tutarıma baktığımda; iki günlük kullanım tutarımın 8.600 TL (doğru görüyorsunuz eski para ile 8,6 milyar; hatta küsurat'ı var) görünüyordu. Bir an şoke oldum. Sayfayı yeniledim ama aynıydı. Sonra SMS ile sorguladım yine aynı.

    İki günde bu kadar tutar imkânsız! İnternet paketim ve ücretsiz kullanımım varken; böyle bir meblağ mümkün değil! 48 saat telefon açık kalsa, ücretsiz kullanımım bitmez. Ama böyle bir tutar görünüyor. Kaldı ki iPhone kullandığım için şarj bile bir gün dahi gitmiyor. Her halükarda böyle bir tutar mümkün değil!

    İnternetten veri indirmekten olmuş desem, paketim dahi dolmamış. Böyle bir şeyin mümkünatı yok. Yıllardır Turkcell kullanıcısıyım, bu durum beni çok rahatsız etti. Sözleşmem bittiği an Turkcell hattımı kapattıracak ve bu konuyu da olabildiğince yere ileteceğim. Gerekli düzeltme yapılmadığı takdirde de durumu tüketici hakları çerçevesinde mahkemeye taşıyacağım!”

    -----------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Faturam Çok Yüksek Geldi! sempatixl [24 Ekim 2009, 09:00]
    On yılı aşkın süredir Turkcell faturalı hat kullanıyorum. Bugün Turkcell web sayfasından online işlemlere girip güncel faturama bir bakayım dedim. Iphone büyük paket aldığım için 18 ay boyunca 1000 dakika her yöne 1000 Sms her yöne 4 Gb internet kullanımı 1 ay boyunca ücretsizdi. Güncel faturama baktım, tutarı görünce inanamadım 5.915 TL, evet yanlış değil eski para ile 5.917. 000 TL 6 milyara yakın bir rakamdı.

    Tabi bu rakamı görünce şoke oldum. Hemen Platinium müşteri hizmetlerini bana özel müşteri temsilcisini aradım. Tabi hanımefendi göremiyor fatura kesinleşmediği için bana fatura kesim tarihi olan 10 Kasım 2009'dan iki gün sonrası aramamı o zaman yardımcı olabileceğini söyledi. Olası şeyleri de sordu, ilk olarak yurt dışına çıktın mıydı? Mümkün değil pasaportum bile yok.

    Ayrıca internet kullanımı zaten 3 Gb kullanılmamış hakkım var, olamaz konuşma sürelerimi de daha aşmamışım, fazlam var eksiğim yok. Faturam 10'unda kesildiği için 8 ile 10 arasında görüşme ya da internet kullanımı olmuş olabilir mi dedi. Mümkün değil. Zaten gecen aydan konuşmam arttığı için bu aya devretti. İnternette kullanmadığım 2 Gb mevcuttu. Yani ne oldu da bu şekilde kullanım ücreti çıktı, anlamış değilim. Bunun bir an önce düzeltilmesini istiyorum. telefonu kullanmaya çekiniyorum ne yapmamı beklersiniz?”

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    TURKCELL Güncel Fatura Sorunu alimersin [24 Ekim 2009, 09:00]
    Turkcell online abone merkezi üzerinden güncel fatura tutarımı görüntülediğim zaman, normal zamanlara ödediğim faturanın yaklaşık sekiz katı kadar bir tutarın fatura edilmek üzere biriktiğini gördüm. Üstelik faturam kesileli 12 gün oldu.

    Durumu fark eder etmez müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerindeki bayan yeni fatura oluşmadan herhangi bir şey yapamayacaklarını bildirdi. Oysa fatura kesimine daha 18 gün var. telefonumu normalden farklı bir şekilde kullanmadığım halde güncel fatura bilgimin detayları hakkında bana yardımcı olmayan Turkcell'den şikâyetçiyim. &&

    -----------------------------------------------------------------------------------------------



    daha çok warda yeterli.







