Şimdi Ara

Türk Telekom’un İç Yüzü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
2.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 17:59:49 >



  • Allah'ım sana geliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    😂😂😂
  • vasfın ne?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT ve vf mobil altyapılarını birleştirmesi bitti mi.?
    Veya ortak baz kullanımını başlattılar mı.?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom ile yaşadıklarımı anlatayım.


    Ben TT mobil prime hat kullanıyordum tarife içerisinde ek ayrıcalıklar var ve tivibu go kullanıyordum taahhütüm bitmeye yakın müşteri temsilcisi beni aradı yeni bi tarife önerdi. tivibu go kullanıyorum önerdiğiniz prime tarifesinde ek ayrıcalıklar varmı diye sordum ek ayrıcalıklar var kullanabilirsiniz dedi konuşmalarımız esnasında 3 defa teyit etti var diye iyi dedim geçelim dedim onayladım.


    Sonuç tabiki hüsran ek ayrıcalıkları kullanmak için sms attığımda bu pakette ek ayrıcalıklar bulunmamaktadır oldu müşteri temsilcisini aradım şikayet oluşturdum bana dönüş yaptılar müşteri temsilcimiz yanlış yönlendirmiş uyarı verdik oldu (uyarı verdik, güncelleme var gibi bahaneler bayadır var tabiki) ben verdiğim taahhüt ile ortada kaldım.


    Kızdım tabi paket fiyatı yüksekti bende faturasız hatta geçirttirdim.

    daha sonra TT'un internet sitesinde sadece faturasızdan geçişe uygun olan YENİ AŞMAYAN PRİME 15GB tarifesini gördüm bunda ek ayrıcalıkların olduğu kullanılabilir olduğu net bir şekilde yazıyor aha dedim bana göre tarife neyse hattı geçirdim tarifeye sms attım ayrıcalıklardan faydalanayım diye ama o da ne gelen sms bu paketten ek ayrıcalıklardan yararlanamazsınız oldu. eee internet sitende kullanılır diye yazıyor ap açık bi şekilde, adreste şurada dursun https://www.turktelekomprime.com/tarifeler/asmayan-15-mevcut


    Aradım yine MT sini kayıt oluşturdum dönüş yaptılar kullanamazsınız dediler nası yani dedim orda kocaman yazıyor kullanılır diye sayfanın resimlerini de atmıştım dedi ki yok beyefendi yazmıyor öyle bişey nası dedim ya sayfanızın resimlerini attım size şuan pc başındayım sayfa önümde açık kocaman yazıyor orda, aklımla dalga geçer bi şekilde yok yazmıyor öyle bişey demeye devam etti çıldırdım anlayacağınız hiç bi çözüm sunmadılar sinirlendim kapattım telefonu.


    Türk Telekom'un bu kurumsallıktan uzak müşteri temsilcisi yapısı, internet sitesinde vaad ettiği imkanlar ile verdiği imkanların aynı olmasını sağlayacak bi kurum, bi şikayet mercii bi denetmen kurum yokmudur. BTK demeyin oraya da yaptım şikayet direk TT'a yönlendiriyor şikayeti bi sonuç çıkmıyor yani.


    kusura bakmayın biraz uzun oldu,başımdan geçen süreci yazdım eminim benim gibi çok kişi vardır. bu konuyla ilgili sizin görüşünüzü içerden bi bakış açısını merak ettim.

    Türk Telekom’un İç Yüzü
    Türk Telekom’un İç Yüzü




  • kuasudba kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:0:14 >
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:0:31 >
  • omr10 kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:0:50 >
  • Çalışmalarında başarılar dileriz
    Yanlız
    Konunun amacı yok sanırım, yeşillik olsun diye açılmış
    ‘TT’nin içyüzü’ deyince, acaba kimsenin bilmediği şeyler mi yazmış dedik ama yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:1:8 >
  • Çok küfür yiyen bir şirkette çalışıyorsunuz. İsmini ortamlarda telafuz etmek kolay olmasa gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:1:24 >
  • Dilaver Çelimli D kullanıcısına yanıt

    Benim olduğum yerde keşke demeseydin diye pişman olursunuz garanti veriyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tt'deki volte sorununu açıklar mısınız. telefonla konuşurken 3g'ye düşüyordu. online işlemlerdende volte uyumlu değil diyordu. vodafone'da cam gibi ses var volte çalışıyor. tt bu volte sorununu çözmek için uğraşıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynd -- 24 Şubat 2021; 16:57:15 >
  • dynd kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:1:50 >
  • Mayış varmıdır 5- 6 k ?
  • abboww kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:2:5 >
  • O yerine göre. Biri vaay, iyi maaşlıdır bu diye görür, prestiji hissettirir. Diğeri benim İnternet senin yüzünden kopuyor demek a.. der dayağı basar... Türk Telekom’un İç Yüzü 

  • sis651 kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilaver Çelimli -- 27 Nisan 2021; 18:2:31 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.