Şimdi Ara

Türk Telekom Boş Port Yok Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
25.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aynı sorunu ben yaşadım.

    malesef çözümü çok zor ve uğraştırıcı.

    ben tüm iss lere başvuru yaparak onların ttnet'e baskı yapmasını sağladım. ayrıca btk ya şikyet yazdım defalarca. türk telekom'a da şikayet dilekçesi verdim.

    saha elamanlarının telefonlarını isteyip her gün arayıp port takibini kendimde yaptım.

    sonunda dün port boşaldı ve ttnet başvurumu kabul etti. bugün de internetim sorunsuz bağlandı.

    yani tek çözüm iptal ve nakillerden doğacak port boşalma durumunu takip etmek. 1 kişi için kesinlikle port açmıyorlar çünkü.
  • Bende geçen hafta Turknet'e başvurdum. Başvururken boş port var mı diye özellikle sordum boş var görünüyor dediler. Şuan ise boş port yok diyorlar. İyi niyetli düşünüp bizim portun başkasına gittiğini varsayıyorum. Neyse Turk Telekom'a benim adıma başvuru yapmışlar. Bekliyoruz. Bakalım daha ne kadar daha bekleyeceğiz.
    _____________________________
    İmzalar komple kalksa mı acaba
  • 7 ay oldu gidip dagıtacaksın ortalıgı bakalım nasıl hallediyorlar
    _____________________________
  • Yıl neredeyse 2019 olmuş bende 1 hafta önce türk net e başvuru yaptım boş port olmadığı söylendi. Türk Telekom a başvuru yapmışlar bizden haber bekleyin diyorlar her defasında bakalım ne kadar bekleyeceğiz inş fazla sürmez ama yorumlara bakılırsa 1 yıl içinde zor halledilir diye düşünmeye başladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mami42931

    Yıl neredeyse 2019 olmuş bende 1 hafta önce türk net e başvuru yaptım boş port olmadığı söylendi. Türk Telekom a başvuru yapmışlar bizden haber bekleyin diyorlar her defasında bakalım ne kadar bekleyeceğiz inş fazla sürmez ama yorumlara bakılırsa 1 yıl içinde zor halledilir diye düşünmeye başladım
    siz müdürlüğe başvuruda bulunmadınız mı? bu işi sadece türknet mi takip ediyor yapıyor?
    _____________________________
  • prestij06 P kullanıcısına yanıt
    Hocam bana yardımcı olur musunuz, özelden mesaj atamıyorum.@prestij06

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar ben Türk telekomdan ayrıldım. 3 yıl oldu. Bu konuyla alakalı size şunu söyleyebilirim: İnternet sağlayıcılarının tek çekindikleri kurum BTK'dır. Buraya port sorununuzu düzelene kadar. Belirli aralıklarla BTK'ya yollayın. Yalnız bunu yaparken sadece siz değil. Mahallenizde bu sorunu yaşayan kişilerle beraber toplu olarak değil de her kişinin ayrı başvurusuyla beraber şikayetinizi BTK'ya yazın. Corona süreci bitiminde mutlaka dikkate alınır. Şikayetin geldiği yerin kutusu değişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.