Şimdi Ara

Turbo tamiri mi yenisi mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
7.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracım 2005 a5 kasa octavia 1.9 tdi kmsi şu an 201.000 aracimin yagi daha once motul 5w40 koyulmustu 6500 kmde yag isigi yakti buraya konu acmistim arkadaslar mobil esp 5w30 yag koymamin daha iyi olacagini soylemislerdi bakimda oyle yaptim yagi degistirdigimden beri araci parkettikten sonra sabah baktigimda altinda hep 1 2 damla yag oluyor. Tamirciye goturdum bakti ve turbonun yag bastigini soyledi. 500 lira civari revizyon 250 lira da sokme takma ucreti istedi ama yaptirmadim. Gaza bastigim zaman cok siddetli olmasa da islik sesi geliyor. Bu arada arabanin yagini degistireli 2.5 ay ve 2000 km oldu. Yag cubugundan kontrol ettigimde iki cizginin en ustunde. Tamirciye sordugumda yagsiz kalmadigi surece sorun yasamazsin dedi. Senede asagi yukari 10 bin km yapiyorum bu sekilde binip seneye yaza revizyondansa yeni turbo taktirmayi dusunuyorum ama sizlerin de fikrini almak isterim. Yeni turbo fiyatini da bilmiyorum acikcasi. 1.9 tdi 105 beygir aracim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • sıfırı 500 tl ile 1500 tl arasında!! yüzelsel internetten baktım...ama 500 tl ayarındaysa kesınlıkle sıfır almanız mantıklı..ilerde satarken bile kafanız rahat olacak...

    http://turbotamiri.com/turbo-fiyatlari/s%C4%B1f%C4%B1r-turbo-sat%C4%B1%C5%9F%C4%B1.html
  • Turbo tamiri bir sure sonra randıman vermez 60 yaşında kadının makyaj yapması gibi olur,sıfır alınmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmkan varsa sıfır almak daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 sene önce caddy vardi bizde turbosu bozuldu 2. El temiz bir turbo aldık taktık 1 yil anca gitti sonrasında 0 turbo alıp taktık.. 0 almanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekletmeden sifirini alin. Gecen sene ford c-max icin orjinal turbo+ turbo degisimi sebebi ile periyodik bakim+ iscilik 1850 tuttu nakit ozel serviste. Kaliteli bir iscilik ve malzeme ile revizyon da 1300-1400 tutuyordu. Gidip 700-800 liraya yapacaginiz islem bir sure sonra yeniden sikinti cikarir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Turbo tamiri bir sure sonra randıman vermez 60 yaşında kadının makyaj yapması gibi olur,sıfır alınmalı

    "60 yaşında kadına makyaj yapmak" ile oto parçasına verdigin "cinsiyetçi" örnekleme sence doğru mu ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tesekkurler arkadaslar ben de oyle dusunuyorum ama su an durumum musait degil seneye yaza anca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteli bir turbocu sıfır gibi yapar. Tamir takımı, olması gereken komple salyangozun içi olması gerekir. Yoksa içindeki üç beş parçayı değiştirmekle randıman vermez. Bu arada ıslık çalmaya başladıktan sonra baya gider... Güçten düşmeye başlayınca değiştirirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 18 Eylül 2016; 21:40:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Takılmayın böyle şeylere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Kaliteli bir turbocu sıfır gibi yapar. Tamir takımı, olması gereken komple salyangozun içi olması gerekir. Yoksa içindeki üç beş parçayı değiştirmekle randıman vermez. Bu arada ıslık çalmaya başladıktan sonra baya gider... Güçten düşmeye başlayınca değiştirirsin.

    Sagolun hocam su an hic gucten dusme yok hatta islik sesi de benim duyabilecegim sekilde var baskasi hissetmez bile. Guvenip de tamir ettirebilecegim yer de yok acikcasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt
    Sifir almak daha mantikli
    Bubarada 6000km boyunca yag seviyesini komtrol etmediniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır alsanız işçilikte düşük olur. Söküp contayı değiştir tak öyle aman aman işçiliği yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeLLaT_1905

    Tesekkurler arkadaslar ben de oyle dusunuyorum ama su an durumum musait degil seneye yaza anca.

    Yağını temiz tut, klasik turbo kullanim talimatlarina uy, sık sık yag seviyesini kontrol et. 1.9 Tdi 105ps turbolari saglamdir, yine de bi ustaya kontrol ettir milde ne kadar bosluk var pervanelerin yipranma durumu nedir vs. Eğer belli seviyeyi aştiysa yaptirman lazim diger aksamlara zarar vermemesi icin. Sesten de anlasilir da yaniltabilir, garantici olmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.