2 ay önceki faturamda bir gariplik hissettim 100tl fazla idi. Detaya baktım toplam 1gb ek paket vermiş 100 liraya. İnternetim birden bitmiş her nasılsa ek paket kitlemiş. Mesaj uyarı herhangi birşey yok. Müşteri hizmetlerini aradım mesaj gelmesi lazım ama size gelmemiş hatalıyız iadesi için yazdım dedi 04.12.2022 26.12.2022 de aradım sistemsel hata olmuş gerekli birime ulaşmamış, şikayetigerekli birime ben yolluyorum dedi. 11.1.2023 aradım şikayet kapatılmış dendi. Sebebini sordum cevap yok. Bana gün içinde dönecekler sözü ile telefonu kapattım. Arayan soran yok. Hırsızlığın ahlaksızlığın bu kadar tavan yaptığını bilmiyordum. Kurumsallara da güvenemez olduk. Lütfen destek olun ki dikkat çeksin. Başkası yanmasın. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barabum -- 13 Ocak 2023; 16:6:25 > |
Bildirim