Aslında problemimiz birkaç yıl öncesine dayanıyor .Bundan birkaç yıl önce altyapıda oluşan problem nedeniyle nerdeyse bir yıldan fazla internetimiz gitti. Bunun için defalarca şikayet oluşturduk bimere şikayet yazdım ve o btk ya yönlerdidi . Btk sadece yazdığım sorunu direk firmaya iletiyor , sorunun çözümü ile hiç ilgilenmiyor. Merkezlerine gitmekten helak olduk yani 1 saatte yapacak iş için bizi 1 yıl beklettirdirler. Bu nasıl bir saçmalık. Sonra komşumuz artık nasıl halletiyse adam tek seferde olayı çözdü D Çözümü çimer veya saçma sapan dilekçe yöntemi değildi başka bir yöntemle halletirler sanıyorum.D Velhasılkelam şimdiki zamana dönelim ,şu an türk telekomdan türknete geçtim bundan birkaç ay önce bizim bağlı olduğumuz telefon kutusunu komşunun evinine(adamın depoası ve bazı işlerin satıcılığını yapıyor yani zengin sayılır) taşımışlar. Ya yanlış biliyor olabilirim ama o kablolar arası mesafe artarsa sinyal değeri düşer mi bilmiyorum ama bu kutunun yeri değiştikden sonra hiç stabil internet hizmeti alamadık. Ve pazartesi günü yani 5 gün önce sinyalı tamamen kaybettik. Bunun için türknetten şikayetimizi oluşturdum , önce kontrol ettiklerini ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler ve bende kabloları dikkatlice kontrol ettim , İnternet kurulumuna yapan kişiler bakır kablolar açık bileşik uçlarını zahmet edipte kapatmamışlar bile.Bunun üzerine bende tüm kontrolleri yaptıktan sonra hala internetiğin olmadığıını ve şikayetin üzerine tekrar yazı yazdım. birkaç gün sonra türk telekomdan birkaç kişi geldi ve telefon kutusunu kontrol ettiler ve gittiler . Ve karşılaştığımız zaman adama bana biz kontrol ettikten sonra sizi arıyacağız dedi ve ne aradı ve aradığını numarıyı birkaç aradım cevap dahil verilmedi. Yani kısacası sizin anlayacağınız sorunumla kesinlikle ilgilenmediler.Önemli bir kişi olmadığınız sürece adamlar cevap dahil vermiyorlar. Bi de bunun yanı sıra aynı kutudan hizmet alan kişilerin internet erişimi var. Ne hikmetse sadece bende yok ve türnetten cevap gelir 1 ay boyunca internetiniz yok bu olayı kime anlattıysam hepsi acayip sinirlendi. Ve biliyorsunuz üniversiler covid19 nedeniyle öğrencileri evlere gönderdi ve biz online olarak eğitim alıyoruz , yapmam gereken sunum ödev ve projler var ama adamlar intertte oluşan problemle ilgilenmiyor çok büyük mağduriyet yaşıyorum. Ya şu adsl diye en eski internet hizmenitini bile sağlayamıyorlar bu türk telekom ne halta yarıyor acaba
Size soruyorum illaki bir sorunucu çözmek için bir tanıdık veya zengin parası olan birisi mi olmamız gerekiyor Neden problemleri tek seferde firma ile aramda halledemiyorum Bu devletin cimer sistemleri neden çalışmıyor şikayet oluşturdum cevap geri dönen herhangi bir mail yok Neden türk telekom gibi problemli bir firmanın bu kadar vatandaşın şikayet etmesine rağmen kimseyi takmıyorlar
Vallahi kardeşlerim bildiğim bütün yöntemleri denedim şuan teknik arıza olduğu için türknetten başka bir şikayet oluşturamıyorum . Türk telekoma yazdığıma bizim abonemiz değilsiniz diye cevap vermiyorlar. Cimere yazdım 3 gündür cevap yok gönderdeğindende şüpheliyim çünkü herhangi bir geri dönüş maili alamadım. Sizin aklınıza gelen herhangi bir çözüm varsa Lütfen ve Allah rızası için yaznız. ,
Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu bunu okuyan arkadaşları teşekkürü bir borç bilirim )
Özel olarak bağımsız bir ücretli tekniker çağırıp kutuyu ve kutudan sizin eve giden bağlantıyı kontrol ettirebilirsiniz
Modemin arayüzüne girip tüm bağlantı ayarlarının düzgün yapıldığına emin misin? Türknet teknik desteği arayarak arayüzdeki ayarları teknik elemanla birlikte kontrol edebilirsin?
sonuncu olarak şikayetvar a yazabilirsiniz
aklıma bunlar geldi geçmiş olsun
bistüri_ucu
kullanıcısına yanıt
Sewvgili arkadaşım konumla ilgilendiğin için teşekkür ediyorum söylediklerine gelirsem 1.sini yani özel bir teknikeri daha önce düşünmedim Türknet teknik desteğe zaten yazdım ama mesaj şeklinde görnderebiliyorum ama artık gönderemiyorum çünkü gönderdiğim zaman türktelekom altyapısında bir problem oluşmuştur bunun için sizden anlayışınız için teşekkür ederiz diyor ve herhangi bir iletişim sağlayamıyorum
şikayetvar.com gelirsek bunu daha önce denemiştim önceki sorun için ama bu sorun içinde tekrar deniyeceğim önceki sorunumda türk telekomu şikayet etmiştim ama inananın zerre ilgilenmediler aklıma şuan sadece tüketici heyeti geliyor onuda yapmadım
Son çareyi siz değerli dh ekibleriyle paylaşıp belki bir çözüm oluşturabilirim diye düşündüm
quote:
Orijinalden alıntı: StrongeR55
Sewvgili arkadaşım konumla ilgilendiğin için teşekkür ediyorum söylediklerine gelirsem 1.sini yani özel bir teknikeri daha önce düşünmedim Türknet teknik desteğe zaten yazdım ama mesaj şeklinde görnderebiliyorum ama artık gönderemiyorum çünkü gönderdiğim zaman türktelekom altyapısında bir problem oluşmuştur bunun için sizden anlayışınız için teşekkür ederiz diyor ve herhangi bir iletişim sağlayamıyorum
şikayetvar.com gelirsek bunu daha önce denemiştim önceki sorun için ama bu sorun içinde tekrar deniyeceğim önceki sorunumda türk telekomu şikayet etmiştim ama inananın zerre ilgilenmediler aklıma şuan sadece tüketici heyeti geliyor onuda yapmadım
Son çareyi siz değerli dh ekibleriyle paylaşıp belki bir çözüm oluşturabilirim diye düşündüm
Direk yardım merkezini ara Telefonda yönlendirsin seni
mesaj göndermekle olmaz ki
bistüri_ucu
kullanıcısına yanıt
biliyorum kardeşim ama türknetin teknik destek ile herhangi bir telefon çağrı merkezi olmadığını biliyorum sadece bir app ları var ve ordan teknik desteğe birşeyler yazabiliyorsun, ve türktelekomdan denediğimde bizim abonemiz değilsin diye herhangi bir görüşme sağlanmıyor. Eğer yanlış biliyorsam bana yardımcı olmanı isterim )