Şimdi Ara

Türk erkeklerini seven milletler? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
16.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Wİnchester_ kullanıcısına yanıt
    Bence senin şanssızlığın olmuş. İşim gereği yurt dışına gidip geliyorum, daha önce öğrencilik zamanımda İngiltere'de kalmıştım dil okulu için. 10 sene olacak neredeyse ihtiyarlamışım. Ama senin anlattığın gibi bir olay başıma gelmedi. İnsanlarla gayet iyi anlaştım, çok arkadaş edindim. Türküm diye uzaklaşan veya soğuk davranan olmadı mı tabii oldu. Onlar da birkaç kişi. Oradayken aramın en çok bozuk olduğu kişi kız arkadaşım olmuştu, çünkü kavgalı ayrılmıştık. Kahverengi gözlü, siyah saçlı normal biriyim.
  • Hocam uzaklaşmalarının sebebi nedir? Kimseye bir zararımız yok, temiz insanlarız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ashera

    Hocam uzaklaşmalarının sebebi nedir? Kimseye bir zararımız yok, temiz insanlarız..

    Televizyonlarda öyle göstermiyorlar hocam ne yazık ki.Bildiğiniz üzere haber kanalları yurt dışı haberlerinden uç seviye cinayet,katliam,tecavüz gibi kötü haberleri gösteriyorlar.Aynı zamanda bilimsel alanda yapılan çalışmalarda haber ediniliyor işte Abd'de şöyle bir şey yapıldı ve gerçekleşti seri üretime geçmesi bekleniliyor,Almanya şunu icat şeklinde haberleri görebilmek mümkün bizim kanallarda.Fakat aynı şey bizim için geçerli değil.Yabancıların kanallarında bizim hakkımızda tek gösterilen şey herhalde tecavüz,cinayet,sokak olaylarıdır.Haliyle bu insanlara bizi her gün silahlı olaylara karışan,orasında burasında çatışma olan bir ülke olarak gösteriliyorlar.Zaten adamlara bir de Suriye'yi,Irak'ı gösteriyorlar tanklar birbirlerini patlatıyor adamlar diyor bunlar yan yana burada savaş varsa burada da vardır.

    Ek olarak bir tane Amerikan tv programı vardı araba inceliyorlardı.Adamlar,bizi kötülemek için emir aldıklarını o kadar belli ettiler ki.Suriye'de buralar ne kadar güzel herkes huzurlu,mutlu,rahat deyip gelip Türkiye'de burası Suriye'den daha kötü durumda burada kürtlerin hakları yeniyor şeklinde bir imaj verip geçip gittiler.O haberi bir izleyin görürsünüz.

    Ekleme;

    Seyretmenizi tavsiye ederim.Kuzey Irak'a mükemmel deyip Türkiye'yi kötüleyen birinin ajanlıktan başka bir amacı yoktur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 9 Mayıs 2015; 11:05:51 >




  • Bilgisayar Bağımlısı kullanıcısına yanıt
    Hükümetin, devletin bunlara müdahale etmesi gerek miyor mu ya? Bu ülkeye saldırı niteliğinde, berbat bir reklam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim başıma aynen bunlar geldi.
    Hatta dönerken uçak saati yakın olanları beraber götürüyorlardı. bir kızla beraber gittik.Kız bana dediki türkiye diye bir ülke mi vardı ,yüzü de böyle ""
    Kendisi de belaruslu. şu an ki ingilizcem gibi olsaydı güzel laflar çarpardım ama acemiliğe geldi.

    Benim ruslara karşı büyük bir ön yargım var. hele şu atasözlerini duyduktan sonra.. "Çeçen'den canını, Azeriden paranı, Türk'ten karını sakın. "
  • [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 27 Mart 2021; 23:23:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ashera

    Hükümetin, devletin bunlara müdahale etmesi gerek miyor mu ya? Bu ülkeye saldırı niteliğinde, berbat bir reklam.

    Etmek istediklerini sanmıyorum.

    Bu arada videoda polisimizin bu programın aracını aradığı sahneye bakarsanız resmen korku filmi sahnesi gibi çekmişler.Gerek filme yaptıkları ışık tonu,gerek köpeğin sesine odaklanılması,arkadan verdikleri melodi Kore gibi her önüne gelenin devlet tarafından öldürüldüğü,sorgulandığı,eziyet çektiği bir ülke olarak göstermeye çalışıyorlar.Çok başarılılar haklarını yememek lazım.Zira her ne kadar dindar olmasam da sinema filmlerini izlediğimde Müslümanlığa yapılan bilinç altı operasyonu cidden insanı delirtecek düzeyde.Her 3 Abd filminin 1'inde İslamiyet,orta doğu kötüleniyor kanımca.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.