Şimdi Ara

Turkcell - 2222 Kısa Mesaj

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
73.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2222 Kısa Mesaj Yardım ile işlemlerinizi SMS'le yapın!

    Cep telefonunuzun "Mesajlar" kısmına aşağıdaki anahtar kelimeleri yazıp 2222'ye mesaj gönderin.
    Bu şekilde pek çok işleminizi ücretsiz yapabilirsiniz.

    2222’ye kısa mesaj göndererek bilgi sorgulayabilir, abonelik işlemi yapabilir, var olan aboneliklerinizi iptal edebilirsiniz.

    2222 üzerinden yapabileceğiniz bazı işlemler:

    • Tarife Bilgisi Sorgulama:
    Bağlı bulunduğunuz tarife bilgisini öğrenmek için TARIFE yazıp 2222'ye gönderin.

    • Tarife Değiştirme:
    Tarifenizi değiştirmek için önce TARIFE ardından geçmek istediğiniz tarifenin ismini yazarak 2222'ye gönderin.
    Örnek: Tarife Bizbize

    • Rehber Sorgulama:
    Numaranızın Turkcell rehberinde kayıtlı olup olmadığını REHBER yazıp 2222'ye göndererek öğrenebilirsiniz.

    • Rehber kayıt olma:
    Numaranızı Turkcell rehberine kayıt etmek için REHBER AKTIF yazıp 2222'ye gönderin.

    • Rehber kayıt silme:
    Numaranızın Turkcell rehberinden silinmesi için REHBER IPTAL yazıp 2222'ye gönderin.

    • 8090 IVR Blokesi Kaldırma:
    8090 üzerinden yaptığınız TL yüklemelerinde Kazı Konuş Kartı şifresini 3 kez hatalı girmeniz nedeniyle hattınız bloke olduğunda, BLOKE 8090 yazıp 2222'ye göndererek açtırabilirsiniz.

    • WebŞifre
    Online İşlem Merkezi’ne girmek için gerekli ücretsiz WebŞifre’ye SIFRE yazıp 2222'ye göndererek sahip olabilirsiniz.

    • Fatura tutarını sorgulama:
    Son aya ait fatura tutarınızı, son ödeme tarihini ve varsa ödenmemiş fatura bilgilerinizi FATURA yazıp 2222'ye göndererek sorgulayabilirsiniz.

    • ULUSLARARASI, ULUS, ROAMING veya ROAM yazıp 2222'ye kısa mesaj göndererek hattınızın Yurtdışında Kullanıma açık olup olmadığını sorgulayabilirsiniz. Eğer hattınız Yurtdışında Kullanıma kapalıysa ULUSLARARASI yazıp 2222'ye göndererek hattınızı Yurtdışında Kullanıma açtırabilirsiniz.

    • Bilinmeyen No servisi ile tanımadığımız numaranın kime ait olduğunu kısa mesajla öğrenebilirsiniz. Bu servisi faturalı veya ön ödemeli hatlı tüm Turkcell aboneleri kullanabilir. Bilinmeyen No servisini kullanmak için KIM yazdıktan sonra boşluk bırakın, kime ait olduğunu merak ettiğiniz numarayı yazın, 2222 'ye kısa mesaj gönderin.

    • Turkcell MobilTV ile artık her an her yerde televizyon seyretmek mümkün! Fanatiği olduğunuz takımınızın maçlarını veya en beğendiğiniz dizileri cebinizden de izleyebilir, kaçırdığınız programları takip edebilirsiniz. Servisi 2222'ye MOBİLTV yazıp göndererek kullanabilirsiniz. MOBİLTV yazıp 2222'ye kısa mesaj gönderdiğinizde telefon modelinize göre Turkcell MobilTV uygulaması veya wap portalı linki telefonunuza otomatik olarak gönderilir.

    • Ekonomik Mesaj Paketleri'nden, tüm bireysel ve kurumsal Turkcell faturalı hat aboneleri faydalanabilir. Almak istediğiniz paket için SMS 30, SMS 50, SMS 100, SMS 200 veya SMS 1000 yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj gönderebilirsiniz.

    • Ekonomik mesaj paketinizdeki kalan kısa mesaj adedini SMSPAKET yazıp 2222'ye göndererek öğrenebilirsiniz.

    • Ekonomik mesaj paketinizi iptal ettirmek için, ABONE IPTAL Paket Adı (Örnek: ABONE IPTAL SMS 50) yazıp ücretsiz olarak 2222'ye gönderebilirsiniz.

    • Turkcell ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin bir hizmeti olan İBBCepTrafik ile, anlık trafik durum bilgisine, dilediğiniz an ve dilediğiniz yerden ulaşabilirsiniz. İBBCepTrafik uygulamasını cep telefonunuza yüklemek için TRAFIK yazıp 2222 ’a kısa mesaj gönderebilirsiniz. Mesajı gönderdiğinizde cep telefonunuza link içeren bir mesaj gelir. İlgili adres linkine tıkladığınızda İBBCepTrafik uygulaması telefonunuza indirilmeye başlar.

    • Turkcell Telefon Yedekleme, cep telefonunuzu sizin için ücretsiz ve güvenle yedekler. Böylece telefonunuzu değiştirdiğinizde, kaybettiğinizde kısacası telefonunuzun başına ne gelirse gelsin, yeni telefonunuza eski telefonunuzdaki bilgilerinizi aktarabilirsiniz. Servisle uyumlu bir cep telefonunuz varsa, YEDEK yazıp 2222'ye kısa mesaj gönderin.