  • Faturalıya geçmeye tırstım yahu
  • bu yanlışlık eninde sonunda düzeltilecek yoksa hakkımı çatır çatır ararım ama tek korkum bana " siz bu faturayı ödeyin , yanlışlık düzeltildikten sonra biz size geri öderiz gibi saçma birşey demeleri.
  • Kontratlı paketlerden kaynaklanmış hep sorunlar
  • Aynısı bendede oldu, vede halen müşteri temsilcileri ve teknoloji uzmanları çözüm bulamıyor, 20 ekimde fatura kesim tarihim var vede 4GB internet paketim var, Ayın 21 inde yani 1 gün sonra güncel tutara baktım ve şok oldum resmi aşağıda; fatura gelmeden bir işlem yapılamaz diyorlar


     Turkcell FATURA Hataları.(Anormal)
  • arkadaşlar aynı hata bendede oldu bir hafta önce baktıgımda faturam 20 tl görünüyordu dün gece baktıgımda fatura 749 lira görünüyor 1gb lık internet paketim var daha 870 mb kullanımın oldugu görünyor kampuscellim 30 dakika hala bedavam oldugunu gösteriyor ve avea hattım var turkcell olmuyanları zaten ordan arıyorum telefonum ıphone app strodan bişiler indirdigim oluyor ama bu aya kadar hep internet kotamdan yiyordu müşteri temsilcisi faturamın 25 . de kesildigini o zamna kadar bişi yapamıcagını söledi.diğer forumlar ve bizim forumlara baktıgımız vakit bu hatayı bu ay çok tekrarladıkları görülüyor Turkcell ii ama bu yaptıkları büyük bir terbiyesizlik sizce ne yapmam gerekiyor ?
  • bende geçicektim. çok araştırma yaptım.. iyiki de geçmemişim
  • sevgili dostlar;

    şuan kalp krizi geçirmek üzereyim. Turkcelle binlerce kez lanet okuyorum. 17 ekim 2009 sabah 07.33 te Aveadan Turkcelle geçiş yaptım. 25 tl karşılığında Turkcelleden turkceli ve sabit hatları ayda 480 dakika aramam ve gece 21.00 dan sabah 09.00a tüm turkcelllileri ve sabit hatları ayda 5000 dakika aramam ücretsizdi.

    bugün turkcell online işlem merkezinden güncel fatura bilgimi sorguladığımda 965.45tl gibi olması imkansız ötesi bir tutarla karşılaştım. 3-5 turkcell yetkilisi ile görüştüm ve bana 10 kasım 2009 fatura kesim tarihimi beklememi söylediler.

    7 günlük turkcell faturalı hat kullanıcısıyım. hala 24 ekim 2009 21.23 itibariyle 430 dakika turkcell ve sabit hatlara bedava aramam var ayrıca akşam 21.00dan sabah 09.00a 5000 dakikadan kalan muhtemelen 4985 dakika daha bedavam var. hattımdan mesaj çekmiyorum avea ve vodafonu aramıyorum yurt dışı aramalara telefonum kapalı ve internet KULLANIMIM HİÇ YOK ÇÜNKÜ TURKCELLİN internet ayarları bende yok. tek bir saniye dahi görüntülü görüşme yapmadım.

    Biri bu kepazeliği bana anlatsın 10 kasıma kadar ben merakımda ve turkcellin bu kepazeliğinden ölürüm.




  • bende yeni kontrol banada 200 lira yazıyor
  • Herkese sabırla beklemelerini temenni ediyorum.
    Bende kendi güncel faturamı kontrol ettiğimde hata görmedim şimdilik.
    Tarifem FATURALI GNÇ PAKETSİZ KAMPUSCELL ve CAYMA BEDELLİ
  • Arkadaşlar aynı problem bende de mevcut. Herkesle 600+1000 SMS+4GB Internet paketim mevcut. Güncel sorgulama yaptığım zaman 473 TL yazıyor. Tamamen bir saçmalık bu. Faturanız kesilene kadar birşey yapamaz diyorlar. Platinum müşteri hizmetlerini topa tuttum bugün. Bakalım Avea geçebilirim her an
  • ayni sorun bende de var dostlar. 1 gb paketim bitmisti ve paket asim yapıyordum. Bi bakim dedim güncel faturaya 7422 TL yazior. Bi anda kafamdan asagi kaynar su döküldü. Müs hiz aradim. Sizin gibi beklememi söyledi. Emin olmak icin bi daha aradiginda da kadin bana cok asmışsanız olur dedi. Ulan ben TB yüklesem anca o kadar olur dedim paket aşımdan. O zaman çok konuşmuşunuzdur dedi. ulan dedim tam küfredecektim suratına kapadım. Bekliyorum 10 kasımı merakla. 7422 lirayı kendimi satsam ödeyemem :)
  • İşin komiği benimde 4GB İnternet paketimden 3921mb kalan kullanım hakkım var, çok kullanmışsınızdır diyorlar :)
  • Bekleyen arkadaşlar boşuna beklemesin. Bugüne kadar Turkcell' in faturalandırmada hata yaptığını ne gördüm ne duydum.
    2008' de yurtdışından döndüğümde hemen Turkcell Müşteri Hizmetleri aradı beni. "Beyfendi bu ay ki faturanız 465TL bilgilendirmek için aradım, iyi günler"
    Böylesine bir hizmet veren şirket kolay kolay hata yapmaz.
  • 10 milyar fatura normal diyorsun yani, yanlışlık yoktur öyle mi?
  • kimse turkcell kötü bi şirket demiyorki sadece bi hata var bu apacık ordada 10 milyardan bahsediyoruz ve hepimizin hala bedava dakikası var hadi diyelimki paket aşımı yaptık bunu göstermemeleri bile bi şuç yine hatalılar biz paketlerimizin bittiğini görsek kendimize dur derdik ama emininimki burda kimse paketini aşmadı bu durumun normal oldugunu söyliyen arkdaşa tavsiyem şikayetvara bi göz atsın gb lık net paketi olan nerdeyse herkes bi sorun yaşıyor
  • bungee20 sagol ya bi hata olmuş bu dogal bişi böle büyük bi şirkete yakışmasada ... ama kabul etmek gerekirki turkcell bu ülkedeki en iyi oparatör ve ben beni madur etmedikleri sürece ayrılmayı düşünmüyorum
  • arkadaşlar ben de aynı derdi paylaşıyorum sizinle. Bizbize KAMPUS GENÇ paket kullanıyorum 1 GB internet paketim var ayın 18 inde güncel faturamı kontrol ettim 8.35 TL idi dün akşam baktığımda 447.68 TL göründü. başımdan aşşağı kaynar sular indi bi kaç dakka kendime gelemedim :S en kötü olanı Turkcell müşteri hizmetlerinin hesap kesiminden önce işlem yapamamaları. yıllardır Turkcell kullanıyorum ve ilk defa başıma böyle bişey geldi 1 yıldır faturalı kullanıyorum ve soğudum. lanet ettim. en kısa sürede çözerler umuyorum :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prometeus08

    bungee20 sagol ya bi hata olmuş bu dogal bişi böle büyük bi şirkete yakışmasada ... ama kabul etmek gerekirki turkcell bu ülkedeki en iyi oparatör ve ben beni madur etmedikleri sürece ayrılmayı düşünmüyorum

    Mağduriyet ! ! !
     Turkcell FATURA Hataları.(Anormal)
  • avea yada vf da aynı durum yokmu peki ? avea yada vf devlete farklı vergimi veriyor ? bu kdar vergiyi alan hükümetin şuçu yokta ötv nin kv sini alan ların şuçu yok turkcell alıo bunu sadece sanki avea faturalıda kullandım telefon görüşmem yarıda kesildi turkcellde bu yok en azından
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.