  • Şifre istemeden mi yapacak bu işlemleri.
  • Bilmiyorum
    Denemek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heathrow -- 4 Nisan 2010; 13:16:33 >
  • ya Arkadaslar ben telımı bı hafta kapattım hıc acmadım .aylık paketım vardı .suan msj atıyom gıtmıyo.10 gunluk hakkım ve 8 bın sms hakkım oldugu goruluyor ama msj atamıyorum .msj merkezındede sorun yok.napcam anlmadım ya .musterı hızmetlerını aradım kafalarına gore konusuyolar .konturunuz yok ondan dıyolar.ne alaka 2222 ye bıle konturmu gıdıyo sankı .2222 ye bıle mesaj atamıyorum.... lutfen yardım edınn..
  • 3 aylık süreniz dolmuş olabilir? En son ne zaman kontor yuklediniz?
  • ''Fatura Sorgulama ve Güncel Sorgulama için servis ücreti, sorgulama başına 0,9 TL'dir.''
    Turkcell in sitesi öyle diyor.Her gün sorgulayan insanlar bu yüzden 28 Tl bir tutarı ödemek zorunda kalabilir.ÜCRETLİ olduğunu belirtirsen potansiyel mağdurlar oluşmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    ''Fatura Sorgulama ve Güncel Sorgulama için servis ücreti, sorgulama başına 0,9 TL'dir.''
    Turkcell in sitesi öyle diyor.Her gün sorgulayan insanlar bu yüzden 28 Tl bir tutarı ödemek zorunda kalabilir.ÜCRETLİ olduğunu belirtirsen potansiyel mağdurlar oluşmaz


    turkcell online işlem merkezinden günlük 10 Güncel Fatura sorgusu ücretsiz.
  • Evet online işlemlerden ücretsiz fakat 2222 ye gönderilen mesajların çoğu ücretli .Gnctrkcll şifresi için de 40 kuruş yansıtıyorlar
  • konuyu açan arkadaş denemiş mi acaba
    yazdıklarının hepsi ücretsiz değil
    tavsiye etmiş ama ben kullanmam 2222 işlemlerini
    bütün işlemlerinizi turkcell online işlem merkezinden yapın,kafanız rahat olsun
  • Kaynak:

    http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/turkcellselfservisnoktalari/KisaMesajYardim

    Ben sadece birilerine faydası olsun diye kopyalayıp yapıştırdım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    konuyu açan arkadaş denemiş mi acaba
    yazdıklarının hepsi ücretsiz değil
    tavsiye etmiş ama ben kullanmam 2222 işlemlerini
    bütün işlemlerinizi turkcell online işlem merkezinden yapın,kafanız rahat olsun



    hangileri ücretli ve ücreti ne kadar?

    ilk mesajımda 2222'ye yollanan bütün mesajlar ücretsizdir, diye bir ifade yok zaten.

    Bu şekilde pek çok işleminizi ücretsiz yapabilirsiniz, diyor
  • Fatura Sorgulama ve Güncel Sorgulama için servis ücreti, sorgulama başına 0,9 TL'dir

    Gnctrkcll şifresi 40 kuruş

    Sizi arayan numaranın kim olduğunu öğrenmek mesaj olarak sorgulanması 90 kuruş

    Diğerleri de Paralı aboneliklerin başlatılması için gönderilen msj lar zaten

    Kopyala yapıştır konu açarken daha duyarlı,daha bilgilendirici olmalısın.En azından böyle bir konunun başlığı BİR ÇOĞU ÜCRETSİZ olmamalı
    Her neyse şu an hatanı anlayıp düzeltmişsin.
  • TEKNOMOBİL iptali nasıl yapılıyo?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    En azından böyle bir konunun başlığı BİR ÇOĞU ÜCRETSİZ olmamalı



    Konunun Başlığı:

    Turkcell - 2222 Kısa Mesaj

    İlk mesajdaki başlık:

    2222 Kısa Mesaj Yardım ile işlemlerinizi SMS'le yapın!

    Turkcell kendi sitesinde ilgili sayfada kelime oyunu yaparak kendi abonesini kandırmaya çalışıyor...

    2222'ye yollanan tüm mesajların ücretsiz olduğunu kesinlikle söylemedim.

    Dolayısıyla yanlış bilgilendirme söz konusu değil.
  • Ben şu an Almanya dayım ve 2222 ye mesaj atmam lazım ama bir türlü atamıyorum. Başına turkcele ait 7 rakama ulaşan bir sayı eklemem gerekli bilen varsa lütfen paylaşsın.
  • Arkadaşlar kalan süremizi öğrenmek için 2222 ye attığımız mesaj ücretlimi yazılan açıklamalarda bunu göremedim bilgisi olan varsa paylaşabilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaxxxxx

    Arkadaşlar kalan süremizi öğrenmek için 2222 ye attığımız mesaj ücretlimi yazılan açıklamalarda bunu göremedim bilgisi olan varsa paylaşabilirmi

    Hayır ücretlendirilmiyor. KALAN yazip 2222'ye gönderirseniz hattınıza tanımlı olan, ses, sms ve data kullanimlarinizi görebilirsiniz.








    <Değiştirilme sebebi: imla hatası'dır. >



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ImpuLsiv -- 31 Aralık 2011; 13:39:32 >
  • Konu biraz eskiden kalmis kusura bakmayin ama simdi benim 4gb turbo internet paketim bitti ve 5 gun var yenilenmesine beklememek icin ne yazip yollamam gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar fatura sorgulama servisinden etkin bir şekilde yararlanmak istiyorsanız

    http://www.sorgulahesapla.com/turkcell-fatura-sorgulama-ve-odeme-servisi/

    konuyu inceleyebilirsiniz. Ücretsiz fatura sorgulama işlemleriniz gerçekleştirebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.